Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P / (1 + (F1 + F2 + ... + Fn) / PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 ... Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником PV – питома вага критерію “ціна”.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 354 043 080 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 770 215,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 600 000 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25887079 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рафальська Марія |
| Телефон: | 0352528179 |
| E-mail: | tender.te@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
13 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено відповідно до кошторисної документації розробленої на замовлення Служби, відповідно до укладеного договору. Після оголошення процедури закупівлі, на підставі отриманих обґрунтованих даних від спеціалізованої експертної організації встановлено, що кошторисна документація містить недоліки у розрахунках щодо вартості ресурсів та робіт, які не відповідають кошторисним нормам України, які вплинули на очікувану вартість предмета закупівлі. Водночас, відсутня технічна можливість корегування очікуваної вартості у річному плані та оголошенні щодо даної закупівлі, вищезазначене порушення на даному етапі закупівлі не можливо усунути чи виправити. З метою попередження неефективного використання бюджетних коштів та не допущення порушень принципів здійснення публічних закупівель визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення про необхідність відміни процедури закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-02-2025, 19:10
Період оскарження:
з 26-02-2025, 19:10 по 09-03-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг (файли 21. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ ЮТБ.pdf, 20. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf, 22. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Спец-Буд Стандарт.pdf відповідно і 71. Довідка працівники КОНСОРЦІУМ.pdf) не за формою Таблиці 4. Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційні довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» Вих.№03/02 від 20.02.2025 ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (файл 20. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf), в якій не вірно вказав дані в графі «Досвід на цій посаді в підприємстві», в п. 4, 5, 6, 7, 8, 9 не вірно зазначив інформацію в графі «Посада». Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. В таблицю повинна бути внесена зокрема інформація «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)*», «Посада». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4, з внесеною вірною інформацією. 3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» Вих.№06/02 від 20.02.2025 ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» (файл 22. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Спец-Буд Стандарт.pdf), в якій не вірно вказав дані в графі «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)» щодо працівників та в п. 3, 7, 10, 14, 15, 16 не вірно зазначив інформацію в графі «Посада». Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. В таблицю повинна бути внесена зокрема така інформація, як «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)*», «Посада». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4, з внесеною вірною інформацією. 4. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» КОНСОРЦІУМУ «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП» Вих.17/02 від 20.02.2025 (файл 71. Довідка працівники КОНСОРЦІУМ.pdf) інформація в якій відрізняється від інформації в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» Вих.№03/02 від 20.02.2025 ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (файл 20. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf) та інформації в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» Вих.№04/02 від 20.02.2025 ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» (файл 21. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ ЮТБ.pdf) Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг за формою Таблиці 4. 5. Учасник в складі тендерної пропозиції не підтвердив наявність в нього таких робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, як оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначених ним в довідках кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до надання послуг (файли 71. Довідка працівники КОНСОРЦІУМ.pdf, 20. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Глобал Біллд Інжиніринг.pdf, 21. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ ЮТБ.pdf, 22. Довідка та підтвердження про наявність працівників ТОВ Спец-Буд Стандарт.pdf) (кількість відповідних працівників не відповідає кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в довідках про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файли 72. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf, 64. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf, 65. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 66. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf). Пунктом 2.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, зокрема оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно підтвердити наявність в нього таких робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, як оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначених ним в довідках кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, надати копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 6. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (файли 72. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf, 65. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf, 66. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf) не за формою Таблиці 1. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1. 7. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№07/02 від 20.02.2025 (файл 65. