Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 219 727 849 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 197 278,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 2 197 278 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42166406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитрієва Катерина Сергіївна |
| Телефон: | 380505751277 |
| E-mail: | DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
6 |
Керуючись пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Невідповідність згідно з п.1.1. Додатка № 2 до Тендерної документації, а саме: - п. 23 довідки (вих. №1398Т від 10.12.2024р.) – назва транспортного засобу не співпадає з назвою, вказаною у інвентарній картці. -лист – підтвердження щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі має дату реєстрації, що не відповідає дійсності. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.1.1. Додатку № 2 Тендерної документації «Інформаційна довідка про перелік техніки (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання технічного завдання, обов’язково повинен містити графи передбачені Таблицею №2.1. … … * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на кожну одиницю техніки Учасник надає копії свідоцтва про державну реєстрацію техніки. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку)... … лист – підтвердження орендодавця, лізінгодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі». ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 1.1. Додатку № 2 до Тендерної документації. ІI. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учасник в складі тендерної пропозиції, відповідно до п.2. Додатку 2 Тендерної документації, надав інформаційну довідку згідно Таблиці № 2.4 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, що не відповідає документам, які надані в підтвердження наданої інформації, а саме: - п. 29 вказаний Катрич Михайло Петрович, прізвище якого не відповідає даним, зазначеним в наказі про прийом на роботу № 22-ОС від 07 травня 2024 року. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. - Відповідно до п. 2 Додатку 2 Тендерної документації «2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».: «…На підтвердження інформації щодо наявності у Учасник працівників, які вказані в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час надання послуг або копії інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці» ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в наданій довідці (вих. № 1401Т від 10.12.2024 року). Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.