Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов надання послуг визначена в тендерній документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 31 440 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 157 200 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Лой Людмила Григорівна |
Телефон: | 380677971798 |
E-mail: | loi-lh@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Студсервіс Аутсорсінг" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції не надав: - акт(и) наданих послуг (виконаних робіт), підтверджуючий(і) інформацію щодо кількості наданих послуг за аналогічним договором №КТ115 від 05.06.2023 ТОВ Доненергопром, який вказаний у довідці у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - довідку у довільній формі від співвиконавця (ТОВ Савватс), який залучатиметься в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначених в пункті 47 Особливостей; - у довідці про виконання аналогічного договору не повністю зазначений контактний телефон контрагента. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункти 1.1.1, 1.1.3 та 2.3. Додатку № 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оновлену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; кількості наданих послуг, людино/годин; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, кладений з юридичною особою, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин:- з обробки вантажів та/або - з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару та/або- послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій - акт(и) наданих послуг (виконаних робіт), підтверджуючий(і) інформацію щодо кількості наданих послуг за аналогічним договором; - довідку у довільній формі від співвиконавця, які залучатиметься в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ФОП "ФЕЩЕНКО РУСЛАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції не надав: - позитивний лист-відгук від контрагента із зазначенням номеру та дати укладення аналогічного договору та Акт(и) наданих послуг (виконаних робіт), підтверджуючий(і) інформацію щодо кількості наданих послуг за аналогічним договором №189-09 від 21.02.2024 ТОВ Смарт Інжиніринг Сервіс, який вказаний у довідці у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору; - звіт прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період або проміжну звітність у 2024 році (з квитанцією №2), в частині що містить інформацію про наявність щонайменше 30 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункти 1.1. та 1.2. Додатку № 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору**: 1) Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; 2) Акт(и) наданих послуг (виконаних робіт), підтверджуючий(і) інформацію щодо кількості наданих послуг за аналогічним договором, надану в довідці про виконання аналогічного договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, кладений з юридичною особою, за умовами якого надані послуги в обсязі не менш ніж 5000 людино/годин:- з обробки вантажів та/або - з розвантаження та/або завантаження та/або переміщення та/або комплектування та/або сортування вантажів та/або товару та/або- послуги з аутсорсингу персоналу виробничих професій 3.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1) Звіт прийнятий Державною податковою службою України (її територіальними органами) за останній звітний період або проміжну звітність у 2024 році (з квитанцією №2), в частині що містить інформацію про наявність щонайменше 30 працівників, які працювали за трудовим договором або контрактом. 2) Документ, що підтверджує співпрацю (намір про співпрацю) між учасником та співвиконавцем щодо залучення працівників для надання послуг Замовнику (договір або угоду або протокол) - надається у випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, зазначеному у п.3.2 цього додатку. У разі надання даного документу, учасник надає довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.