Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 118 196 574 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 590 982,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 590 982,87 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 24014538 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ніколаєнко Ольга Василівна |
| Телефон: | 0542700479 |
| E-mail: | nikolaienko.ov@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область,Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
15 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг) (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-02-14-010546-a; Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Під час проведення Закупівлі та у відповідності до протоколу засідання робочої групи Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області від 19.03.2025р. №19.03 РГ (додається) встановлено, що за умовами тендерної документації, а саме за вимогами пункту 4 Додатку №2 встановлено необхідність підтвердження учасниками відповідності лабораторії (із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій) вимогам чинного законодавства України (атестат, або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями) з додатком, де вказано галузь атестації за об’єктами вимірювань: бітуми нафтові дорожні в’язкі, емульсії бітумні дорожні, суміші асфальтобетонні, асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожній на основі модифікованих полімерами бітумів, матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг, пісок, щебінь, щебінь гранітний, бетони та бетонні суміші, ґрунти, фарба для розмітки доріг, що видане компетентним органом та чинне на дату подання тендерних пропозицій. При детальному розгляді зазначених вимог встановлено некоректність формулювання вимог до об’єктів вимірювань в частині атестації лабораторії учасників торгів у тендерній документації, адже при розгляді поданих тендерних пропозицій учасниками, виявлено відсутність об’єктів вимірювань за тотожними тендерної документації назвами – асфальтобетон дорожній на основі модифікованих полімерами бітумів та щебінь гранітний. Вказані об’єкти вимірювань: асфальтобетон дорожній на основі модифікованих полімерами бітумів та щебінь гранітний були включені до кваліфікаційних вимог тендерної документації, оскільки вхідний контроль матеріалів містить вищевказані назви об’єктів вимірювань. В свою чергу зазначені вимоги тендерної документації унеможливлюють підтвердження учасниками таких вимог у повному переліку. Таким чином, виникла необхідність внесення відповідних змін до тендерної документації. Також ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в тому числі: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Оскільки вимоги щодо наявності підтвердження учасниками відповідності лабораторії в частині підтвердження об’єкта вимірювань за назвою щебінь гранітний є некоректними так як на такий об’єкт вимірювань атестація чи сертифікація не проводиться, тому виконання їх учасниками унеможливлюється. Окрім того, у ході дослідження наданих Учасниками документів виявлено, що поняття асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожній на основі модифікованих полімерами бітумів включається у поняття асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожній на основі модифікованих бітумів. Зазвичай в сертифікатах (атестатах) лабораторій вказується більш широкий спектр вимірювань, який опосередковано включає показник «модифікованих полімерами». Тому зазначення вимоги в ТД щодо показника «модифікованих полімерами» значно звужує коло лабораторій, які в сертифікатах/атестатах містять тотожні назви. Це впливає на звуження кола учасників, що не відповідає принципам здійснення закупівлі в частині зменшення конкуренції та недотримання вимог ст.5 Закону. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівель. Відмінити закупівлю: Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг) зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-02-14-010546-a на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей; Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
31-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 20-03-2025, 17:10 по 31-03-2025, 00:00
Документи:
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД» код ЄДРПОУ 45799613 (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг) (далі – Закупівля). 1. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-14-010546-a. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з великою завантаженістю та з тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.