Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 224 294 809,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 242 948,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 242 948 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42166406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрієва Катерина Сергіївна |
| Телефон: | 380505751277 |
| E-mail: | DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
6 |
Керуючись пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п. 27 Довідки вих. №2024/12/20-т/5 від 10.12.2024 посада працівника зазначеного у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, не відповідає посаді зазначеній у наказі про призначення на посаду. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п. 2 Додатку 2 Тендерної документації «2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».: «…На підтвердження інформації щодо наявності у Учасник працівників, які вказані в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час надання послуг або копії інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці» ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 2 Додатку №2 до Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.