Закупівлю оголошено - 26-12-2024, 14:48. Дата останніх змін - 15-02-2025, 00:00

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до... Державна закупівля - UA-2024-12-26-010165-a Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) від замовника СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 12/26/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2024-12-26-010165-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-26-007750-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-12-2024, 14:48
по 17-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-12-2024, 14:48
по 20-01-2025, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-01-2025, 13:01
по 21-01-2025, 13:24

Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
478434919
478 434 919 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 784 349,19 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:2 392 174,59 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:25879878 Досьє YouControl
Сайт:https://km.restoration.gov.ua
Контактна особа:Адуканець Леся Василівна
Телефон:380382783250
E-mail:tender.km@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77
11



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

ПРОТОКОЛ № 71/9 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 04 лютого 2025 року м. Хмельницький Леся АДУКАНЕЦЬ – уповноважена особа – начальник тендерно-договірного відділу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 11 січня 2022 року № 6-ОД та Положенням про Постійно діючу робочу групу для проведення закупівель Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області № 10-ОД від 17 січня 2022 року. Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». Закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-26-010165-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» встановлено такі порушення: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області, вхідний № 06 від 06.01.2025 року отримала лист Державного агентства відновлення розвитку інфраструктури України, вихідний № 33/1/07-01/01.1/13 від 06.01.2025 року з наступною інформацією: «Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України направляє для врахування в роботі інформацію по здійсненому державним підприємством «Національний інститут розвитку інфраструктури» моніторингу вартісних показників робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, в ході якого було встановлено суттєві вартісні відмінності. З метою забезпечення раціонального використання державних коштів Агентство відновлення просить врахувати зазначену у додатку інформацію при здійсненні публічних закупівель, укладанні договорів та прийнятті актів виконаних робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Водночас повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність.» (лист на 1 аркуші додається). А також, 29 січня 2025 року в Державному агентстві провели розширену нараду щодо основних пріоритетів роботи підпорядкованих служб відновлення у областях, а саме: «Реалізація робіт на прифронтових територіях, які необхідно починати невідкладно – серед основних пріоритетів Агентства відновлення. В Агентстві відновлення провели розширену нараду щодо основних пріоритетів роботи всіх підпорядкованих служб під головуванням очільника Агентства відновлення Сергій Сухомлин. На нараді також були присутні перший заступник голови Микола Бойко, заступник голови В’ячеслав Дідківський, керівники Служб відновлення в областях, керівники підпорядкованих державних підприємств та структурних підрозділів. Учасники обговорили пріоритетні питання щодо роботи Служб відновлення та діяльності Агентства відновлення в цілому. Серед основних питань — необхідність приведення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення до обгрунтованих цін. Ще обговорили реалізацію робіт на прифронтових територіях, які необхідно розпочинати невідкладно. Також учасники опрацювали основні питання утримання пунктів пропуску, які функціонують, розбудову та реалізацію нових пунктів пропуску на кордоні з країнами Європейського союзу та Молдови (Ямпільський міст). Сергій Сухомлин зазначив про необхідність застосування нових технологічних підходів з метою раціонального використання та економії коштів державного бюджету при виконанні ремонтних робіт на мостах, дорогах, водогонах, об’єктах критичної інфраструктури тощо. Швидка розробка проєктно-кошторисної документації, динамічні ціни при закупівлі будівельних матеріалів — в пріоритеті. Всі служби мають відповідати за якість та вартість виконаних робіт. Микола Бойко наголосив на необхідності злагодженої роботи з державними підприємствами, що знаходяться в підпорядкуванні Агентства відновлення, зокрема, ДП «Дорцентр», ДП «Укрдіпродор», ДП «НІРІ». Окремо обговорив необхідність у найкоротші терміни приступити до виконання робіт на дорозі М-09.» (посилання на офіційний веб-сайт https://restoration.gov.ua/press/news/72462.html). Враховуючи вищезазначене, з метою ефективного використання бюджетних коштів буде перерахована в бік зменшення очікувана вартість надання послуг. Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». ВИРІШИЛА: 1. Відмінити закупівлю «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями). Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км) (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)». Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