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf) та свідоцтва про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 67. Підтвердження техніки.rar), однак «марка/модель» вказана в пункті 5 вищевказаної довідки не відповідає марці/моделі вказаній у свідоцтві про реєстрацію техніки. Також, в пункті 5 вищевказаної довідки не вірно вказаний номер Довідки ОЗ-6. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1. В таблицю повинна бути внесена зокрема інформація про «Марку/модель», «Документ, підтверджуючий приналежність**» техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1, з внесеною вірною та повною інформацією. 8. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» Вих.№08/02 від 20.02.2025 (файл 66. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf) та свідоцтва про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 67. Підтвердження техніки.rar), однак «Тип/Марка/модель» вказана в п. 6 вищевказаної довідки не відповідає марці/моделі вказаній у інвентарній картці. Також, в п. 1 та 7 вищевказаної довідки не вірно зазначена «Назва» не відповідає «Назвам» вказаним у свідоцтвах про реєстрацію техніки. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1. В таблицю повинна бути внесена зокрема інформація про «Марку/модель», «Назва» техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1, з внесеною вірною та повною інформацією. 9. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№04/02 від 20.02.2025 (файл 64. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf) та свідоцтва про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 67. Підтвердження техніки.rar), однак в п. 2 вищевказаної довідки не вірно зазначена «Назва» не відповідає «Назві» вказаній у свідоцтві про реєстрацію техніки. Також, в п. 3 вищевказаної довідки не вірно вказаний номер і дата Інвентарної картки. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1. В таблицю повинна бути внесена зокрема інформація про «Назву», «Документ, підтверджуючий приналежність**» техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1, з внесеною вірною та повною інформацією. 10. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» Вих.№07/02 від 20.02.2025 (файл 65. Довідка наявність техніки ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf) та «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№04/02 від 20.02.2025 (файл 64. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf) відповідно і «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» КОНСОРЦІУМУ «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП» Вих.№18/02 від 20.02.2025 (файл 72. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf) в яких не зазначили інформацію про бункери піскорозкидальні та снігоочисні відвали. Пунктом 1.1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1, з внесеною вірною та повною інформацією. 11. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» КОНСОРЦІУМУ «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП» Вих.18/02 від 20.02.2025 (файл 72. Довідка транспорт КОНСОРЦІУМ.pdf) інформація в якій відрізняється від інформації в «Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» Вих.№08/02 від 20.02.2025 (файл 66. Довідка про наявність техніки ЮТБ.pdf) та інформації в «Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№04/02 від 20.02.2025 (файл 64. Довідка наявність техніки ТОВ СБС.pdf). Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1 з внесеною вірною та повною інформацією. 12. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.08/02 від 20.02.2025 (файл 58. Довідка АБЗ.pdf) в якій місцезнаходженням АБЗ під час надання послуг (адреса) зазначено вул. Студинського, 13, смт. Велика Березовиця, Тернопільський р-н, Тернопільська обл. Однак відстань від АБЗ до місця виконання робіт (крайня точка ділянок виконання робіт згідно переліку доріг (Додаток №2 до тендерної документації)) перевищує 150 км. Пунктом 1.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» зокрема визначено, що Учасник обов’язково враховує в Таблиці 2 норми діючого законодавства в тому числі таблицю 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами). Відстань від АБЗ до місця виконання робіт (крайня точка ділянок виконання робіт згідно переліку доріг (Додаток №2 до тендерної документації)) не повинна перевищувати 150 км. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями в підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно з предметом закупівлі – копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) за підписом уповноваженої особи Учасника або в підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі – копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт або містити умови пролонгації або у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) – копію(ї) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо). 13. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Фінансову звітність малого підприємства» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» за 2023 рік (файл 2. Фінансова звітність.rar), яка ним не підписана та відсутнє підтвердження (відмітка, квитанція №1 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Пунктом 4. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» зокрема визначено, що Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції копію фінансової звітності за будь-який з попередніх двох років, а саме: зокрема для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за відповідний рік (роки). Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією №1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями «Фінансову звітність малого підприємства» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» за 2023 рік, яка має бути ним підписана та повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією №1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. 14. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файли 24. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ЮТБ.pdf, 31. