Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 528 161 749 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 281 617,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 640 808,74 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25879878 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://km.restoration.gov.ua |
| Контактна особа: | Харов Анатолій Володимирович |
| Телефон: | 380382783250 |
| E-mail: | tender.km@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 |
15 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
ПРОТОКОЛ № 7/2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 04 лютого 2025 року м. Хмельницький Леся АДУКАНЕЦЬ – уповноважена особа – начальник тендерно-договірного відділу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 11 січня 2022 року № 6-ОД та Положенням про Постійно діючу робочу групу для проведення закупівель Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області № 10-ОД від 17 січня 2022 року. Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». Закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-20-000519-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» встановлено такі порушення: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області, вхідний № 06 від 06.01.2025 року отримала лист Державного агентства відновлення розвитку інфраструктури України, вихідний № 33/1/07-01/01.1/13 від 06.01.2025 року з наступною інформацією: «Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України направляє для врахування в роботі інформацію по здійсненому державним підприємством «Національний інститут розвитку інфраструктури» моніторингу вартісних показників робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, в ході якого було встановлено суттєві вартісні відмінності. З метою забезпечення раціонального використання державних коштів Агентство відновлення просить врахувати зазначену у додатку інформацію при здійсненні публічних закупівель, укладанні договорів та прийнятті актів виконаних робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Водночас повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність.» (лист на 1 аркуші додається). А також, 29 січня 2025 року в Державному агентстві провели розширену нараду щодо основних пріоритетів роботи підпорядкованих служб відновлення у областях, а саме: «Реалізація робіт на прифронтових територіях, які необхідно починати невідкладно – серед основних пріоритетів Агентства відновлення. В Агентстві відновлення провели розширену нараду щодо основних пріоритетів роботи всіх підпорядкованих служб під головуванням очільника Агентства відновлення Сергій Сухомлин. На нараді також були присутні перший заступник голови Микола Бойко, заступник голови В’ячеслав Дідківський, керівники Служб відновлення в областях, керівники підпорядкованих державних підприємств та структурних підрозділів. Учасники обговорили пріоритетні питання щодо роботи Служб відновлення та діяльності Агентства відновлення в цілому. Серед основних питань — необхідність приведення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення до обгрунтованих цін. Ще обговорили реалізацію робіт на прифронтових територіях, які необхідно розпочинати невідкладно. Також учасники опрацювали основні питання утримання пунктів пропуску, які функціонують, розбудову та реалізацію нових пунктів пропуску на кордоні з країнами Європейського союзу та Молдови (Ямпільський міст). Сергій Сухомлин зазначив про необхідність застосування нових технологічних підходів з метою раціонального використання та економії коштів державного бюджету при виконанні ремонтних робіт на мостах, дорогах, водогонах, об’єктах критичної інфраструктури тощо. Швидка розробка проєктно-кошторисної документації, динамічні ціни при закупівлі будівельних матеріалів — в пріоритеті. Всі служби мають відповідати за якість та вартість виконаних робіт. Микола Бойко наголосив на необхідності злагодженої роботи з державними підприємствами, що знаходяться в підпорядкуванні Агентства відновлення, зокрема, ДП «Дорцентр», ДП «Укрдіпродор», ДП «НІРІ». Окремо обговорив необхідність у найкоротші терміни приступити до виконання робіт на дорозі М-09.» (посилання на офіційний веб-сайт https://restoration.gov.ua/press/news/72462.html). Враховуючи вищезазначене, з метою ефективного використання бюджетних коштів буде перерахована в бік зменшення очікувана вартість надання послуг. Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». ВИРІШИЛА: 1. Відмінити закупівлю «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями). Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
04-02-2025, 12:14
Період оскарження:
з 04-02-2025, 12:14 по 15-02-2025, 00:00
Документи:
Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №5 (544,1 км)» (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-20-000519-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є потреба детально розглянути замовником великий обсяг документів та інформації, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є необхідним для дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 02 травня 2025 року включно. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в наданій Інформації про Учасника №333 від 02.04.2025 року в розділах 10, 12 невірно вказано посаду директора згідно підтверджуючих документів. 2. Учасником не підтверджено інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з огляду на наступне: На підтвердження інформації в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №335 від 02.04.2025 р. за № з/п 1.3 надано фотокопію та пошкоджену скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СРВ №509630 від 11.01.2008, за № з/п 8.8 вказаний механізм «ПЭА-1.0А» не відповідає технічним характеристикам фронтального навантажувача. За № з/п 1.17, 1.18, 14.5, 14.7, 14.9, 14.10 не надано посвідчені власником техніки ТОВ «Дорожні машини» копії документів, які підтверджують право власності на вказану техніку. За № з/п 11.2. на машину для ямкового ремонту «MADROG MADPATCHER» відсутній атестат відповідності. 3. В графі 5 Довідки про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) №334 від 02.04.2025 р. за № з/п 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Учасником невірно вказано номер та дату видачі документів про належність земельної ділянки. 