Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 48 561 408 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 242 807,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Павлушкова Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380501602636 |
| E-mail: | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
4 |
У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ", що подана для участі у закупівлі Послуги з обробки вантажів, код ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-06-004649-a, необхідно продовжити строк її розгляду. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону з урахуванням Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" до 20 робочих днів. 1. Найменування замовника: АТ «Укрпошта». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. 3. Місцезнаходження замовника: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22. 4. Категорія замовника/закупівельника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з обробки вантажів 6. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів 7. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-02-06-004649-a. 8. Тендерна пропозиція Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ". 9. Продовження розгляду тендерної пропозиції: строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, у зв’язку з необхідністю її більш детального та всебічного розгляду. 10. Дата прийняття рішення: 26.02.2025.
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТОРАБУДКОМПЛЕКТ" (надалі – Учасник) на закупівлю Послуги з обробки вантажів, код ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-06-004649-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; 1.1.3. Копію аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку; 1.1.4. Документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг). При цьому у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений з юридичною особою, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин з обробки вантажів; та/або з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару; та/або послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка про досвід.pdf.asice.zip»), лист-відгук від ТОВ «ДОНЕНЕРГОПРОМ» (файл «Лист відгук.pdf.asice.zip»), копію договору (файл «Договір наданих послуг.pdf.asice.zip), акт надання послуг (файл «Акт наданих послуг.pdf.asice.zip»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка про досвід.pdf.asice.zip»), предметом договору №АП-16 від 10.09.2024, укладеного між Учасником та ТОВ «ДОНЕНЕРГОПРОМ» є «Послуги з обробки вантажів», що не відповідає назві предмету договору, зазначеному у копії договору (файл «Договір наданих послуг.pdf.asice.zip), а саме: «приймання, розвантаження, пакування, палетування, комплектування (у тому числі наклеювання (стікерування), сканування штрих-кодів та інших числових та/або візуальних ідентифікаторів товарно-транспортних накладних) вантажу Замовника з метою подальшого транзитного транспортування Замовником такого вантажу», що не відповідає вимогам п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка про досвід.pdf.asice.zip») кількість наданих послуг за договором №АП-16 від 10.09.2024 (файл «Договір наданих послуг.pdf.asice.zip) складає 6538 людино/годин, що підтверджується актом надання послуг №27 від 15.11.2024 (файл «Акт наданих послуг.pdf.asice.zip») на загальну суму 863016,00 грн. з ПДВ (719180,00 без ПДВ), що не відповідає ціні Договору, зазначеної у п.2.1 Договору, а саме: «2.1. Ціна Робіт за цим Договором є ціною Договору і складає 110 (Сто десять) грн без ПДВ (ціна однієї людино-години)». За такою редакцією п.2.1 Договору послуги, що перевищують вартість 110,00 грн. без ПДВ або обсяг однієї людино/години, можна вважати такими, що надані поза межами умов договору. Таким чином договір №АП-16 від 10.09.2024, укладений між Учасником та ТОВ «ДОНЕНЕРГОПРОМ» в існуючої редакції, не є аналогічним у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, за обсягом послуг, що не відповідає вимогам пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної в абзаці 1 п.1.11 копії договору (файл «Договір наданих послуг.pdf.asice.zip) приймання-передача виконаних робіт оформляється Актом приймання-передачі виконаних робіт за формою, наведеною в Додатку №1 до цього Договору, який підписується Сторонами або їх уповноваженими представниками у двох примірниках по одному для кожної зі Сторін, які мають однакову юридичну силу. Виконавець надає Замовнику оформлений у двох примірниках та підписаний зі свого боку Акт приймання-передавання виконаних робіт. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Додатку №1 до договору №АП-16 від 10.09.2024, що не відповідає вимогам п.1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.2.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором) для надання послуг із зазначенням: прізвища та ім’я; посади або спеціальності або професії; форми працевлаштування або залучення (за трудовим договором або за контрактом або за цивільно-правовим договором); 1.2.2. Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 цього Додатку, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору; 1.2.3. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка про персонал.pdf.asice.zip»), звіт «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» ТОВ "САВВАТС" (файл «1 ДФ 4 квартал 2024 року.pdf.asice.zip») та протокол про спільну діяльність (файл «Протокол про спільну діяльність.pdf.asice.zip»). Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копії трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копії наказу про прийняття на роботу або копії цивільно-правового договору, що не відповідає вимогам п.1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка про персонал.pdf.asice.zip») щонайменше один з перелічених працівників є працівником Учасника, а саме: директор Буряк Ігор. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці (файл «Довідка про персонал.pdf.asice.zip») Учасником у складі тендерної пропозиції не надано звіту саме Учасника, прийнятого Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором, що не відповідає вимогам п.1.2.3 Додатку 2 до тендерної документації. Протокол про спільну діяльність (файл «Протокол про спільну діяльність.pdf.asice.zip») не містить інформації, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між Учасником та ТОВ "САВВАТС" щодо залучення працівників для надання послуг саме Замовнику, що не відповідає вимогам п.1.2.4 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 2.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «2.3. У разі закупівлі робіт та послуг: У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із зазначенням інформації про відсутність таких підстав». Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідки у довільній формі від ТОВ "САВВАТС", із зазначенням інформації про відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей; довідки про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ, що не відповідає вимогам п.2.3 та п.7 Додатку 2 до тендерної документації відповідно (зазначені у цьому абзаці невідповідності стосуються випадку залучення Учасником спроможності ТОВ "САВВАТС" в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); копію аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації; документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору; звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором. У разі залучення спроможностей ТОВ "САВВАТС" як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю додатково завантажити: уточнений документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (діючий договір та/або угоду та/або протокол); довідку у довільній формі від ТОВ "САВВАТС", із зазначенням інформації про відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей; довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ.
