Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
ID закупівлі: 4f0abc63a1c84d5799ec73e16d46f104
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 5 571 536,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 25843931 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Клейман Ганна Анатоліївна |
| Телефон: | 380567445263 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Вулиця Воскресенська будинок 24 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Дніпропетровської області (Роботи зі створення та утримання апаратно-програмного комплексу системи відображення інформації (послуги з інженерно-технічного забезпечення))) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-05-10-002064-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Порушення в технічних вимогах предмета закупівлі згідно додатку 4 до тендерної документації, Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю ДК 021:2015 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Дніпропетровської області (Роботи зі створення та утримання апаратно-програмного комплексу системи відображення інформації (послуги з інженерно-технічного забезпечення))) на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-06-2023, 00:03
Період оскарження:
з 26-05-2023, 10:36 по 06-06-2023, 00:00
Документи: