Період оскарження умов закупівлі - по 18-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 124 108 171 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 620 550 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 720 000 UAH |
| Замовник: | ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» |
| ЄДРПОУ: | 44998350 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орлова Юлія Михайлівна |
| Телефон: | +380462675003 |
| E-mail: | amd_tdv1@cg.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, вул. Єлецька, будинок 11 |
10 |
Уповноваженою особою Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (далі – Учасник) з предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернігівському районі Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-01-13-013285-a). Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» вимагає усунути виявлені невідповідності, а саме: 1) у складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність машин, механізмів та обладнання від 20.01.2025 № 15/1/ТН, проте зазначена в ній марка машин, механізмів та обладнання, що вказані в пунктах 29 та 93 Довідки, не відповідає наданим підтверджуючим документам. 2) у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія свідоцтва про реєстрацію машини, яка підлягає обов’язковій державній реєстрації, що вказана в пункті 51 Довідки про наявність машин, механізмів та обладнання від 20.01.2025 № 15/1/ТН. 3) на підтвердження наявності техніки (Мульчер самохідний PRINOTH RAPTOR 800, серійний № 10434069), що вказана в пункті 94 Довідки про наявність машин, механізмів та обладнання від 20.01.2025 № 15/1/ТН, Учасником у складі тендерної пропозиції надано: договір про надання послуг від 16.01.2025 № 1, лист-підтвердження ПП «Новгород-Сіверські Аграрні Інвестиції» від 16.01.2025 б/н, рамковий договір фінансового лізингу від 29.03.2016 № 2028-FL (далі – Договір), протокол лізингу від 26.04.2021 № 8 до рамкового договору фінансового лізингу від 29.03.2016 № 2028-FL (далі – Протокол), копія свідоцтва про реєстрацію машини Серія ОМ № 127782. Відповідно до наданих Учасником документів встановлено, що Мульчер самохідний PRINOTH RAPTOR 800, серійний № 10434069, є власністю ТОВ «ОТП Лізинг» та може використовуватись ПП «Новгород-Сіверські Аграрні Інвестиції» на підставі Договору та Протоколу. Згідно з п. 2.3. Договору строк користування Лізингоодержувачем Предметом лізингу складається з періодів (місяців) лізингу згідно з Графіком та починається з дати підписання Сторонами Акту Приймання-передачі. Відповідно до Протоколу строк лізингу становить 36 місяців, останній лізинговий платіж, вказаний у графіку сплати лізингових платежів, 25.04.2024. Виходячи з наведеного, строк дії Договору сплинув у квітні 2024 року, документів про продовження терміну його дії у складі тендерної пропозиції Учасника не надано, що, в свою чергу, ставить під сумнів наявність права у ПП «Новгород-Сіверські Аграрні Інвестиції» надавати послуги Учаснику технікою Мульчер самохідний PRINOTH RAPTOR 800, серійний № 10434069. Також у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Акт Приймання-передачі, що є невід’ємною частиною Договору. Тобто, Учасником не надано в повному обсязі документи для підтвердження наявності техніки, зазначеної в пункті 94 Довідки про наявність машин, механізмів та обладнання від 20.01.2025 № 15/1/ТН. 4) відповідно до умов тендерної документації, у випадку, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, суборенди, лізингу, надання послуг, тощо, не є власниками цієї техніки, Учасником у складі тендерної документації надається посвідчена власником копія документу, який підтверджує право власності на вказану техніку. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію машини Серія ОМ № 127782, завірену не власником. 5) у пункті 1 Довідки про наявність матеріально-технічної бази від 17.01.2025 № 17/ТН, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника, не вірно вказано дату договору оренди нерухомого майна № 01/12-23. 6) у пунктах 1, 3 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід щодо надання послуг від 17.01.2025 № 20/ТН, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника, не вірно вказано назву учбового закладу працівників; у пункті 7 – не зазначено, що працівник є штатним; у пунктах 8, 9 – не вірно вказано досвід роботи працівників на займаній посаді на підприємстві Учасника. 7) у Довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 17.01.2025 № 21/ТН, наданій у складі тендерної пропозиції Учасника, зазначено інформацію про початок надання послуг за договорами від 12.07.2023 № 6 та від 23.09.2024 № 7, яка не відповідає наданим підтверджуючим документам. Крім того, документи по договору від 12.07.2023 № 6 зіскановано не в повному обсязі (сторінка не в повному обсязі доступна для перегляду). 8) на виконання вимог пункту 16 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист, в якому є посилання на дефектний акт. Тендерна документація не містить дефектного акту. 9) у документах тендерної пропозиції Учасника, що надані для підтвердження наявності асфальтобетонного заводу, є невідповідність щодо місця розташування асфальтобетонного заводу: у атестаті виробництва від 01.03.2024 № АВ.ВА.043-24 вказано Чернігівський район, у дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами від 12.07.2019 № 7424455700-6 та у витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 17.01.2025 № НВ-9902898842025 вказано Ріпкинський район. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) від 17.01.2025 № 18/ТН, яка містить посилання на договір поставки, який укладено 20.01.2025. Наголошуємо, що відповідно п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Уповноваженою особою Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Шляхо-будівельне управління №14» (далі – Учасник) з предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернігівському районі Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-01-13-013285-a). Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» вимагає усунути виявлені невідповідності, а саме: 1) у пункті 4 Довідки про наявність матеріально-технічної бази від 16.01.2025 № 35-Т, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника, не вірно вказано дату витягу № НВ-7402918642016. 2) у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження інформації, зазначеної в пункті 5 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг від 15.01.2025 № 11-Т, а саме: працівник Вдовенко Сергій Миколайович виконує функції начальника дільниці; 3) на підтвердження наявності в Учасника трудових відносин з працівником Зайченко Олександр Михайлович (п. 28 Довідки від 15.01.2025 № 11-Т), Учасником у складі тендерної пропозиції надано накази від 15.04.2019 № 81-К та від 03.06.2019 № 92-Ка, проте в цих наказах наявна невідповідність в ПІБ працівника. Наголошуємо, що відповідно п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.