Закупівлю оголошено - 26-02-2024, 17:31. Дата останніх змін - 20-03-2024, 00:02

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку. Забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Влаштування, обслуговування, відновлення елементів дорожнього освітлення, відеоспостереження та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)

Закупівля: UA-2024-02-26-012356-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-26-006223-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-02-2024, 17:31
по 05-03-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-02-2024, 17:31
по 08-03-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2024, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-03-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:61 637 185,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:308 185,92 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
ЄДРПОУ:22843868 Досьє YouControl
Контактна особа:Швець В'ячеслав Павлович
Телефон:380372583872
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
7


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Експлуатаційне утримання автом ...
61 637 185,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку. Забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Влаштування, обслуговування, відновлення елементів дорожнього освітлення, відеоспостереження та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)

1
послуга
58018 Україна Чернівецька область Чернівці ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
по 31-12-2025
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Приватне науково-виробниче підприємство "Елком-сервіс"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Лесі Українки, 6, 58002, Олексієвич Віталій Іванович
Остаточна пропозиція:
61 164 196,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 20-03-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-03-24, 16:00:48
24

Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». І. Невідповідності виявлені при розгляді кваліфікаційних критеріїв тендерної пропозиції учасника Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Приватне науково-виробниче підприємство "Елком-сервіс" (далі – ПНВП "Елком-сервіс") за предметом: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку. Забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Влаштування, обслуговування, відновлення елементів дорожнього освітлення, відеоспостереження та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, частина 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема у Додатку 1 тендерної документації. Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей наступні кваліфікаційні критерії у Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону»: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору». 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) : Учасник ПНВП "Елком-сервіс" завантажив файл «1. Інформація про наявність техніки.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. від 27.02.2024 року № 1-Т (далі – Інформаційна довідка про наявність техніки). Учасником допущені помилки при її заповненні Інформаційної довідки про наявність техніки, зокрема: У рядку 1: У колонці 6 невірно вказано документ, підтверджуючий приналежність транспортного засобу. Запис має відповідати: «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХВ 555787 від 19.02.2021р. Інвентарна карта обліку об’єкта основних засобів №30 від 31.12.2022р.». У рядку 2: У колонці 6 невірно вказано документ, підтверджуючий приналежність транспортного засобу та дата договору надання послуг. Запис має відповідати: «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу САО 930641 від 30.04.2013р. Договір надання послуг № 01/24 від 01.02.2024р.». У рядку 3: У колонці 6 невірно вказано документ, підтверджуючий приналежність транспортного засобу та дата договору надання послуг. Запис має відповідати: «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СТО №405696 від 16.09.2023р. Договір надання послуг № 02/24 від 01.02.2024р.». У рядку 4: У колонці 6 невірно вказано документ, підтверджуючий приналежність транспортного засобу. Запис має відповідати: «Свідоцтво про реєстрацію машини АБ № 296533.від 11.03.2006р. Договір на надання послуг будівельної техніки №02 від 02.01.2024р.». У рядку 5-6: Учасник у файлі «1.1.4 договір на послуги бурильно-кранової техніки.pdf» надав на підтвердження запису у колонці 6 Таблиці 1.1. Договір на надання послуг будівельної техніки №02 від 02.01.2024р. у якому у розділі 1.