Закупівлю оголошено - 25-07-2024, 17:03. Дата останніх змін - 12-09-2024, 16:27

(ДК 021:2015 – 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського, Калуського районів Івано-Франківської області (додаткові роботи)

(ДК 021:2015 – 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування... Державна закупівля - UA-2024-07-25-003811-a (ДК 021:2015 – 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського, Калуського районів Івано-Франківської області (додаткові роботи) від замовника Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області від 7/25/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-25-003811-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-07-24-012450-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-07-2024, 17:03
по 02-08-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-07-2024, 17:03
по 05-08-2024, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 06-08-2024, 13:06
по 06-08-2024, 13:29

Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
58761100
58 761 100 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:293 805,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:1 762 833 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
ЄДРПОУ:25825434 Досьє YouControl
Контактна особа:Будз Світлана Михайлівна
Телефон:380673448918
E-mail:svolunkova@gmail.com
Місцезнаходження:
76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Є.Петрушевича, буд. 1
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
(ДК 021:2015 – 63710000-9 – По ...
58 761 100 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-08-2024, 13:06
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

(ДК 021:2015 – 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського, Калуського районів Івано-Франківської області (додаткові роботи)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ПБС   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Надвірнянський район, село Бистриця, урочище Центр, будинок 5Г, 78436, Пастернак Олексій Станіславович
Остаточна пропозиція:
52 700 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
55 700 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-08-2024, 15:18
Період подачі оскарження:
по 28-08-2024, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-25-003811-a-c1
Номер договору:
11
Дата підписання договору:
12-09-2024, 11:00
Строк дії договору:
з 12-09-2024 по 31-12-2024
45 795 751 UAH
Ціна договору
38 163 125,83 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Богородчани, вулиця Шевченка, будинок 101, 77701, Гаврилів Роман Ярославович
Остаточна пропозиція:
52 699 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
54 325 792,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 25-08-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-08-24, 15:38:24
24

1.Перелік виявлених невідповідностей: Згідно Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, та на підтвердження Додатку 3 Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям виявлено невідповідність в інформації та документах наданих Учасником, а саме: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником не підтверджено розрахункову кількість інженерно-технічних працівників ключових посад (інженер з кошторисної роботи aбo інша особа, яка здійснює вказану роботу) згідно Таблиці №3.1: Назва Кількість, люд. Головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації 1 Виконавець робіт aбo майстер 1 Інженер з кошторисної роботи aбo інша особа, яка здійснює вказану роботу 1 Інформація, зазначена у дoвiдцi Учасника згідно Таблиці №3.1 не підтверджена копіями документів, завіреними Учасником (копія наказу (розпорядження) про прийом на роботу машиніста навантажувача). Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник документально не підтвердив досвід виконання основних (ключових) видів робіт/послуг одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж: 30 % від об'ємів робіт/послуг, передбачених тендерною документацією, а саме – в обсягах, не менше визначених у Таблиці 4.2. (Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття – 509,2088 м2; Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 11,2849 км; Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом -; Улаштування шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем -). Таблиця №4.2 Основні (ключові) види робіт для надання послуг № з/п Найменування Одиниця виміру Кількість (30% від відомості обсягів робіт) 1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 900 2 Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом м2 3000 3 Улаштування шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем м2 3000 4 Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем т 600 5 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки км 80 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, що не містить перелік техніки згідно Таблиці 5.2., які необхідні для надання послуг (Котки дорожнi самохiднi на пневмоколісному ходу 1; Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві 1; Машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом 1; Машини маркірувальні 1). Таблиця 5.2. – мінімальний перелік кількості техніки, машин і механізмів Вид техніки Кількість, одиниць Котки дорожнi самохiднi на пневмоколісному ходу 1 Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві 1 Дорожня фреза 1 Асфальтоукладальник 1 Навантажувач або екскаватор 1 Машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом 1 Автогрейдер 1 Машини маркірувальні 1 Бульдозер 1 У довідці Учасника згідно Таблиці 5.1 не відображається належність обладнання, якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання (в Учасника відсутній акт приймання-передачі майна на Автогрейдер згідно Договору оренди 03/10 від 03.10.2022р, Фреза дорожня зазначена Учасником у довідці згідно Таблиці 5.1 містить невідповідність свідоцтву про реєстрацію машини). Учасником не надано інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу за формою, наведеною в таблиці №5.3. (якщо Учасник є власником, зазначається "володіння", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо.) Таблиця №5.3 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, т/год. Вид асфальтобетону (по типах та марках) Зазначення права власності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. Технічне завдання Учасника не відповідає Тендерній документації Замовника та Додатку 6 (містить помилку в одиниці виміру: Заготівля хмизу при густині зарості середній -1м2). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 3 Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції надає інформаційну довідку згідно форми Таблиці №3.1 з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг (інженерно-технічні працівники, машиністи та дорожні робітники, тощо). Таблиця №3.1 № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада Освіта Кваліфікація (спеціальність) Досвід роботи за фахом, роки Інформація, зазначена у дoвiдцi, може бути підтверджена копіями документів, завіреними учасником: - копія наказу про призначення на посаду (наказу про сумісництво) та/aбo цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; та/aбo інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. • розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад: Назва Кількість, люд. Головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації 1 Виконавець робіт aбo майстер 1 Інженер з кошторисної роботи aбo інша особа, яка здійснює вказану роботу 1 • розрахункова кількість дорожніх робітників повинна бути не меншою за 8 людей. • розрахункова кількість машиністів/водіїв/операторів повинна бути достатньою для керування машинами i механізмами, зазначеними в розрахунку щодо транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів та обладнання, але не меншою за 12 людей. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за формою Таблиці № 4.1. Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів) Таблиця №4.1 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ № та дата укладання договору Предмет договору Ціна договору Вартість виконання договору Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 Всього 0,00 0,00 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копію(ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів). У випадку надання договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання, документ (дозвіл/лист погодження, тощо) про погодження Замовником залучення Генеральним підрядником субпідрядника до надання послуг/виконання робіт); - акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04.12.2009 № 554 та/або наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором. Аналогічним вважається договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт/послуг одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж: 30 % від об'ємів робіт/послуг, передбачених тендерною документацією, а саме – в обсягах, не менше визначених у Таблиці 4.2. Інформацію на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Учасник закупівлі повинен надати у формі Таблиці 4.3. Основні види робіт мають бути надані по тим договорам, по яким Учасник подає інформацію, як аналогічні. Таблиця №4.2 Основні (ключові) види робіт для надання послуг № з/п Найменування Одиниця виміру Кількість (30% від відомості обсягів робіт) 1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття м2 900 2 Ліквідація вибоїн пневмо-струменевим методом м2 3000 3 Улаштування шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем м2 3000 4 Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем т 600 5 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки км 80 Таблиця №4.3 Номер пункту відповідно до переліку основних (ключових) робіт Найменування основної (ключової) роботи Дані з форми КБ-2в аналогічного договору Номер та дата договору Замовник робіт Назва договору Вид робіт з форми КБ-2в Номер пункту у формі КБ-2в Шифр/код роботи за формою КБ-2в Номер та дата акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в Одиниця виміру Кількість одиниць згідно форми КБ-2в Всього обсяг за основних (ключових) робіт _____ (назва )________: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка), яка необхідна та достатня для виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення із зазначенням її кількості та найменування, що визначаються відповідно до відомостей потреби в основних машинах i транспортних засобах на утримання, яка визначається відповідно до технологічних схем/вимог для виконання робіт. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. У разі якщо тендерна документація або специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вона повинна містити вираз «aбo еквівалент». Таблиця №5.1 № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип /марка/ модель Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 6 1. 