Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 594 048,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 55 940,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 167 821,44 UAH |
Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області |
ЄДРПОУ: | 05422303 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кучеренко Олена Вікторівна |
Телефон: | 380472714534 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область,Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
9 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.) Відповідно до підпункту 18 пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що у підтвердження наявності ліцензійного програмного комплексу, у якому/яких Учасником складена ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) необхідно надати наступні документи, а саме: чинний договір (ри) про надання послуг з встановлення та ліцензійне гарантійне супроводження (на персональних комп’ютерах Учасника) відповідного програмного комплексу. 1.2.) Відповідно до підпункту 7.4. пункту 7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що для підтвердження відповідності послуг вимогам чинного законодавства у сфері управління якістю, екологічним нормам та іншим стандартам, Учасник у складі пропозиції надає: - Копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 на будівництво доріг і автострад, мостів, тунелів; - Копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копію звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). 1.3.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.1. Додатку №1 тендерної документації встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно наведеної форми Таблиці. 1.4.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.2. Додатку №1 тендерної документації встановлено Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням. До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Додатку 3 ТД) відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); - начальник дільниці / виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - майстер (1 особа); - водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг) механізмів, обладнання та устаткування тощо (7 осіб); - дорожні робітники (7 осіб). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції: - накази про призначення на посаду; - накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці; - кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста (у разі залучення); - посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення); - чинне посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, на особу, що видає наряд – допуск, керівника робіт/наглядача. 1.5.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.4. Додатку №1 тендерної документації встановлено Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за наведеною формою. У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 99 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі за 2022 рік. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства за 2022 рік* (Звіт про фінансові результати, декларація, тощо**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. 1.6.) Відповідно до пп.2 п.18 ч.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропрозиції», всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 1) копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії (у чорно-білому кольорі) перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). 2) оригінали документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, інструкцій, тощо), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. 3) оригінали документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, довіреностей, дозволів, тощо), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). 1.7. ) Відповідно пункту 8 Інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції в залежності від видів робіт/послуг надає: - копію листа-згоди Субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник планує його залучати, у довільній формі. 1.8.) Відповідно пункту 8 Інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку Субпідрядника/співвиконавця про виконання аналогічних видів робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником Субпідряднику/співвиконавцю), який укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі із зазначенням обсягів та Замовника цих робіт/послуг, а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон. В Довідці повинна бути інформація щодо обсягів виконання робіт/надання послуг на об’єктах транспортної інфраструктури (автомобільних доріг, мостів, транспортних розв’язок, тощо). 1.9.) Відповідно пункту 8 Інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що У випадку, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, у якій зазначити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг, як Субпідрядника/співвиконавця, із зазначенням видів та відсоткового співвідношення вартості робіт/послуг, які доручаються Субпідряднику. 1.10.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку №1, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. 1.11.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку №1, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.) У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності ліцензійного програмного комплексу від 06.06.2023р. №0606/7 та сканована ліцензія №02/17-3/102022. У підтвердження наявності ліцензійного програмного комплексу не надано чинний договір (ри) про надання послуг з встановлення (на персональних комп’ютерах Учасника) відповідного програмного комплексу. 