Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 97 872 581,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 489 362,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 500 000 UAH |
| Замовник: | Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 04014074 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вівчар Марія Володимирівна |
| Телефон: | 380352520076 |
| E-mail: | mariia23v@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
18 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4823-р/пк-пз від 27.03.2025 (далі – Рішення) по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) зобов’язано департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної (військової) адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції консорціуму «ІМПЕРІАЛБУД» (код ЄДРПОУ:45799613) за процедурою закупівлі — «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-12-015148-a. У відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовником, особами, яких вони стосуються. Так, відповідно до пункту 2 мотивувальної частини Рішення встановлено, що «Разом з тим, оприлюднена Замовником вимога не містить інформації, які саме невідповідності наявні в інформації та/або документах, що подані у складі Пропозиції в цій частині. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону». Проте, варто зазначити, у абзаці 7, що знаходиться на сторінці 12 Рішення зазначено: «Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутні свідоцтва про реєстрацію, зокрема, котка грунтового дорожнього самохідного НАМ 3520 та котка дорожнього самохідного пневмоколісного STAVOSTROJ VР 2400». Також в пункті 3 мотивувальної частини Рішення: «Разом з тим, оприлюднена Замовником вимога не містить інформації, які саме невідповідності наявні в інформації та/або документах, що подані у складі Пропозиції в цій частині. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається 18 тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону». Окрім того у абзацах 1-2, що розміщені на сторінці 17 Рішення встановлено: «Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин Скаржника з працівниками, зокрема, Пастернаком В. М. та Костюком В. І. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей». Таким чином в Рішенні виявлені порушення – оприлюднені Замовником вимоги, які містились у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не зазначають конкретну інформацію, які саме невідповідності наявні в інформації та/або документах, що подані у складі Пропозиції такого учасника, тобто в Рішенні зазначається, що Замовником не надано належної та обґрунтованої можливості учаснику виправити невідповідності у інформації та/або документах що подані ним у складі тендерної пропозиції. Однак, Рішенням департамент зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції консорціуму «ІМПЕРІАЛБУД» за процедурою закупівлі - «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-12-015148-a, але не зобов’язано повторно розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Керуючись нормами чинного законодавства України, а саме абзацом 3 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до наведеного вище Замовник не може визнати тендерну пропозицію учасника консорціум «ІМПЕРІАЛБУД» такою, що відповідає вимогам тендерної документації, а можливість розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником консорціум «ІМПЕРІАЛБУД» у складі тендерної пропозиції відсутня, у зв’язку з чим неможливо усунути порушень, що виникли через виявлені у Рішенні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей є підставою для відміни відкритих торгів. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями та враховуючи аргументи наведені в Рішенні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4823-р/пк-пз від 27.03.2025 по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги по процедурі закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО – № UA-2025-02-12-015148-a.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-04-2025, 11:55
Період оскарження:
з 18-04-2025, 11:57 по 29-04-2025, 00:00
Документи:
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
По закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, аукціон відбувся 26.02.2025 року за результатами якого тендерна пропозиція учасника КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД» визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 04.03.2025 року тендерна пропозиція учасника КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД» не розглянута по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, у зв’язку із завантаженістю робочого часу та з метою більш детальної перевірки і аналізу документів у тендерній пропозиції.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
«Шановний учаснику КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД», повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, виявлено невідповідності щодо вимог тендерної документації, а саме: 1. Вами не дотримано вимог пункту 1.2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. Вами не підтверджено обсяг робіт, а саме: посипання дорожнього покриття протиожеледним матеріалом вручну – 2 602,2 т., формування конусів із протиожеледного матеріалу вручну зі встановленням віх – 1 301,1 т., відповідно до наданих копій актів прийому виконаних будівельних робіт до аналогічних договорів. 2. Вами не дотримано вимог пункту 2.1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - асфальтоукладальник - не менше 1-ої одиниці; - автогрейдер – не менше 1-ї одиниці; - екскаватор – не менше 1-ї одиниці; - трактор – не менше 1-ї одиниці; - коток дорожній вібраційний гладковальцевий, масою не менше 8 т – не менше 2-ох одиниць; - коток дорожній самохідний масою 13 т – не менше 1-ї одиниці; - коток дорожній самохідний пневмоколісний, масою не менше 16 т – не менше 1-ї одиниці; - автогудронатор – не менше 1-ї одиниці; - навантажувач – не менше 1-ї одиниці; - автомобілі-самоскиди - не менше 5-ох одиниць; - КДМ з навісним обладнання на автомобілі для розподілення протиожеледних матеріалів та відвалом- не менше 4-ох одиниць; - машина для ліквідації вибоїн струменевим методом – не менше 2-ох одиниць. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно з формою, наведеною в таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, оформлених відповідно до законодавства України. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо, не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів надано не на всі транспортні засоби. Наданий вами договір надання послуг від 17.11.2021 № 12/11/21 укладений між ТОВ «БМ БУД» та ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» діє до 31.12.2025, а отже даний договір не буде чинним протягом усього строку виконання договору про закупівлю. У довідці від 19.02.2025 № 01/1 вами зазначено наявність двох автомобілів-самоскидів спеціалізованих вантажних спеціалізованих самоскидів КРАЗ 65055, рік випуску – 2007. В додатку 1 до договору від 17.11.2021 № 12/11/21 вказано лише один автомобіль-самоскид спеціалізований вантажний спеціалізований самоскид КРАЗ 65055, рік випуску – 2007. Наданий вами договір надання послуг від 03.10.2023 № 0310/23 укладений між ТОВ «БМ БУД» та ТОВ «ОМЛ ГРУПП» діє до 31.12.2025, а отже даний договір не буде чинним протягом усього строку виконання договору про закупівлю. Наданий вами договір позички від 17.02.2025 № 17/02 укладений між ТОВ «БМ БУД» та Юликом Іваном Володимировичем зазначений у довідці від 19.02.2025 № 01/1 з іншим реєстраційним номером. 3. Вами не дотримано вимог пункту 3.1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копію наказів про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Вами не підтверджено інформацію щодо наявності правовідносин з двома працівниками, згідно чинного законодавства України. Надати документ, встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій)), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці головним інженером, начальником дільниці, виконавцем робіт, майстром, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17. Вами надано Посвідчення № 20-03-25, 17-03-25, 18-03-05, 19-03-25 в яких відсутні навчання та перевірка знань за НПАОП 0.00-1.83-18. Для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надано недійсний Сертифікат № СІ-00392 від 03.02.2020, а також кваліфікаційне посвідчення № СІ-00392 від 04.02.2020, яке діє разом із сертифікатом, а також не надано протокол/витяг з протоколу про перевірку знань. 4. Вами не дотримано вимог пункту 8.3 Тендерної документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Під час перевірки підпису на веб-сайті https://czo.gov.ua/verify виявлено, що на тендерну пропозицію 25 лютого 2025 о 23:02 накладено удосконалений електронний підпис, а не кваліфікований. 5. Вами не дотримано вимог пункту 8.2 Тендерної документації. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: - копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «Копія вірна», підпис, печатку фізичної/юридичної особи, що завіряє документи(копії). - оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. - оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності). Нотаріально завірені документи та оригінали документів не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Вами надано документи підписані удосконаленим електронним підписом, та які незавірені належним чином, що суперечить вимогам тендерної документації. 6. Вами не дотримано вимог пункту 20 додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка про забезпечення тендерних пропозицій. Вами така довідка не надана. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції. Для цього Вам необхідно: 1. Надати документальне підтвердження фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, зокрема: посипання дорожнього покриття протиожеледним матеріалом вручну – 2 602,2 т., формування конусів із протиожеледного матеріалу вручну зі встановленням віх – 1 301,1 т., з урахуванням розділу 1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. 2. Надати копії свідоцтв на всі транспортні засоби зазначені у довідці від 19.02.2025 № 01/1. 3. Надати посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю на всі транспортні засоби зазначені у довідці від 19.02.2025 № 01/1. 4. Надати посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), зазначених у довідці від 19.02.2025 № 01/1. 5. В довідці від 19.02.2025 № 01/1 зазначити вірний реєстраційний номер договору позички від 17.02.2025 № 17/02. 6. Надати копію наказів про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками на всіх працівників, зазначених у довідці від 19.02.2025 № 2. 7. Надати посвідчення, що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці головним інженером, начальником дільниці, виконавцем робіт, майстром, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17. 8. Надати чинний оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці. 9. Накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис учасника уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. 10. Завірити усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 8.2 розділу 8 тендерної документації. 11. Надати довідку про забезпечення тендерних пропозицій. Абзацом шостим підпунктом 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
По закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, аукціон відбувся 26.02.2025 року за результатами якого тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 23.05.2025 року тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не розглянута по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, у зв’язку із завантаженістю робочого часу та з метою більш детальної перевірки і аналізу документів у тендерній пропозиції.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
По закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, аукціон відбувся 26.02.2025 року за результатами якого тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 14.03.2025 року тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не розглянута по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, у зв’язку із завантаженістю робочого часу та з метою більш детальної перевірки і аналізу документів у тендерній пропозиції.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.