2. Ця довідка повинна відображати устаткування, машини, механізми тощо, їх кількість, що має бути достатньою для забезпечення виконання заявлених замовником обсягів та видів послуг відповідно до технологічних схем/вимог для надання послуг. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначається номер та дата документу приналежності відповідно до графи 6 Таблиці 5.1. Замовником визначено мінімальний перелік техніки/машин/механізмів, необхідних для належного виконання робіт/надання послуг відповідно до вимог для виконання робіт/надання послуг. Таблиця 5.2. – мінімальний перелік кількості техніки, машин і механізмів Вид техніки Кількість, одиниць Котки дорожнi самохiднi на пневмоколісному ходу 1 Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві 1 Дорожня фреза 1 Асфальтоукладальник 1 Навантажувач або екскаватор 1 Машини для проведення робіт з ліквідації вибоїн пневмоструменевим методом 1 Автогрейдер 1 Машини маркірувальні 1 Бульдозер 1 До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують правовий статус набуття (власності, володіння, користування) техніки, відносяться: - свідоцтво про реєстрацію техніки та/aбo бухгалтерську довідку про знаходження техніки на балансі учасника (витяг з балансу по власній техніці рахунок 10 «Основні засоби»/оборотно-сальдова відомість), який відповідно до чинного законодавства України посвідчує право власності (обліку) на таку техніку у разі, якщо вона не підлягає державній реєстрації, завірені належним чином власником та/або інвентарна картка за формою ОЗ-6; - договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу техніки, надання послуг техніки та iншi правочини, передбачені чинним законодавством України (у разі, якщо техніка належить учаснику не на праві власності), завірені належним чином учасником; - документ, що підтверджує його право власності на техніку, у разі якщо учасником отримано зазначену техніку за договором суборенди, сублізингу aбo іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником техніки; - договори суборенди, сублізингу техніки aбo інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником техніки, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування для виконання відповідних робіт, завірені належним чином. Договори та інші правочини, передбачені чинним законодавством України, зазначені у цьому пункті, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції з експлуатаційного утримання автомобільних доріг. Протяжність доріг за категоріями: І категорія 20,8 км; II категорія 322,7 км; Ш категорія 164,2 км; IV категорія 145,5 км; Учасник надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу за формою, наведеною в таблиці №5.3. Таблиця №5.3 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, т/год. Вид асфальтобетону (по типах та марках) Зазначення права власності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. * якщо Учасник є власником, зазначається "володіння", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4-2015 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. ДОДАТОК 6 Технічне завдання "Кодовий номер" "Назва (короткий опис)" "Назва (короткий опис)" "Одиниця виміру" "Одиниця виміру" Обсяг 1 2 2 3 3 4 ЗЕМЛЯНІ РОБОТИ КЛАС Е: ЗЕМЛЯНІ РОБОТИ E420.1 Розроблення грунту бульдозерами потужністю 132 кВт [180 к.с.] з переміщенням грунту до 10 м, група грунтів 2 Розроблення грунту бульдозерами потужністю 132 кВт [180 к.с.] з переміщенням грунту до 10 м, група грунтів 2 1000 м3 1000 м3 12,9 E420.2 Додавати на кожні наступні 10 м переміщення грунту [понад 10 м] бульдозерами потужністю 132 кВт [180 к.с.], група грунтів 2 Додавати на кожні наступні 10 м переміщення грунту [понад 10 м] бульдозерами потужністю 132 кВт [180 к.с.], група грунтів 2 1000 м3 1000 м3 4,5 E420.3 Додавати на кожні наступні 20 м переміщення грунту [понад 10 м] бульдозерами потужністю 132 кВт [180 к.с.], група грунтів 2 Додавати на кожні наступні 20 м переміщення грунту [понад 10 м] бульдозерами потужністю 132 кВт [180 к.с.], група грунтів 2 1000 м3 1000 м3 5,2 E420.4 Додавати на кожні наступні 30 м переміщення грунту [понад 10 м] бульдозерами потужністю 132 кВт [180 к.с.], група грунтів 2 Додавати на кожні наступні 30 м переміщення грунту [понад 10 м] бульдозерами потужністю 132 кВт [180 к.с.], група грунтів 2 1000 м3 1000 м3 3,2 E512.1 Планування площ механізованим способом, група грунтів 2 Планування площ механізованим способом, група грунтів 2 1000 м2 спланованого грунту 1000 м2 спланованого грунту 8,4 D110.1 Очищення підмостового русла від кущів, очерету та трави Очищення підмостового русла від кущів, очерету та трави 10 м2 русла 10 м2 русла 60 ТРАНСПОРТНІ СПОРУДИ КЛАС D: ДЕМОНТАЖ І РОЗЧИЩЕННЯ ДІЛЯНКИ D190.1 Заготівля хмизу при густині зарості середній Заготівля хмизу при густині зарості середній 1 м3 хмизу 1 м2 хмизу 50 X410.1 Встановлення габіонних неармованих ящиків з розмірами до 3 м х 1 м х 0,5 м (діметр дроту 4 мм) Встановлення габіонних неармованих ящиків з розмірами до 3 м х 1 м х 0,5 м (діметр дроту 4 мм) 1 м3 1 м3 300 ДОРОЖНІЙ ОДЯГ КЛАС R: ДОРОГИ І ДОРОЖНІ ОДЯГИ R140.1 Улаштування вирівнюючих шарів основи автогрейдером із щебеню Улаштування вирівнюючих шарів основи автогрейдером із щебеню 100 м3 основи 100 м3 основи 5 R470.1 Розпушування конструктивних шарів дорожнього одягу фрезою WIRTGEN W 200 з шириною фрезерування 2000 мм на глибину 10 см Розпушування конструктивних