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ, у пункті 1.2., у колонці «Найменування техніки» запис не відповідає записам у колонці 3 Таблиці 1.1. У договорі вказано «Машина бурильно-кранова на базі трактора Т-150». Правильний запис у пункті 1.2. у колонці «Найменування техніки»: «Трактор колісний/ Т-150К, Устаткування бурильно-кранове/ БКУ-1МК/ Редуктор БКУ-1МК- 01.02.000». У рядку 7: У колонці 3 учасник вказав тип, марку та модель: «Перфоратор/ BOSCH SDS GBH 2-26 DFR», що має відповідати повній назві об’єкта у інвентарній картці обліку основних засобів. Учасник у файлі «ІК34.pdf» надав на підтвердження запису у колонці 6 Таблиці 1.1. інвентарну картку №34 обліку об’єкта основних засобів, у якій назва об’єкта: «Перфоратор BOSCH SDS plus», що не відповідає запису у колонці 3. Учасник у інвентарній картці №34 не вказав повну назву об’єкта, що включає тип, марку та модель: «Перфоратор/ BOSCH SDS GBH 2-26 DFR». У рядку 10: У колонці 3 учасник вказав тип, марку та модель: «Зварювальний генератор/ COMBIFLACH 201R», що має відповідати повній назві об’єкта у інвентарній картці обліку основних засобів. Учасник у файлі «ІК4.pdf» надав на підтвердження запису у колонці 6 Таблиці 1.1. інвентарну картку №4 обліку об’єкта основних засобів, у якій назва об’єкта: «Зварювальний генератор», що не відповідає запису у колонці 3. Учасник у інвентарній картці №4 не вказав повну назву об’єкта, що включає тип, марку та модель: «Зварювальний генератор/ COMBIFLACH 201R». У рядку 27: У колонці 3 учасник вказав тип, марку та модель: «Цифровий вимірювач опору заземлення / UNI-T UT522», що має відповідати повній назві об’єкта у інвентарній картці обліку основних засобів. Учасник у файлі «ІК32-1.pdf» надав на підтвердження запису у колонці 6 Таблиці 1.1. інвентарну картку №32-1 обліку об’єкта основних засобів, у якій назва об’єкта: «Цифровий вимірювач опору заземлення», що не відповідає запису у колонці 3. Учасник у інвентарній картці №32-1не вказав повну назву об’єкта, що включає тип, марку та модель: «Цифровий вимірювач опору заземлення / UNI-T UT522». У рядку 28: Учасник у файлі «ІК32-2.pdf» надав на підтвердження запису у колонці 6 Таблиці 1.1. інвентарну картку № 32-2 обліку об’єкта основних засобів. У колонці 6 невірно вказаний номер інвентарної картки: «Інвентарна карта обліку об’єкта основних засобів №32-21 від 31.03.2023р». Правильний запис «Інвентарна карта обліку об’єкта основних засобів №32-2 від 31.03.2023р». У рядку 29: Учасник у файлі «ІК32-3.pdf» надав на підтвердження запису у колонці 6 Таблиці 1.1. інвентарну картку № 32-3 обліку об’єкта основних засобів. У колонці 6 невірно вказаний номер інвентарної картки: «Інвентарна карта обліку об’єкта основних засобів №32-31 від 31.03.2023р». Правильний запис «Інвентарна карта обліку об’єкта основних засобів №32-3 від 31.03.2023р». У рядку 30: У колонці 3 учасник вказав тип, марку та модель: «Мотобур HONDA/ ННТ 52S». Запис має відповідати запису у інвентарній картці обліку основних засобів. Учасник у файлі «ІК9-2.pdf» надав на підтвердження запису у колонці 6 Таблиці 1.1. інвентарну картку №9-2 обліку об’єкта основних засобів, у якій назва об’єкта: «Мотобур HONDA», що не відповідає запису у колонці 3. Учасник у інвентарній картці №9-2 не вказав повну назву об’єкта, що включає тип, марку та модель: «Мотобур HONDA/ ННТ 52S». Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 відповідно до пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності з формою Таблиці 1.1., виправити невідповідності, встановлені в інвентарних картках обліку основних засобів та договорі на надання послуг будівельної техніки №02 від 02.01.2024р. на техніку зазначену у колонці 3 рядків 5-6. 1.2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо) згідно нижченаведеної форми Таблиця 1.2: Учасник ПНВП "Елком-сервіс" завантажив файл «1.2 Інформація про перелік МТБ.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо), згідно форми Таблиці 1.2. від 27.02.2024 року № 2-Т (далі – Інформаційна довідка МТБ). У колонці 5 Інформаційної довідки МТБ Учасник для підтвердження інформації вказаної у колонках 1 – 4 вказав «Договір оренди нежитлового приміщення №2 від 17.02.2023р.». Пунктом 4.1. цього договору оренди передбачено «Строк оренди становить 12 місяців з моменту передачі об’єкта Орендарю». Згідно Акту приймання-передачі приміщень (Додаток 1 до договору оренди нежитлових приміщень від 17.02.2023 року) приміщення передані 17.02.2023 на 12 місяців. Отже, станом на 17.02.2024 року договір втратив чинність. Будь-яких документів(додаткових угод, тощо) щодо продовження договору оренди Учасник не надав. Відповідно до вимог пункту 1.2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації: «В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: «…- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів оренди (найму) та/або лізингу/сублізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України що свідчать про наявність матеріально – технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) в учасника, з усіма додатками та додатковими угодами/ додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику процедури закупівлі таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання…». У пункті 4.2. договору оренди передбачено: «Якщо жодна сторона у строк до двох тижнів до закінчення строку дії цього Договору не заявить про намір його розірвати. Договір автоматично пролонгується на наступний рік». Але закупівля проводиться не на рік, а для надання послуг за предметом закупівлі до 31.12.2025 року, що не передбачено умовами договору. Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині надання діючого до 31.12.2025 договору оренди нежитлового приміщення, надавши Договір №2 від 17.02.2023р., який втратив чинність. Таким чином Учасник не підтвердив подання Інформаційної довідки про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2 до пункту 1.2 частини 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом термін, усунути встановлені невідповідності в Інформаційній довідці наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.2. та надати договір оренди нежитлового приміщення, термін дії якого буде протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю. 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності). У випадку, якщо працівники залучені по договору оренди техніки учасник надає підтверджуючі документи щодо закріплення їх за цією технікою. Документи повинні бути надані щодо кожного працівника зазначеного у довідці. Учасник повинен мати у наявності інженерно – технічних працівників… До переліку обов’язкових ключових посад працівників відносяться: - головний інженер/провідний інженер або інша особа, яка здійснює організаційно-розпорядчі функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт/ майстер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - слюсар (не менше 1 особи); - електромонтери (не менше 3 осіб); - диспетчер електрозв’язку (не менше 4 осіб); - оператори машин/машиністи, водії, трактористи (у кількості, достатній для забезпечення керування машинами і механізмами, зазначеними в інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)). Відповідно до вимог п. 2.1. частини 2 Додатку 1 тендерної документації: «Примітки (з прикладами заповнення колонок 2, 4 Таблиці 2.1): * У колонці 2 вказується найменування посади працівника, у відповідності з назвою посади, зазначеної у відповідному наказі, який Учасник вказав у колонці 4 Таблиці 2.1…». Учасник ПНВП "Елком-сервіс" завантажив файл «2. Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 27.02.2024 року № 5-Т (далі – Довідка про кваліфікацію і досвід працівників). Однак, Учасником допущені помилки при заповненні Інформаційної довідки про кваліфікацію і досвід працівників, зокрема: У рядку 3: У колонці 6 вказано «Цивільно-правовий договір (Договір №1 від 02.01.2024р.)», який учасник завантажив у файлі «ЦПД №1 Сохацький.pdf». Зазначений Цивільно-правовий договір №1 від 02.01.2024р у пункті 1.1. статті 1 Предмет договору не містить інформацію на якій посаді буде виконувати роботу вказаний працівник та роботою вказано інший предмет закупівлі за яким будуть надаватись послуги. У рядку 4: У колонці 2 учасник вказав посаду працівника, що не відповідає посаді зазначеній у наказі №23-к від 18.09.2023 «Про прийняття на роботу Корець М.Р.». Учасник завантажив файл «Наказ на прийняття Корець.pdf» який містить наказ №23-к від 18.09.2023 із зазначенням посади на яку прийнятий працівник: «Майстер будівельних та монтажних робіт», який не співпадає із записом у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Майстер БМР». У рядку 5: У колонці 2 учасник вказав скорочену посаду працівника «Слюсар КВП та А». Необхідно вказати повну назву посади. У колонці 6 вказано «Цивільно-правовий договір (Договір №3 від 02.01.2024р.)», який учасник завантажив у файлі «ЦПД №3 Лукинич.pdf». Зазначений Цивільно-правовий договір №3 від 02.01.2024р у пункті 1.1. статті 1 Предмет договору не містить інформацію на якій посаді буде виконувати роботу вказаний працівник та роботою вказано інший предмет закупівлі за яким будуть надаватись послуги. У рядку 6: У колонці 6 вказано «Цивільно-правовий договір (Договір №4 від 02.01.2024р.)», який учасник завантажив у файлі «ЦПД №4 Бугаян.pdf». Зазначений Цивільно-правовий договір №4 від 02.01.2024р у пункті 1.1. статті 1 Предмет договору не містить інформацію на якій посаді буде виконувати роботу вказаний працівник та роботою вказано інший предмет закупівлі за яким будуть надаватись послуги. У рядку 8: У колонці 2 учасник вказав посаду працівника, що не відповідає посаді зазначеній у наказі №21 від 12.03.2019 «Про прийняття на