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf та 70. Довідка аналогчні договори КОНСОРЦІУМ.pdf) не за формою Таблиці 5. Пунктом 3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційні довідки про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. 15. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» №04/02 від 20.02.2025 (файл 31. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав договір №35 від 16.02.2021 не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутній додаток №1 до Додаткової угоди №2 від 23.02.2021), надав договір №34 від 16.02.2021 не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутній додаток №1 до Додаткової угоди №2 від 23.02.2021), надав Договір №2Е від 22.01.2021 року не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутня додаткова угода №29 від 15.01.2025). Пунктом 3.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)», для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) додаткових угод. 16. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» Вих.№05/02 від 20.02.2025 (файл 48. Довідка підтвердження досвіду ТОВ СБС.pdf). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав договір №12Е від 15.10.2019 року, договір № 9Е від 09.11.2020, №12Е від 29.12.2020 року та №4Е від 07.06.2021 не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договорів (до договору №12Е від 15.10.2019 року відсутні додаткові угоди №23-50, до договору № 9Е від 09.11.2020 відсутні додаткові угоди №9-29 та відсутні додатки до Додаткової угоди №1, до договору №12Е від 29.12.2020 року відсутній додаток до Додаткової угоди №8, до договору №4Е від 07.06.2021 відсутній додаток №2 до договору, відсутня додаткова угода №17 та відсутній додаток до Додаткової угоди №14). Пунктом 3.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)», для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) додаткових угод та додатків до договорів та додаткових угод. 17. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» №04/02 від 20.02.2025 (файл 31. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ.pdf), де не вірно вказав дати актів №2Е-10/24-1, №2Е-10-1, №24-1-06-1, наданих в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом», не вірно вказав дати акту №2Е-02-1 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Очищення доріг від снігу», не вірно вказаний номер акту від 15.04.2021 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Очищення доріг від снігу», не вірно вказав дату акту №2Е-05-1 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші»,. Також у вищевказаній довідці в графі «1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору» не вірно зазначено ціну договору №37 від 16.02.2021, а одиниці виміру в графі «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» зазначені не у відповідності до актів приймання виконаних будівельних робіт (послуг). Пунктом 3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. В таблицю повинна бути внесена інформація «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, де наданий відповідний обсяг», «1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору» та «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5, з внесеною вірною інформацією. 18. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» №05/02 від 20.02.2025 (файл 24. Довідка підтвердження досвіду ТОВ ЮТБ.pdf), де не вірно вказаний номер акту від 02.06.2022 наданого в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття». Також, в даній довідці в графі «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» в підтвердження таких основних (ключових) робіт, як «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої» та «Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші» по договору №2-31 від 18.07.2022, «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої» до договору №2-3 від 02.02.2023, «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття» до договору №2-29 від 17.05.2022 не вірно зазначений обсяг робіт (не відповідає об’ємам наданим в актах, як підтвердження). Крім того, одиниці виміру в графі «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» зазначені не у відповідності до актів приймання виконаних будівельних робіт (послуг). Пунктом 3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. В таблицю повинна бути внесена інформація «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, де наданий відповідний обсяг» та «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5, з внесеною вірною інформацією. 19. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» ТОВ «СПЕЦ-БУД СТАНДАРТ» №05/02 від 20.02.2025 (файл 48. Довідка підтвердження досвіду ТОВ СБС.pdf), у якій в графі «Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних робіт» в підтвердження таких основних (ключових) робіт, як «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття» по договору №12Е від 15.10.2019, «Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю машиною з обладнанням на базі автомобіля» та «Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки маркувальною машиною» по договору №9Е від 09.11.2020 не вірно зазначений обсяг робіт (не відповідає об’ємам наданим в актах, як підтвердження). Крім того, в графі «1. Номер договору. 2. Дата укладання договору. 3.Предмет договору.» не вірно зазначений предмет договору №12Е від 15.10.2019. Пунктом 3. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. В таблицю повинна бути внесена інформація «Обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг)» та «1. Номер договору. 2. Дата укладання договору. 3.Предмет договору.». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5, з внесеною вірною інформацією.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» вих. № 383 від 20.02.2025 р. (файл 1 Довідка обладнання.pdf») та копії свідоцтв про реєстрацію техніки і інвентарні картки (файл 2-3_техпаспорта завірені ТБЦ.7z). Однак, марка/модель вказана в пунктах 21, 24, 25, 29, 30, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 «Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» вих. № 383 від 20.02.2025 р. не відповідає марці/моделі вказаній у свідоцтвах про реєстрацію техніки і інвентарних картках. 