| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 319 374 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 73 193,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 24014538 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мельник Анатолій Григорович |
| Телефон: | 380542700479 |
| E-mail: | melnyk.ah@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область,Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
2 |
Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
Послуги з інженерно-технічного забезпечення експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення в частині утримання пунктів габаритно-вагового контролю, а саме послуги з технічного обслуговування, калібрування та повірки майданчиків зважування в русі розміщених на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-02 Кіпті – Глухів – Бачівськ км 168+502, Н-07 Київ – Суми – Юнаківка км 191+578 та км 291+793, Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка” км 134+313 (ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 1, розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником не виконано вказаної вимоги , а саме - тендерна пропозиція не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), оскільки у складі тендерної пропозиції учасника міститься удосконалений електронний підпис директора Жукова В’ячеслава Валерійовича. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, накласти на свою тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією. 2. У своїй тендерній пропозиції Учасник надав файл 28 Рішення учасника 12.24 (2).pdf, в якому не вірно зазначив ідентифікаційний номер закупівлі , на яку надаються повноваження (схоже що це формальна помилка). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ, з відповідним номером закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.