Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 175 486 348 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 877 431,74 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 41984916 Досьє YouControl |
Сайт: | https://amd.pl.ua/ |
Контактна особа: | Катерина Блажієвська |
Телефон: | +380532641332 |
E-mail: | bvk9436703@gmail.com |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область,місто Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, будинок 1 |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно службової записки начальника відділу ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, штучних споруд та безпеки руху ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» від 03.09.2024 року відсутня потреба у закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2024 рік (Кременчуцький район)» (код ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту).
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-09-2024, 00:00
Період оскарження:
з 04-09-2024, 15:00 по 15-09-2024, 00:00
Документи:
1. Пунктом 1.4 Частини I Розділу III (Інструкція з підготовки тендерних пропозицій) передбачено, що усі визначені документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих оригіналів, придатних для машинозчитування (файли мають бути з розширенням «PDF» та містити розбірливе зображення), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів. У разі відсутності оригіналу документа допускається надання належним чином завіреної копії документа відповідно до норм чинного законодавства. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасником ТОВ «ПРІМУМ АКТИВ» подано тендерну пропозицію, в якій містяться зображення (фото) свідоцтв на техніку (не скановані оригінали), окрім того, зображення не чіткі, розмиті, деякі з яких, містять обрізані поля документу, що унеможливлює здійснити їх розгляд. 2. Замовником відповідно до Додатку №2 (Кваліфікаційні критерії) вимагалось, що на підтвердження наявності/залучення машин та механізмів учасник повинен надати заповнену Таблицю №3 Інформація про перелік основних машин та механізмів, необхідних для надання послуг за договором. Таблиця № 3 ІНФОРМАЦІЯ про перелік основних машин та механізмів № з/п Назва Тип /марка Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * - якщо учасник є власником, зазначається «власний», у інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав, як підтверджуючий документ відповідно до графи 5 Таблиці № 3. Для підтвердження наявності/залучення машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 3 на кожну одиницю техніки учасник надає технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію, від власника техніки, яка вимагається мінімально-необхідним переліком для надання послуг, з документальним підтвердження відповідного тоннажу та вантажопідйомності машин та механізмів. На інше обладнання (машини та механізми), реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право власності. Якщо учасник не є власником техніки додатково необхідно надати договір оренди або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право користування на весь термін надання послуг. Також учасник повинен надати лист(-ти) -підтвердження від власника машин та механізмів або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) тощо, щодо незаперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. Учасник повинен надати інформацію про наявність/залучення машин та механізмів. Інформація про перелік основних машин та механізмів, необхідних для надання послуг за договором, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 3. На підтвердження Інформації про перелік основних машин та механізмів зазначеній у Таблиці №3 учасником ТОВ «ПРІМУМ АКТИВ» надано інформацію, щодо типу машин, а саме: - спеціалізований вантажний - спеціалізована цистерна ЗИЛ 130 (автогудронатор) ВІ7556СР, проте свідоцтво про реєстрацію завантажено в форматі «JPEG», що унеможливлює здійснити його розгляд; -у таблиці про перелік основних машин та механізмів зазначено екскаватор колісний KOMATSU PW160-ES-7K серія документа якого зазначена невірно, а саме ВІ007721. 3. Відповідно до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про працівників обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею №1. Таблиця № 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім`я та по батькові Посада Штатний працівник учасника/ цивільно-правова угода або надання послуг по договору субпідряду 1 2 3 4 Для підтвердження інформації зазначеної у Таблиці №1 мають бути надані наступні документи на кожну особу: - для штатних працівників учасника- накази про призначення на посаду; - для працівників учасника, які виконують крім основної, іншу оплачувану роботу або поряд з своєю основною роботою, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або виконують обов’язки тимчасово відсутнього працівника – наказ про прийняття на роботу за сумісництвом та/або наказ про суміщення професій (посад); - для осіб залучених по цивільно-правовим угодам –відповідні угоди. Мінімально-необхідний перелік та кількість працівників для надання послуг, яку учасник обов’язково включає у Таблицю № 1 (Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід): № п/п посада кількість, люд. 1 Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації 1 2 Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції 1 3 Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції 1 4 Інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно- будівельних робіт 1 6 Майстер 2 7 Дорожні робітники 10 Учасником ТОВ «ПРІМУМ АКТИВ» подано тендерну пропозицію, в якій містяться цивільно-правові договори на дорожніх працівників і зазначенням не вірного місця надання послуг (Полтавський район) пункт 1.8. Договорів 4. Відповідно до Додатку №2 тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які потрібні для виконання робіт, відповідно до технічного завдання Замовника, учасник повинен подати: Інформацію про наявність чи залучення випробувальної лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю. На підтвердження наявності власної або залученої лабораторії надається свідоцтво про атестацію (сертифікацію) з додатком, або інший документ, що підтверджує право власності та спроможність лабораторії здійснювати вимірювання. Залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/або не на весь термін виконання робіт по закупівлі, учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності надати послуги за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. Учасником ТОВ «ПРІМУМ АКТИВ» подано Свідоцтво по відповідність стану системи вимірювань №055-21 від 24.09.2021р. термін дії якого закінчується 23.09.2024р. Окрім того, Учасником надано лист–підтвердження ТОВ «ПОЛТАВАБУДСЕРВІС ПЛЮС» від 02.08.2024 року з гарантуванням в найкоротший час отримати нове свідоцтво про відповідність стану системи вимірювань, однак, без відповідної гарантії учасника з посиланням на відповідні норми чинного законодавства, щодо забезпечення заходів з поновлення перебігу строку дії таких документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.