Закупівлю оголошено - 02-06-2023, 16:08. Дата останніх змін - 11-07-2023, 16:12

Поточний ремонт мосту через суходіл на км 520+371 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/- Кременець-Біла Церква- Ржищів – Канів-Софіївка, Черкаська область. ДК 021:2015: 63710000-9

Закупівля:UA-2023-06-02-011847-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-06-02-005565-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-06-2023, 16:08
по 10-06-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-06-2023, 16:08
по 13-06-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 13-06-2023, 12:44
по 13-06-2023, 13:07

Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:5 594 048,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:55 940,48 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:167 821,44 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області
ЄДРПОУ:05422303 Досьє YouControl
Контактна особа:Кучеренко Олена Вікторівна
Телефон:380472714534
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
18006, Україна, Черкаська область,Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389
9


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Поточний ремонт мосту через суходіл на км 520+371 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/- Кременець-Біла Церква- Ржищів – Канів-Софіївка, Черкаська область. ДК 021:2015: 63710000-9
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3,0% очікуваної вартості закупівлі, що становить 167 821 грн. 44 коп. (сто шістдесят сім тисяч вісімсот двадцять одна гривня 44 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено щодо: - зобов’язання Банку-гаранта безвідклично сплатити Замовнику (бенефіціару) суму гарантії протягом 5-ти робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги Замовника про сплату суми гарантії без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - уоомови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника (принципала), без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області код ЄДРПОУ: 05422303 ГУ ДКСУ у Черкаській області, Державна казначейська служба України, м. Київ р/р UA498201720343241001100002173 МФО 820172
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
Способи підтвердження:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Поточний ремонт мосту через суходіл на км 520+371 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/- Кременець-Біла Церква- Ржищів – Канів-Софіївка, Черкаська область. ДК 021:2015: 63710000-9
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 3,0 % вартості договору; Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія; Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов'язань за договором про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору про закупівлю є (копії документів засвідчені банком та чинні на дату укладення договору): - оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями); - копії банківської гарантії та ліцензії банку, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області код ЄДРПОУ: 05422303 ГУ ДКСУ у Черкаській області, Державна казначейська служба України, м. Київ
Статус: Активна
Дата створення: 02-06-2023, 16:07:43
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-06-2023, 14:23:23
Видалено:06-06-2023, 18:05:02
Видалено:02-06-2023, 16:08:32
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:08-06-2023, 14:22:38
Видалено:06-06-2023, 18:03:27
Тип документа: Тендерна документація
+ -
Завершено
Поточний ремонт мосту через су ...
5 594 048,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-06-2023, 12:44
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Дата подання заявки
Опис:
Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, в межах ліміту за КЕКВ 2281, встановленого планом використання бюджетних коштів на поточний рік за КПКВК 3111020, на строк не більше трьох місяців. Здійснення попередньої оплати, в межах поточного бюджетного періоду проводиться з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. При цьому, Виконавець протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в, який у вказаний вище термін складається Виконавцем і надається на підпис Замовнику. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Виконавець не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Виконавцем сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Виконавцем коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Виконавець сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
30
Період (днів):
90
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф.№КБ-2в та ф.№КБ-3 протягом 30 (тридцяти) робочих днів
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
70
Період (днів):
30
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Поточний ремонт мосту через суходіл на км 520+371 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/- Кременець-Біла Церква- Ржищів – Канів-Софіївка, Черкаська область. ДК 021:2015: 63710000-9
Мінімальний крок аукціону:
55 940,48 UAH
Забезпечення тендерної пропозиції:
167 821,44 UAH
Початок аукціону:
13-06-2023, 12:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт мосту через суходіл на км 520+371 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-02 /М-06/- Кременець-Біла Церква- Ржищів – Канів-Софіївка, Черкаська область

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Класифікатор UA-ROAD
H-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, 03028, місто Київ, ПРОСПЕКТ НАУКИ, будинок 30, 03028, Зейналов Ельдар Байрамович
Остаточна пропозиція:
5 016 237,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 016 237,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-07-2023, 14:35
Період подачі оскарження:
по 11-07-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-07-23, 10:54:59
24

Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.) Відповідно до підпункту 18 пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що у підтвердження наявності ліцензійного програмного комплексу, у якому/яких Учасником складена ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) необхідно надати наступні документи, а саме: чинний договір (ри) про надання послуг з встановлення та ліцензійне гарантійне супроводження (на персональних комп’ютерах Учасника) відповідного програмного комплексу. 1.2.) Відповідно до підпункту 7.4. пункту 7 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що для підтвердження відповідності послуг вимогам чинного законодавства у сфері управління якістю, екологічним нормам та іншим стандартам, Учасник у складі пропозиції надає: - Копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 на будівництво доріг і автострад, мостів, тунелів; - Копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копію звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту). 1.3.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.1. Додатку №1 тендерної документації встановлено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно наведеної форми Таблиці. 1.4.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.2. Додатку №1 тендерної документації встановлено Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням. До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Додатку 3 ТД) відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); - начальник дільниці / виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); - майстер (1 особа); - водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг) механізмів, обладнання та устаткування тощо (7 осіб); - дорожні робітники (7 осіб). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції: - накази про призначення на посаду; - накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці; - кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста (у разі залучення); - посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення); - чинне посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, на особу, що видає наряд – допуск, керівника робіт/наглядача. 1.5.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу №1.4. Додатку №1 тендерної документації встановлено Кваліфікаційний критерій «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за наведеною формою. У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 99 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі за 2022 рік. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства за 2022 рік* (Звіт про фінансові результати, декларація, тощо**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. 1.6.) Відповідно до пп.2 п.18 ч.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропрозиції», всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 1) копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії (у чорно-білому кольорі) перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). 2) оригінали документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, інструкцій, тощо), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. 3) оригінали документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, довіреностей, дозволів, тощо), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). 1.7. ) Відповідно пункту 8 Інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції в залежності від видів робіт/послуг надає: - копію листа-згоди Субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник планує його залучати, у довільній формі. 1.8.) Відповідно пункту 8 Інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку Субпідрядника/співвиконавця про виконання аналогічних видів робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником Субпідряднику/співвиконавцю), який укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі із зазначенням обсягів та Замовника цих робіт/послуг, а також вказати повне найменування Замовника та контактний телефон. В Довідці повинна бути інформація щодо обсягів виконання робіт/надання послуг на об’єктах транспортної інфраструктури (автомобільних доріг, мостів, транспортних розв’язок, тощо). 1.9.) Відповідно пункту 8 Інформації про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції встановлено, що У випадку, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, у якій зазначити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг, як Субпідрядника/співвиконавця, із зазначенням видів та відсоткового співвідношення вартості робіт/послуг, які доручаються Субпідряднику. 1.10.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку №1, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. 1.11.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку №1, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3). Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.) У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка щодо наявності ліцензійного програмного комплексу від 06.06.2023р. №0606/7 та сканована ліцензія №02/17-3/102022. У підтвердження наявності ліцензійного програмного комплексу не надано чинний договір (ри) про надання послуг з встановлення (на персональних комп’ютерах Учасника) відповідного програмного комплексу. 2.2.) У складі тендерної пропозиції учасника наданий Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 на будівництво доріг і автострад, мостів, тунелів від 19.06.2020 р. № 80108.СЕУ.021-20. Також, наданий лист органу з сертифікації ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ» від 22.06.2021р. №066/1492, в якому зазначено, що було проведено 1-й плановий наглядовий аудит сертифікованої системи управління якістю та передбачено наступний плановий 2-й наглядовий аудит за сертифікованою системою управління якістю на травень-червень 2022 р. Під час розгляду документів Учасника встановлено, що у підтвердження вищевказаної інформації був наданий Звіт ОС ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ» від 14.06.2021 №2.05.19-2. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не містить Звіту щодо планового 2-го наглядового аудиту за сертифікованою системою управління якістю за 2022 р. 2.3.) У складі тендерної пропозиції учасника надана інформаційна довідка про перелік матеріально-технічної бази від 07.06.2023р. №0706/12, в графі 2 зазначено Приміщення (офіс) та в графі 5 вказано Договір суборенди №03-16-С/О від 28.03.2016 року (далі - Договір). Під час розгляду вищезазначеного Договору встановлено: - відсутність підпису та печатки Суборендодавця у Додатку №1 до Договору; - відсутність підпису Суборендаря у Додатку №2 до Договору; - відсутність підпису Суборендаря у Договорі ( стор. 6, 8 та 11 договору). 