Період оскарження умов закупівлі - по 10-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 102 982 326,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 515 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 3 080 000,00 UAH |
| Замовник: | ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» |
| ЄДРПОУ: | 44998350 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орлова Юлія Михайлівна |
| Телефон: | +380462675003 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, вул. Єлецька, будинок 11 |
5 |
Уповноваженою особою Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» (далі – Учасник) з предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернігівському районі Чернігівської області у 2024 році (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)» (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-04-05-009218-a). Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» вимагає усунути виявлені невідповідності, а саме: 1) інформація наведена у пунктах 12 та 35 Довідки про наявність машин, механізмів та обладнання є ідентичною, а підтвердження наявності зазначених машин надано лише стосовно одного з пунктів; 2) у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-підтвердження від власника щодо не заперечення використання Учасником його машини КАМАЗ 53212 для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг (п. 27 Довідки про наявність машин, механізмів та обладнання); 3) у складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про обладнання GPS-трекерами транспортних засобів, проте інформація про державні номери машин, вказаних в пунктах 2, 3, 9 Довідки, не відповідає наданим підтверджуючим документам. Крім того, у складі тендерної пропозиції, а саме в Довідці про наявність машин, механізмів та обладнання, відсутня інформація про залучення спеціалізованого вантажного самоскиду МАЗ 6501С5 (п. 4 Довідки про обладнання GPS-трекерами транспортних засобів); 4) у пункті 5 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, наданої у складі тендерної пропозиції Учасника, не вірно вказано його спеціальність відповідно до наданого диплому. Наголошуємо, що відповідно до п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.