Закупівлю оголошено - 06-02-2025, 11:16. Дата останніх змін - 10-03-2025, 21:51

Послуги з обробки вантажів

Послуги з обробки вантажів... Державна закупівля - UA-2025-02-06-004649-a Послуги з обробки вантажів від замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" від 2/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-06-004649-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-06-002921-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 11:16
по 15-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-02-2025, 11:16
по 18-02-2025, 23:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-02-2025, 14:38
по 19-02-2025, 15:01

Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
48561408
48 561 408 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:242 807,04 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
ЄДРПОУ:21560045 Досьє YouControl
Сайт:http://ukrposhta.ua
Контактна особа:Павлушкова Ірина Віталіївна
Телефон:380501602636
E-mail:pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з обробки вантажів
48 561 408 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-02-2025, 14:38
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обробки вантажів (Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Харків)

168 000
людино-година
Україна Об‘єкти логістичної мережі Замовника у регіонах, що визначені у Додатку 1 до проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації), фактичні адреси яких зазначаються у відповідній заявці Замовника на надання Послуг (Логістичні термінали – м. Київ ЛТ Київ-Правий, ЛТ Київ-Лівий; м. Дніпро ЛТ Дніпро; м. Львів ЛТ Львів; м.Одеса ЛТ Одеса; м.Харків ЛТ Харків)
по 31-12-2025
63111000-0
Послуги з обробки вантажів у контейнерах


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з обробки вантажів (крім міст Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Харків)

72 000
людино-година
Україна Об‘єкти логістичної мережі Замовника у регіонах, що визначені у Додатку 1 до проекту договору (Додаток 1 до тендерної документації), фактичні адреси яких зазначаються у відповідній заявці Замовника на надання Послуг (Логістичний термінал – м. Хмельницький ЛТ Хмельницький; логістичні центри – м. Вінниця ЛЦ Вінниця; м. Житомир ЛЦ Житомир; м.Мукачево ЛЦ Мукачево; м.Запоріжжя ЛЦ Запоріжжя; м.Івано-Франківськ ЛЦ Івано-Франківськ; м.Конотоп ЛЦ Конотоп; м.Кропивницький ЛЦ Кропивницький; м.Кременчук ЛЦ Кременчук; м.Кривий Ріг ЛЦ Кривий Ріг; м.Луцьк ЛЦ Луцьк; м. Миколаїв ЛЦ Миколаїв; м.Полтава ЛЦ Полтава; м.Рівне ЛЦ Рівне; м.Суми ЛЦ Суми; м.Тернопіль ЛЦ Тернопіль; м.Умань ЛЦ Умань; м.Херсон ЛЦ Херсон; м. Черкаси ЛЦ Черкаси; м. Чернівці ЛЦ Чернівці; м. Чернігів ЛЦ Чернігів)
по 31-12-2025
63111000-0
Послуги з обробки вантажів у контейнерах


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ІНТОРАБУДКО­МПЛЕКТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-02-2025 по 22-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, провулок Бехтерівський 4В, 04053, Ігор Буряк
Остаточна пропозиція:
44 252 220 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
44 252 220 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-03-2025, 13:48
Період подачі оскарження:
по 10-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 26-02-25, 13:12:55
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ", що подана для участі у закупівлі Послуги з обробки вантажів, код ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-06-004649-a, необхідно продовжити строк її розгляду. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" до 20 робочих днів. 1. Найменування замовника: АТ «Укрпошта». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. 3. Місцезнаходження замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22. 4. Категорія замовника/закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з обробки вантажів 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів 7. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-06-004649-a. 8. Тендерна пропозиція Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ". 9. Продовження розгляду тендерної пропозиції: строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, у зв’язку з необхідністю її більш детального та всебічного розгляду. 10. Дата прийняття рішення: 26.02.2025.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 22-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-03-25, 13:23:57
24

Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" (надалі – Учасник) на закупівлю Послуги з обробки вантажів, код ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-06-004649-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; 1.1.3. Копію аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку; 1.1.4. Документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг). При цьому у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений з юридичною особою, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин з обробки вантажів; та/або з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару; та/або послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка про досвід.pdf.asice.zip»), лист-відгук від ТОВ «ДОНЕНЕРГОПРОМ» (файл «Лист відгук.pdf.asice.zip»), копію договору (файл «Договір наданих послуг.pdf.asice.zip), акт надання послуг (файл «Акт наданих послуг.pdf.asice.zip»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка про досвід.pdf.asice.zip»), предметом договору №АП-16 від 10.09.2024, укладеного між Учасником та ТОВ «ДОНЕНЕРГОПРОМ» є «Послуги з обробки вантажів», що не відповідає назві предмету договору, зазначеному у копії договору (файл «Договір наданих послуг.pdf.asice.zip), а саме: «приймання, розвантаження, пакування, палетування, комплектування (у тому числі наклеювання (стікерування), сканування штрих-кодів та інших числових та/або візуальних ідентифікаторів товарно-транспортних накладних) вантажу Замовника з метою подальшого транзитного транспортування Замовником такого вантажу», що не відповідає вимогам п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка про досвід.pdf.asice.zip») кількість наданих послуг за договором №АП-16 від 10.09.2024 (файл «Договір наданих послуг.pdf.asice.zip) складає 6538 людино/годин, що підтверджується актом надання послуг №27 від 15.11.2024 (файл «Акт наданих послуг.pdf.asice.zip») на загальну суму 863016,00 грн. з ПДВ (719180,00 без ПДВ), що не відповідає ціні Договору, зазначеної у п.2.1 Договору, а саме: «2.1. Ціна Робіт за цим Договором є ціною Договору і складає 110 (Сто десять) грн без ПДВ (ціна однієї людино-години)». За такою редакцією п.2.1 Договору послуги, що перевищують вартість 110,00 грн. без ПДВ або обсяг однієї людино/години, можна вважати такими, що надані поза межами умов договору. Таким чином договір №АП-16 від 10.09.2024, укладений між Учасником та ТОВ «ДОНЕНЕРГОПРОМ» в існуючої редакції, не є аналогічним у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, за обсягом послуг, що не відповідає вимогам пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної в абзаці 1 п.1.11 копії договору (файл «Договір наданих послуг.pdf.asice.zip) приймання-передача виконаних робіт оформляється Актом приймання-передачі виконаних робіт за формою, наведеною в Додатку №1 до цього Договору, який підписується Сторонами або їх уповноваженими представниками у двох примірниках по одному для кожної зі Сторін, які мають однакову юридичну силу. Виконавець надає Замовнику оформлений у двох примірниках та підписаний зі свого боку Акт приймання-передавання виконаних робіт. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Додатку №1 до договору №АП-16 від 10.09.2024, що не відповідає вимогам п.1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.2.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором) для надання послуг із зазначенням: прізвища та ім’я; посади або спеціальності або професії; форми працевлаштування або залучення (за трудовим договором або за контрактом або за цивільно-правовим договором); 1.2.2. Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 цього Додатку, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору; 1.2.3. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка про персонал.pdf.asice.zip»), звіт «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» ТОВ "САВВАТС" (файл «1 ДФ 4 квартал 2024 року.pdf.asice.zip») та протокол про спільну діяльність (файл «Протокол про спільну діяльність.pdf.asice.zip»). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копії трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копії наказу про прийняття на роботу або копії цивільно-правового договору, що не відповідає вимогам п.1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка про персонал.pdf.asice.zip») щонайменше один з перелічених працівників є працівником Учасника, а саме: директор Буряк Ігор. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка про персонал.pdf.asice.zip») Учасником у складі тендерної пропозиції не надано звіту саме Учасника, прийнятого Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором, що не відповідає вимогам п.1.2.3 Додатку 2 до тендерної документації. Протокол про спільну діяльність (файл «Протокол про спільну діяльність.pdf.asice.zip») не містить інформації, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між Учасником та ТОВ "САВВАТС" щодо залучення працівників для надання послуг саме Замовнику, що не відповідає вимогам п.1.2.4 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 2.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «2.3. У разі закупівлі робіт та послуг: У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із зазначенням інформації про відсутність таких підстав». Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідки у довільній формі від ТОВ "САВВАТС", із зазначенням інформації про відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей; довідки про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ, що не відповідає вимогам п.2.3 та п.7 Додатку 2 до тендерної документації відповідно (зазначені у цьому абзаці невідповідності стосуються випадку залучення Учасником спроможності ТОВ "САВВАТС" в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); копію аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації; документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору; звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором. У разі залучення спроможностей ТОВ "САВВАТС" як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю додатково завантажити: уточнений документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол); довідку у довільній формі від ТОВ "САВВАТС", із зазначенням інформації про відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей; довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-03-25, 13:23:57
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-06-004649-a-b1
Номер договору:
100325-02Е
Дата підписання договору:
10-03-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 10-03-2025 по 31-12-2025
44 251 200 UAH
Ціна договору
36 876 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Рекрутинг Констракт ЛТД Груп"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-02-2025 по 27-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул. Райдужна будинок 4 офіс 1, 02223, Максим Новицький
Остаточна пропозиція:
35 768 007 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
35 768 007 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 27-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-02-25, 09:36:14
24

Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Рекрутинг Констракт ЛТД Груп" (надалі – Учасник) на закупівлю Послуги з обробки вантажів, код ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-06-004649-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; 1.1.3. Копію аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку; 1.1.4. Документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг). При цьому у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений з юридичною особою, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин з обробки вантажів; та/або з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару; та/або послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Інформаційна довідка про досвід виконання.pdf.asice»), лист-відгук від ТОВ «Тендент Крейв» (файл «Лист відгук.asice»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Інформаційна довідка про досвід виконання.pdf.asice»), обсяг послуг вантажників, наданих Учасником ТОВ «Тендент Крейв» за договором №105/18 від 13.02.2025 складає 2100 людино/годин, що не відповідає визначенню аналогічного договору, зазначеному у пункті 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації в частині обсягу наданих послуг за договором, а саме не менш ніж 5000 людино/годин. Таким чином договір №105/18 від 13.02.2025, укладений між Учасником та ТОВ «Тендент Крейв», не є аналогічним у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, що також підтверджується інформацією, зазначеною у листі-відгуку (файл «Лист відгук.asice»), а саме: «Орієнтовний обсяг послуг 2500 годин до 01.05.2025», що не відповідає вимогам пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію договору №105/18 від 13.02.2025, укладеного між Учасником та ТОВ «Тендент Крейв», що не відповідає вимогам пункту 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документу (ів), що підтверджує (ють) виконання договору №105/18 від 13.02.2025, укладеного між Учасником та ТОВ «Тендент Крейв», в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг), що не відповідає вимогам пункту 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.2.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором) для надання послуг із зазначенням: прізвища та ім’я; посади або спеціальності або професії; форми працевлаштування або залучення (за трудовим договором або за контрактом або за цивільно-правовим договором); 1.2.2. Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 цього Додатку, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору; 1.2.3. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка про наявність трудового ресурсу.pdf.asice»), яка не містить інформації про прізвища та ім’я щонайменше 15 працівників необхідного рівня кваліфікації для надання послуг, їх посаду або спеціальність або професію та форму працевлаштування або залучення, що не відповідає вимогам п.1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копії трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копії наказу про прийняття на роботу або копії цивільно-правового договору, що не відповідає вимогам п.1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано звіту, прийнятого Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором, що не відповідає вимогам п.1.2.3 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції директором Новицьким Максимом Анатолійовичем, що не відповідає вимогам п.4 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл «Відомості про учасника.pdf.asice»), які не містять інформації про поштову адресу, що не відповідає вимогам п.5 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; копію аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації; документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг); уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором) для надання послуг із зазначенням: прізвища та ім’я; посади або спеціальності або професії; форми працевлаштування або залучення (за трудовим договором або за контрактом або за цивільно-правовим договором); документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору; звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором; документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції директором Новицьким Максимом Анатолійовичем (протокол засновників та/або наказ про призначення); уточнені відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-02-25, 09:36:14

