Закупівлю оголошено - 05-03-2025, 15:59. Дата останніх змін - 26-05-2025, 15:18

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км)

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до... Державна закупівля - UA-2025-03-05-012564-a Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км) від замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 3/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-05-012564-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-24-016914-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 15:59
по 16-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 15:59
по 19-03-2025, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
342023370
342 023 370 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 420 233,70 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:1 710 116,85 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:25879878 Досьє YouControl
Сайт:https://km.restoration.gov.ua
Контактна особа:Адуканець Леся Василівна
Телефон:380382783250
E-mail:tender.km@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77
13



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Експлуатаційне утримання автом ...
342 023 370 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-03-2026
63712200-5
Послуги з експлуатації автомобільних доріг


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-03-2025 по 17-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Свободи, будинок 77, 29000, Скорбатюк Лілія Богданівна
Остаточна пропозиція:
310 821 033 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-04-2025, 11:05
Період подачі оскарження:
по 17-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 25-03-25, 08:55:02
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км)» (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-03-05-012564-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є потреба детально розглянути замовником великий обсяг документів та інформації, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є необхідним для дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 15 квітня 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 17-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-04-25, 12:32:03
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не підтверджено інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з огляду на наступне: 1. На підтвердження інформації в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №272 від 18.03.2025 р. Учасником надано фотокопії, а не скан-копії. За № з/п 5.3. в графі 6 не вказана уся необхідна інформація, за № з/п 8.8 вказаний механізм «ПЭА-1.0А» не відповідає технічним характеристикам фронтального навантажувача. За № з/п 14.5 та 14.7 не надано посвідчені власником техніки ТОВ «Дорожні машини» копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку. 2. Наданий Учасником Лист-згода від ТОВ «Дорожні машини» №18/03/2025-1/1 від 06.03.2025 р. не відповідає вимогам, а саме: оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його техніки, машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування). 3. В графі 4 за № з/п 1-7 Довідки про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) №262 від 17.03.2025 р. Учасником невірно вказано «власний право господарського відання», що не припустимо використовувати у поєднанні, так як є різним за своїм поняттям правом власності/користування. Також не підтверджено інформацію за № з/п 5, так як відсутній документ, який підтверджує право власності на об’єкт, а саме свідоцтво про право власності б/н від 17.04.2008 р. 4. Учасником не підтверджено інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі., та як в графі 5 за № з/п 1-4 Довідки щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі №263 від 17.03.2025 р. Учасником невірно вказано «власний право господарського відання», що не припустимо використовувати у поєднанні, так як є різним за своїм поняттям правом власності/користування. 5. Учасником не підтверджено дотримання вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші за формою наведеною в Таблиці №5 Додатку№2 до тендерної документації, з огляду на наступне: В транспортній схемі 2/1 (№278 від 19.03.2025 року) кінцеве місце доставки вказано: автомобільна дорога загального користування державного значення Р-26 Острог – Кременець (транспортна розв’язка на км 258+785). Автомобільна дорога загального користування державного значення Р-26 Острог – Кременець проходить в межах Хмельницької області від км 9+829 до км 32+907. Розрахунок не відповідає дійсності; В транспортній схемі 3 (№278 від 19.03.2025 року) відстань від виробництва/постачання до місця доставки (до найвіддаленішої точки ділянки) не відповідає дійсності. В транспортній схемі вказано протяжність 49,8 км, фактична протяжність 65,7 км. Також, в переліку автомобільних доріг маршруту транспортування вказані автомобільні дороги загального користування державного значення Т-23-01 та Р-32, яких не існує. 6. В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №263 від 17.03.2025 р. за №п/п 1 – Водій автотранспортних засобів – Волколуп Василь Петрович, Учасником невірно вказано по-батькові працівника згідно підтверджуючих документів. 7. Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №240 від 12.03.2025 р. (далі – Довідка), з огляду на наступне: 1. Не надано додаткової угоди №27 від 17.03.2025 р. до Договору №37/21ЕПд від 23.02.2021 р. В Довідці наданою Учасником, загальна сума виконання вказана 271 560 434,81 грн. При перевірці довідок КБ-3 та актів виконаних робіт до них, було виявлено, що фактична сума складає 271 626 412,81 грн; 2. На сторінці 5 Довідки визначений обсяг підтверджених робіт згідно Актів №2355 від 07.04.2021 та №2354 від 07.04.2021, що стосуються робіт з ліквідації вибоїн, не відповідає зазначеним в довідці; 3. На сторінці 12 Довідки в розділі розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої, м2 – зазначено Акт №9005 від 09.12.2021, що відсутній в наданих сканованих документах; 4. На сторінці 16 Довідки Акт №1568 від 10.02.2022 деякі зазначені пункти не відповідають виду робіт – очищення доріг від снігу (12,14). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальна кількість та найменування техніки зазначається Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/ модель Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 *якщо Учасник є власником, зазначається «власний» або якщо Учасник залучає субпідрядника вказується «належить субпідряднику», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 5 Таблиці №1 та додатково вказується серія і номер свідоцтва/технічного паспорта/інший документ, що підтверджує право власності, який учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 3 Таблиці №1. У підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці №1, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності, до яких можуть відноситися: свідоцтво про реєстрацію техніки; та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі Учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарна картка за формою ОЗ-6; Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена (договір оренди (суборенди), договір лізингу (сублізингу) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), додатково до вищевказаних документів, подаються: - посвідчену відповідно до умов тендерної документації скан-копію з оригіналу договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами: оренди (суборенди), лізингу (сублізингу) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України; - посвідчена власником техніки копія документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його техніки, машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування). Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, що зазначені в Таблиці №1, мають бути чинні на день подання Учасником тендерної пропозиції для участі у закупівлі та бути укладеними на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Таблиця №3 Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № з/п Найменування Місцезнаходження, кадастровий номер земельної ділянки Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний» або якщо Учасник залучає субпідрядника вказується «належить субпідряднику», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці №3; В підтвердження інформації, викладеної в Таблиці №3, якщо Учасник є власником нерухомого майна, то надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці № 3 (свідоцтво про право власності та інше/витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності). Якщо об’єкти, вказані в Таблиці № 3, не є власністю Учасника, а залучені на іншому праві користування (оренди (лізингу), суборенди, право господарського відання/оперативного управління та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всі такі об’єкти, вказані в Таблиці № 3 подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, оригіналів документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)) (*мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують право власності власника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці № 3 (свідоцтво про право власності та інше/витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності). 3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі. Таблиця №4 Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час виконання робіт/надання послуг (адреса)* Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Інформація про права (власний/орендований АБЗ, поставка асфальтобетону з АБЗ, виготовлення асфальтобетону на АБЗ тощо) 1 2 3 4 5 * Учасник обов’язково враховує в Таблиці №4 норми діючого законодавства в тому числі таблицю 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання (крайня точка кожної з ділянок виконання робіт/надання послуг згідно переліку доріг (Додаток №4 до тендерної документації) не повинна перевищувати максимальну відстань транспортування асфальтобетонної суміші залежно від типу покриття, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №5. Таблиця №5 Транспортна схема № з/п Найменування (асфальтобетонна суміш) вид, тип, марка Виробник/постачальник, Місце виробництва/постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху 1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Середня технічна швидкість автотранспортного засобу розраховується за прийнятими технічними швидкостями відповідно до пункту 4.12.3 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що затверджена Наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 №753 та Таблиці 7 Методичних рекомендацій щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, затверджених рішенням науково-технічної ради Мінрегіону від 28.08.2009 № 106 та листом Мінрегіону від 31.08.2009 № 9/12-1308; 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км). Нижче під Транспортною схемою (Таблиця №5) Учасник зазначає: «Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь), поза межами населеного пункту – ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу – ___________ км, та в межах населеного пункту – ___________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт/надання послуг (залежно від типу покриття) становить: S (______ км) = ____ год. ____ хв. V (___ км/год) РАЗОМ (сума за усіма типами покриття): _______ год _______ хв. де: S – відстань перевезення по відповідному типу дорожнього одягу, км; V – середня технічна швидкість автотранспортного засобу розраховується за прийнятими технічними швидкостями у залежності від типу покриття дороги на маршруті транспортування, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить ____ км». 5. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник зазначає розрахункову кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. Мінімальна кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається Замовником у Таблиці №7. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №6 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада П. І. Б. Освіта/ спеціальність Досвід або стаж роботи (роки) Штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо 1 2 3 4 5 6 ВСЬОГО: На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. 6. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічної частини до предмету закупівлі, із розрахунку від об’єму ключових видів робіт/послуг. Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №9. