Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 224 336 662 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 243 366,62 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 121 683,31 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25879878 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://km.restoration.gov.ua |
| Контактна особа: | Адуканець Леся Василівна |
| Телефон: | 380382783250 |
| E-mail: | tender.km@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 |
15 |
ПРОТОКОЛ № 63/10 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 08 січня 2025 року м. Хмельницький Леся АДУКАНЕЦЬ – уповноважена особа – начальник тендерно-договірного відділу Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Хмельницькій області. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 11 січня 2022 року № 6-ОД та Положенням про Постійно діючу робочу групу для проведення закупівель Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, що затверджене наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області № 10-ОД від 17 січня 2022 року. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №2 (60,9 км) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №2 (60,9 км) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-10-019678-a. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №2 (60,9 км) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» до 20 робочих днів, а саме до 31 січня 2025 року. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Хмельницькій області відповідно до Переліку автомобільних доріг загального користування державного значення №2 (60,9 км) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)», до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Хмельницький облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Уповноважена особа _______________ Леся АДУКАНЕЦЬ
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки тендерної пропозиції Учасника встановлено, що згідно поданої Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №810 від 31.12.2024 за №п/п 2.6. інформація про плужно-щіткові снігоочисники в графах 3 та 6 не відповідає наданим підтверджуючим документам. Також за №п/п 8.1 та 8.2 не надано підтвердження наявності самохідної машини для нанесення дорожньої розмітки в кількості 1 од., так як згідно наданої інвентарної картки обліку основних засобів №77 від лютого 2024 року (повної дати неможливо ідентифікувати) вказано «прицепна машина для нанесення дорожньої розмітки», та згідно наданої інвентарної картки обліку основних засобів №32 від 16.04.2010 вказується повна назва «Розміточна машина ЛайнЛазер», з якої неможливо зрозуміти тип/марку/модель вказаного об’єкта. Учасником також не вказано про залучення техніки субпідрядника у вищезазначеній довідці. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Мінімальна кількість та найменування техніки зазначається Замовником у Таблиці №2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № п/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/ модель Кількість Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказується «право користування» (договір оренди, лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та/або серія та дата документа відповідно до графи 5 Таблиці №1. У підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, що підтверджують його право власності, до яких можуть відноситися: свідоцтво про реєстрацію техніки; та/або бухгалтерська довідка про знаходження техніки на балансі Учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, та/або інвентарна картка за формою ОЗ-6, завірені належним чином; Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) та інші правочини, передбачені чинним законодавством України), то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування тощо), додатково подаються: - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, завірені належним чином Учасником; - документ, що підтверджує право власності на техніку, у разі якщо Учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; - договори суборенди, сублізингу техніки або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт/надання відповідних послуг, завірені належним чином. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, що зазначені в Таблиці №1, мають бути чинні на день подання Учасником тендерної пропозиції для участі у закупівлі. Таблиця №2 Мінімальна кількість та найменування техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) Призначення техніки, машин та механізмів Вид техніки, машин та механізмів Кількість одиниць Машини та механізми для зимового утримання доріг Машина для розподілення протиожеледних матеріалів КДМ 8 Плужно-щіткові снігоочисники 6 Проведення ліквідації вибоїн дорожнього одягу Коток дорожній (до 8 тон) 1 Дорожня фреза 1 Навантажувач 3 Автогрейдер 2 Машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом 2 Влаштування дорожньої розмітки Самохідна машина для нанесення дорожньої розмітки 1 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен привести надану інформацію із відповідними чинними підтверджуючими документами щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки тендерної пропозиції Учасника встановлено, що згідно інформації в Довідці про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) №805 від 31.12.2024 за №п/п 5 в графі 2 вказано «Виробнича база: загальна площа 224,8 кв.м., склади, стоянка техніки, місце для зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ)» та надано в підтвердження Свідоцтво на право власності на нерухоме майно САВ №623931 від 26.11.08 р. із наявними написами на документі, що не передбачені і через які неможливо ідентифікувати документ, також наявні невідповідності між інформацією в графі 2 та інформацією в вищезазначеному свідоцтві. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Таблиця №3 Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № п/п Найменування Місцезнаходження *** Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці №3. *** Учасники включають в Таблицю №3 виробничі бази не менше 2-х (місця для стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ) тощо), які є необхідними для надання послуг за даним предметом закупівлі. В підтвердження інформації, викладеної в довідці, Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №3. або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)) (*мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг) або; - копію (копії) попередніх договорів або протоколів про наміри щодо оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника; - гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має привести інформацію із відповідними підтверджуючими документами про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки тендерної пропозиції Учасника встановлено, що згідно інформації в наданій Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №809 від 31.12.2024 машиністи за №п/п 36, 38, водії за №п/п 1, 5, 8, 10, 15, 17, 26, 29, 35, 38, з відповідними підтверджуючими документами, закріплені за машинами та механізмами, які Учасником не будуть залучатися, під час виконання договору, згідно наданої Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №810 від 31.12.2024. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 5. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник зазначає розрахункову кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. Мінімальна кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається Замовником у Таблиці №6. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №5 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № п/п Посада П. І. Б. Освіта/ спеціальність Досвід або стаж роботи (роки) Штатний/трудовий договір/цивільно-правовий договір/за сумісництвом тощо 1 2 3 4 5 6 ВСЬОГО: На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії наказів про призначення на посаду та/або наказу про сумісництво (за наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. Таблиця №6 Мінімальний необхідний перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, яких повинен залучити Учасник № п/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 1 Головний інженер 1 2 Виконроб 1 3 Майстер 3 Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників робочих професій для надання послуг з експлуатаційного утримання, який учасник обов’язково включає до Таблиці №5: - водії (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи) на кожну одиницю техніки, зазначену в Таблиці №1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - дорожній робітник – не менше 10 осіб. Водії (водії транспортних засобів, механізатори, машиністи) необхідні при умові наявності власного транспорту та механізмів або в разі їх оренди без екіпажу. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки тендерної пропозиції Учасника щодо досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору встановлено, що в наданій Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №803 від 31.12.2024 загальна сума виконання вказана 287 324 275,61 грн., однак, при перевірці наданих довідок КБ-3 та актів виконаних робіт до них, було виявлено, що фактична сума КБ-3 складає 239 846 184,04 грн., а актів КБ-2в 239 900 152,04 грн. Встановлено, що не надано документ на суму виконаних робіт/наданих послуг (останню від дати, що передує даті оголошення закупівлі) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Також до наданого акту № 2129 від 07.04.21 р. не додано сканованої довідки КБ-3. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 6. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання до предмету закупівлі, із розрахунку від об’єму ключових видів робіт/послуг. Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №8. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №7 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № п/п 1. Відомості про Замовника (ЄДРПОУ, адреса, ПІБ керівника, телефон) 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) Аналогічний договір *: Найменування робіт (послуг)/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) ** Обсяг робіт (послуг)/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 * Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та/або договір який містить основні види робіт/послуг згідно технічної частини, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. ** Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше 30 % від об’ємів робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням необхідної інформації згідно Таблиці №7. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт або акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (надавати форми КБ-2в згідно «Переліку основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції» (Таблиця №8)) та довiдку про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) (надати форму КБ-3 на суму виконаних робіт/наданих послуг (останню від дати, що передує даті оголошення закупівлі)) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання/надання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт/послуг: Таблиця №8 Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. № п/п Найменування * Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої м2 104 195 584 2 Очищення доріг від снігу км 11 864 3 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 540 4 Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом м3 2 025 *Найменування робіт/послуг може стилістично відрізнятися відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» від назви робіт/послуг, які вказуються Учасником та основним (ключовим) роботам/послуг, які визначені Замовником в умовах тендерної документації, згідно технічного завдання до предмету закупівлі, проте технологічна послідовність робіт має спланована відповідно до поданої у Таблиці №7. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має привести інформацію із відповідними підтверджуючими документами в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно предмету закупівлі від 30.12.2024 №3204 відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.