Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P / (1 + (F1 + F2 + ... + Fn) / PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 ... Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником PV – питома вага критерію “ціна”.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 362 099 905 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 810 499,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 850 000 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25887079 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рафальська Марія |
| Телефон: | 0352528179 |
| E-mail: | tender.te@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
7 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено відповідно до кошторисної документації розробленої на замовлення Служби, відповідно до укладеного договору. Після оголошення процедури закупівлі, на підставі отриманих обґрунтованих даних від спеціалізованої експертної організації встановлено, що кошторисна документація містить недоліки у розрахунках щодо вартості ресурсів та робіт, які не відповідають кошторисним нормам України, які вплинули на очікувану вартість предмета закупівлі. Водночас, відсутня технічна можливість корегування очікуваної вартості у річному плані та оголошенні щодо даної закупівлі, вищезазначене порушення на даному етапі закупівлі не можливо усунути чи виправити. З метою попередження неефективного використання бюджетних коштів та не допущення порушень принципів здійснення публічних закупівель визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення про необхідність відміни процедури закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-02-2025, 15:20
Період оскарження:
з 27-02-2025, 15:21 по 10-03-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» вих. № 383 від 20.02.2025 р. (файл 1 Довідка обладнання.pdf) та копії свідоцтв про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 2-3_техпаспорта завірені ТБЦ.7z). Однак, марка/модель вказана в пунктах 21, 24, 25, 29, 30, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 «Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» вих. № 383 від 20.02.2025 р. не відповідає марці/моделі вказаній у свідоцтвах про реєстрацію техніки і інвентарних картках. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). В таблицю повинна бути внесена інформація про «Марку/модель» техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі техніки зазначеної в тендерній пропозиції, учасник надає у складі тендерної пропозиції інформації про наявність техніки та копії документів, які підтверджують її наявність та правовий статус її набуття (власність, оренда, лізинг або інше право користування тощо) (пункт 1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)»). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з внесеною інформацією про марку/модель вказаних у свідоцтвах про реєстрацію техніки і інвентарних картках, які учасник надав в складі своєї пропозиції. 2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» вих. № 282 від 17.02.2025 р. (файл 12 Довідка працівники.pdf) де в п. 5 вищевказаної довідки інженером з проектно-кошторисних робіт вказав Гишка Руслана Васильовича. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній чинний сертифікат інженера з проектно-кошторисних робіт (Гишка Руслана Васильовича), зазначеного в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» вих. № 282 від 17.02.2025 р. Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі відносяться, зокрема сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації – не менше 1 особи (пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)»). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ згідно вимог чинного законодавства України, що видані компетентним органом та є чинними на дату подачі тендерної пропозиції, який підтверджує, що інженер з проектно-кошторисних робіт (Гишка Руслана Васильовича), який зазначений в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» вих. № 282 від 17.02.2025 р. є сертифікований. 3. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» №283 від 17.02.2025 (файл 14 Довідка досвід.pdf). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав Договір про закупівлю послуг №50 від 11.03.2022 року та Договір про закупівлю послуг №2 від 10.01.2022 року не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договорів (до Договору про закупівлю послуг №50 від 11.03.2022 року відсутня додаткова угода №14 від 06.11.2024, а до Договору про закупівлю послуг №2 від 10.01.2022 року відсутня додаткова угода №19 від 29.01.2024). Пунктом 3.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)», для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) додаткових угод, а саме до Договору про закупівлю послуг №50 від 11.03.2022 року – додаткову угоду №14 від 06.11.2024, а до Договору про закупівлю послуг №2 від 10.01.2022 року – додаткову угоду №19 від 29.01.2024, які є невід’ємними частинами даних договорів.
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файли 32. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 24. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ЮТБ.pdf та 64. Довідка аналогчні договори КОНСОРЦІУМ.pdf) не за формою Таблиці 5. 1.2. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» №04/02 від 20.02.2025 ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (файл 32. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf), де не вірно вказав дати актів №24-1-06-1, №2Е-10-1 наданих в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом», не вірно вказав дати актів №2Е-01/24-1, №2Е-02-1 наданих в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Очищення доріг від снігу», не вірно вказаний номер акту від 15.04.2021 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Очищення доріг від снігу», не вірно вказав дату акту №2Е-05-1 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші», не вірно вказав дату акту №24-1-06-1 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом». Також у вищевказаній довідці в графі «1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору» не вірно зазначено ціну договору №37 від 16.02.2021. 1.3. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» №05/02 від 20.02.2025 ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» (файл 24. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ЮТБ.pdf), де не вірно вказаний номер акту від 02.06.2022 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття». Також, в даній довідці в графі «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» в підтвердження таких основних (ключових) робіт, як «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої» та «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші» по договору №2-31 від 18.07.2022, «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої» до договору №2-3 від 02.02.2023, «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття» до договору №2-29 від 17.05.2022 не вірно зазначений обсяг робіт (не відповідає об’ємам наданим в актах, як підтвердження). Крім того, одиниці виміру в графі «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» зазначені не у відповідності до актів приймання виконаних будівельних робіт (послуг). 1.4. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» №05/02 від 20.02.2025 ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» (файл 49. Довідка підтвердження досвіду ТОВ СБС.pdf), у якій в графі «Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних робіт» в підтвердження таких основних (ключових) робіт, як «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття» та «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші» по договору №12Е від 15.10.2019, «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням на базі автомобіля» по договору №9Е від 09.11.2020 не вірно зазначений обсяг робіт (не відповідає об’ємам наданим в актах, як підтвердження). 1.5. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» №04/02 від 20.02.2025 ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (файл 32. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав договір №35 від 16.02.2021 не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутній додаток №1 до Додаткової угоди №2 від 23.02.2021), надав договір №34 від 16.02.2021 не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутній додаток №1 до Додаткової угоди №2 від 23.02.2021), надав Договір №2Е від 23.01.2021 року не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутня додаткова угода №29 від 15.01.2025). 1.6. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» Вих.№05/02 від 20.02.2025 (файл 49. Довідка підтвердження досвіду ТОВ СБС.pdf). