Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 96 391 660 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 482 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 890 000 UAH |
| Замовник: | ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» |
| ЄДРПОУ: | 44998350 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орлова Юлія Михайлівна |
| Телефон: | +380462675003 |
| E-mail: | amd_tdv1@cg.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, вул. Єлецька, будинок 11 |
6 |
Уповноваженою особою Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ніжинська ПШМК» (далі – Учасник) з предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у частині Ніжинського та Прилуцького районів Чернігівської області на територіях Бобровицької міської, Вертіївської сільської, Ічнянської міської, Крутівської сільської, Лосинівської селищної, Макіївської сільської, Мринської сільської, Ніжинської міської, Новобасанської сільської, Носівської міської, Талалаївської сільської територіальних громад (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-01-13-013450-a). Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» вимагає усунути виявлені невідповідності, а саме: у пункті 20 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника, не вірно вказано досвід роботи працівника на займаній посаді на підприємстві Учасника. Наголошуємо, що відповідно п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.