4. Учасником не підтверджено дотримання вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші за формою наведеною в Таблиці №5 Додатку№2 до тендерної документації, з огляду на наступне: 1. В транспортній схемі №1 (документ №339 від 02.04.2025 року) відстань від виробництва/постачання до місця доставки (до найвіддаленішої точки ділянки) не відповідає дійсності. В транспортній схемі вказано протяжність 24,5 км, фактична протяжність 58,5 км. (обрано не правильно найвіддаленішу точку ділянки а/д Н-03 Житомир - Чернівці км 225+548 — км 305+808); 2. В транспортній схемі №1/4 (документ №339 від 02.04.2025 року) розрахунок здійснено до транспортної розв'язки на км 291+436 а/д Н-03 Житомир — Чернівці, хоча в стовбці “Місце доставки” вказано ділянку км 225+548 — км 305+808 а/д Житомир — Чернівці; 3. В транспортній схемі №3 (документ №339 від 02.04.2025 року) відстань від виробництва/постачання до місця доставки (до найвіддаленішої точки ділянки) не відповідає дійсності. В транспортній схемі вказано протяжність 48,6 км, фактична протяжність 65,3 км (обрано не правильно найвіддаленішу точку ділянки а/д Р-48 км 0+000 — км 37+930. Також, не враховано відстань транспортування в межах наступних населених пунктів: с.Кугаївці, с.Бережанка, смт.Чемерівці). 5. Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №318 від 02.04.2025 р. (далі – Довідка), з огляду на наступне: 1. В Довідці наданою Учасником, загальна сума виконання вказана 271 560 434,81 грн. При перевірці довідок КБ-3 та актів виконаних робіт до них, було виявлено, що фактична сума складає 273 242 080,81 грн; 2. На сторінці 5 довідки визначений обсяг підтверджених робіт згідно Актів №2355 від 07.04.2021 та №2354 від 07.04.2021, що стосуються робіт з ліквідації вибоїн, не відповідає зазначеним в довідці; 3. На сторінці 10 довідки в розділі ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття/м2 не вірно зазначено обсяг робіт (послуг)/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) (графа 6) щодо Акту №2503 від 08.09.2021 вказано 258,37м2, а фактично 358,37м2; 4. На сторінці 12 довідки в розділі ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття/м2 Акту №4615 від 04.11.2021 пункти 18 та 20 не відповідають виду робіт; 5. На сторінці 12 довідки в розділі розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої, м2 – зазначено Акт №9005 від 09.12.2021, що відсутній в наданих документах; 6. На сторінці 16 довідки Акт №1568 від 10.02.2022 деякі зазначені пункти не відповідають виду робіт – очищення доріг від снігу (12,14); 7. На сторінці 19 довідки Акт №1827 від 19.04.2023 зазначений пункт не відповідає виду робіт – очищення доріг від снігу. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 1 до тендерної документації Інформація про Учасника 1. Повне найменування Учасника: __________________________________________________________________________ 2. Скорочене найменування Учасника: __________________________________________________________________________ 3. Юридична адреса: _________________________________________________________ 4. Фактична адреса:__________________________________________________________ 5. Форма власності: __________________________________________________________ (приватна, комунальна, державна) 6. Організаційно-правова форма: ___________________________________________________________________________ 7. Телефон: _____________________________________ Електронна пошта: _____________________________________ 8. Місце реєстрації ____________________________________ Рік реєстрації ____________________________________ 9. Код ЄДРПОУ ____________________________________ Розрахунковий рахунок, МФО, ІПН ____________________________________ 10. Керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада): __________________________________________________________________________ 11. Учасник є суб’єктом ____________________________________ підприємництва. (мікро, малого, середнього, великого) 12. Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі ___________________________________________________________________________ Керівник (або уповноважена особа) учасника _______________ П.І.Б. (підпис, печатка) ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальна кількість та найменування техніки зазначається Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/ модель Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний» або якщо Учасник залучає субпідрядника вказується «належить субпідряднику», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 5 Таблиці №1 та додатково вказується серія і номер свідоцтва/технічного паспорта/інший документ, що підтверджує право власності, який учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 3 Таблиці №1. У підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці №1, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, що підтверджують право власності, до яких можуть відноситися: свідоцтво про реєстрацію техніки; та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі Учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарна картка за формою ОЗ-6; Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена (договір оренди (суборенди), договір лізингу (сублізингу) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), додатково до вищевказаних документів, подаються: - посвідчену відповідно до умов тендерної документації скан-копію з оригіналу договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами: оренди (суборенди), лізингу (сублізингу) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України; - посвідчена власником техніки копія документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); - оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його техніки, машин, механізмів, обладнання, тощо для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, яка зазначена у відповідному договорі (оренди, лізингу та інших правах користування). Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, що зазначені в Таблиці №1, мають бути чинні на день подання Учасником тендерної пропозиції для участі у закупівлі та бути укладеними на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю. Якщо техніка Учасника або яка залучається Учасником згідно Таблиці №1 переобладнана відповідно до Порядку переобладнання транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2010 року № 607, то Учасник надає підтверджуючий документ відповідно до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388. На кожну машину для ремонту покриття струменевим/пневмоструменевим методом та машину для нанесення дорожньої розмітки Учасник надає, посвідчену відповідно до умов тендерної документації, скан-копію оригіналу атестату виробництва/атестату відповідності, відповідно до пункту 3 розділу VI Закону України «Про стандартизацію», вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», СОУ 42.1-37641918-117:2014 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Технічні вимоги та методи контролювання показників світлоповертання та яскравості», ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг». 