Закупівлю оголошено - 01-03-2024, 13:59. Дата останніх змін - 29-03-2024, 08:47

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на правобережжі Херсонської області

Закупівля: UA-2024-03-01-007160-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-03-01-000501-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-03-2024, 13:59
по 08-03-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-03-2024, 13:59
по 11-03-2024, 10:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 12-03-2024, 12:38
по 12-03-2024, 13:01

Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2024, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-03-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:80 233 481,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:802 334,81 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:401 167,41 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
ЄДРПОУ:43538115 Досьє YouControl
Контактна особа:Веніслав Наталія Іванівна
Телефон:+380958246154
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Експлуатаційне утримання автом ...
80 233 481,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-03-2024, 12:38
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на правобережжі Херсонської області

1
послуга
73000 Україна Херсонська область правобережжя автомобільні дороги загального користування місцевого значення
по 01-04-2025
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Вулиця Вербицького, будинок 4, офіс 218, 46020, Гладун Павло
Остаточна пропозиція:
67 716 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
67 716 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
18-03-2024, 15:13
Період подачі оскарження:
по 24-03-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-03-24, 16:51:10
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до п.1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА У СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» нової редакції тендерної документації на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на правобережжі Херсонської області», ДК 021:2015:63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05 березня 2024 року № 25, учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо за формою таблиці 1 з копіями підтверджуючих документів щодо наявності основної (обов’язкової) техніки. Учасником торгів - ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" в складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності основної (обов’язкової) техніки надано довідку від 08.03.2024 року № 163/24-т згідно Таблиці1 та копії відповідних документів. Однак, довідка в багатьох позиціях не містить повної інформації про тип/марку/модель, рік випуску транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнену довідку за формою згідно Таблиці 1 з повною інформацією про тип/марку/модель, рік випуску транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо. Відповідно до п.1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА У СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» нової редакції тендерної документації на закупівлю зазначених послуг, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05 березня 2024 року № 25, учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою згідно Таблиці1.1.1, яка містить інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) та документи, копії яких надаються Учасником, що підтверджують правовий статус набуття (володіння, користування, тощо) асфальтобетонного заводу. Учасником торгів - ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" в складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності асфальтобетонного (их) заводу (ів) надано довідку від 08.03.2024 року № 164/24-т згідно Таблиці1.1.1 та копії відповідних документів. Однак, довідка не містить повної інформації про тип/марку/модель АБЗ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями уточнену довідку за формою згідно Таблиці1.1.1, з повною інформацією про тип/марку/модель АБЗ. Відповідно до п.1.3. «Підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА У СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону» нової редакції тендерної документації на закупівлю зазначених послуг, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05 березня 2024 року № 25, учасник торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою згідно Таблиці 3, яка містить інформацію про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів). Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору та інші дані згідно Таблиці. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3). - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, суму виконання договору, а також iнформацiю про якiсть наданих послуг/виконаних робiт, дотримання строків/термінів, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Відгук має містити посилання та інформацію на номер закупівлі в прозоро, на яку видається даний відгук замовником. