Закупівлю оголошено - 12-06-2023, 15:32. Дата останніх змін - 26-07-2023, 11:53

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 621,3 км

Закупівля:UA-2023-06-12-011468-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-06-09-000882-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-06-2023, 15:32
по 23-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-06-2023, 15:32
по 26-06-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 26-06-2023, 15:33
по 26-06-2023, 15:56

Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-06-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-06-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:204 165 632,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 041 656,32 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:6 124 968,96 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:25908960 Досьє YouControl
Контактна особа:Пилипчук Руслан
Телефон:380507833341
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
43020, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
8


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Експлуатаційне утримання автом ...
204 165 632,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-06-2023, 15:33
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 621,3 км

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВІДРОДЖЕННЯ, будинок 4, 45000, Карач Василь
Остаточна пропозиція:
195 991 105,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
195 991 105,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-07-2023, 18:36
Період подачі оскарження:
по 20-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-07-23, 18:29:53
24

«1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до наданої Учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №15/06-10-з від 15.06.2023 року в пункті 7 зазначено інженер з охорони праці Куліковський Володимир Михайлович, який має вищу освіту – Львівський лісотехнічний інститут/інженер лісового господарства та не підтверджено учасником вищої освіти, що є порушенням вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. Також, в зазнаній довідці не заповнено графу 5 в пунктах 73-75, що не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №15/06-10-з від 15.06.2023 року, де у пунктах 73-75 вказав працівників, які будуть залучені за договором надання послуг з ТОВ «Буковель» за №2004/Б від 20.04.2021 року, однак Учасник не надав документальне підтвердження наявності трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, що є порушенням вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Довідка про субпідрядника за № 15/06-15-з від 15.06.2023 року, що надана у складі тендерної пропозиції Учасника не відповідає вимогам пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Довідка про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо за № 15/06-02-з від 15.06.2023 року, що надана у складі тендерної пропозиції Учасника містить некоректне заповнення пункту 89, що не відповідає вимогам пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації 5. Відповідно до наданої Учасником довідки про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо за № 15/06-02-з від 15.06.2023 року, Учасником не підтверджено всю інформацію щодо основної (обов’язкової) техніки (не надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів), що є порушенням вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 6. Надана цивільно-правова угода на особу, зазначену в пункті 56 інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №15/06-10-з від 15.06.2023 року не підтверджує наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, що є порушенням вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації для інженерно-технічних працівників (крім геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт) обов’язкова наявність (підтверджується учасником) вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання, ремонтом і будівництвом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. 2. У разі залучення Учасником операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3. Відповідно до вимог пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей шляхом подання документів субпідрядників/співвиконавців у порядку передбаченому для учасника п.2 Додатку 2 до тендерної документації у довільній формі. У разі залучення Субпідрядника/співвиконавця Учасник процедури закупівлі надає документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника/співвиконавця для виконання цих видів робіт/послуг…… у разі, якщо субпідрядник/співвиконавець залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір надавати всі послуги самостійно або залучити субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів послуг, які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець. 4. Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, які будуть задіяні при наданні послуг, офісних приміщень, тощо). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності в учасника техніки та обладнання, які підтверджують спроможність учасника виконати весь комплекс послуг, передбачених технічним завданням на цю закупівлю, виходячи із мінімальної кількості, визначеної Замовником. Довідка та має бути подано згідно форми наведеної в Таблиці 1. У графі 5 Таблиці* якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); у графі 6 Таблиці** зазначається номер та дата укладення документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. 5. Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації в підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки, Учасник надає посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - належним чином посвідчену власником (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 6. Відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №20/06-3 від 20.06.2023 року відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність довідку про субпідрядника за № 15/06-15-з від 15.06.2023 року відповідно до вимог пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність пункт 89 Довідки про перелік транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо за № 15/06-02-з від 15.06.2023 року, що надана у складі тендерної пропозиції Учасника. 5. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має підтвердити інформацію щодо основної (обов’язкової) техніки та надати посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). 6. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-07-23, 18:29:53
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-06-12-011468-a-c1
Номер договору:
01.4/8/23
Дата підписання договору:
26-07-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 26-07-2023 по 31-12-2023
195 991 105,00 UAH
Ціна договору
163 325 920,83 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хмельницького Богдана (Шевченківський р-н), будинок 52, 01030, Валерій Осипенко
Остаточна пропозиція:
172 519 968,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
172 519 968,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-06-23, 11:30:33
