Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 55 074 858,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 550 748,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 550 748,58 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25879878 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://km.restoration.gov.ua |
| Контактна особа: | Адуканець Леся Василівна |
| Телефон: | 380382783250 |
| E-mail: | tender.km@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77 |
9 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» встановлено: 1. В Довідці про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо), Таблиці №3, вихідний № 26/07-05 від 26.07.2024 року за «№ п/п» – «3.» – «Найменування» – «Виробничі та інші приміщення – частина приміщення Ангару ДОК АГВ площею 128 кв.м.»; «№ п/п» – «4.» – «Найменування» – «Виробничі та інші приміщення – Будівлі гаражу загальною площею 927,0 кв.м., розміщені на земельній ділянці площею 6133 кв.м., будівля гаражу є: • споруда спетранспорту загальною площею 878,9 кв.м.; • побутовий будинок загальною площею 29,3 кв.м.; • маринг житловий загальною площею 18,8 кв.м.», а також, на 3 аркуші за «№ п/п» – «1» – «Об’єкт нерухомого майна (реєстраційний номер 651754368101): приміщення промбази м. Хмельницький (РММ) Площа 1301,3 м2»; «№ п/п» – «2» – «Об’єкт нерухомого майна: нежитлова будівля, побутова будівля (реєстраційний № 13681508)» відсутні гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 2. В Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Таблиця №7, вихідний №26/07-09 від 26.07.2024 року за «№ п/п 1.» – «Аналогічний договір: 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору» – «1. Ціна договору на момент укладання 579 000 000,00 грн. з ПДВ (п’ятсот сімдесят дев’ять мільйонів гривень 00 копійок з ПДВ) Ціна договору згідно додаткової угоди № 3 до Договору № 1 від 05.01.2023 року складає – 192 090 344,00 грн. з ПДВ (сто дев’яносто два мільйона дев’яносто тисяч триста сорок чотири гривні 00 копійок з ПДВ) 2. Сума виконання договору – 192 090 344,00 грн. з ПДВ (сто дев’яносто два мільйона дев’яносто тисяч триста сорок чотири гривні 00 копійок з ПДВ)» не вірно зазначений номер додаткової угоди до Договору № 1 від 05.01.2023 року (посилання на вебпортал Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-15-006500-a), а також, відсутня КБ-3 за серпень 2023 року на суму 14 655,723 тисяч гривень (файл 02 серпня 2024 15:09 29.16. Довідка та акти виконаних робіт за вересень 2023 року до Договору _1 від 05.01.2023 року вереень 2023р_compressed.pdf). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Вимога ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 43/1 від «18» липня 2024 року: ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) та технологій. Таблиця №3 Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) № п/п Найменування Місцезнаходження *** Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність ** 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці №3. *** Учасники включають в Таблицю №3 виробничі бази не менше 2-х (місця для стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ) тощо), які є необхідними для надання послуг за даним предметом закупівлі. В підтвердження інформації, викладеної в довідці, Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №3. або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання / оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями)) (*мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт / надання послуг) або; - копію (копії) попередніх договорів або протоколів про наміри щодо оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника; - гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) об’єкта (об’єктів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 2. ДОДАТОК № 2 до тендерної документації ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) 6. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник визначає види основних робіт/послуг та об’єми, виконання/надання яких має підтвердити Учасник. Об’єми визначаються Замовником в тендерній документації окремим переліком в натуральних величинах на підставі Технічного завдання до предмету закупівлі, із розрахунку від об’єму ключових видів робіт/послуг. Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми зазначаються Замовником у Таблиці №8. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. Таблиця №7 Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № п/п 1. Відомості про Замовника (ЄДРПОУ, адреса, ПІБ керівника, телефон) 2. Посилання на закупівлю в системі Prozorro (за наявності) Аналогічний договір *: Найменування робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт (послуг) ** Обсяг робіт (послуг) / одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт (послуг) Номер, дата підписання акту приймання виконаних (наданих) будівельних робіт (послуг) та пункт де наданий відповідний обсяг 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору. 1. Ціна договору, грн. 2. Сума виконання договору, грн. 3. Відсоток виконання договору 1 2 3 4 5 6 7 * Аналогічним договором у даній процедурі закупівлі вважається договір (договори) з виконання робіт/надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та/або договір який містить основні види робіт/послуг згідно технічної частини, укладений (укладені) та виконаний/наданий (виконані/надані) протягом останніх 4 (чотирьох) років, від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. ** Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше 30 % від об’ємів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням необхідної інформації згідно Таблиці №7. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та додатковими угодами із додатками до додаткових угод до аналогічного договору; - акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (довідки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт/наданих послуг, передбачений аналогічним договором. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання/надання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт/послуг: Таблиця №8 Перелік основних (ключових) видів робіт/послуг та об’єми, які Учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції. № п/п Найменування * Одиниця виміру Кількість 1 2 3 4 1 Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю розподілювачем на базі машини дорожньої комбінованої м2 16 475 400 2 Очищення доріг від снігу км 2 240 3 Улаштування покриття з асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником м2 1 027 4 Влаштування монолітних залізобетонних конструкцій мосту м3 45 5 Улаштування металевого бар’єрного огородження м 900 *Найменування робіт / послуг може стилістично відрізнятись відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, проте технологічна послідовність робіт / послуг має бути спланована відповідно до поданої у Таблиці №7. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «ПБС» має: 1. Надати гарантійні листи від власника об’єктів щодо укладення договору оренди на вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, із зазначенням ідентифікатора закупівлі від ТОВ «Скорзонера» та ТОВ «ДОРОЖНІ МАШИНИ». 2. Привести у відповідність та надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Таблиця №7, щодо номеру додаткової угоди до Договору № 1 від 05.01.2023 року та КБ-3 за серпень 2023 року на суму 14 655,723 тисяч гривен.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.