2.2.) У складі тендерної пропозиції учасника наданий Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 на будівництво доріг і автострад, мостів, тунелів від 19.06.2020 р. № 80108.СЕУ.021-20. Також, наданий лист органу з сертифікації ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ» від 22.06.2021р. №066/1492, в якому зазначено, що було проведено 1-й плановий наглядовий аудит сертифікованої системи управління якістю та передбачено наступний плановий 2-й наглядовий аудит за сертифікованою системою управління якістю на травень-червень 2022 р. Під час розгляду документів Учасника встановлено, що у підтвердження вищевказаної інформації був наданий Звіт ОС ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ» від 14.06.2021 №2.05.19-2. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не містить Звіту щодо планового 2-го наглядового аудиту за сертифікованою системою управління якістю за 2022 р. 2.3.) У складі тендерної пропозиції учасника надана інформаційна довідка про перелік матеріально-технічної бази від 07.06.2023р. №0706/12, в графі 2 зазначено Приміщення (офіс) та в графі 5 вказано Договір суборенди №03-16-С/О від 28.03.2016 року (далі - Договір). Під час розгляду вищезазначеного Договору встановлено: - відсутність підпису та печатки Суборендодавця у Додатку №1 до Договору; - відсутність підпису Суборендаря у Додатку №2 до Договору; - відсутність підпису Суборендаря у Договорі ( стор. 6, 8 та 11 договору). 2.4.) У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 08.06.2023р №0806/1 (далі - Довідка). У пункті 1 Довідки зазначено: Головний інженер – Добровольський Андрій Олексійович та у графі 8 до даного пункту зазначено: Керівник робіт. Під час розгляду документів Учасника встановлено відсутність чинного посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, на особу, що визначена керівником робіт. У пункті 4 Довідки зазначено: Майстер шляховий – Шарахутдінов Олександр Миколайвич. Відповідно до наявних у тендерній пропозиції Учасника документів вбачається «по-батькові» вищевказаного майстра шляхового «Миколайович». 2.5.) У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про наявність фінансової спроможності від 06.06.2023р. №0606/15 (далі - Довідка). У підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, надано звіт про фінансові результати за 2022 рік (далі - Звіт). Для визначення річного доходу від будь-якої діяльності, установленого за правилами бухобліку, розраховується сумарне значення таких показників Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) Форма №2, а саме: - чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (ряд. 2000); - інші операційні доходи (ряд. 2120); - дохід від участі в капіталі (ряд. 2200); - інші фінансові доходи (ряд. 2220); - ішні доходи (ряд. 2240). Відповідно до наданого Звіту, разом доходи (2000+2120+2240) складають 22 634,8 (ряд. 2280). Враховуючи вищенаведене, вбачається розбіжність між Довідкою та Звітом. 2.6.) У складі тендерної пропозиції учасника надано Інвентарну картку обліку основних засобу на Кран КС 5363 д 19295 в 762, інвентарний №00002 від 16.10.2019 р., яке не завірене відповідно до умов тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції учасника надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХА №987916 від 11.06.2020 р., яке не завірене відповідно до умов тендерної документації. 2.7.) У складі тендерної пропозиції учасника надано Лист-згода від 06.06.2023 року №226 на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник планує залучати ПП «Канів-Граніт», у таблиці якого вказано: R470 Холодне фрезерування, глибина 5см, вивезення до 80км, м2, 704 (далі – холодне фрезерування). У ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» ПП «Канів-Граніт» №236 від 07.06.2023р. вищезазначений вид робіт/одиниця виміру відсутній. 2.8.) У складі тендерної пропозиції учасника надано ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №236 від 07.06.2023р. ПП «Канів-Граніт» в якій: - У графі 4 вказана ціна договору №БДР-32/09/21 від 06.09.2021 р., не відповідає інформації, що міститься в договорі №БДР-32/09/21 від 06.09.2021 р. та у листі ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» від 07.06.2023 №481/06-23; - У графі 5 вказана одиниця виміру з влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см із крупнозернистої асфальтобетонної суміші, не відповідає наданим у тендерній пропозиції актам приймання виконаних будівельних робіт; - У графі 5 вказана товщина та одиниця виміру з влаштування середнього шару покриття із асфальтополімербетону тип А, не відповідає наданим у тендерній пропозиції актам приймання виконаних будівельних робіт. 2.9.) У складі тендерної пропозиції учасника надана Довідка про залучення субпідрядника №0706/14 від 07.06.2023р, у якій не зазначено види та відсоткове співвідношення вартості робіт/послуг, які доручаються Субпідряднику. 2.10.) У складі тендерної пропозиції учасника надана «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №0906/1 від 09.06.2023р. (далі - Інформація): - У графі 5 вказана середня товщина Шару ЩПС С-5, яка не відповідає наданим у тендерній пропозиції актам приймання виконаних будівельних робіт. 