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, баз зимового утримання, офісних приміщень, тощо) з інших документів відповідно до вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням вимог тендерної документації. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про виконання аналогічного договору №25/06-9 від 25.06.2023 року, де вказав некоректні дані щодо обсягу надання послуг. Учасник не надав документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, що є порушенням вимог пункту 1.1.4 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Відповідно до наданої Учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №20/06-3 від 20.06.2023 року в пункті 7 зазначено інженер з охорони праці Шпильова Олена Віталіївна, яка має вищу освіту - Ірпінський економічний коледж Національного аграрного університету/автомобільні дороги і аеродроми за спеціальністю облік і аудит, що є порушенням вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 5. Відповідно до наданої Учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №20/06-3 від 20.06.2023 року в пункті 5 зазначено геодезист Людва Олександр Леонідович та підтверджено наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідним працівником задіяного за цивільно-правовим договором №02/05 від 02.05.2023року, але на виконання на об’єкті будівництва (ремонту) комплексу будівельних робіт, що суперечить завданням закупівлі та вимогам пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації. 6. Довідка про субпідрядника за № 20/06-9 від 20 червня 2023 року, що надана у складі тендерної пропозиції Учасника не відповідає вимогам пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації. 7. В складі розрахунку договірної ціни Учасник надав Перелік основних матеріальних ресурсів (додаток 28 до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування), в форматі pdf та Microsoft Excel за підписом «В.І. Осипчук», тоді як директором Учасника є В.І. Осипенко та електронний підпис накладено Осипенко В.І., що є порушенням вимог частини 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 8. Учасник в складі тендерної пропозиції надав файл «Реєстраційні посвідчення техніка.pdf», завантажений 25.06.2023 року на підтвердження інформації щодо основної (обов’язкової) техніки з порушенням вимог частини 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 9. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні інформація та документи відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням умов тендерної документації. 10. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні інформація та документи відповідно до вимог пункту 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням умов тендерної документації. 11. Інвентарна картка обліку основних засобів – Бітумощебене-розподілювач (форми ОЗ-6), не містить усі необхідні записи відповідно до законодавства України. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, баз зимового утримання, офісних приміщень, тощо)…. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає…. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Лист-гарантію*, що матеріально технічна база (її складові частини), зазначена учасником в довідці про наявність матеріально-технічної бази (в графі 2), станом на дату подання тендерної пропозиції, не перебуває під арештом та відносно об’єктів матеріально-технічної бази та матеріально-технічної бази в цілому, немає актуальних судових справ, що розглядаються в судах України, щодо скасування права власності на неї (чи її складові частини). 2. Відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою згідно Таблиці 5, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. … Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 30% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. 3. Відповідно до вимог пункту 1.1.4 Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником 5. Відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації для інженерно-технічних працівників (крім геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт) обов’язкова наявність (підтверджується учасником) вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання, ремонтом і будівництвом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. 6. Відповідно до вимог пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації У разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей шляхом подання документів субпідрядників/співвиконавців у порядку передбаченому для учасника п.2 Додатку 2 до тендерної документації у довільній формі. У разі залучення Субпідрядника/співвиконавця Учасник процедури закупівлі надає документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника/співвиконавця для виконання цих видів робіт/послуг…… у разі, якщо субпідрядник/співвиконавець залучатися не буде, або буде залучатися в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, надається лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір надавати всі послуги самостійно або залучити субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів послуг, які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець. 7. Відповідно до вимог частини 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) та містити вихідний (реєстраційний) номер, дату, посаду, прізвище, ініціали та власноручний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції. 8. Відповідно до вимог частини 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Подані учасниками належним чином засвідчені копії документів повинні містити власноручний підпис уповноваженої на засвідчення особи із зазначенням прізвища, ініціалів, посади такої особи та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». 9. Відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 2 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. 10. Відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 3. 11. Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник усі правочиини, які подані в складі тендерної пропозиції учасника мають відповідати вимогам чином законодавства та нормативно правовим актам України. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, баз зимового утримання, офісних приміщень, тощо) з інших документів відповідно до вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність дані в інформаційній довідці про виконання аналогічного договору №25/06-9 від 25.06.2023 року. Надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах відповідно до вимог пункту 1.3 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати гарантійний лист про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі відповідно до вимог пункту 1.1.4 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №20/06-3 від 20.06.2023 року відповідно до вимог пункту 1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 5. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність цивільно-правовий договір №02/05 від 02.05.2023року відповідно до завдань закупівлі та вимогам пункту 1.2. Додатку 2 до тендерної документації. 6. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність довідку про субпідрядника за № 20/06-9 від 20 червня 2023 року відповідно до вимог пункту 3.2 Додатку 2 до тендерної документації. 7. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність Перелік основних матеріальних ресурсів відповідно до вимог частини 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 8. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має привести у відповідність файл «Реєстраційні посвідчення техніка.pdf» відповідно до вимог частини 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 9. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати інформацію та документи відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації. 10. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати інформацію та документи відповідно до вимог пункту 1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. 11. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати Інвентарну картку обліку основних засобів – Бітумощебенерозподілювач (форми ОЗ-6), яка містить усі необхідні записи відповідно до законодавства України відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-06-23, 11:30:33

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО-ДОРОЖНІЙ КОНСОРЦІУМ»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
172 519 968,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
172 519 968,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
195 991 105,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
195 991 105,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-06-2023, 19:33:19
Видалено:15-06-2023, 09:34:36
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-06-2023, 19:33:27
Видалено:15-06-2023, 09:34:47
Видалено:12-06-2023, 15:32:54
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-06-2023, 15:32:46
Експортовано:12-06-2023, 15:32:46
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-06-2023, 15:32:46
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-06-2023, 15:32:46
Експортовано:21-06-2023, 19:33:19
Видалено:15-06-2023, 09:34:36
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 621,3 км
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 621,3 км
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2024 року. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації.
Статус: Активна
Дата створення: 12-06-2023, 15:32:47
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