Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2024, 00:00
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; -розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000 (один мільйон) грн. 00 коп. Інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції зазначені у п.3 розділу 3 тендерної документації.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 159 192 340 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 795 961,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 000 000 UAH |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 38598277 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Беркут |
| Телефон: | +380567428457 |
| E-mail: | tender_jkh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Сума на експлуатаційне утримання 126 096 417,00 грн. - кошти на надання послуг за договором №1 від 01.01.2024 р.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 24-09-2024, 17:05 по 05-10-2024, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником, на підтвердження інформації щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (технічної специфікації) зазначеної у Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), надано, у тому числі, відповідного змісту договірну ціну, з якої вбачається, що п.9-14, 31-32, 35-36 не відповідають вимогам передбаченим в технічній специфікації Замовника згідно Додатку 3 до тендерної документації, а також листу Учасника від 24.07.2024 за вих № 236/07. Також, Договірна ціна Учасника має містити наступні фіксовані суми коштів на: - компенсацію додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 0,00 тис.грн з ПДВ; - на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг - 17 936,06 тис. грн. з ПДВ. Договірною ціною Учасника передбачено кошти на покриття ризиків у розмірі 1500,44505 тис.грн. без ПДВ. 2. Учасником, на підтвердження наявності асфальтобетонного (их) заводу (ів), надано, у тому числі гарантійний лист від ТОВ «АЛЕКО ІНВЕСТ» за №415-07 від 24.07.2024 р. в якому не зазначено номер закупівлі. 3. На підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасником, у тому числі, надано у складі тендерної пропозиції витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності цеха по переробці сільськогосподарської продукції «Д», насосної «У», манітарно-побутового приміщення «Ю», замощення І, огорожі №3 за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Купріна, будинок 128 Б. (Індексний номер витягу 194136889). Проте, даний об’єкт нерухомого майна не відображений у довідці за вих. № 234/07 від 24.07.2024 р. про перелік матеріально-технічної бази, що буде залучена Учасником до надання послуг. 4. Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано довідку з інформацією про працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу послуг за Договором про закупівлю за вих. №22/07 від 24.07.2024 р. з якої не вбачається залучення директора підприємства до надання послуг за Договором про закупівлю, про що зазначено у відомостях про учасника № 235/07 від 24.07.2024. 5. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником у складі тендерної пропозиції надано, у тому числі, договір № 151222-СУБ-В укладений з ТОВ «Автомагістраль-Південь» (далі- Договір). Згідно п.3.1 Договору, ціна цього договору визначається у договірній ціні (Додаток №1), який є невід’ємною частиною даного Договору. Наданою Учасником Додатковою угодою №4 до Договору передбачено, що сторони домовились викласти Додаток № 1 п. 13.1. Розділу 13 «Додатки до Договору» в новій редакції: «Договірна ціна». Згідно даної редакції ціна договору склала 110 370,43268 тис.грн. Втім, у листі-відгуці наданому від ТОВ «Автомагістраль-Південь», зазначено Ціну договору 330 134 305,95 грн. з ПДВ. 6. Учасником, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», надано у складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) Учасника та технології, що будуть використанні для надання послуг за Договором про закупівлю за вих.№ 238/07 від 24.07.2024 (далі – Довідка). Згідно п. 25 довідки учасник має намір залучити до надання послуг коток дорожній BOMAG BW 151 AC-4, 2002 року випуску. Разом з тим, згідно наданого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, роком випуску є 2005 рік. П. 38 довідки передбачено залучення до надання послуг Автомобіля підмітально-прибирального ЗИЛ 431410. Разом з тим, згідно наданого свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, ЗИЛ 431410 є автомобілем вантажним-спеціалізованим/цистерна. Крім того формою довідки згідно додатку 6 до ТД, стовпчиком номер 3 передбачено зазначення учасниками Марки/моделі,року випуску, технічного стану. Разом з тим, п. 21-23, 27, 34-36, 41-44 Довідки учасника не містять необхідної інформації стосовно року випуску та/або технічного стану. Згідно п.п. 3, 25-26, 33-36, 41-44, 45-47 довідки учасник має намір залучити до надання послуг визначені обладнання, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, устаткування (інструменти). Разом з тим, відповідно до ч. 1 Додатку 1 до ТД учасник надає посвідчені відповідно до умов вимог копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (обліку). Проте, у складі тендерної пропозиції відсутні вищезазначені підтверджуючі документи. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Згідно ч. 6 Розділу 3 ТД, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи (інформацію), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції також документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: - договірну ціну за укрупненими показниками вартості, за формою Додатку 29 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування(далі – Методика); - відомості матеріальних ресурсів та перелік необхідних дорожніх машин та механізмів без зазначення цін; - календарний план надання послуг. Договірна ціна Учасника має містити наступні фіксовані суми коштів на: - компенсацію додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – 0,00 тис.