| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 622 841 190 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 228 411,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 114 205,95 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
| ЄДРПОУ: | 25901106 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Велігорська Оксана |
| Телефон: | 380462651260 |
| E-mail: | velihorska.ol@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область,Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
13 |
Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю опрацювання достатньо великого обсягу документів, наданих в складі пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" та задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки пропозицій, доцільним та вкрай необхідним є продовження строку розгляду пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" Строк розгляду пропозиції ТОВ "Автомагістраль-Південь" варто продовжити строком до 20 робочих днів
За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, Замовником було встановлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Щодо інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримування автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2025 - 2026 роки: М-01 Київ – Чернігів – Нові Яриловичі (окремими ділянками), Південний під’їзд до м. Чернігова, Північний під’їзд до м. Чернігова, Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Н-28 /Н-27/ – Городня – контрольно-пропускний пункт “Сеньківка”, Р-56 Чернігів – Пакуль – контрольно-пропускний пункт “Славутич” – Чорнобиль, Під’їзд до м. Славутича, Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів, Під’їзд до с-ща Гончарівське, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Т-10-08 Київ – Літочки – Кіпті, Т-25-06 Чернігів – Любеч, Т-25-07 /М-01/ – Добрянка, Т-25-13 Козелець – Козари – Носівка (окремими ділянками), Т-25-28 Козелець – Марківці - Бобровиця (окремими ділянками), Т-25-35 Козелець – Карпилівка – Сорокошичі, Т-25-47 /М-01/ – Ладинка, Т-25-49 Козелець – Данівка, Т-25-53 Красилівка – Надинівка, Т-25-54 /М-01/ – Олешня, Т-25-55 /Н-27/ – Вознесенське, Т-25-61 Ріпки – Задеріївка – Радуль)», затвердженої протоколом уповноваженої особи від 20.02.2025 № 100 (зі змінами) (далі – тендерна документація) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахування вимог передбачених у Таблиці №1 цього пункту. Таблицею №1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації визначено форму довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яку Учасник подає у складі тендерної пропозиції. У складі пропозиції Учасника міститься «Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» від 26.02.2025 року №26/02/2025/2.1.1.-Ч/ЕУ з інформацією щодо кількості та найменуванню технікі, яку Учасник планує залучити під час надання послуг передбачених предметом закупівлі. Відповідно до визначеної умовами тендерної документації форми довідки про наявність техніки (Таблиця №1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації), зокрема у стовбці 3 Довідки, Учасник зазначає інформацію про «Тип/марку/модель» транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, яку Учасник планує залучити під час надання послуг, у відповідності до інформації, яка міститься у документах, що підтверджують право власності, а саме: свідоцтво про реєстрацію техніки; та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі Учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарна картка за формою ОЗ-6. Під час перевірки інформації, яка викладена у Довідці про наявність техніки від 26.02.2025 року №26/02/2025/2.1.1.-Ч/ЕУ та інформації, що міститься у документах, які підтверджують право власності на будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо, надані у складі пропозиції Учасника встановлено невідповідності, а саме: Учасник у пунктах 2-5, стовбці 3 довідки про наявність техніки від 26.02.2025 року №26/02/2025/2.1.1.-Ч/ЕУ, зазначено не повну інформацію про «Тип/марку/модель» будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, у відповідності до інформації, що міститься у документах, які підтверджують право власності, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У складі пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 26.02.2025 року №26/02/2025/2.3.1.-Ч/ЕУ. Згідно вимог пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (надавати форми КБ-2в згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №8)) та довiдку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Однак, у складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують інформації, що зазначена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 26.02.2025 року №26/02/2025/2.3.1.-Ч/ЕУ, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3. Щодо дотримання норм чинного законодавства України. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Разом з тим, згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Банківська гарантія № ОГ2020-0212-135 від 28.02.2025 зі зміною № 1, видана ПАТ «БАНК ВОСТОК», підписана начальником Департаменту продажів Корпоративного Бізнесу ПАТ «БАНК ВОСТОК» Шуллою С. Л. Також Учасником надана довіреність від 20.11.2024 на уповноваження начальника Департаменту продажів Корпоративного Бізнесу ПАТ «БАНК ВОСТОК» Шуллу Сергія Людвіговича Головою Правління ПАТ «БАНК ВОСТОК», зокрема, укладати та підписувати, змінювати та розривати договори про надання гарантії. При цьому, тендерна пропозиція Учасника не містить інформацію про згоду про обробку персональних даних Шуллою Сергієм Людвіговичем, як суб’єктом персональних даних, ураховуючи те, що відповідно до частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Відсутність вказаної згоди є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк передбачений Особливостями. Таким чином наявні підстави щодо направлення Учаснику вимоги стосовно усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.