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). Аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту / поточного середнього ремонту / автомобільних доріг загального користування, укладений (ні) протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Об’єми основних робіт: 1 Відновлення профілю щебеневого покриття з додаванням матеріалу м2 40000 2 Ліквідація вибоїн струменевим методом при глибині вибоїни 30-50 мм м2 16300 3 Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття на глибину від 30 до 50 мм м2 4000 4 Ремонт дорожнього одягу та /або улаштування асфальтобетонного покриття, товщина шару асфальтобетону не менш ніж 5 см м2 10000 5 Заміна та/ або установка дорожних знаків шт. 90 6 Заміна та / або установка секцій металевого бар'єрного огородження шт. 55 7 Улаштування вирівнювального шару основи із щебенево-піщаної суміші (щебеневих матеріалів) м3 5700 8 Улаштування вирівнюючого шару із асфальтобетону асфальтоукладчиком т 1140 Учасником торгів - ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" в складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) надано довідку від 08.03.2024 року № 165/24-т згідно Таблиці3 з підтверджуючими документами щодо виконання договорів. Однак, за результатами розгляду наданих в складі тендерної пропозиції учасника торгів документів встановлено наступне: 1. Договір № 370 від 28 грудня 2019 року «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2020 році»: - додатковою угодою № 5 від 25.01.2021 року збільшено вартість договору про закупівлю (відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі». В інформації від 08.03.2024 року № 165/24-т невірно зазначена ціна договору та вартість виконання договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт надано не в повному обсязі (відсутні акт (ти) до 12.06.2020 року та після10.09.2020 року) ; - відсутня копія позитивного відгуку замовника про належне виконання договору (з обов'язковою інформацією, зазначеною в тендерній документації). 2. Договір № 7 від 02 січня 2020 року «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2020 році»: - додатковою угодою № 5 від 25.01.2021 року збільшено вартість договору про закупівлю (відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»). В інформації від 08.03.2024 року № 165/24-т невірно зазначена ціна договору та вартість виконання договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт надано не в повному обсязі; - відсутня копія позитивного відгуку замовника про належне виконання договору(з обов'язковою інформацією, зазначеною в тендерній документації). 3. Договір № 5 від 02 січня 2020 року «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Монастириського району Тернопільської області у 2020 році»: - додатковою угодою № 5 від 25.01.2021 року збільшено вартість договору про закупівлю (відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі»). В інформації від 08.03.2024 року № 165/24-т невірно зазначена ціна договору та вартість виконання договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт надано не в повному обсязі; - відсутня копія позитивного відгуку замовника про належне виконання договору(з обов'язковою інформацією, зазначеною в тендерній документації). 4. Договір № 6 від 02 січня 2020 року «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Теребовлянського району Тернопільської області у 2020 році»: - в інформації від 08.03.2024 року 165/24-т невірно зазначена дата укладення договору; - додатковою угодою № 5 від 25.01.2021 року збільшено вартість договору про закупівлю (відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі». В інформації від 08.03.2024 року № 165/24-т невірно зазначена ціна договору та вартість виконання договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт надано не в повному обсязі; - відсутня копія позитивного відгуку замовника про належне виконання договору(з обов'язковою інформацією, зазначеною в тендерній документації). 5. Договір № 24 від 08 лютого 2021 року «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Теребовлянського району Тернопільської області у 2021 році»: - акти приймання виконаних будівельних робіт надано не в повному обсязі; - відсутня копія позитивного відгуку замовника про належне виконання договору(з обов'язковою інформацією, зазначеною в тендерній документації). 6. Договір № 118 від 01 червня 2021 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201401 Семенів-Ласківці на ділянці км 0+000 – км 14+635 (окремими ділянками) Тернопільської області»: - відповідно до інформації, зазначеної в Prozorro, сума оплати за договором становить 3 838 2509,00 грн. В інформації від 08.03.2024 року № 165/24-т невірно зазначена вартість виконання договору. - акти приймання виконаних будівельних робіт надано не в повному обсязі (враховауючи інформацію, зазначену в Prozorro); - відсутня копія позитивного відгуку замовника про належне виконання договору (з обов'язковою інформацією, зазначеною в тендерній документації). 7. Договір № 117 від 01 червня 2021 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201412 ( Городище-Зарваниця-Бучач)-Багатківці на ділянці км 0+000 – км 4+473 (окремими ділянками) Тернопільської області»: - акти приймання виконаних будівельних робіт надано не в повному обсязі; - відсутня копія позитивного відгуку замовника про належне виконання договору(з обов'язковою інформацією, зазначеною в тендерній документації) . 8. Договір № 264 від 30 вересня 2021 року «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200504 (Борщів-Заліщики)-Винятинці-Дунів-Зозулинці на ділянці км 10+000– км 13+650 (окремими ділянками) Тернопільської області»: - додатковою угодою № 1 від 31.12.2021 року зменшено вартість договору про закупівлю в інформації від 08.03.2024 року № 165/24-т невірно зазначена ціна договору; - відсутня копія позитивного відгуку замовника про належне виконання договору(з обов'язковою інформацією, зазначеною в тендерній документації). 