роботу Татарина Дмитра Васильовича». Учасник завантажив файл «наказ на прийняття Татарина.pdf» який містить у наказ №21 від 12.03.2019 із зазначенням посади на яку прийнятий працівник: «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування по 5 розряду », який не співпадає із записом у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування». У рядку 10: У колонці 1 невірно вказаний номер п/п «9». Необхідно вказати за порядковим номером «10». У колонці 6 вказано «Цивільно-правовий договір (Договір №2 від 02.01.2024р.)», який учасник завантажив у файлі «ЦПД №2 Рихло.pdf». Зазначений Цивільно-правовий договір №2 від 02.01.2024р у пункті 1.1. статті 1 Предмет договору не містить інформацію на якій посаді буде виконувати роботу вказаний працівник та роботою вказано інший предмет закупівлі за яким будуть надаватись послуги. У рядках 11–15: У колонці 1 невірно вказані номери п/п «10, 11, 12, 13, 14». Необхідно вказати за порядковими номерами «11, 12, 13, 14, 15». Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» у повній відповідності з формою Таблиці 2.1 відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику виправлену Інформаційну довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, у відповідності з формою Таблиці 2.1. та виправлені цивільно правові договори. 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». 3.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці 3.1. Довідка має містити інформацію про не менш ніж один вказаний аналогічний договір за предметом закупівлі із зазначенням контрагента (замовника) за договором та його реквізитів, дати укладання та номеру договору, предмета договору, термін дії договору, згідно Таблиці 3.1. Учасник, для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці (Таблиця 3.1), надає наступні документи: - Копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. - Акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Примітка1: Для підтвердження виконаних робіт (послуг) за аналогічним договором учасник надає усі копії актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копії довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), які підтверджують підсумкові суми виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 3.1. - Копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору… Під аналогічним необхідно розуміти договір (и), укладений (ні) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі на послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення: телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв’язку; забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційних мереж; влаштування, обслуговування, відновлення елементів дорожнього освітлення, відеоспостереження та світлофорних об'єктів. Учасник може надати документальне підтвердження одним або кількома аналогічними договорами. Сума виконання аналогічного (их) договору (ів) має складати не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник ПНВП "Елком-сервіс" на вимогу Замовника завантажив у електронній системі закупівель у файлі «3. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договру.pdf» Інформаційну довідку про виконання аналогічного (их) договору (ів) за формою Таблиці 3.1. У рядку 1: Учасник у колонці 2 вказав діючий договір: «1. № Договору: 9 2. Дата укладання Договору:28.02.2023р. 3.Предмет Договору: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв'язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг). 4. Термін дії Договору: 31.03.2024р.»; У колонці 3 вказав: «1. Ціна Договору: 30159766,0 грн. з ПДВ 2. Сума виконання Договору: 8500067,0 грн з ПДВ 3. Відсоток виконання: 28%». У позиції 3 запис «3. Відсоток виконання: 28%» вказаний із заокругленням. Необхідно було вказати «3. Відсоток виконання: 28,18%». На підтвердження інформації наданої у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3.1. учасник надав у каталозі «3.1 аналогічний договір 2023р.rar» копiю діючого аналогічного Договору №9 від 28.02.2023 з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), якими підтвердив суму виконання договору 8500067,0 грн. з ПДВ. У рядку 2: Учасник у колонці 2 вказав договір, який додатковою угодою продовжено на 20%: «1. № Договору: 13 2. Дата укладання Договору: 14.03.2022р.. 3. Предмет Договору: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Утримання служби та засобів технологічного дорожнього зв'язку, забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63712200-5 - Послуги з експлуатації автомобільних доріг). 4. Термін дії Договору: 31.03.2023р.»; У колонці 3 вказав: «1. Ціна Договору: 15454886,0 грн. з ПДВ (в тому числі: Основний Договір - 11607180,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода №7 від 30.12.2022р. - 3847706,0 грн. з ПДВ) 2. Сума виконання Договору: 14506081,0 грн з ПДВ ( в тому числі: Основний Договір - 11607180,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода № 7 від 30.12.2022р.