Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-02-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 4 707 253,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 23 536,26 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 03451526 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Савчук Оксана Володимирівна |
Телефон: | 380677747897 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Покровська, будинок 16 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
02 лютого 2024 р. Замовником через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-02-01-004429-a та тендерну документацію з додатками. У зв’язку з технічним збоєм на майданчику е-tender, при розміщенні річного плану UA-P-2024-02-01-001875-c було невірно підтягнуто код КЕКВ, а саме замість 2281 - Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм зазначено 526 — Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм. Враховуючи відсутність технічної можливості виправити зазначену помилку на даному етапі закупівлі, а саме: оголошена закупівля, Замовником прийнято рішення відмінити вищевказану закупівлю згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-02-2024, 00:02
Період оскарження:
з 01-02-2024, 15:39 по 12-02-2024, 00:00
Документи: