Період оскарження умов закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 001 474 952,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 007 374,76 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
ЄДРПОУ: | 41984916 Досьє YouControl |
Сайт: | https://amd.pl.ua/ |
Контактна особа: | Олексій Люмах |
Телефон: | +380532641332 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область,місто Полтава, ВУЛИЦЯ ЗИГІНА, будинок 1 |
8 |
Додатком № 2 (Перелік документів, що підтверджують відповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, встановленим у тендерній документації) до тендерної документації замовником вимагалося, в тому числі, що Учасник повинен надати інформацію про наявність/залучення машин та механізмів. Інформація про перелік основних машин та механізмів, необхідних для надання послуг за договором, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 5. Таблиця № 5 ІНФОРМАЦІЯ про перелік основних машин та механізмів № з/п Назва Тип /марка Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * - якщо учасник є власником, зазначається «власний», у інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, лізингу або інше право користування) або договір надання послуг; **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав, як підтверджуючий документ відповідно до графи 5 Таблиці № 5. Для підтвердження наявності/залучення машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 5 на кожну одиницю техніки учасник надає технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію, від власника техніки, яка вимагається мінімально-необхідним переліком для надання послуг, з документальним підтвердження відповідного тоннажу та вантажопідйомності машин та механізмів. На інше обладнання (машини та механізми), реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право власності. Якщо учасник не є власником техніки додатково необхідно надати договір оренди або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право користування на весь термін надання послуг. Також учасник повинен надати лист(-ти) -підтвердження від власника машин та механізмів або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) тощо, щодо незаперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. ПЕРЕЛІК основних машин та механізмів необхідних для надання послуг за договором № п/п назва кількість, шт 1 Асфальтоукладальник 2 2 Машина для холодного фрезерування (дорожня фреза) 3 3 Машина для ліквідації вибоїн струменевим методом 1 4 Котки дорожні 12 5 Автогудронатор 3 6 Автогрейдер 5 7 Екскаватор 6 8 Автомобiлi бортові, вантажопiдйомнiсть не менше 10 т 3 9 Автомобiлi -самоскиди, вантажопiдйомнiсть не менше 10т 9 10 Автомобiлi бортовi, вантажопідйомність не менше 3 т 1 11 Трактор на гусеничному або колісному ходу 4 12 Машина поливально-мийна або машина комбінована КДМ 6 13 Кран на автомобільному або гусеничному ходу 2 14 Навантажувач або екскаватор навантажувач 4 15 Машини маркірувальні 1 16 Снігоочисники 3 17 Машина для розподілення протиожеледних матеріалів 10 Приміткою до тендерної документації передбачалося, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які ознайомилися з документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці своєї пропозиції. Поданням своїх тендерних пропозицій учасник повністю погоджується з умовами викладеними в тендерній документації. Усі нормативні документи, які зазначені в тендерній документації, враховувати із змінами та доповненнями. У разі, якщо цією тендерною документацією вимагається документальне підтвердження наданої інформації, це означає, що повинен бути наданий повний пакет документів, який підтверджує правомірність наданого документа та правоустановчі документи від власника. На підтвердження наявності в учасника снігоочисника (снігоочищувач роторний OFG 2.6 PRONAR) трактор колісний JOHN DEERE 6140 В, у складі тендерної пропозиції, надано у тому числі договір надання послуг техніки №325/Р від 05.07.2023 року в якому зазначено місце надання послуг на об’єкті: «Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області» (номер закупівлі: UA-2023-06-16-013400-a). Крім того надавач послуг не є власником техніки. На підтвердження наявності в учасника машин для розподілення протиожеледних матеріалів (піскорозкидувач вантажний) учасником надано у тому числі договір оренди № 25072023 від 25.07.2023 року та свідоцтва про реєстрацію ТЗ № ІХС №310231 та ІХС №303903, які не підтверджують право власності орендодавця. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.