Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 5dc35219fc6a4dccbe556a1d02d33f68
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 066 172,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 30 000,00 UAH |
Замовник: | Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти" |
ЄДРПОУ: | 39736985 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сафонов Юрій Миколайович |
Телефон: | 380442481741 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03035, Україна, Київська область,Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36 |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1) У інформаційній довідці про досвід виконання аналогічних договорів від 05.04.2023р. № 50 відсутня інформація про стан виконання договору; 2) Відсутній лист-відгук від замовника щодо підтвердження виконання аналогічного договору якісно, своєчасно та в повному обсязі; 3) Відсутній договір(ори) щодо проведення у складських приміщеннях заходів із дезінфекції та дератизації; 4) Відсутня інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання Договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1) Абзац 1 пункту 1) ДОДАТКУ 3 Тендерної документації: «1) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію, учасник надає інформаційну довідку, складену у довільній формі про виконання аналогічних договорів. Довідка повинна містити наступну інформацію: найменування замовника; номер та дату договору; предмет договору; контактних осіб замовників (прізвище, контактний телефон та електронна адреса); стан виконання договору.) Також, учасник надає в складі пропозиції копію аналогічного (-их) договору (-ів) по надання послуг із зберігання навчальної літератури (за 2020-2022 роки) та копію (або копії) первинних документів, що підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) (акти приймання-передачі, тощо)». 2) Абзац 2 пункту 1) ДОДАТКУ 3 Тендерної документації: «Лист-відгук від замовників щодо підтвердження виконання аналогічного договору якісно, своєчасно та в повному обсязі. Лист–відгук має містити посилання на номер та дату аналогічного договору, які зазначені в довідці». 3) Абзац 5 пункту 2) ДОДАТКУ 3 Тендерної документації: «-договір(ори) щодо проведення у зазначених складських приміщеннях заходів із дезінфекції та дератизації. Договір(ори) мають бути чинними не менше ніж до закінчення строку надання послуг, визначених цією тендерною документацією». 4) Абзац 1 пункту 2) ДОДАТКУ 3 Тендерної документації: «2) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію, учасник надає інформаційну довідку, складена у довільній формі, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання Договору відповідно до Додатку 2 тендерної документації, в тому числі інформацію про наявність складських приміщень». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Надати інформаційну довідку, складену у довільній формі про виконання аналогічних договорів із зазначенням наступної інформації: найменування замовника; номер та дату договору; предмет договору; контактних осіб замовників (прізвище, контактний телефон та електронна адреса); стан виконання договору; 2) Надати лист-відгук від замовника щодо підтвердження виконання аналогічного договору якісно, своєчасно та в повному обсязі; 3) Надати договір(ори) щодо проведення у складських приміщеннях заходів із дезінфекції та дератизації. 4) Надати інформаційну довідку, складена у довільній формі, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання Договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.