2.11.) У складі тендерної пропозиції учасника надана «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №0906/1 від 09.06.2023р. (далі - Інформація): - У пункті 3 Інформації вказано Договір №190321 від 19.03.2021 року, сума виконання якого становить 77530126,09 грн. Наявні в складі тендерної пропозиції Учасника акти приймання будівельних робіт підтверджують суму виконання договору в розмірі 77396627,73 грн. Тобто, Учасник не підтвердив виконання аналогічного договору на суму 133498,36 грн. - У пункті 4 Інформації вказано Договір №89/1-03 від 06.05.2021 року сума виконання якого становить 110732434,44 грн. Наявні в складі тендерної пропозиції Учасника акти приймання будівельних робіт підтверджують суму виконання договору в розмірі 94844214,56 грн грн. Тобто, Учасник не підтвердив виконання аналогічного договору на суму 15888219,88 грн. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Надати чинний договір (ри) про надання послуг з встановлення (на персональних комп’ютерах Учасника) відповідного програмного комплексу. 3.2.) Надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації або копію звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій. 3.3.) Надати уточнену інформацію, щодо матеріально-технічної бази. 3.4.) Надати уточнену інформацію, щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.5.) Надати уточнену інформацію, про наявність фінансової спроможності. 3.6.) Надати Інвентарну картку обліку основних засобу на Кран КС 5363 д 19295 в 762, інвентарний №00002 від 16.10.2019 р., завірену відповідно до умов тендерної документації; - Надати Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХА №987916 від 11.06.2020 р., завірене відповідно до умов тендерної документації. 3.7.) Надати уточнену інформацію, щодо відповідності виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі згідно із технічною специфікацією до довідки про виконання аналогічних видів робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником Субпідряднику/співвиконавцю). 3.8.) Надати уточнену інформацію, щодо виконання аналогічного договору. 3.9.) Надати уточнену довідку про залучення субпідрядника, у якій зазначити види та відсоткове співвідношення вартості робіт/послуг, які доручаються Субпідряднику. 3.10.) Надати уточнену інформацію, щодо виконання аналогічного договору. 3.11.) Надати уточнену інформацію, щодо виконання аналогічного договору.
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.) Відповідно до Частини №1.1.1 Розділу 1.1 Додатку №1 у тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника або Учасника (об’єднання учасників) має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально). 1.2.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку №1, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); - позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, % виконання від річного обсягу фінансування, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі відсутності відповідного відгуку з поважних причин, в т.ч. неможливості отримання відгуку від замовника за аналогічним договором, Учасник надає документальне підтвердження вжиття заходів по отриманню відгуку (направлення/отримання відповідного запиту на відгук, відповіді замовника щодо неможливості його надання тощо).У разі ненадання замовником відгуку на запит учасника, належним документальним підтвердженням вжиття заходів по його отриманню може вважатися: скан-копія запиту учасника з відміткою про його отримання замовником (із зазначенням дати на вхідного номеру), або копія запиту учасника з наданням копії опису вкладення до цінного листа, яким направлено відповідний запит, разом із копією повідомлення про вручення відповідного поштового відправлення адресату із відміткою про вручення. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.) У складі тендерної пропозиції учасника надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ОМ №128126 від 11.06.2021 р. та ОМ №099782 від 09.06.2021р., які не посвідчені власником вказаної техніки. 2.2.) У складі тендерної пропозиції учасника надана «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №03/104-3 від 08.06.2023р. (далі - Інформація): - в пункті 1 Інформаціі зазначено договір від 01.09.2020 р. № 144/20-К, що укдадений із Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області. У підпінкті 2 графи 4 Інформації вказано суму виконання договору, грн. -122 421 832,00. Одночасно надано лист-відгук від 07.06.2023 р. №696 (далі – Лист-відгук), в якому зазначено, що в рамках вказаного договору були виконані роботи на суму 122 421 831,00 грн. Також, у підтвердження вищевказаної Інформації був наданий договір від 01.09.2020р. №144/20-К та Додаткова угода від 23.12.2021 року №6 до договору №144/20-К від 01.09.2020 р. (далі-Договір). Відповідно до Додаткової угоди від 23.12.2021 року №6 до договору №144/20-К від 01.09.2020 р. ціна цього Договору становить: 127 000 000,00 (сто двадцять сім мільйонів, 00) грн. Отже, інформація, що зазначена в Листі-відгуку та в Інформації щодо ціни Договору не відповідає Додатковій угоді від 23.12.2021 року №6 до Договору. Також, під час розгляду документів тендерної пропозиції встановлено часткову невідповідність наданих актів приймання до вказаних у графі 7 Інформації та задекларованої Учасником суми виконання Договору; - в пунктах 2 та 3 Інформаціі зазначені договори від 11.09.2020 р. № 187/20 та від 18.09.2020р. №195/20, що укдадені зі Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Кіровоградській області. Під час розгляду документів тендерної пропозиції встановлено часткову невідповідність наданих актів приймання до вказаних у графі 7 Інформації та задекларованої Учасником суми виконання вищевказаних договорів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ОМ №128126 від 11.06.2021 р. та ОМ №099782 від 09.06.2021р., які посвідчені власником вказаної техніки. 3.2.) Надати уточнену інформацію, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.