- 2898,901 грн. з ПДВ 3. Відсоток виконання: 94%». У позиції 2 запис «…Додаткова угода № 7 від 30.12.2022р.- 2898,901 грн. з ПДВ» вказаний з помилкою. Необхідно було вказати «…Додаткова угода № 7 від 30.12.2022р.- 2898901,0 грн. з ПДВ». У позиції 3 запис «3. Відсоток виконання: 94%» вказаний із заокругленням. Необхідно було вказати «3. Відсоток виконання: 93,86%». На підтвердження інформації наданої у Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3.1. учасник надав у каталозі «3.2 аналогічний договір 2022.rar» копiю діючого аналогічного Договору №13 від 14.03.2022 з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), якими підтверджено суму виконання продовженого на 20% за додатковою угодою №7 від 30.12.2022р до Договору №13 від 14.03.2022р. на суму виконання 2898901,0 грн. Однак, учасник не підтвердив суму виконання основного договору 11607180,0 грн. з ПДВ. Кінцева сума виконання основного договору згідно довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) за грудень 2022 року, вказана Учасником у файлі «Довідка до акту № 28 за грудень.pdf», склала12907303,0 грн. з ПДВ, що не відповідає сумі виконання основного договору11607180,0 грн. з ПДВ, яка підтверджена Актами приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в). Отже, Учасник не підтвердив загальне виконання Договору №13 від 14.03.2022р разом з додатковою угодою №7 від 30.12.2022р до Договору №13 від 14.03.2022р. на суму 14506081,0 грн з ПДВ. У рядку 3: Учасник у колонці 2 вказав договір, який додатковою угодою продовжено на 20%: «1 .№ Договору: 5 2. Дата укладання Договору: 15.02.2021р. 3. Предмет Договору: Утримання служби та засобів технологічного дорожнього зв’язку, обслуговування систем відеонагляду для моніторингу за станом автомобільних доріг та умовами руху на автомобільних дорогах державного значення у Чернівецькій області (ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (експлуатаційне утримання) 4. Термін дії Договору: 31.03.2022р. »; У колонці 3 вказав: «1. Ціна Договору: 4392798 грн. з ПДВ ( в тому числі: Основний Договір - 3660665,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода №4 від 04.02.2022р.-732133,0 грн. з ПДВ) 2. Сума виконання Договору: 4338589 грн з ПДВ ( в тому числі: Основний Договір - 3606456,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода № 7 від 30.12.2022р.- 732133,0 грн. з ПДВ 3. Відсоток виконання: 99%». У позиції 2 запис «2. Сума виконання Договору: 4338589 грн з ПДВ ( в тому числі: Основний Договір - 3606456,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода № 7 від 30.12.2022р.- 732133,0 грн. з ПДВ» вказаний з помилкою. Необхідно було вказати «2. Сума виконання Договору: 4392798,0 грн з ПДВ ( в тому числі: Основний Договір - 3660665,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода № 4 від 04.02.2022р.- 732133,0 грн. з ПДВ». У позиції 3 запис «3. Відсоток виконання: 99%» вказаний з помилкою. Необхідно було вказати «3. Відсоток виконання: 100%». На підтвердження інформації наданої у рядку 3 Інформаційної довідки про виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3.1. учасник не надав документи, які підтверджують підсумкові суми виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 3.1.: - Копiю аналогічного Договору №5 від 15.02.2021 з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. - Акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). За відсутності зазначених документів не можливо перевірити та встановити підтвердження сум виконання за договором №5 від 15.02.2021 та Додатковою угодою № 4 від 04.02.2022р до Договору №5 від 15.02.2021. У рядку 4: Учасник у колонці 2 вказав договір, який додатковою угодою продовжено на 20%: «1 .№ Договору: 10 2. Дата укладання Договору: 17.03.2021 р. 3. Предмет Договору: Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області (код за ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (експлуатаційне утримання) 4. Термін дії Договору: 31.03.2022р.»; У колонці 3 вказав: «1. Ціна Договору: 7601444,0 грн. з ПДВ ( в тому числі: Основний Договір - 6334537,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода №6 від 04.02.2022р.- 1266907,0 грн. з ПДВ) 2. Сума виконання Договору: 7113174,0 грн з ПДВ ( в тому числі: Основний Договір - 5846267,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода № 6 від 04.02.2022р.- 1266907,0 грн. з ПДВ 3. Відсоток виконання: 94%». У позиції 2 запис «Сума виконання Договору: 7113174,0 грн з ПДВ ( в тому числі: Основний Договір - 5846267,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода № 6 від 04.02.2022р.