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Рекрутинг Констракт ЛТД Груп" (надалі – Учасник) на закупівлю Послуги з обробки вантажів, код ДК 021:2015 - 63110000-3 Послуги з обробки вантажів https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-06-004649-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); 1.1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; 1.1.3. Копію аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку; 1.1.4. Документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 цього Додатку, в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг). При цьому у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений з юридичною особою, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин з обробки вантажів; та/або з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару; та/або послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Інформаційна довідка про досвід виконання.pdf.asice»), лист-відгук від ТОВ «Тендент Крейв» (файл «Лист відгук.asice»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «Інформаційна довідка про досвід виконання.pdf.asice»), обсяг послуг вантажників, наданих Учасником ТОВ «Тендент Крейв» за договором №105/18 від 13.02.2025 складає 2100 людино/годин, що не відповідає визначенню аналогічного договору, зазначеному у пункті 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації в частині обсягу наданих послуг за договором, а саме не менш ніж 5000 людино/годин. Таким чином договір №105/18 від 13.02.2025, укладений між Учасником та ТОВ «Тендент Крейв», не є аналогічним у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, що також підтверджується інформацією, зазначеною у листі-відгуку (файл «Лист відгук.asice»), а саме: «Орієнтовний обсяг послуг 2500 годин до 01.05.2025», що не відповідає вимогам пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію договору №105/18 від 13.02.2025, укладеного між Учасником та ТОВ «Тендент Крейв», що не відповідає вимогам пункту 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документу (ів), що підтверджує (ють) виконання договору №105/18 від 13.02.2025, укладеного між Учасником та ТОВ «Тендент Крейв», в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг), що не відповідає вимогам пункту 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.2.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором) для надання послуг із зазначенням: прізвища та ім’я; посади або спеціальності або професії; форми працевлаштування або залучення (за трудовим договором або за контрактом або за цивільно-правовим договором); 1.2.2. Документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 цього Додатку, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору; 1.2.3. Звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка про наявність трудового ресурсу.pdf.asice»), яка не містить інформації про прізвища та ім’я щонайменше 15 працівників необхідного рівня кваліфікації для надання послуг, їх посаду або спеціальність або професію та форму працевлаштування або залучення, що не відповідає вимогам п.1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копії трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копії наказу про прийняття на роботу або копії цивільно-правового договору, що не відповідає вимогам п.1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано звіту, прийнятого Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором, що не відповідає вимогам п.1.2.3 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції директором Новицьким Максимом Анатолійовичем, що не відповідає вимогам п.4 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано відомості про учасника (файл «Відомості про учасника.pdf.asice»), які не містять інформації про поштову адресу, що не відповідає вимогам п.5 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці за п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; копію аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації; документ (ти), що підтверджує (ють) виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці за п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин (акт (ти) надання послуг); уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників необхідного рівня кваліфікації (щонайменше 15 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором) для надання послуг із зазначенням: прізвища та ім’я; посади або спеціальності або професії; форми працевлаштування або залучення (за трудовим договором або за контрактом або за цивільно-правовим договором); документи, що підтверджують наявність трудових або договірних відносин між учасником (співвиконавцем) та щонайменше 15 працівниками, зазначеними в довідці, що подається згідно п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: копія трудової книжки із записом про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника (співвиконавця)) або копія наказу про прийняття на роботу або копія цивільно-правового договору; звіт, прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період (з квитанцією №2), в частині, що містить інформацію про наявність щонайменше 15 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом або цивільно-правовим договором; документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції директором Новицьким Максимом Анатолійовичем (протокол засновників та/або наказ про призначення); уточнені відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.