шарів дорожнього одягу фрезою WIRTGEN W 200 з шириною фрезерування 2000 мм на глибину 10 см 1000 м2 1000 м2 6 R470.2 Розпушування конструктивних шарів дорожнього одягу фрезою WIRTGEN W 200 з шириною фрезерування 2000 мм на глибину 10 см. На кожен 1 см зміни глибини до/з норми 15-7 додавати (додати 1 см ) Розпушування конструктивних шарів дорожнього одягу фрезою WIRTGEN W 200 з шириною фрезерування 2000 мм на глибину 10 см. На кожен 1 см зміни глибини до/з норми 15-7 додавати (додати 1 см ) 1000 м2 1000 м2 3 R460.1 Улаштування основи методом перемішування на дорозі з використанням ресайклера, за ширини фрезерування за товщини влаштованого шару до 20 см (витрата цементу на 1000м2 становить 15,553т) Улаштування основи методом перемішування на дорозі з використанням ресайклера, за ширини фрезерування за товщини влаштованого шару до 20 см (витрата цементу на 1000м2 становить 15,553т) 1000 м2 1000 м2 8 R352.1 Улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3,75 м Улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5 см із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3,75 м 1000 м2 покриття 1000 м2 покриття 10 R350.1 Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3,75 м Улаштування вирівнюючого шару дорожнього одягу із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем, при ширині укладання 3,75 м 100 т 100 т 20 R312.1 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття із фрезеруванням на глибину 60 мм, площею ремонту до 1 м2 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття із фрезеруванням на глибину 60 мм, площею ремонту до 1 м2 1 м2 1 м2 800 R312.2 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття із фрезеруванням на глибину 60 мм, площею ремонту до 3 м2 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття із фрезеруванням на глибину 60 мм, площею ремонту до 3 м2 1 м2 1 м2 1 500 R312.3 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття із фрезеруванням на глибину 60 мм, площею ремонту до 10 м2 Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття із фрезеруванням на глибину 60 мм, площею ремонту до 10 м2 1 м2 1 м2 700 R49100 Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом на базі автомобіля, при глибині вибоїни 20 мм Ліквідація вибоїн машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом на базі автомобіля, при глибині вибоїни 20 мм 100 м2 100 м2 100 R491.1 На кожні 5 мм зміни глибини додавати за РВР 2-20-1 та 2-20-2 (збільшити на 2 см) На кожні 5 мм зміни глибини додавати за РВР 2-20-1 та 2-20-2 (збільшити на 2 см) 100 м2 100 м2 15 R491.2 На кожні 5 мм зміни глибини додавати за РВР 2-20-1 та 2-20-2 (збільшити на 3 см) На кожні 5 мм зміни глибини додавати за РВР 2-20-1 та 2-20-2 (збільшити на 3 см) 100 м2 100 м2 85 БЕЗПЕКА РУХУ. РОЗМІТКА (товщина нанесення фарби 0,54 мм) Ширина лінії 15 см R824.1 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1, 1.2 маркірувальною машиною самохідною Допоміжні засоби. Дорожня розмітка. Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.1 маркірувальною машиною самохідною 1 км лінії 1 км лінії 125 R825.1 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.5 маркірувальною машиною самохідною Допоміжні засоби. Дорожня розмітка. Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.5 маркірувальною машиною самохідною 1 км лінії 1 км лінії 125 R825.2 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.7 маркірувальною машиною самохідною Допоміжні засоби. Дорожня розмітка. Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.7 маркірувальною машиною самохідною 1 км лінії 1 км лінії 12 R825.3 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.8 маркірувальною машиною самохідною Допоміжні засоби. Дорожня розмітка. Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.8 маркірувальною машиною самохідною 1 км лінії 1 км лінії 3 R825.4 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.12 - 1.17 причіпною маркірувальною машиною на базі автомобіля Допоміжні засоби. Дорожня розмітка. Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.12 - 1.17 причіпною маркірувальною машиною на базі автомобіля 1 м2 розмітки 1 м2 розмітки 2 300 R824.2 Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.18 - 1.30 причіпною маркірувальною машиною на базі автомобіля Допоміжні засоби. Дорожня розмітка. Улаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.18 - 1.30 причіпною маркірувальною машиною на базі автомобіля 1 м2 розмітки 1 м2 розмітки 100 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до вимог Додатку 3 Тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції має надати інформаційну довідку згідно форми Таблиці №3.1 з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація, зазначена у дoвiдцi, має бути підтверджена копіями документів, завіреними учасником: копія наказу про призначення на посаду (наказу про сумісництво) та/aбo цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; та/aбo інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками). - Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до вимог Додатку 3 Тендерної документації: Учасник має документально підтвердити досвід виконання основних (ключових) видів робіт/послуг одним договором або сумарно декількома в обсязі не менше ніж: 30 % від об'ємів робіт/послуг, передбачених тендерною документацією, а саме – в обсягах, не менше визначених у Таблиці 4.2. Інформацію на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію Учасник закупівлі повинен надати у формі Таблиці 4.3. Основні види робіт мають бути надані по тим договорам, по яким Учасник подає інформацію, як аналогічні. - Документальне підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до вимог Додатку 3 Тендерної документації: Учасник повинен надати довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування згідно Таблиця 5.2. У довідці згідно Таблиця 5.1. має відображатися належність обладнання, яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, надати підтверджуючі документи правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. - Технічне завдання Учасника привести у відповідність до Додатку 6 Тендерної документації Замовника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-08-24, 15:38:24

