Період оскарження умов закупівлі - по 21-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 781 200,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 906,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01985050 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Браславец |
| Телефон: | +380562338337, +380976714920, +380970800269 |
| E-mail: | tkrudnev@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Лесі Українки, буд. 26. |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель, що подані учасником ПАТ «АТП 11263» у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією на закупівлю послуги з комплексного обслуговування спеціалізованого автомобілю швидкої медичної допомоги, на базі шасі Citroen Jumper, тип С (неонатальний), (ДК 021:2015 - 63712000-3 «Послуги з обслуговування автомобільного транспорту») за кодом ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації / документах, що подані учасником ПАТ «АТП 11263» у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме виявлено невідповідності в інформації, викладеної у додатку № 5 до тендерної документації (Інформація про учасника), а саме не вказано «Кінцевий бенефіціарний власник» підприємства ПАТ «АТП 11263». З метою усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель необхідно надати виправлену інформацію про учасника у додатку № 5 до тендерної документації (Інформація про учасника) або надати довідку в довільній формі про кінцевого бенефіціарного власника підприємства ПАТ «АТП 11263». Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (п. 9 ст. 26 ЗУ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.