Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 595 440,96 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 195 954 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Поліщук |
| Телефон: | +380505478591 |
| E-mail: | yuliia.polishchuk@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, у складі тендерної пропозиції, НЕ надані документи що підтверджують право власності/ володіння та/або право користування цистернами/танк-контейнерами/контейнер-цистернами, що запропоновані Учасником, на підтвердження вимоги пп. 1.3 п.1 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп.1.3 п.1 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації: 1.3. Надається сканована копія (з оригіналу чи копії) документу, що підтверджує інформацію щодо проведення випробувань / перевірку /інспекції цистерн/танк-контейнерів/контейнерів-цистерн з зазначеним кодом/типу L4BH. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. *документ повинен містити інформацію про власника та підтверджувати право власності/володіння та/або право користування цистернами/танк-контейнерами/ контейнер-цистернами, що будуть запропоновані Учасником. Мінімальна вимога: у кількості 4-х одиниць цистерн/танк-контейнерів/ контейнерів-цистерн. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи вимоги пп.1.3 п.1 Розділу 1 Додатку №1: - Надати скановану копію (з оригіналу чи копії) документу, що підтверджує інформацію щодо проведення випробувань / перевірку /інспекції цистерн/танк-контейнерів/контейнерів-цистерн з зазначеним кодом/типу L4BH. Документи повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. *документ повинен містити інформацію про власника та підтверджувати право власності/володіння та/або право користування цистернами/танк-контейнерами/ контейнер-цистернами, що будуть запропоновані Учасником. Мінімальна вимога: у кількості 4-х одиниць цистерн/танк-контейнерів/ контейнерів-цистерн. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано файли: SMOU0415833.pdf ; SMOU0416254.pdf; SMOU7417340.pdf; SMOU7417490.pdf; SMOU8410144.pdf та їх переклад, файли: SMOU 0415833UA.pdf; SMOU 0416254UA.pdf; SMOU 7417340UA.pdf; SMOU 7417490UA.pdf; SMOU 8410144UA.pdf на підтвердження вимоги пп. 1.3 п.1 Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації , переклади наданих документів НЕ завірені організацією, яка здійснювала переклад. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п.11 розділу I тендерної документації: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів українською мовою (подання перекладу свіфт-повідомлення банку-гаранта не є обов’язковим). Переклад документів повинен бути завірений організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи вимогу п.11 розділу I тендерної документації: - Надати наступні документів завірені організацією, яка здійснювала переклад: SMOU 0415833UA.pdf; SMOU 0416254UA.pdf; SMOU 7417340UA.pdf; SMOU 7417490UA.pdf; SMOU 8410144UA.pdf 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не завантажено заповнений Опитувальник контрагента - юридичної особи, форма якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 розділу II, додатку № 1.1 до тендерної документації: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). У разі некоректного заповнення або заповнення не в повному обсязі Опитувальника Контрагента - юридичної особи (для учасників-юридичних осіб) відповідно до додатку №5 до тендерної документації, це не є підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до п. 44 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Враховуючи вимогу п. 1 розділу II, додатку № 1.1 до тендерної документації: Надати заповнений «Опитувальник Контрагента - юридичної особи», форма якого передбачена додатком № 5 до тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.