грн з ПДВ; - на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг - 17 936,06 тис.грн.з ПДВ. 2. Згідно п.7 ч.2. Додатку 2 до ТД, учасники у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці Учасник надає, у тому числі: - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі(в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 3. Згідно п.1 ч.1 Додатку 1 до ТД, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Довідки, за формами зазначених у Додатку 6 та 6.1 до тендерної документації, з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування, що містить інформацію про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю, а також з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих баз, офісних приміщень, тощо, що буде залучено для надання послуг. Згідно із Додатком 6.1. до ТД у тому числі, встановлено, що в підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчена(і) відповідно до умов тендерної документації копію(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) право власності Учасника на об’єкт(и), перелічені Учасником в графі 2 Таблиці або посвідчена(і) відповідно до умов тендерної документації копію(ї) договору(ів) дійсного(их) та чинного(их), протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори має(ють) бути укладений(і) на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику такого(их) об’єкту(ів) до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договору(ів) передбачено їх складання. 4. Згідно п.1 ч.2 Додатку 1 до ТД учасники мають надати у складі тендерних пропозицій довідку, за формою, зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу послуг за Договором про закупівлю, та ті, що будуть залучені до надання послуг. При цьому обов’язкова наявність головного інженера, майстра, виконавця робіт, інженера з якості, інженера з проектно-кошторисної роботи, дорожніх робітників. 5. Згідно ч.3 Додатку 1 до ТД учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного (-них) договору (-рів), укладеного (-их) у період 2021-2024 роках. Аналогічним договором є договір, предмет якого включає: послуги з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг, (та/або за кодом ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), при цьому договір повинен обов’язково влючати послуги з зимового утримання доріг. Сумма виконання договору (ів) повинна складати не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення договору, предмета договору. Такий договір (договори) має (-ють) бути виконаний (-і) не менше ніж на 80% від загальної ціни договору (з урахуванням внесених до нього (них) змін). На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає копію (-ї) такого (-ких) договору (-рів) з усіма додатковими угодами до нього (них), копії довідок про вартість виконаних робіт (послуг) за таким договором (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (послуг) (форма КБ-2В). Позитивний лист - відгук замовника (контрагента) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, відсоток виконання договору, а також iнформацiю про належну якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника (контрагента) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору). 6. Згідно додатку 1 до ТД учасники у складі ТД повинні надати довідки, за формами зазначених у Додатку 6 та 6.1 до тендерної документації, з урахуванням обсягу та строку надання послуг, а також з дотриманням технології надання послуг відповідно до діючих норм і правил надання послуг на автомобільних дорогах загального користування, що містить інформацію про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) та технології, що будуть використані для виконання послуг за Договором про закупівлю, а також з інформацією про перелік матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих баз, офісних приміщень, тощо, що буде залучено для надання послуг В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (за формою Додатку 6 до тендерної документації), Учасник надає посвідчені відповідно до умов вимог копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на інших правових підставах, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: посвідчені відповідно до умов Вимог копії дійсних та чинних договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін.; посвідчені відповідно до умов Вимог акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, пропозиція Учасника має також містити: посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально); копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг); копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявленої невідповідності надати договірну ціну, зміст якої має відповідати ч. 6 Розділу 3 ТД, Додатку 3 до ТД. 2. Для усунення виявленої невідповідності надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику із зазначенням номера закупівлі. 3. Надати Довідку про перелік матеріально-технічної бази, що буде залучена Учасником до надання послуг із зазначенням об’єкта нерухомого майна: цех по переробці сільськогосподарської продукції «Д», насосної «У», манітарно-побутового приміщення «Ю», замощення І, огорожі №3 за адресою: Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Купріна, будинок 128 Б. 4. Для усунення виявленої невідповідності надати довідку з інформацією про працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу послуг за Договором про закупівлю із зазначенням директора. 5. Надати інформацію та/або документи на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог ч.3 Додатку 1 до ТД. 6. Для усунення виявленої невідповідності надати згідно з умовами тендерної документації, документи та інформацію щодо відповідних пунктів поданої Довідки з інформацією про обладнання, основні будівельні (дорожні) машини, транспортні засоби, механізми, устаткування (інструменти) Учасника та технології, що будуть використанні для надання послуг за Договором про закупівлю за вих.№ 238/07 від 24.07.2024.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.