Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 102 196 537 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 511 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 065 000 UAH |
| Замовник: | ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» |
| ЄДРПОУ: | 44998350 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орлова Юлія Михайлівна |
| Телефон: | +380462675003 |
| E-mail: | amd_tdv1@cg.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, вул. Єлецька, будинок 11 |
6 |
Уповноваженою особою Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Приватне акціонерне товариство «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» (далі – Учасник) з предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Корюківському та Новгород-Сіверському районах Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-01-14-013326-a). Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» вимагає усунути виявлені невідповідності, а саме: 1) у складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність машин, механізмів та обладнання від 17.01.2025 № ЧКС/1701-25/25, проте зазначена в ній марка машин, механізмів та обладнання, що вказані в пунктах 3 та 8 Довідки, не відповідає наданим підтверджуючим документам. Крім того, найменування машин, механізмів та обладнання, що вказані в пунктах 14 та 26 Довідки, не відповідають наданим у складі тендерної пропозиції підтверджуючим документам. 2) відповідно до умов тендерної документації, якщо машини, механізми та обладнання не є власністю Учасника, то у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів, що посвідчують право користування машинами, механізмами та обладнанням. На виконання цієї вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії договорів надання послуг від 05.02.2024 № 05-02/2024-2 та від 01.10.2024 № 01-10/2024, проте ці договори діють до 31.12.2024 та до 31.12.2025 відповідно. 3) Учасником у складі тендерної пропозиції надано лист від 19.03.2024 № 214 щодо зміни назви підприємства, проте в ньому зазначено посилання на іншу процедуру закупівлі. 4) у пунктах 1, 2 та 7 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід щодо надання послуг від 17.01.2025 № ЧКС/1701-25/26, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника, вказано назву учбового закладу працівників не у відповідності до наданих підтверджуючих документів. Крім того, назва посади працівника, що зазначений в пункті 27 Довідки, не відповідає наданим підтверджуючим документам. 5) Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 17.01.2025 № ЧКС/1701-25/21, проте назву проекту в ній вказано з помилкою. 6) Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки від 20.08.2024 № 20-08/24-1 із строком дії до 31.12.2024, а відповідно до умов тендерної документації, на підтвердження наявності асфальтобетонного заводу Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копію чинного договору на закупівлю/постачання асфальтобетонної суміші. 7) Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію договору про надання послуг від 23.04.2024 № 23-04-2024-1 із строком дії до 31.12.2024, а відповідно до умов тендерної документації, на підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копію чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-їх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й). Наголошуємо, що відповідно п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.