2.4.) У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 08.06.2023р №0806/1 (далі - Довідка). У пункті 1 Довідки зазначено: Головний інженер – Добровольський Андрій Олексійович та у графі 8 до даного пункту зазначено: Керівник робіт. Під час розгляду документів Учасника встановлено відсутність чинного посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, на особу, що визначена керівником робіт. У пункті 4 Довідки зазначено: Майстер шляховий – Шарахутдінов Олександр Миколайвич. Відповідно до наявних у тендерній пропозиції Учасника документів вбачається «по-батькові» вищевказаного майстра шляхового «Миколайович». 2.5.) У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка про наявність фінансової спроможності від 06.06.2023р. №0606/15 (далі - Довідка). У підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, надано звіт про фінансові результати за 2022 рік (далі - Звіт). Для визначення річного доходу від будь-якої діяльності, установленого за правилами бухобліку, розраховується сумарне значення таких показників Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) Форма №2, а саме: - чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (ряд. 2000); - інші операційні доходи (ряд. 2120); - дохід від участі в капіталі (ряд. 2200); - інші фінансові доходи (ряд. 2220); - ішні доходи (ряд. 2240). Відповідно до наданого Звіту, разом доходи (2000+2120+2240) складають 22 634,8 (ряд. 2280). Враховуючи вищенаведене, вбачається розбіжність між Довідкою та Звітом. 2.6.) У складі тендерної пропозиції учасника надано Інвентарну картку обліку основних засобу на Кран КС 5363 д 19295 в 762, інвентарний №00002 від 16.10.2019 р., яке не завірене відповідно до умов тендерної документації. Також, у складі тендерної пропозиції учасника надано Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХА №987916 від 11.06.2020 р., яке не завірене відповідно до умов тендерної документації. 2.7.) У складі тендерної пропозиції учасника надано Лист-згода від 06.06.2023 року №226 на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник планує залучати ПП «Канів-Граніт», у таблиці якого вказано: R470 Холодне фрезерування, глибина 5см, вивезення до 80км, м2, 704 (далі – холодне фрезерування). У ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» ПП «Канів-Граніт» №236 від 07.06.2023р. вищезазначений вид робіт/одиниця виміру відсутній. 2.8.) У складі тендерної пропозиції учасника надано ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №236 від 07.06.2023р. ПП «Канів-Граніт» в якій: - У графі 4 вказана ціна договору №БДР-32/09/21 від 06.09.2021 р., не відповідає інформації, що міститься в договорі №БДР-32/09/21 від 06.09.2021 р. та у листі ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» від 07.06.2023 №481/06-23; - У графі 5 вказана одиниця виміру з влаштування нижнього шару покриття товщиною 10 см із крупнозернистої асфальтобетонної суміші, не відповідає наданим у тендерній пропозиції актам приймання виконаних будівельних робіт; - У графі 5 вказана товщина та одиниця виміру з влаштування середнього шару покриття із асфальтополімербетону тип А, не відповідає наданим у тендерній пропозиції актам приймання виконаних будівельних робіт. 2.9.) У складі тендерної пропозиції учасника надана Довідка про залучення субпідрядника №0706/14 від 07.06.2023р, у якій не зазначено види та відсоткове співвідношення вартості робіт/послуг, які доручаються Субпідряднику. 2.10.) У складі тендерної пропозиції учасника надана «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №0906/1 від 09.06.2023р. (далі - Інформація): - У графі 5 вказана середня товщина Шару ЩПС С-5, яка не відповідає наданим у тендерній пропозиції актам приймання виконаних будівельних робіт. 2.11.) У складі тендерної пропозиції учасника надана «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №0906/1 від 09.06.2023р. (далі - Інформація): - У пункті 3 Інформації вказано Договір №190321 від 19.03.2021 року, сума виконання якого становить 77530126,09 грн. Наявні в складі тендерної пропозиції Учасника акти приймання будівельних робіт підтверджують суму виконання договору в розмірі 77396627,73 грн. Тобто, Учасник не підтвердив виконання аналогічного договору на суму 133498,36 грн. - У пункті 4 Інформації вказано Договір №89/1-03 від 06.05.2021 року сума виконання якого становить 110732434,44 грн. Наявні в складі тендерної пропозиції Учасника акти приймання будівельних робіт підтверджують суму виконання договору в розмірі 94844214,56 грн грн. Тобто, Учасник не підтвердив виконання аналогічного договору на суму 15888219,88 грн. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Надати чинний договір (ри) про надання послуг з встановлення (на персональних комп’ютерах Учасника) відповідного програмного комплексу. 3.2.) Надати копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації або копію звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій. 3.3.) Надати уточнену інформацію, щодо матеріально-технічної бази. 3.4.) Надати уточнену інформацію, щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.5.) Надати уточнену інформацію, про наявність фінансової спроможності. 3.6.) Надати Інвентарну картку обліку основних засобу на Кран КС 5363 д 19295 в 762, інвентарний №00002 від 16.10.2019 р., завірену відповідно до умов тендерної документації; - Надати Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХА №987916 від 11.06.2020 р., завірене відповідно до умов тендерної документації. 3.7.) Надати уточнену інформацію, щодо відповідності виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі згідно із технічною специфікацією до довідки про виконання аналогічних видів робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником Субпідряднику/співвиконавцю). 3.8.) Надати уточнену інформацію, щодо виконання аналогічного договору. 3.9.) Надати уточнену довідку про залучення субпідрядника, у якій зазначити види та відсоткове співвідношення вартості робіт/послуг, які доручаються Субпідряднику. 3.10.) Надати уточнену інформацію, щодо виконання аналогічного договору. 3.11.) Надати уточнену інформацію, щодо виконання аналогічного договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-07-23, 10:54:59
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-06-02-011847-a-b1
Номер договору:
24/1-02
Дата підписання договору:
11-07-2023, 14:00
Строк дії договору:
з 11-07-2023 по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
5 016 237,60 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
4 180 198,00 UAH
5 016 237,60 UAH
Ціна договору
4 180 198,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
4 109 057,91 UAH
Ціна договору після внесення змін
3 424 214,93 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО "   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, Канів, ВУЛИЦЯ ЕНЕРГЕТИКІВ, будинок 65, 19000, Глотова Марина Миколаївна
Остаточна пропозиція:
4 894 788,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 894 788,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 29-06-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-06-23, 10:30:28
24

Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.) Відповідно до Частини №1.1.1 Розділу 1.1 Додатку №1 у тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника або Учасника (об’єднання учасників) має також містити: - посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально). 1.2.) Відповідно до Частини №1.1.2 Розділу 1.3. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Додатку №1, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); - позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, % виконання від річного обсягу фінансування, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі відсутності відповідного відгуку з поважних причин, в т.ч. неможливості отримання відгуку від замовника за аналогічним договором, Учасник надає документальне підтвердження вжиття заходів по отриманню відгуку (направлення/отримання відповідного запиту на відгук, відповіді замовника щодо неможливості його надання тощо).У разі ненадання замовником відгуку на запит учасника, належним документальним підтвердженням вжиття заходів по його отриманню може вважатися: скан-копія запиту учасника з відміткою про його отримання замовником (із зазначенням дати на вхідного номеру), або копія запиту учасника з наданням копії опису вкладення до цінного листа, яким направлено відповідний запит, разом із копією повідомлення про вручення відповідного поштового відправлення адресату із відміткою про вручення. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.) У складі тендерної пропозиції учасника надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ОМ №128126 від 11.06.2021 р. та ОМ №099782 від 09.06.2021р., які не посвідчені власником вказаної техніки. 2.2.) У складі тендерної пропозиції учасника надана «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» №03/104-3 від 08.06.2023р. (далі - Інформація): - в пункті 1 Інформаціі зазначено договір від 01.09.2020 р. № 144/20-К, що укдадений із Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області. У підпінкті 2 графи 4 Інформації вказано суму виконання договору, грн. -122 421 832,00. Одночасно надано лист-відгук від 07.06.2023 р. №696 (далі – Лист-відгук), в якому зазначено, що в рамках вказаного договору були виконані роботи на суму 122 421 831,00 грн. Також, у підтвердження вищевказаної Інформації був наданий договір від 01.09.2020р. №144/20-К та Додаткова угода від 23.12.2021 року №6 до договору №144/20-К від 01.09.2020 р. (далі-Договір). Відповідно до Додаткової угоди від 23.12.2021 року №6 до договору №144/20-К від 01.09.2020 р. ціна цього Договору становить: 127 000 000,00 (сто двадцять сім мільйонів, 00) грн. Отже, інформація, що зазначена в Листі-відгуку та в Інформації щодо ціни Договору не відповідає Додатковій угоді від 23.12.2021 року №6 до Договору. Також, під час розгляду документів тендерної пропозиції встановлено часткову невідповідність наданих актів приймання до вказаних у графі 7 Інформації та задекларованої Учасником суми виконання Договору; - в пунктах 2 та 3 Інформаціі зазначені договори від 11.09.2020 р. № 187/20 та від 18.09.2020р. №195/20, що укдадені зі Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Кіровоградській області. Під час розгляду документів тендерної пропозиції встановлено часткову невідповідність наданих актів приймання до вказаних у графі 7 Інформації та задекларованої Учасником суми виконання вищевказаних договорів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) Надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів ОМ №128126 від 11.06.2021 р. та ОМ №099782 від 09.06.2021р., які посвідчені власником вказаної техніки. 3.2.) Надати уточнену інформацію, що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-06-23, 10:30:28

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО "   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 894 788,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 894 788,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядник не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Fw_ АТ _КБ _ГЛОБУС_ UA-2023-06-02-011847-a.zip, електронна банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 016 237,60 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 016 237,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
33098 ТОВ МОСТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ p7s.7z, Надання забезпечення тендерної пропозиції , Банківська гарантія
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