Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2024, 00:00
Примірна методика визначення вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 201 187 053,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 005 935,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 900 000 UAH |
| Замовник: | Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 04014074 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вівчар Марія Володимирівна |
| Телефон: | 380352520076 |
| E-mail: | mariia23v@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
5 |
Шановний учаснику ТОВ "ТБЦ", повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Чортківського району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРРО - UA-2024-10-14-013754-a, виявлено невідповідності щодо вимог частини 1.2 додатку 1 (кваліфікаційні критерії) до тендерної документації та невідповідності розділу 12 тендерної документації, а саме: 1) На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) потрібно надати довідку, яка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта. Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх чотирьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 90 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Вами надано довідку про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено такі договори: - Договір № 15Е від 23.12.2019 року; - Договір № 5Е від 08.07.2021 року; - Договір № 2 від 10.01.2022 року. Договір № 15Е від 23.12.2019 року не відповідає частині 1.2 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії». Необхідно підтвердити фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме: - Герметизація машиною плавильно-заливальною тріщин в асфальтобетонному та цементобетонному покриттях – 7 200 м ; - Улаштування тонкошарового покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей за товщини шару 10 мм або більше - 8 064 м2; - Посипання доріг протиожеледними матеріалами вручну 5204,5 т. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції. Для цього Вам необхідно: - Привести у відповідність до вимог додатку 1 тендерної документації інформацію щодо виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.