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №8 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № з/п 1. Відомості про Замовника (ЄДРПОУ, адреса, ПІБ керівника, телефон) 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) Аналогічний договір *: Найменування робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) ** Обсяг робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 * Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Аналогічний договір повинен бути виконаний не менше 50% від вартості договору. ** Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше 30 % від об’ємів робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням необхідної інформації згідно Таблиці №8. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (надавати форми КБ-2в згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №9)) та довідку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг (останню від дати, що передує даті оголошення закупівлі)) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання/надання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт/послуг: Таблиця №9 Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. № з/п Найменування * Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої м2 43098000 2 Очищення доріг від снігу км 23398 3 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 24721 4 Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом м2 8640 * Найменування робіт/послуг може стилістично відрізнятися відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» від назви робіт/послуг, які вказуються Учасником та основним (ключовим) роботам/послуг, які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно Технічної частини до предмету закупівлі, проте технологічна послідовність робіт/послуг має спланована відповідно до поданої у Таблиці №8. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен привести надану інформацію та документи у відповідність до вимог тендерної документації, що підтверджує інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій, інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі, інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-04-25, 12:32:03
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-05-012564-a-c1
Номер договору:
38/25
Дата підписання договору:
26-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 26-05-2025 по 31-03-2026
310 821 033 UAH
Ціна договору
259 017 527,50 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
310 821 033 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-03-2025, 13:22:31
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
0.5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:00:08
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:00:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:00:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:00:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:00:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:00:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:00:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:00:01
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 16:00:01
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          6. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 1 710 116,85 гривень (один мільйон сімсот десять тисяч сто шістнадцять гривень 85 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області м. Хмельницький, вул. Свободи, будинок 77 код ЄДРПОУ 25879878 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 748 2017 2034 3291 0011 0000 2424. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону).
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          30
          Пошук... день
          день
          строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії Договору про закупівлю на 30 днів
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          0,50
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 0,5% від вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія оформлюється: − банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; − іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-__________), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором про закупівлю, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених Договором про закупівлю, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії Договору про закупівлю на 30 днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: − посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); − умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); − умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, погодження із гарантом умов договору та додаткових угод до нього тощо); − обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; − умови відкликання гарантії банком-гарантом. В разі якщо банківська гарантія не буде відповідати вимогам встановлених в частині 5 Розділу 6 тендерної документації, це буде вважатися ненаданням переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення учасником-переможцем строків надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення учасником-переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг/виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору учасником-переможцем процедури закупівлі з його вини. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії та посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених Договором про закупівлю, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області м. Хмельницький, вул. Свободи, будинок 77 код ЄДРПОУ 25879878 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 748 2017 2034 3291 0011 0000 2424.
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Замовник вимагає від учасника-переможця надати в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі.
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Способи підтвердження:
          Документ
          ДОДАТОК № 2 до тендерної документації
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Способи підтвердження:
          Документ
          ДОДАТОК № 2 до тендерної документації
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Способи підтвердження:
          Документ
          ДОДАТОК № 2 до тендерної документації
          4. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №4 (561,9 км)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність фінансової спроможності
          Статус: Активна
          Дата створення: 05-03-2025, 16:00:01
          Способи підтвердження:
          Документ
          ДОДАТОК № 2 до тендерної документації
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