- 1266907,0 грн. з ПДВ» вказаний з помилкою. Необхідно було вказати «Сума виконання Договору: 7601444,0 грн з ПДВ ( в тому числі: Основний Договір - 6334537,0 грн. з ПДВ; Додаткова угода № 6 від 04.02.2022р.- 1266907,0 грн. з ПДВ». У позиції 3 запис «3. Відсоток виконання: 94%» вказаний з помилкою. Необхідно було вказати «3. Відсоток виконання: 100%». На підтвердження інформації наданої у рядку 3 Інформаційної довідки про виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3.1. учасник не надав документи, які підтверджують підсумкові суми виконання відповідного аналогічного договору, вказані у пункті 2 колонки 4 Таблиці 3.1.: - Копiю аналогічного Договору №10 від 17.03.2021 з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. - Акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). При відсутності зазначених документів не можливо перевірити та встановити підтвердження сум виконання за договором №10 від 17.03.2021 та Додатковою угодою № 6 від 04.02.2022р до Договору №10 від 17.03.2021. Відповідно вимог пункту 3.1 частини 3 Додатку 1 тендерної документації Учасник може надати документальне підтвердження одним або кількома аналогічними договорами. Сума виконання аналогічних договорів має складати не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже, учасник не надав документальне підтвердження одним або кількома аналогічними договорами. Відповідно поданої ним Інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів), за формою Таблиці 3.1, сума виконання аналогічних договорів складає 13,79%, що менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»» у повній відповідності з формою Таблиці 3.1, відповідно до пункту 3.1 частини 3 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику виправлену Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів), за формою Таблиці 3.1., у відповідності до вимог пункту 3.1 частини 3 Додатку 1 тендерної документації та відповідні підтверджуючі документи за наданими у Таблиці 3.1 аналогічними договорами №5 від 15.02.2021, №10 від 17.03.2021, №13 від 14.03.2022. ІІ. Інші виявлені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Приватне науково-виробниче підприємство "Елком-сервіс" за предметом: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Чернівецької області (Телекомунікаційні послуги з технологічного дорожнього електрозв`язку. Забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної мережі. Влаштування, обслуговування, відновлення елементів дорожнього освітлення, відеоспостереження та світлофорних об'єктів) (ДК 021:2015 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 4. Інші документи, які Учасник подає у складі тендерної пропозиції (Додаток 4 тендерної документації)… «Додаток 4 тендерної документації Інші документи, які Учасник подає у складі тендерної пропозиції. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність учасника іншим вимогам замовника наступними інформацією та документами: 1. Документи, що подаються Учасниками юридичними особами: 1.1. Учасником є юридична особа-резидент: ...2. Довідка у довільній формі, у якій зазначено особу (осіб) які уповноважені на підписання документів тендерної пропозиції.» Учасник, ПНВП "Елком-сервіс", при подачі своєї тендерної пропозиції, на електронному майданчику не завантажив довідку у довільній формі, у якій зазначено особу (осіб) які уповноважені на підписання документів тендерної пропозиції. Отже, учасник не надав документ, подання якого передбачалося тендерною документацією, зокрема п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (відповідно до Додатку № 4). Вимагаємо, у визначений Законом термін, усунути встановлені невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (відповідно до Додатку 4 тендерної документації). У випадку, якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: …не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»…

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-03-24, 16:00:48

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Приватне науково-виробниче підприємство "Елком-сервіс"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
61 164 196,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Підприємство не планує залучати субпідрядника
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-02-2024, 17:33:17
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-02-2024, 17:23:45
Експортовано:26-02-2024, 17:23:45
Експортовано:26-02-2024, 17:23:45
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-02-2024, 17:23:45
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-02-2024, 17:23:45
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 26-02-2024, 17:31:02
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