Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2024, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов надання послуг визначена в тендерній документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 764 430 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 822,15 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
Телефон: | 380500508234 |
E-mail: | turchyna-va@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "Студсервіс Аутсорсінг" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (документ «Довідка про досвід.pdf»), сканкопія якої не містить повного номеру контактної особи замовника (не візуалізуються останні 2 цифри номеру телефону) 1.2.) Учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка що містить інформацію про наявність працівників, необхідного рівня кваліфікації (документ «Довідка про персонал.pdf»), в якій не зазначена форма працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом) вантажників згідно п. 3.1. таблиці. 1.3.) Учасником в складі тендерної пропозиції надана інформаційна довідка про залучення субпідрядників (документ «Довідка про залучення субпідрядника.pdf»), проте довідка не містить повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ 1.4.) Відповідно вимог підпункту 2.3. Додатку 2 до тендерної документації «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність таких підстав», проте в складі тендерної пропозиції відсутня довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей від субпідрядників. 1.5.) Учасником в складі тендерної пропозиції надані Відомості про Учасника (документ «Відомості про учасника.pdf») в яких в п.7 зазначений індивідуальний податковий номер засновника/директора (ІПН міститься в Рішенні №1 від 17.05.2021), а необхідно зазначити індивідуальний податковий номер юридичної особи – учасника, або не зазначати, у разі якщо учасник не платник ПДВ та номер відсутній. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункти 1.1.1, 1.2.1, 2.3., 5 та 7 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надані послуги: - з обробки вантажів та/або послуги з розвантаження та/або завантаження вантажів з(на) транспортних(і) засобів(и) та/або контейнерів(и) та із застосування та або без застосування вантажопідіймальних машин та/або з аутсорсингу персоналу виробничих професій. 3.2) Оновлена Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність працівників, необхідного рівня кваліфікації та достатніх по кількості (щонайменше 30 працівників, що працюють за трудовим договором або контрактом) для надання послуг із зазначенням: посади, форми працевлаштування (за трудовим договором або за контрактом), кількості осіб, яких учасник збирається використовувати при виконанні договору. 3.3) Оновлена довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ 3.4) Довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей 3.5) Оновлені Відомості про учасника (згідно розділу VIII тендерної документації) Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.