Закупівлю оголошено - 14-02-2025, 15:28. Дата останніх змін - 14-02-2025, 15:29

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-... Державна закупівля - UA-2025-02-14-010546-a Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг) від замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 2/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-14-010546-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-14-007815-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 15:28
по 28-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-02-2025, 15:28
по 03-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
118196574
118 196 574 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:590 982,87 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:590 982,87 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:24014538 Досьє YouControl
Контактна особа:Ніколаєнко Ольга Василівна
Телефон:0542700479
E-mail:nikolaienko.ov@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
40002, Україна, Сумська область,Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Експлуатаційне утримання автом ...
118 196 574 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
з 01-04-2025 по 31-03-2026
63712200-5
Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Класифікатор UA-ROAD
H-12 Суми - Полтава з обходом м. Сум
+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 15:29:32
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 15:28:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 15:28:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 15:28:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 15:28:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 15:28:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 15:28:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 15:28:55
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:14-02-2025, 15:28:55
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              8. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 590 982, 87 гривень (п’ятсот дев’яносто тисяч дев’ятсот вісімдесят дві гривні 87 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області м. Суми, вул. Роменська,79/2 код ЄДРПОУ 24014538 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 218201720355119008000007401
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 0,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: − банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; − іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-__________), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: − посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); − умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); − умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, погодження із гарантом умов договору та додаткових угод до нього тощо); − обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; − умови відкликання гарантії банком-гарантом. В разі якщо банківська гарантія не буде відповідати вимогам встановлених в частині 5 Розділу 6 тендерної документації, це буде вважатися ненаданням переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Сумській області м. Суми, вул. Роменська,79/2 код ЄДРПОУ 24014538 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 218201720355119008000007401
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 днів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальна кількість та найменування техніки зазначається Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № п/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/ модель Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 5 Таблиці №1. Таблиця №2 Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Призначення техніки, машин та механізмів Вид техніки, машин та механізмів Кількість одиниць Машини та механізми для зимового утримання доріг Машина для розподілення протиожеледних матеріалів КДМ 6 Трактор 4 Проведення ліквідації вибоїн дорожнього одягу Коток дорожній самохідний 3 Автогудронатор 1 Автомобілі-самоскиди 6 Дорожня фреза 3 Навантажувач 4 Автогрейдер 2 Асфальтоукладальник 1 Машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом 1 Влаштування дорожньої розмітки Машина/механізм для нанесення дорожньої розмітки 1
              Наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) та технологій.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Таблиця №3 Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № п/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці №3. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Таблиця 3, Учасник надає: 1. Посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №3. або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних протягом всього строку*** виконання договору про закупівлю копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди),право господарського відання / оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)) (***мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт / надання послуг); або - копію (копії) попередніх договорів або протоколів про наміри щодо користування (оренди, суборенди, лізингу) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника; 2. Гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 3. Інформацію про перелік матеріально-технічної бази з їх розташуванням, яке забезпечує додержання термінів виконання робіт з зимового утримання та усунення аварійних ситуацій на автодорозі з переліком баз зимового утримання, які повинні знаходитись у безпосередній близькості до обʼєкту надання послуг, що забезпечує додержання термінів надання послуг відповідно П Г.1-218-118:2005 (з адресами місцезнаходження та із зазначенням відстані між ними****). **** В інформації необхідно вказати адресну прив’язку (точну адресу місцезнаходження кожної бази зимового утримання в межах території, що обслуговується). У разі неможливості зазначити конкретну адресу місцезнаходження, Учаснику необхідно зазначати геопросторові координати бази).
              Наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів)/ виробничих потужностей з виготовлення асфальтобетонної суміші (АБЗ), які будуть залучені для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів)/ виробничих потужностей з виготовлення асфальтобетонної суміші (АБЗ), які будуть залучені для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів)/ виробничих потужностей з виготовлення асфальтобетонної суміші (АБЗ), які будуть залучені для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі. Таблиця №4 Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів)/ виробничих потужностей з виготовлення асфальтобетонної суміші (АБЗ), які будуть залучені для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час виконання робіт/надання послуг (адреса, геопросторові координати) Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Інформація про права (власний/орендований АБЗ, поставка асфальтобетону з АБЗ, виготовлення асфальтобетону на АБЗ тощо) 1 2 3 4 5 Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 3.1. Довідку за формою Таблиці №4. 3.2. Документ, що підтверджує право власності на земельну ділянку або право користування земельною ділянкою, на якій знаходиться АБЗ, або лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення АБЗ на його земельній ділянці із зазначенням геопросторових координат ділянки. 3.3. В підтвердження наявності в Учасника власного АБЗ, що буде (будуть) залучений (залучені) при виконанні робіт/наданні послуг на об’єкті згідно з предметом закупівлі, Учасник надає копію (копії) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності на нього (них) та бухгалтерську довідку про наявність на балансі АБЗ за підписом уповноваженої особи Учасника. В підтвердження наявності в Учасника орендованого (орендованих) (оренда, лізинг тощо) АБЗ, що буде (будуть) залучений (залучені) при виконанні робіт/наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію (копії) договору (договорів) оренди (лізингу) (для договору оренди: договір оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі); У разі відсутності власного, орендованого (лізинг) АБЗ, Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати: - копію (копії) договору (договорів) чинного на період надання послуг з предмету закупівлі (договір поставки асфальтобетону та щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші (ЩМАС) та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та ЩМАС тощо). 3.4. АБЗ повинно бути атестовано на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Атестат повинен бути чинним на дату подання тендерної пропозиції. 3.5. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх виготовлення до будь-якої ділянки автомобільної дороги не повинна перевищувати значень зазначених в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин згідно п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (зі змінами). В підтвердження дотримання вимог щодо відстані та часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник повинен надати Транспортну схему за формою, наведеною нижче. Транспортна схема транспортування асфальтобетонної суміші (в т.ч. ЩМАС) № з/п Найменування Виробника/ Постачальника Місце виробництва/постачання (адреса, геопросторові координати) Місце доставки асфальтобетонної суміші (найбільш віддалена ділянки автомобільної дороги від місця виробництва/постачання асфальтобетонної суміші (геопросторові координати)) Відстань перевезення, км Загальна відстань транспортування, км Відстань транспортування по кожному населеному пункту окремо (зазначається найменування населеного пункту і загальна відстань перевезення з точністю до 1 км) По автомобільним дорогам з твердим покриттям удосконаленого типу По автомобільним дорогам з твердим покриттям перехідного типу По автомобільним дорогам з природним (грунтовим) покриттям В межах населеного пункту Середня технічна швидкість транспортування асфальтобетонної суміші приймається відповідно до п. 4.12.3 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування . Учасник зазначає розрахунок часу транспортування асфальтобетонної суміші: S 1 (________ км) = ____ год. ____ хв. V 1 (49 км/год) S 2 (________ км) = ____ год. ____ хв. V 2 (37 км/год) S 3 (_____ км) = ____ год. ____ хв. V 3 (28 км/год) S 4 (_____ км) = ____ год. ____ хв. V 4 (25 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: S1 – відстань перевезення по автомобільним дорогам з твердим покриттям удосконаленого типу, км; S2 – відстань перевезення по автомобільним дорогам з твердим покриттям перехідного типу, км; S3 – відстань перевезення по автомобільним дорогам з природним (грунтовим) покриттям, км; S4 – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; V1 – технічна швидкість на дорогах з твердим покриттям удосконаленого типу, км/год; V2 – технічна швидкість на дорогах з твердим покриттям перехідного типу, км/год; V3 – технічна швидкість на дорогах з природним (ґрунтовим) покриттям, км/год; V4 – технічна швидкість на дорогах в межах населеного пункту, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км”
              Наявність власної чи залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія).
