Закупівлю оголошено - 05-09-2024, 12:21. Дата останніх змін - 05-09-2024, 12:31

Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220119 /Т-22-07/ - Максима Горького - Новорайськ – Червоний Маяк, Херсонська область

Державна закупівля - UA-2024-09-05-005252-a Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220119 /Т-22-07/ - Максима Горького - Новорайськ – Червоний Маяк, Херсонська область від замовника Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" від 9/5/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-09-05-005252-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-05-002814-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-09-2024, 12:21
по 10-09-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2024, 12:21
по 13-09-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
16914662.4
16 914 662,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:169 146,62 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:84 573,31 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
ЄДРПОУ:43538115 Досьє YouControl
Контактна особа:Король Олександр Леонідович
Телефон:+380958246154
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Експлуатаційне утримання (авар ...
16 914 662,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220119 /Т-22-07/ - Максима Горького - Новорайськ – Червоний Маяк, Херсонська область

1
послуга
74300 Україна Херсонська область Бериславський район автомобільна дорога загального користування місцевого значення О220119 /Т-22-07/ - Максима Горького - Новорайськ – Червоний Маяк
по 31-12-2024
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 12:30:55
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 12:21:53
Експортовано:05-09-2024, 12:21:53
Експортовано:05-09-2024, 12:21:53
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 12:21:53
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 12:21:53
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-09-2024, 12:21:53
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220119 /Т-22-07/ - Максима Горького - Новорайськ – Червоний Маяк, Херсонська область
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 84 573,31 грн Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220119 /Т-22-07/ - Максима Горького - Новорайськ – Червоний Маяк, Херсонська область
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності в учасника техніки та обладнання, які підтверджують спроможність учасника виконати весь комплекс послуг, передбачених технічним завданням на цю закупівлю, виходячи із мінімальної кількості, визначеної Замовником. Довідка та має бути подано згідно форми наведеної в Таблиці 1. Мінімальна кількість основнної техніки учасника закупівлі: Найменування Кількість Машина для холодного фрезерування покриттів мінімум 1 од. Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т мінімум 2 од. Котки дорожні самохідні ґрунтові, маса 19 т мінімум 2 од. Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 15 т мінімум 1 од. Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т мінімум 2 од. Навантажувач пневмоколісний одноківшевий вантажопідйомністю 1т з навісною фрезою мінімум 1 од Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] мінімум 1 од Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т мінімум 1 од Навантажувач пневмоколісний одноківшевий вантажопідйомністю 1т з навісною щіткою мінімум 1 од. Бульдозери, потужність 132 кВт [180 к.с.] мінімум 1 од. Машини поливально-мийні мінімум 1 од Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо № з/п Назва марка/модель Кіль-сть Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата укладення документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. В підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, подаються: - посвідчені копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, які зазначені у тендерній пропозиції такого Учасника процедури закупівлі, є власністю учасників об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції подається: - лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин або механізмів, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. Якщо техніка не є власністю учасника об’єднання, а залучається учасником об’єднання на користь Учасника (об’єднання учасників), на підставі права користування (оренди, лізингу, послуг, тощо), то на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), у складі пропозиції додатково подається: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів, які укладені учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, послуг технікою та ін. (*договори, що посвідчують право користування, які укладені учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників): оренди, суборенди, послуг технікою та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників) (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників)) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг). У випадку подання учасником копій договорів, які в силу закону є недійсними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Усі правочиини, які подані в складі тендерної пропозиції учасника мають відповідати вимогам чином законодавства та нормативно правовим актам України. Таблиця 1.1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/ модель АБЗ Потужність АБЗ, т/год. Вид асфальтобетону (по типах та марках) Зазначення права власності* 1 * якщо Учасник є власником, зазначається "володіння", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо До документів, копії яких надаються Учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування) асфальтобетонного заводу, відносяться: документи, що підтверджують право власності Учасника на АБЗ, та бухгалтерську довідку про знаходження АБЗ на балансі Учасника, підписану керівником та/або головним бухгалтером (бухгалтером), завірені належним чином Учасником; договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу АБЗ та інші правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо АБЗ належить Учаснику не на праві власності), завірені належним чином Учасником; акт приймання-передачі АБЗ або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або чинним законодавством України, що підтверджують передачу Учаснику АБЗ, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником АБЗ, завірені належним чином Учасником; договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону або інші правочини. Договори та документи щодо інших правочинів, передбачених чинним законодавством України, надані у якості підтвердження наявності АБЗ, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. У разі якщо їх строк дії менше строку виконання робіт, договори повинні містити умови про можливість пролонгації на строк виконання робіт, або Учасник надає оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання АБЗ для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). 1.1.2. Документи, що підверджують наявність в учасника власної чи залученої випробувальної(них) дорожньої(ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність власної або залученої (-их) вимірювальної (-их) лабораторії(-й) у Учасника; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) (Учасником надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою, встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 2. Таблиця 2 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка 1 2 3 4 5 6 *Графа 4 не є обов’зковою для заповнення щодо щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Учасник повинен мати у наявності наступних працівників, які є необхідними для надання послуг, що є предметом закупівлі. - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 осіб); Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)); - дорожні робітники (не менше 17 осіб). Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Для геодезиста надати скан-копію діючого кваліфікаційного сертифікату. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. У Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг/виконання робіт зазначається інформація щодо фактично залучених для виконання робіт/надання послуг (згідно Технічного завдання по предмету закупівлі).
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - Для підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування Учасником надається довідка за формою згідно Таблиці 3, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Таблиця 3 Інформація про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору(договорів) № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ 1. № договору 2.дата укладання договору 3.предмет договору 1. Ціна договору 2.Вартість виконання договору 3. Відсоток виконання договору Дата підписання та номер акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 7 Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору та інші дані згідно Таблиці вище. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3). - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами). Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). Аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту /поточного середнього ремонту/ автомобільних доріг загального користування, укладений (ні) протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Об’єми основних робіт: 1 Холодне фрезерування чорнощебеневого покриття на глибину 40 мм м2 46200 2 Профілювання щебеневих доріг автогрейдером км 7,7 3 Ущільнення шару щебеневого покриття котком (8 т) за 4 проходи м2 46200 4 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 3 м2. З попереднім фрезеруванням м2 3100 5 Планування узбіч автогрейдером км 80 6 Профілювання щебеневого покриття доріг автогрейдером, при ширині покриття до 6 м км 3,8 7 Ущільнення шару щебеневого покриття котком (8 т) за 4 проходи м2 22800 8 Улаштування вирівнюючого шару основи з доменого шлаку автогрейдером м3 4060
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
4. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Підтвреджується, що
1 - - Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за один з останніх двох років або за завершений звітній період поточного року - Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за один з останніх двох років або за завершений звітній період поточного року Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника за будь-який із зазначених календарних років у розмірі не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана (Квитанція №2)
Статус: Активна
Дата створення: 05-09-2024, 12:21:50
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