Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 379 968 637 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 799 686,37 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 899 843,18 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25879878 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://km.restoration.gov.ua |
| Контактна особа: | Адуканець Леся Василівна |
| Телефон: | 380382783250 |
| E-mail: | tender.km@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 |
15 |
ПРОТОКОЛ № 12/5 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 21 березня 2025 року м. Хмельницький Леся АДУКАНЕЦЬ – уповноважена особа – начальник тендерно-договірного відділу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 11 січня 2022 року № 6-ОД та Положенням про Постійно діючу робочу групу для проведення закупівель Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області № 10-ОД від 17 січня 2022 року. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-25-013993-a. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» до 20 робочих днів, а саме до 10 квітня 2025 року. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)», до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. Уповноважена особа Леся АДУКАНЕЦЬ 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Уповноважена особа Леся АДУКАНЕЦЬ
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не підтверджено інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з огляду на наступне: 1. На підтвердження інформації в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №238 від 12.03.2025 р. Учасником надано фотокопії, а не скан-копії. За № з/п 8 вказаний механізм не відповідає технічним характеристикам фронтального навантажувача. За № з/п 14.5 та 14.7 не надано посвідчені власником техніки ТОВ «Дорожні машини» копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку. 2. Учасником не надано посвідчену відповідно до умов тендерної документації скан-копію з оригіналу договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами: оренди (суборенди), лізингу (сублізингу) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України із ТОВ «Дорожні машини». 3. Наданий Учасником Лист-згода від ТОВ «Дорожні машини» №06/03/2025-1/1 від 06.03.2025 р. не відповідає вимогам, а саме: оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його техніки, машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування). 4. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня скан-копія оригіналу атестату виробництва/атестату відповідності на самохідну машину для нанесення дорожньої розмітки «КОНТУР 600». 5. В графі 4 за № з/п 1-4 Довідки про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) №233 від 11.03.2025 р. Учасником невірно вказано «власний право господарського відання», що не припустимо використовувати у поєднанні, так як є різним за своїм поняттям правом власності/користування. 6. Учасником не підтверджено інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі., та як в графі 5 за № з/п 1 Довідки щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі №231 від 11.03.2025 р. Учасником невірно вказано «власний право господарського відання», що не припустимо використовувати у поєднанні, так як є різним за своїм поняттям правом власності/користування. 7. Учасником не підтверджено дотримання вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші за формою наведеною в Таблиці №5 Додатку№2 до тендерної документації, з огляду на наступне: В транспортній схемі №7 (№236 від 12.03.2025 року) відстань від виробництва/постачання до місця доставки (до найвіддаленішої точки ділянки) не відповідає дійсності. В транспортній схемі вказано протяжність 26,6 км, фактична протяжність 37,5 км (не враховано ділянку по м. Нетішин); В транспортній схемі №13 (№236 від 12.03.2025 року) відстань від виробництва/постачання до місця доставки (до найвіддаленішої точки ділянки) не відповідає дійсності. В транспортній схемі вказано протяжність 120,0 км, фактична протяжність 136,0 км. Також, не враховано відстань в межах наступних населених пунктів: с.Війтівці, с.Коров’є, с.Данилівка, с.Денисівка, що в свою чергу збільшує час постачання асфальтобетонної суміші більше 3 год. 00 хв; В транспортній схемі №17 (№236 від 12.03.2025 року) відстань від виробництва/постачання до місця доставки (до найвіддаленішої точки ділянки) не відповідає дійсності. В транспортній схемі вказано протяжність 43,6 км, фактична протяжність 50,3 км. (не враховано P-50 Під’їзд до державного курорту "Сатанів"); Також вказано кінцеве місце доставки: автомобільна дорога загального користування державного значення Т-23-11 Хмельницький - Волочиськ, хоча розрахунок місця доставки (найвіддаленішої точки ділянки) проводиться до автомобільної дороги загального користування державного значення Т-23-20 км 0+000 – км 16+323. 8. В Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №239 від 12.03.2025 р. за №п/п 1 – Водій автотранспортних засобів – Волколуп Василь Петрович, невірно вказано по-батькові працівника згідно підтверджуючих документів. 9. Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №240 від 12.03.2025 р. (далі – Довідка), з огляду на наступне: В Довідці наданою Учасником, загальна сума виконання вказана 271 560 434,81 грн. При перевірці довідок КБ-3 та актів виконаних робіт до них, було виявлено, що фактична сума складає 271 626 412,81 грн; На сторінці 5 Довідки визначений обсяг підтверджених робіт згідно Актів №2355 від 07.04.2021 та №2354 від 07.04.2021, що стосуються робіт з ліквідації вибоїн, не відповідає зазначеним в Довідці; На сторінці 12 Довідки в розділі розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої, м2 – зазначено Акт №9005 від 09.12.2021, що відсутній в наданих сканованих документах; На сторінці 16 Довідки Акт №1568 від 10.02.2022 деякі зазначені пункти не відповідають виду робіт – очищення доріг від снігу (12,14). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальна кількість та найменування техніки зазначається Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/ модель Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 *якщо Учасник є власником, зазначається «власний» або якщо Учасник залучає субпідрядника вказується «належить субпідряднику», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 5 Таблиці №1 та додатково вказується серія і номер свідоцтва/технічного паспорта/інший документ, що підтверджує право власності, який учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 3 Таблиці №1. У підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці №1, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності, до яких можуть відноситися: свідоцтво про реєстрацію техніки; та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі Учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарна картка за формою ОЗ-6; Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена (договір оренди (суборенди), договір лізингу (сублізингу) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), додатково до вищевказаних документів, подаються: - посвідчену відповідно до умов тендерної документації скан-копію з оригіналу договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами: оренди (суборенди), лізингу (сублізингу) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України; - посвідчена власником техніки копія документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його техніки, машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування). Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, що зазначені в Таблиці №1, мають бути чинні на день подання Учасником тендерної пропозиції для участі у закупівлі та бути укладеними на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Якщо техніка Учасника або яка залучається Учасником згідно Таблиці №1 переобладнана відповідно до Порядку переобладнання транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 року № 607, то Учасник надає підтверджуючий документ відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388. На кожну машину для ремонту покриття струменевим/пневмоструменевим методом та машину для нанесення дорожньої розмітки Учасник надає, посвідчену відповідно до умов тендерної документації, скан-копію оригіналу атестату виробництва/атестату відповідності, відповідно до пункту 3 розділу VI Закону України «Про стандартизацію», вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості», ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг». 2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Таблиця №3 Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № з/п Найменування Місцезнаходження, кадастровий номер земельної ділянки Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний» або якщо Учасник залучає субпідрядника вказується «належить субпідряднику», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці №3; 3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі. Таблиця №4 Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час виконання робіт/надання послуг (адреса)* Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Інформація про права (власний/орендований АБЗ, поставка асфальтобетону з АБЗ, виготовлення асфальтобетону на АБЗ тощо) 1 2 3 4 5 * Учасник обов’язково враховує в Таблиці №4 норми діючого законодавства в тому числі таблицю 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання (крайня точка кожної з ділянок виконання робіт/надання послуг згідно переліку доріг (Додаток №4 до тендерної документації) не повинна перевищувати максимальну відстань транспортування асфальтобетонної суміші залежно від типу покриття, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №5. Таблиця №5 Транспортна схема № з/п Найменування (асфальтобетонна суміш) вид, тип, марка Виробник/постачальник, Місце виробництва/постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху 1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Середня технічна швидкість автотранспортного засобу розраховується за прийнятими технічними швидкостями відповідно до пункту 4.12.3 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що затверджена Наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 №753 та Таблиці 7 Методичних рекомендацій щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, затверджених рішенням науково-технічної ради Мінрегіону від 28.08.2009 № 106 та листом Мінрегіону від 31.08.2009 № 9/12-1308; 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км). Нижче під Транспортною схемою (Таблиця №5) Учасник зазначає: «Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь), поза межами населеного пункту – ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу – ___________ км, та в межах населеного пункту – ___________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт/надання послуг (залежно від типу покриття) становить: S (______ км) = ____ год. ____ хв. V (___ км/год) РАЗОМ (сума за усіма типами покриття): _______ год _______ хв. де: S – відстань перевезення по відповідному типу дорожнього одягу, км; V – середня технічна швидкість автотранспортного засобу розраховується за прийнятими технічними швидкостями у залежності від типу покриття дороги на маршруті транспортування, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить ____ км». 5. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник зазначає розрахункову кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. Мінімальна кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається Замовником у Таблиці №7. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №6 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада П. І. Б. Освіта/ спеціальність Досвід або стаж роботи (роки) Штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо 1 2 3 4 5 6 ВСЬОГО: На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. 6. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічної частини до предмету закупівлі, із розрахунку від об’єму ключових видів робіт/послуг. Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №9. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №8 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № з/п 1. Відомості про Замовника (ЄДРПОУ, адреса, ПІБ керівника, телефон) 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) Аналогічний договір *: Найменування робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) ** Обсяг робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 * Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Аналогічний договір повинен бути виконаний не менше 50% від вартості договору. ** Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше 30 % від об’ємів робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням необхідної інформації згідно Таблиці №8. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (надавати форми КБ-2в згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №9)) та довідку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг (останню від дати, що передує даті оголошення закупівлі)) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання/надання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт/послуг: Таблиця №9 Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. № з/п Найменування * Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої м2 48498638 2 Очищення доріг від снігу км 28030 3 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 17074 4 Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом м2 10590 * Найменування робіт/послуг може стилістично відрізнятися відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» від назви робіт/послуг, які вказуються Учасником та основним (ключовим) роботам/послуг, які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно Технічної частини до предмету закупівлі, проте технологічна послідовність робіт/послуг має спланована відповідно до поданої у Таблиці №8. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен привести надану інформацію та документи у відповідність до вимог тендерної документації, що підтверджує інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій, інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі, інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.