2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Таблиця №3 Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № з/п Найменування Місцезнаходження, кадастровий номер земельної ділянки Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний» або якщо Учасник залучає субпідрядника вказується «належить субпідряднику», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці №3; Учасник зазначає в Таблиці №3 необхідну мінімальну кількість виробничих баз (матеріально – технічних баз), необхідних для розміщення персоналу, стоянки та ремонту техніки, приготування та зберігання матеріальних ресурсів, в тому числі і протиожеледних матеріалів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг за даним предметом закупівлі, у кількості що забезпечить належне виконання робіт/надання послуг, але не менше 4-х (чотирьох) одиниць із зазначенням кадастрового номеру земельної ділянки на яких вони розташовані. В підтвердження інформації, викладеної в Таблиці №3, якщо Учасник є власником нерухомого майна, то надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці № 3 (свідоцтво про право власності та інше/витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності). Якщо об’єкти, вказані в Таблиці № 3, не є власністю Учасника, а залучені на іншому праві користування (оренди (лізингу), суборенди, право господарського відання/оперативного управління та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всі такі об’єкти, вказані в Таблиці № 3 подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, оригіналів документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)) (*мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації скан-копії з оригіналів документів, які підтверджують право власності власника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці № 3 (свідоцтво про право власності та інше/витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності). Крім того Учасник надає документи про належність земельної ділянки власнику/Учаснику об’єктів зазначених в графі 2 Таблиці № 3 на праві власності/праві постійного користування/оренди (суборенди), сервітуту, емфітевзису, суперфіцію та інше (витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку/витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно/державний акт на право власності або документ про право постійного користування земельною ділянкою/договір оренди (суборенди) сервітуту, емфітевзису, суперфіцію та інше), із підтвердженням державної реєстрації таких договорів. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі. Таблиця №4 Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі № з/п Найменування АБЗ (марка/модель) Місцезнаходження АБЗ під час виконання робіт/надання послуг (адреса)* Вид асфальтобетонних сумішей (тип/марка) Інформація про права (власний/орендований АБЗ, поставка асфальтобетону з АБЗ, виготовлення асфальтобетону на АБЗ тощо) 1 2 3 4 5 * Учасник обов’язково враховує в Таблиці №4 норми діючого законодавства в тому числі таблицю 20.2а ДБН В.2.3-4:2015 (зі змінами). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання (крайня точка кожної з ділянок виконання робіт/надання послуг згідно переліку доріг (Додаток №4 до тендерної документації) не повинна перевищувати максимальну відстань транспортування асфальтобетонної суміші залежно від типу покриття, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №5. Таблиця №5 Транспортна схема № з/п Найменування (асфальтобетонна суміш) вид, тип, марка Виробник/постачальник, Місце виробництва/постачання Місце доставки Відстань перевезення, км швидкість руху 1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Середня технічна швидкість автотранспортного засобу розраховується за прийнятими технічними швидкостями відповідно до пункту 4.12.3 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, що затверджена Наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 №753 та Таблиці 7 Методичних рекомендацій щодо визначення вартості та трудомісткості робіт з перевезення будівельних вантажів власним автомобільним транспортом будівельних організацій при складанні договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт, затверджених рішенням науково-технічної ради Мінрегіону від 28.08.2009 № 106 та листом Мінрегіону від 31.08.2009 № 9/12-1308; 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1 км). Нижче під Транспортною схемою (Таблиця №5) Учасник зазначає: «Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь), поза межами населеного пункту – ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу – ___________ км, та в межах населеного пункту – ___________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт/надання послуг (залежно від типу покриття) становить: S (______ км) = ____ год. ____ хв. V (___ км/год) РАЗОМ (сума за усіма типами покриття): _______ год _______ хв. де: S – відстань перевезення по відповідному типу дорожнього одягу, км; V – середня технічна швидкість автотранспортного засобу розраховується за прийнятими технічними швидкостями у залежності від типу покриття дороги на маршруті транспортування, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить ____ км». 6. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таблиця №8 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № з/п 1. Відомості про Замовника (ЄДРПОУ, адреса, ПІБ керівника, телефон) 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) Аналогічний договір *: Найменування робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) ** Обсяг робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 * Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Аналогічний договір повинен бути виконаний не менше 50% від вартості договору. ** Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше 30 % від об’ємів робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен привести надану інформацію та документи у відповідність до вимог тендерної документації щодо Додатку №1, інформацію та документи, що підтверджує інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій, інформацію про наявність асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі, інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.