9. Договір № 16/02/21-2П від 16 лютого 2021 року «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Підволочиського району Тернопільської області у 2021 році»: - відсутній додаток 1 до договору (договірна ціна); - додаткова угода №2 до договору не містить додатку 1 (договірна ціна); - відсутня копія позитивного відгуку замовника про належне виконання договору (з обов'язковою інформацією, зазначеною в тендерній документації). При цьому необхідно врахувати: Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). 10. Договір № 2Е від 22 січня 2021 року «Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів у Тернопільській області у 2021 році»: - в інформації від 08.03.2024 року 165/24-т назва об’єкта зазначена не у повному обсязі; - акти приймання виконаних будівельних робіт надано не в повному обсязі. 11. Договір № 4К від 05 грудня 2023 року «Капітальний ремонт мосту через р.Серет на автомобільній дорозі державного значення Н-18 Івано-Франківстк-Бучач-Тернопіль км 103+602 у Тернопільській області (додаткові роботи)». Зазначений договір не є «аналогічним» відповідно до умов нової редакції тендерної документації на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на правобережжі Херсонської області», ДК 021:2015:63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, затвердженої протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05 березня 2024 року № 25 в якій зазначено: аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту/поточного середнього ремонту/автомобільних доріг загального користування, укладений (ні) протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Також, в наданих актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або надання послуг, по окремих видах основних робіт не вистачає об’ємів, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: - відновлення профілю щебеневого покриття з додаванням матеріалу: від зазначених 40000 м2 надано підтвердження на 21879,7 м2. Не надано підтвердження на 18120,3 м2. - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття на глибину від 30 до 50 мм: від зазначених 4000 м2 надано підтвердження на 3919,07 м2. Не надано підтвердження на 80,93 м2. - ремонт дорожнього одягу та/або улаштування асфальтобетонного покриття, товщина шару асфальтобетону не менше ніж 5 см: від зазначених 10000 м2 надано підтвердження на 6025,8 м2. Не надано підтвердження 3974,2 м2. - заміна та/або установка дорожніх знаків: від зазначених 90 шт надано підтвердження на 76 шт, не надано підтвердження на 14 шт. - заміна та /або установка секцій металевого бар’єрного огородження: від зазначених 55 шт надано підтвердження, але тільки по Договору 4к від 05.12.2023 р – на 62 шт (який не є аналогічним, відповідно до умов тендерної документації), тобто: необхідно підтвердити 55 шт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, уточнену інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (довідка за формою згідно Таблиці 3), по наданим аналогічним договорам завантажити вищезазначені відсутні документи та надати інформацію та документи, що підтверджують досвід виконання робіт: - відновлення профілю щебеневого покриття з додаванням матеріалу (18120,3 м2); - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття на глибину від 30 до 50 мм (80,93 м2); - ремонт дорожнього одягу та/або улаштування асфальтобетонного покриття, товщина шару асфальтобетону не менше ніж 5 см (3974,2 м2); - заміна та/або установка дорожніх знаків(14 шт); - заміна та /або установка секцій металевого бар’єрного огородження (55 шт).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-03-24, 16:51:10
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-01-007160-a-b1
Номер договору:
1/ДУ-24
Дата підписання договору:
29-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 29-03-2024 по 31-12-2025
67 716 200,00 UAH
Ціна договору
56 430 166,67 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
67 716 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
67 716 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
72 000 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
72 000 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-03-2024, 16:11:23
Видалено01-03-2024, 13:59:33
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-03-2024, 16:21:15
Видалено01-03-2024, 14:49:37
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-03-2024, 13:59:36
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:05-03-2024, 16:11:25
Видалено01-03-2024, 13:59:32
Експортовано:05-03-2024, 16:11:25
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на правобережжі Херсонської області
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.Вид забезпечення тендерних пропозицій електронна банківська гарантія( Гарантія надається у вигляді електронного документа).Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47; Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на правобережжі Херсонської області
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Статус: Активна
Дата створення: 01-03-2024, 13:59:24
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