Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 245 938 135,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 229 690,68 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 7 378 144,05 UAH |
Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 25946285 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яковлева Ганна Сергіївна |
Телефон: | 380502131009 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область,Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
9 |
1.Відповідно до вимог Додатку 4 Таблиці №2, Учасник надає інформацію про матеріально-технічну базу (у т.ч. бази зимового утримання та складування протиожиледних засобів). У тендерній пропозиції Учасника надано таблицю №2 з інформацією про матеріально-технічну базу, у якій у графі 2 пункту 1 дані щодо площі адміністративної будівлі не співпадають з даними в договорі та з даними у додатку №1 договору №13/2023 від 30.08.2023 надання послуг користування майном. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) виправлену інформацію щодо наявності матеріально-технічної бази з підтверджуючими документами згідно вимог тендерної документації. 2. Відповідно до вимог Додатку 4 Таблиці №2, Учасник надає інформацію про матеріально-технічну базу (у т.ч. бази зимового утримання та складування протиожиледних засобів). У тендерній пропозиції Учасника надано таблицю №2 з інформацією про матеріально-технічну базу, у якій у графі 3 пункту 2 відомостей не вказане повну адресу місцезнаходження матеріально-технічної бази. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом виправлену таблицю №2 додатку 4. 3. Відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації, Для участі у тендерній процедурі Учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям як наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, та де зазначено мінімальний перелік та кількість техніки/машин/механізмів та обладнання, необхідних для належного надання послуг. Учасником надано таблицю 1 додатку 4 з наявним переліком техніки, в якому до необхідного переліку не вистачає фрези (1 од.) та машина комбінованої (1 од.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом виправлену таблицю №1 додатку 4 з усіма необхідними машинами та з підтверджуючими документами щодо наявності техніки згідно вимог тендерної документації. 4. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Учасник надає перелік та обсяг послуг окремий файл «Відомість обсягів послуг (BOQ)») без зазначення вартості окремих складових послуг з підтвердженням, що Учасник виконає послуги у повному обсязі за кінцеву ціну подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі згідно «Відомість обсягів послуг (BOQ)» відповідно до додатку №10 «Мережа автомобільних доріг». Учасник надав довідку про те, що «погоджується з переліком обсягів послуг предмета закупівлі…» без твердження, що він виконає послуги у повному обсязі за кінцеву ціну подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом перелік та обсяг послуг (окремий файл «Відомість обсягів послуг (BOQ)») без зазначення вартості окремих складових послуг з підтвердженням, що Учасник виконає послуги у повному обсязі за кінцеву ціну подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі згідно «Відомість обсягів послуг (BOQ)» відповідно до додатку №10 «Мережа автомобільних доріг». 5. Згідно вимог додатку 4 щодо наявності асфальтно-бетонного заводу та транспортної схеми розрахунку відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші, Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші із місця відпуску асфальтобетонної суміші до самої віддаленої точки кожної автомобільної дороги згідно додатку № 10.У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня транспортна схема автомобільної дороги Т-05-09 Велика Новосілка – Амвросіївка. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом транспортну схему розрахунку відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші по автомобільній дорозі Т-05-09 Велика Новосілка – Амвросіївка. 6. Згідно вимог таблиці 5 додатку 4 «Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)», учасник надає акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в).У складі тендерної пропозиції учасника надано акт приймання виконаних будівельних робіт №22 від 10.04.2023 до договору №2-3 від 02.02.2023, який не містить підпису керівника та печатки підприємства. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом акт приймання виконаних будівельних робіт №22 від 10.04.2023 до договору №2-3 від 02.02.2023, оформлений згідно вимог чинного законодавства. 7. Відповідно до вимог додатку 4 таблиці №4, Учасник надає довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг з підтвердженням інформації щодо наявності у Учасника працівників. У підтверджуючих документах учасника: - у п.2 таблиці №4 в договорі №2605-37/1 від 01.09.2023 прізвище, ім’я, по-батькові та особисті дані не відповідають даним у додатку №1 даного договору; -у п.5 таблиці №4 строк дії договору №2605-10/1 від 01.09.2023 не відповідає строку виконання робіт у додатку №1 даного договору; - у п.10 таблиці №4 ІПН вказаного працівника у договорі №2605-16/1 від 01.09.2023 не співпадає з додатком №1 до даного договору; - у п.26 таблиці №4 строк дії договору №2605-43/1 від 01.09.2023 не відповідає строку виконання робіт у додатку №1 даного договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом підтверджуючі документи щодо наявності у Учасника працівників відповідно вказаних невідповідностей. 8. Згідно вимог таблиці 5.1 додатку 4 «Інформація на підтвердження виконаних основних обсягів робіт за аналогічним(и) договорами», учасником надана вказана таблиця, у якій: - на сторінці 8 з номера №27 пункту у формі КБ-2 в графи 4 до №39 пункту у формі КБ-2в графи 4 на сторінці 10 дані графи 3 не відповідають наданим підтверджуючим документам; - на сторінці 44 з номера №27 пункту у формі КБ-2 №2/26 графи 4 дані графи 7 не відповідають наданим підтверджуючим документам. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом виправлену таблицю 5.1 додатку 4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.