Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 28 992 252 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 289 922,52 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 144 961,26 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
| ЄДРПОУ: | 25901106 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Велігорська Оксана |
| Телефон: | 380462651260 |
| E-mail: | velihorska.ol@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область,Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
10 |
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю опрацювання достатньо великого обсягу документів, наданих в складі пропозиції Учасника та задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки пропозицій, доцільним та вкрай необхідним є продовження строку розгляду пропозиції Учасника. Строк розгляду пропозиції Учасника варто продовжити строком до 20 робочих днів – тобто до 15.04.2025 року включно.
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо дотримання норм чинного законодавства України. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Разом з тим, згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Гарантія № 45987 від 14.03.2025, видана АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», підписана директором департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» - Павлюк Ганна Георгіївна Також Учасником надана довіреність на уповноваження директора департаменту документарних операцій АТ «КБ «ГЛОБУС» Павлюк Ганна Георгіївна, зокрема, підписувати будь-які банківські гарантії, в тому числі електронні банківські гарантії та будь-які зміни/доповнення до них. При цьому, тендерна пропозиція Учасника не містить інформацію про згоду про обробку персональних даних Павлюк Ганни Георгіївни, як суб’єкта персональних даних, ураховуючи те, що відповідно до частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відсутність вказаної згоди є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , зокрема довідку згідно форми передбаченої Таблицею 4 цього пункту. Замовник зазначає розрахункову кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. Мінімальна кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається Замовником у Таблиці №5. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. У складі пропозиції Учасника надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №ЧСН/1203-25/7 від 12.03.2025 року, згідно якої Учасник планує залучити до виконання робіт передбачених предметом закупівлі, зокрема Головного інженера – Розлач Володимира Миколайовича та Виконавця робіт – Солом’яник Миколу Івановича. На підтвердження наявності правовідносин із зазначеними працівниками, Учасник надав у складі пропозиції відповідні накази про прийняття на роботу/переведення на іншу роботу таких працівників. Згідно наказу від 14.01.2025 року №1/1 на виконавця робіт – Солом’яник Миколу Івановича було покладено обов’язки інженера з якості наряду з виконанням своїх обов’язків за основною посадою. Також, згідно наказу від 14.03.2025 року №66 на головного інженера – Розлача Володимира Миколайовича було покладено обов’язки начальника дільниці наряду з виконанням своїх обов’язків за основною посадою. Однак у стовбці 2 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №ЧСН/1203-25/7 від 12.03.2025 року, Учасник не зазначив інформацію про покладання обов’язків на виконавця робіт – Солом’яник Миколу Івановича, обов’язків інженера з якості; головного інженера – Розлача Володимира Миколайовича, обов’язків начальника дільниці, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того у пункті 45 зазначеної довідки міститься інформація про залучення дорожнього робітника – Лаврентьева Антона Сергійовича, однак у прізвищі зазначеного працівника наявна невідповідність, враховуючи інформацію що міститься у наказі «Про прийняття на роботу Лаврентьєва Антона» від 10.05.2024 року №12, що в свою чергу є також невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3. Щодо наявності техніки Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальна кількість та найменування техніки зазначається Замовником у Таблиці №2, Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №ЧСН/1203-25/2 від 12.03.2025 року, а також копії свідоцтва про реєстрацію такої техніки. На виконання вимоги щодо наявності мінімальної кількості техніки, передбаченої Таблицею 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема «Котків дорожніх самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13т. – 2 шт.», згідно пункті 6-7 Довідки Учасник планує залучити Коток дорожний DYNAPAC CC524 31421CB та Коток дорожний HAMM HD O90V; «Котків дорожніх самохідні грунтові, маса 19 т – 1 шт.» згідно пункту 9 Довідки Учасник планує залучити Коток дорожний BOMAG BW24R. Однак, враховуючи інформацію, що міститься у скан-копіях свідоцтва про реєстрацію зазначеної вище техніки, маса цих машин не відповідає вимогам, які визначені у Таблиці 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, що в свою чергу є також невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, у складі пропозиції Учасника міститься Договір надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р., укладений між Учасником та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», в якому додатки №1-11 до Договору зі сторони Учасника підписані Директором - Король В.М., а Додатки №12-14 до Договору підписані вже Директором - Богатиренко О.М., відповідно зазначений договір надано не у повному обсязі, в частині змін/доповнень до цього Договору, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.