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
52 699 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
54 325 792,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія.rar, Електронна банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ПБС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
52 700 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
55 700 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» не планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю «(ДК 021:2015 – 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського, Калуського районів Івано-Франківської області (додаткові роботи)».
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
62. Банківська гарантія.rar, Електронна банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено25-07-2024, 17:02:20
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено25-07-2024, 17:03:43
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-07-2024, 16:23:09
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-07-2024, 16:29:10
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено25-07-2024, 17:02:20
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:25-07-2024, 17:02:20
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:25-07-2024, 17:02:20
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:29-07-2024, 16:26:15
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:29-07-2024, 16:27:17
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:25-07-2024, 17:02:20
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено25-07-2024, 17:02:20
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:29-07-2024, 16:23:41
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник юридична особа підтверджує, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      Учасник фізична особа підтверджує, що
                      2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      2. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      5. Порушення справ про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      1. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту (ДК 021:2015 – 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського, Калуського районів Івано-Франківської області (додаткові роботи)
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Розмір забезпечення пропозиції: 3% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія (далі – гарантія). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк сплати коштів за гарантією - протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог замовника/бенефіціара. Документи, що підтверджують надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії розміщуються Учасником у відповідне електронне поле визначеному адміністратором електронної системи закупівель і реалізованому в електронній системі закупівель. Форму гарантії забезпечення тендерної пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Форма) (зі змінами). Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі забезпечення тендерної пропозиції, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; — поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є Учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 формі забезпечення тендерної пропозиції, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення закупівлі зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Повноваження уповноваженої особи гаранта на підписання документів, що надаються на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції підтверджуються відповідними документами. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Івано-Франківській області код ЄДРПОУ: 25825434 IBAN: UA423348510000000002600120938 в ПАТ «ПУМБ» МФО: 334851
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Електронна банківська гарантія
                      2. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      3. Забезпечення виконання договору
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту (ДК 021:2015 – 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) – Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Івано-Франківського, Калуського районів Івано-Франківської області (додаткові роботи)
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 2 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п. 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Івано-Франківській області код ЄДРПОУ: 25825434 IBAN: UA423348510000000002600120938 в ПАТ «ПУМБ» МФО: 334851
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-07-2024, 17:02:38
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