Період оскарження умов закупівлі - по 14-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 352 381 980,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 770 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 570 000,00 UAH |
| Замовник: | ДП «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» |
| ЄДРПОУ: | 44998350 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орлова Юлія Михайлівна |
| Телефон: | +380462675003 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область,місто Чернігів, вул. Єлецька, будинок 11 |
5 |
Уповноваженою особою Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» (далі – Учасник) з предмету закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Чернігівській області (проведення аварійних робіт з ліквідації руйнувань та деформацій шарів дорожнього одягу) (код за ДК 021:2015 - 63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)». Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Чернігівської області» вимагає усунути виявлені невідповідності, а саме: 1) відповідно до вимог тендерної документації, якщо орендодавець не є власником техніки, що орендується Учасником на підставі наданого у складі тендерної пропозиції договору оренди, тендерна пропозиція Учасника має також містити посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально). У складі тендерної пропозиції Учасника, замість нотаріально посвідчених копій, надано копії нотаріально посвідчених копій документів, що підтверджують право власності фізичної особи на техніку. 2) на підтвердження наявності Автокрану КС 3571 МАЗ 500 до 10т. – С, у складі тендерної пропозиції Учасника надано листи-підтвердження від Сагателяна А.А. та Скрипки Ю.В. з посиланням на процедуру закупівлі UA-2023-09-08-011566-a, яка оголошена 08.09.2023, проте вихідна дата листів – 22.06.2023. 3) на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії договорів оренди (найму) об’єктів нерухомості від 28.08.2023 №28-08/1/23 та від 28.08.2023 №28-08/23, проте в Довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначено інші договори оренди (найму) об’єктів нерухомості; 4) у складі тендерної пропозиції Учасника надано договір оренди (найму) об’єктів нерухомості від 07.03.2021 № 07-03/21, укладений між ТОВ «Бізнес Груп Плюс» та ДП «Укрєвробуд Плюс», проте відсутній договір оренди з ТОВ «ДБК «ОМЕГА». Наголошуємо, що відповідно п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.