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав договір №12Е від 15.10.2019 року, договір № 9Е від 09.11.2020 та №4Е від 07.06.2021 не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договорів (до договору №12Е від 15.10.2019 року відсутні додаткові угоди №23-50, до договору № 9Е від 09.11.2020 відсутні додаткові угоди №9-29, до договору №4Е від 07.06.2021 відсутній додаток №2 до договору та додаткова угода №17). 1.7. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до надання послуг (файли 21. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf, 23. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ ЮТБ.pdf та 65. Довідка працівники КОНСОРЦІУМ.pdf) не за формою Таблиці 4. 1.8. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» КОНСОРЦІУМУ «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП» Вих.17/02 від 20.02.2025 (файл 65. Довідка працівники КОНСОРЦІУМ.pdf) інформація в якій відрізняється від інформації в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№03/02 від 20.02.2025 (файл 21. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf). 1.9. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» Вих.№06/02 від 20.02.2025 (файл 22. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Спец-Буд Стандарт.pdf), в якій не вірно вказав дані в графі «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)» щодо працівників та в п. 3, 7, 10, 14, 15, 16 не вірно зазначив інформацію в графі «Посада». 1.10. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» Вих.№03/02 від 20.02.2025 (файл 21. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf), в якій не вірно вказав дані в графі «Досвід на цій посаді в підприємстві», в п. 4, 5, 6, 7, 8, 9 не вірно зазначив інформацію в графі «Посада», в п.7 не вірно зазначено інформацію в графі «П.І.Б.». 1.11. Учасник в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність в нього таких робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, як оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначених ним в довідках кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до надання послуг (файли 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf, 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf та 66. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf) (кількість відповідних працівників не відповідає кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в довідках про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файли 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf, 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf та 66. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf). 1.12. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файл 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf та 66. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf) не за формою Таблиці 1. 1.13. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку за формою Таблиці 2. 1.14. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника або копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) або копію(ї) договору(ів) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо. 1.15. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» КОНСОРЦІУМУ «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП» Вих.18/02 від 20.02.2025 (файл 66. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf) інформація в якій відрізняється від інформації в «Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№04/02 від 20.02.2025 (файл 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf) та від інформації в «Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» Вих.№08/02 від 20.02.2025 (файл 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf). 1.16. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№07/02 від 20.02.2025 (файл 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf) та свідоцтва про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 63. Підтвердження техніки.rar), однак «марка/модель» вказана в пункті 5 «Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№07/02 від 20.02.2025 не відповідає марці/моделі вказаній у свідоцтві про реєстрацію техніки. Також, в пункті 5 вищевказаної довідки не вірно вказаний номер Довідки ОЗ-6. 1.17. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» Вих.№08/02 від 20.02.2025 (файл 62. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf) та свідоцтва про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 63. Підтвердження техніки.rar), однак «Тип/Марка/модель» вказана в п. 6 вищевказаної довідки не відповідає марці/моделі вказаній у інвентарній картці. 1.18. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№04/02 від 20.02.2025 (файл 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf) та свідоцтва про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 63. Підтвердження техніки.rar), однак в п. 2 вищевказаної довідки не вірно зазначена «Назва» не відповідає «Назві» вказаній у свідоцтві про реєстрацію техніки. Також, в п. 3 вищевказаної довідки не вірно вказаний номер і дата Інвентарної картки. 1.19. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№04/02 від 20.02.2025 (файл 60. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf) та «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№07/02 від 20.02.2025 (файл 61. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf) в яких не зазначили інформацію про бункери піскорозкидальні та снігоочисні відвали. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пунктом 3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. 2.2, 2.3, 2.4. Пунктом 3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. В таблицю повинна бути внесена інформація «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, де наданий відповідний обсяг» та «1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору» та «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)». 2.5. та 2.6. Пунктом 3.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)», для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору. 2.7. та 2.8. Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. 2.9. та 2.10. Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. В таблицю повинна бути внесена інформація «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)*», «Посада» та «П.І.Б.». 2.11. Пунктом 2.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, зокрема оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)). 2.12. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 2.13. Пунктом 1.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку за формою Таблиці 2. 2.14. Пунктом 1.2.1., 1.2.2. та 1.2.3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що в підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно з предметом закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт або містити умови пролонгації. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 2 та в підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: копію(ї) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо). 2.15. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 2.16., 2.17. та 2.18. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1. В таблицю повинна бути внесена зокрема інформація про «Марку/модель», «Назва» та «Документ, підтверджуючий приналежність**» техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 2.19. Пунктом 1.1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг . 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. 3.2., 3.3 та 3.4. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5, з внесеною вірною інформацією. 3.5. та 3.6. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) додаткових угод. 3.7. та 3.8. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. 3.9. та 3.10. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4, з внесеною вірною інформацією. 3.11. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно підтвердити наявність в нього таких робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, як оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначених ним в довідках кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до надання послуг. 3.12. та 3.15. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1. 3.13. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку за формою Таблиці 2. 3.14. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника або копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) або копію(ї) договору(ів) поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо. 3.16., 3.17, 3.18 та 3.19. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1, з внесеною вірною та повною інформацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
5 - 8 місяців = 20
Від 1 до 5 місяців = 10
менше 1 місяця = 0