15-02-2025, 00:00

Період оскарження:

з 04-02-2025, 12:30 по 15-02-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Експлуатаційне утримання автом ...
478 434 919 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-01-2025, 13:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-03-2026
63712200-5
Послуги з експлуатації автомобільних доріг


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
КОНСОРЦІУМ "ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-01-2025 по 19-02-2025
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , Б. Шевченка Тараса, будинок 2/54, офіс 118, 01004, Лисак Ігор
Остаточна пропозиція:
286 000 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
397 000 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 24-01-25, 09:24:15
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ПРОТОКОЛ № 71/7 уповноваженої особи Cлужби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області 24 січня 2025 року м. Хмельницький Уповноважена особа – провідний інженер тендерно-договірного відділу Cлужби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області Анатолій ХАРОВ. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами) (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 11 січня 2022 року №6-ОД та Положенням про Постійно діючу робочу групу для проведення закупівель Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області №10-ОД від 17 січня 2022 року. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Консорціум «ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП» (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)» (63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-12-26-010165-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є потреба детально розглянути замовником великий обсяг документів та інформації, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є необхідним для дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 20 лютого 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Анатолій ХАРОВ

Кінцева дата розгляду пропозиції: 19-02-25, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
КОНСОРЦІУМ "ГЛОБАЛ РОАДС ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
286 000 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
397 000 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-01-2025, 13:18:12
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Дочірнє підприємство "Хмельницький облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
287 000 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
475 434 919 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-01-2025, 10:05:30
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено26-12-2024, 14:49:16
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено07-01-2025, 17:57:37
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:22
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:48:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:48:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:48:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:48:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:48:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:48:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:48:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:26-12-2024, 14:48:50
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:57:25
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:57:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 17:57:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:03
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:03
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:03
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-01-2025, 15:20:05
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          2. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          4. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          5. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 0,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: − банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; − іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-__________), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: − посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); − умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); − умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, погодження із гарантом умов договору та додаткових угод до нього тощо); − обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; − умови відкликання гарантії банком-гарантом. В разі якщо банківська гарантія не буде відповідати вимогам встановлених в частині 5 Розділу 6 тендерної документації, це буде вважатися ненаданням переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 код ЄДРПОУ 25879878 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172
          Статус: Активна
          Дата створення: 15-01-2025, 15:20:05
          Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку № 5 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору: 0,5% від суми договору. Банківська гарантія оформлюється: − банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639; − іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-__________), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов’язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов’язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: − посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); − умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); − умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, погодження із гарантом умов договору та додаткових угод до нього тощо); − обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; − умови відкликання гарантії банком-гарантом. В разі якщо банківська гарантія не буде відповідати вимогам встановлених в частині 5 Розділу 6 тендерної документації, це буде вважатися ненаданням переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов’язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов’язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред’являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов’язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 код ЄДРПОУ 25879878 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172
          Статус: Архівована
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          Дата архівування: 15-01-2025, 15:20:05
          2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладенням КЕП гаранта (далі – банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП Гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 2 392 174,59 гривень (два мільйони триста дев’яносто дві тисячі сто сімдесят чотири гривні 59 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 код ЄДРПОУ 25879878 Державна казначейська служба України, м. Київ МФО 820172 р/р UA 748 2017 2034 3291 0011 0000 2424. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону).
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська :
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          1. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність фінансової спроможності
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          ДОДАТОК № 2 до тендерної документації
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          ДОДАТОК № 2 до тендерної документації
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          ДОДАТОК № 2 до тендерної документації
          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №3 (421,7 км)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 26-12-2024, 14:48:51
          Способи підтвердження:
          Документ
          ДОДАТОК № 2 до тендерної документації
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