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              У випадку використання власної лабораторії – довідку в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії в Учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - у разі залучення лабораторії – договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; , Учасник, для здійснення контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій, повинен мати власну чи залучену випробувальну/вимірювальну дорожню лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія). Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати: - у випадку використання власної лабораторії – довідку в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії в Учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - у разі залучення лабораторії – договір про залучення сторонньої лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію документу щодо відповідності лабораторії (із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів i конструкцій) вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо за об’єктами вимірювань: бітуми нафтові дорожні в’язкі, бітуми нафтові дорожні рідкі, емульсії бітумні дорожні, суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастиковий, асфальтобетон на основі модифікованих полімерами бітумів, порошок мінеральний для асфальтобетонних сумішей, матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг (пісок, щебінь, гравій та їх суміші), бетони та бетонні суміші, ґрунти, фарба для розмітки доріг, що видане компетентним органом та чинне на дату подання тендерних пропозицій.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен надати довідки згідно таблиць № 5 та № 6. Таблиця №5 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № п/п Посада П. І. Б. Штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо 1 2 3 4 ВСЬОГО: Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників робочих професій для надання послуг з експлуатаційного утримання, який учасник обов’язково включає до Таблиці №5: - дорожній робітник – не менше 15 осіб. - оператори машин-механізмів (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи, оператори, тощо) – не менше 15 осіб. Таблиця №6 Довідка про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № п/п Посада П. І. Б. Освіта/ спеціальність Досвід або стаж роботи (роки) Штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо 1 2 3 4 5 6 1 Головний інженер або особа , яка виконує його функцію- не менше 1 особи 2 Виконроб або особа , яка виконує його функцію – не менше 1 особи 3 Майстер або особа , яка виконує його функцію – не менше 1 особи 4 Інженер кошторисник або особа , яка виконує його функцію - не менше 1 особи Таблиця № 6 містить мінімальний необхідний перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, яких повинен залучити Учасник. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника інженерно-технічних працівників, яка міститься в довідці згідно Таблиці № 6, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору , Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник повинен надати довідку згідно таблиці № 7 (довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір). Таблиця №7 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № п/п 1. Відомості про Замовника (ЄДРПОУ, адреса, ПІБ керівника, телефон) 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) Аналогічний договір *: Найменування виконаних робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) ** Обсяг робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт, де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 * Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. ** Перелік основних (ключових) робіт (послуг) визначений Замовником у Таблиці №8. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в/КБ-2в(УПВ) (надавати форми КБ-2в/КБ-2в(УПВ) згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та обсяги, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №8)) та довiдку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг (останню від дати, що передує даті оголошення закупівлі)) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами), при цьому виконання робіт/надання послуг має складати не менше 100 % від обсягів робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно Таблиці №8, що складає 30% від обсягів основних (ключових ) видів робіт, визначених замовником згідно Додатку №4 Технічна специфікація. Таблиця №8 Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та обсяги, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. № п/п Найменування * Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої при ширині розподілення до 4 м м2 8200000 2 Очищення доріг від снігу механізованим способом км 12121 3 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 2339,3 4 Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом м2 416,7 * Найменування робіт (послуг) може стилістично відрізнятися від назви робіт (послуг), які вказуються Учасником, але за своєю технологічною послідовністю повинні відповідати вимогам ДСТУ 8747:2017 “Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання” та основним (ключовим) роботам (послуг), які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно технічного завдання до предмету закупівлі.
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава з об’їздом м. Суми (ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, деталізований код 63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-02-2025, 15:28:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              - для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний рік; - для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний рік. , Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію, що підтверджується фінансовою звітністю за звітній період за один з останніх двох років (2023 або 2024), що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника в розмірі не менше 30% від очікуваної вартості: - для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний рік; - для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний рік. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією №1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. У разі участі у процедурі закупівлі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, зокрема, копій документів кожного учасника, що складають фінансову звітність, за звітний період. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності або Учасник подає скорочену (спрощену) фінансову звітність, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (перший квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на кінцеву дату подання тендерних пропозицій цієї закупівлі, що вже минула. Примітка! • Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). • Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником нерезидентом.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