Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 488 474 900,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 884 749,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 14 884 749,00 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 30885376 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кухар Роман Миколайович |
| Телефон: | 0573367555 |
| E-mail: | kukhar.rm@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область,Харків, вул. Ахсарова, 2 |
11 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Документи, що складені Учасником, не оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме відсутня реєстрація (дата та номер документа) в наступних документах - Відомості про учасника.pdf, Гарантійний лист перелік 4.pdf, Довідка лабораторія.pdf, Довідка про аналогічний досвід.pdf, Довідка про лабораторію.pdf, Довідка про обладнання.pdf, Довідка про працівників.pdf, Довідка про субпідрядників.pdf, Інформація АБЗ.pdf, Інформація МТБ.pdf, Пояснення по конфіденційності.PDF. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз.11 п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оформлені належним чином документи, які зазначені в п.1.1., а саме з датою та номером документа. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Електронну банківську гарантію від 23.07.2024р. № G12245/24, в якій пункт 2 не відповідає вимогам Додатку № 8 тендерної документації. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 8 тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Внести зміни до Електронної банківської гарантії від 23.07.2024р. № G12245/24, а саме викласти пункт 2 Гарантії відповідно до Додатку № 8 тендерної документації. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Сума виконання договору № 36-Б від 22.11.2022р., яка зазначена в Інформації щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів, не відповідає наданим підтверджуючим документам. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність інформацію щодо виконання аналогічного договору № 36-Б від 22.11.2022р., яка зазначена в Інформації щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів, та надані підтверджуючі документи. 4.1. Перелік виявлених невідповідностей: Сума виконання договору № ЕУ2 від 31.05.2021р., яка зазначена в Інформації щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів, не відповідає наданим підтверджуючим документам. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність інформацію щодо виконання аналогічного договору № ЕУ2 від 31.05.2021р., яка зазначена в Інформації щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів, та надані підтверджуючі документи. 5.1. Перелік виявлених невідповідностей: В Інформації щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів назва предмету договору № ЕУ2 від 31.05.2021р. не відповідає наданому в підтвердження договору, а саме предмет договору зазначено без слова «код». 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Додатку № 2 тендерної документації. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність інформацію по зазначеному договору, щодо предмету договору в Інформації щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів (додавши слово «код»).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.