Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 104 217 073 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 522 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 120 000 UAH |
| Замовник: | ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» |
| ЄДРПОУ: | 44998350 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орлова Юлія Михайлівна |
| Телефон: | +380462675003 |
| E-mail: | amd_tdv1@cg.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, вул. Єлецька, будинок 11 |
10 |
Уповноваженою особою Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» (далі – Учасник) з предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у частині Прилуцького району Чернігівської області на територіях Варвинської селищної, Ладанської селищної, Линовицької селищної, Малодівицької селищної, Парафіївської селищної, Прилуцької міської, Срібнянської селищної, Сухополов’янської сільської, Талалаївської селищної, Яблунівської сільської територіальних громад (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-01-15-016462-a). Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» вимагає усунути виявлені невідповідності, а саме: 1) у складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність машин, механізмів та обладнання від 22.01.2025 № 11, в пункті 5 якої зазначено, що наявність відвалу снігоприбирального автомобільного 2020 р.в. ОСА-3,0 підтверджується договором послуг від 19.03.2024 № 5, укладеним з ДП «Укрєвробуд Плюс». Даний договір у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній. Крім того, найменування машин, механізмів та обладнання, що вказані в пунктах 36, 37 та 42 Довідки, не відповідають наданим у складі тендерної пропозиції підтверджуючим документам. 2) відповідно до умов тендерної документації, якщо машини, механізми та обладнання не є власністю Учасника, то у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів, що посвідчують право користування машинами, механізмами та обладнанням. На виконання цієї вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію договору на надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом від 21.10.2022 № 27, проте цей договір діє до 31.12.2025. Ця інформація також зазначається в листі-підтвердженні ТОВ «БЕЗПЕКА ДОРІГ» від 21.01.2025 № 1-01/ЛП. 3) Учасником у складі тендерної пропозиції надано листи-підтвердження Сагателяна Ашота Бабкеновича від 20.01.2025 № 20-01/2025-01 та від 20.01.2025 № 20-01/2025-02 в яких є посилання на договори оренди транспортних засобів від 20.12.2016, проте у складі тендерної пропозиції Учасника надано копії цих договорів і в них дата договору – 12.12.2016. 4) на підтвердження наявності виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі надано форми №КБ-3 до договору від 02.01.2023 № 2. Наголошуємо, що відповідно п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.