1.2. На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» вих. № 282 від 17.02.2025 р. (файл 12 Довідка працівники.pdf») де в п. 5 вищевказаної довідки інженером з проектно-кошторисних робіт вказав Гишка Руслана Васильовича. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній чинний сертифікат інженера з проектно-кошторисних робіт (Гишка Руслана Васильовича), зазначеного в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» вих. № 282 від 17.02.2025 р. 1.3. На підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» №283 від 17.02.2025 (файл 14 Довідка досвід.pdf). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав Договір про закупівлю послуг №50 від 11.03.2022 року та Договір про закупівлю послуг №2 від 10.01.2022 року не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договорів (до Договіру про закупівлю послуг №50 від 11.03.2022 року відсутній додаток №14 від 06.11.2024, а до Договіру про закупівлю послуг №2 від 10.01.2022 року відсутній додаток №19 від 29.01.2024). 1.4. На підтвердження наявності в Учасника асфальтобетонного (асфальтобетоних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для надання послуг згідно предмету закупівлі, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Довідку щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетоних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для надання послуг згідно предмету закупівлі» №308 від 18.02.2025 за формою Таблиці 2 (файл 6 Договір поставки асфальту.pdf) в якій вказав інформацію про те, що поставка асфальтобетону з АБЗ «КДМ-20667» буде здійснюватися на підставі договору поставки №18/02/1 від 18.02.2025. В підтвердження даної інформації Учасник надав копію договору поставки асфальтобетону №18/02/1 від 18.02.2025 (файл 6 Договір поставки асфальту.pdf), в якому вказано, що асфальтобетонні суміші будуть поставлятися при Експлуатаційному утриманні автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 3) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»). 1.5. Згідно пункту 12 Розділу «6. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав (файл 34 ГЛ про ризики.pdf) гарантійний лист №311 від 18.02.2025 що у ціні їхньої пропозиції процедури закупівлі (договірній ціні) зафіксовано суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в розмірах, які не відповідають розмірам, які Учасник процедури закупівлі повинен був зафіксувати у ціні своєї пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пунктом 1.1. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). В таблицю повинна бути внесена інформація про «Марку/модель» техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі техніки зазначеної в тендерній пропозиції, учасник надає у складі тендерної пропозиції інформації про наявність техніки та копії документів, які підтверджують її наявність та правовий статус її набуття (власність, оренда, лізинг або інше право користування тощо) (пункт 1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)»). 2.2. Пунктом 2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі відносяться, зокрема сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації – не менше 1 особи (пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)»). 2.3. Пунктом 3.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)», для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору. 2.4. Пунктом 1.2. Додатка 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)», для підтвердження наявності асфальтобетонного (асфальтобетоних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для надання послуг згідно предмету закупівлі Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 2 та в підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає копію(ї) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо) (пункт 1.2.3. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)») 2.5. Згідно пункту 12 Розділу «6. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (нова редакція від 19.02.2025)» Учасник процедури закупівлі повинен зафіксувати у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг в розмірі 34 790 525,00 грн. без ПДВ та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в розмірі 22 198 229,00 грн. без ПДВ. На підтвердження включення в ціну пропозиції вищевказаних витрат, учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з внесеною інформацією про марку/модель вказаних у свідоцтвах про реєстрацію техніки і інвентарних картках, які учасник надав в складі своєї пропозиції. 3.2. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ згідно вимог чинного законодавства України, що видані компетентним органом та є чинними на дату подачі тендерної пропозиції, який підтверджує, що інженер з проектно-кошторисних робіт (Гишка Руслана Васильовича), який зазначений в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» вих. № 282 від 17.02.2025 р. є сертифікований. 3.3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) додаткових угод, а саме до Договіру про закупівлю послуг №50 від 11.03.2022 року – додаткову угоду №14 від 06.11.2024, а до Договіру про закупівлю послуг №2 від 10.01.2022 року – додаткову угоду №19 від 29.01.2024, які є невід’ємними частинами даних договорів. 3.4. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку згідно форми Таблиці 2 та в підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає копію(ї) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо). 3.5. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист у якому повинен підтвердити включення в ціну своєї пропозиції (договірну ціну) суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг в розмірі 34 790 525,00 грн. без ПДВ та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами в розмірі 22 198 229,00 грн. без ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
5 - 8 місяців = 20
Від 1 до 5 місяців = 10
менше 1 місяця = 0