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Рекрутинг Констракт ЛТД Груп"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
35 768 007 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
35 768 007 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-02-2025, 00:17:31
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
9. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - звіт
Доказ:
Документ
Довідка про наявність трудового ресурсу.pdf.asice, Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідка
Доказ:
Документ
Довідка про наявність трудового ресурсу.pdf.asice, Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - підтвердження наявності трудових або договірних відносин
Доказ:
Документ
Довідка про наявність трудового ресурсу.pdf.asice, Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та працівниками
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - акти
Доказ:
Документ
Лист відгук.asice, Документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка
Доказ:
Документ
Інформаційна довідка про досвід виконання.pdf.asice, Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук.
Доказ:
Документ
Лист відгук.asice, Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - договір
Доказ:
Документ
Лист відгук.asice, Копія аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ІНТОРАБУДКО­МПЛЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
44 252 220 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
44 252 220 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-02-2025, 21:57:57
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
9. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - звіт
Доказ:
Документ
1 ДФ 4 квартал 2024 року.pdf.asice.zip, Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами)
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідка
Доказ:
Документ
Довідка про персонал.pdf.asice.zip, Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - підтвердження наявності трудових або договірних відносин
Доказ:
Документ
Протокол про спільну діяльність.pdf.asice.zip, Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та працівниками
Доказ:
Документ
1 ДФ 4 квартал 2024 року.pdf.asice.zip, Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та працівниками
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - акти
Доказ:
Документ
Акт наданих послуг.pdf.asice.zip, Документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка
Доказ:
Документ
Довідка про досвід.pdf.asice.zip, Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук.
Доказ:
Документ
Лист відгук.pdf.asice.zip, Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - договір
Доказ:
Документ
Договір наданих послуг.pdf.asice.zip, Копія аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 13:44:07
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 13:44:07
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено06-02-2025, 11:16:35
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 13:44:18
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 11:16:26
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 11:16:26
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 11:16:26
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 11:16:26
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 11:16:26
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 11:16:26
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 13:44:08
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 13:44:08
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 13:44:08
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-02-2025, 13:44:09
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 11:16:26
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:06-02-2025, 11:16:26
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків , У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  6. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  7. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  8. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з обробки вантажів
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  Замовник вимагає від ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою Розділом ІХ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 1% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  31
                  Пошук... день
                  день
                  Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  1
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Розмір забезпечення виконання договору - 1 (один) відсоток вартості договору про закупівлю.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з обробки вантажів
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - звіт
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) , Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором.
                  Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - підтвердження наявності трудових або договірних відносин
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та працівниками , Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 цього Додатку, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору. 1.2.4. Документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол). Надається у випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                  Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідка
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації , 1.2.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором) для надання послуг із зазначенням: прізвища та ім’я; посади або спеціальності або професії; форми працевлаштування або залучення (за трудовим договором або за контрактом або за цивільно-правовим договором). Приклад довідки наведений у додатку 2 до тендерної документації.
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з обробки вантажів
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - акти
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору , Документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг).
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - договір
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Копія аналогічного договору , Копія аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку.
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. , Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів).
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-02-2025, 11:16:26
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору , 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений з юридичною особою, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин з обробки вантажів; та/або з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару; та/або послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій. Приклад довідки, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору наведений у додатку 2 до тендерної документації.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