Закупівлю оголошено - 13-02-2023, 14:20. Дата останніх змін - 28-04-2023, 16:33

ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”, Р-82 Сосниця – Короп –/М-02/, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Р-83-01 Під’їзд до смт Березна, Р-83-02 Під’їзд до с. Бреч, T-25-03 Вільне – Кролевець, Т-25-17 Короп – Нехаївка – Шабалинів, Т-25-18 Контрольно-пропускний пункт “Хрінівка” – Сновськ, Т-25-19 Холми – Авдіївка – Оболоння, Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка – /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка – Матвіївка – Сосниця, Т-25-34 Корюківка – Синявка – Блистова – Мена, Т-25-36 Корюківка – Сахутівка – Мена, Т-25-39 /Н-27/ – Покошичі – Мезин – Курилівка, Т-25-42 Мена – Макошине, Т-25-43 Мена – санаторій “Остреч”, Т-25-44 Березна – Миколаївка, Т-25-48 Сновськ – Єліне, Т-25-50 /Н-27/ – Орлівка, Т-25-60 Придеснянське – Вишеньки)

Закупівля:UA-2023-02-13-009836-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-02-13-004334-b
Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:478 496 000,00 UAH (з ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:14 000 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
ЄДРПОУ:25901106 Досьє YouControl
Контактна особа:Велігорська Оксана
Телефон:380462651260
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
14005, Україна, Чернігівська область,Чернігів, Київська 17
11


Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2023, 14:20
по 19-02-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-02-2023, 14:20
по 22-02-2023, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-02-2023, 00:00

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою.

ID закупівлі: dc98000cb8f847d7a0169162e5b615a1

Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”, Р-82 Сосниця – Короп –/М-02/, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Р-83-01 Під’їзд до смт Березна, Р-83-02 Під’їзд до с. Бреч, T-25-03 Вільне – Кролевець, Т-25-17 Короп – Нехаївка – Шабалинів, Т-25-18 Контрольно-пропускний пункт “Хрінівка” – Сновськ, Т-25-19 Холми – Авдіївка – Оболоння, Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка – /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка – Матвіївка – Сосниця, Т-25-34 Корюківка – Синявка – Блистова – Мена, Т-25-36 Корюківка – Сахутівка – Мена, Т-25-39 /Н-27/ – Покошичі – Мезин – Курилівка, Т-25-42 Мена – Макошине, Т-25-43 Мена – санаторій “Остреч”, Т-25-44 Березна – Миколаївка, Т-25-48 Сновськ – Єліне, Т-25-50 /Н-27/ – Орлівка, Т-25-60 Придеснянське – Вишеньки)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 14 000 000,00 грн. ( Чотирнадцять мільйонів гривень 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106, одержувач Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
Способи підтвердження:
Документ
Учасник , Відповідно до статті 25 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 14 000 000,00 грн. ( Чотирнадцять мільйонів гривень 00 копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 банківських днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Рах. UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, код ЄДРПОУ 25901106, одержувач Служба автомобільних доріг у Чернігівській області
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”, Р-82 Сосниця – Короп –/М-02/, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Р-83-01 Під’їзд до смт Березна, Р-83-02 Під’їзд до с. Бреч, T-25-03 Вільне – Кролевець, Т-25-17 Короп – Нехаївка – Шабалинів, Т-25-18 Контрольно-пропускний пункт “Хрінівка” – Сновськ, Т-25-19 Холми – Авдіївка – Оболоння, Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка – /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка – Матвіївка – Сосниця, Т-25-34 Корюківка – Синявка – Блистова – Мена, Т-25-36 Корюківка – Сахутівка – Мена, Т-25-39 /Н-27/ – Покошичі – Мезин – Курилівка, Т-25-42 Мена – Макошине, Т-25-43 Мена – санаторій “Остреч”, Т-25-44 Березна – Миколаївка, Т-25-48 Сновськ – Єліне, Т-25-50 /Н-27/ – Орлівка, Т-25-60 Придеснянське – Вишеньки)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник/переможець подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення виконання договору складає 5 % від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок Служби автомобільних доріг у Чернігівській області, код ЄДРПОУ 25901106 кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 90 календарних днів. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області вул.. Київська, 17, м. Чернігів, 14005 код ЄДРПОУ: 25901106 IBAN: UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, Код ЄДРПОУ 25901106.
Статус: Активна
Дата створення: 13-02-2023, 14:18:55
Способи підтвердження:
Документ
Переможець , Переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен розмістити на веб-порталі Уповноваженого органу забезпечення виконання договору про закупівлю у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник/переможець подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення виконання договору складає 5 % від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок Служби автомобільних доріг у Чернігівській області, код ЄДРПОУ 25901106 кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 90 календарних днів. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області вул.. Київська, 17, м. Чернігів, 14005 код ЄДРПОУ: 25901106 IBAN: UA 063223130000026009000013192 в ПАТ Укрексімбанк, м. Київ, Код ЄДРПОУ 25901106.
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Послуги
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-02-2023, 16:13:57
Видалено:14-02-2023, 15:11:31
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-02-2023, 16:14:24
Видалено:14-02-2023, 15:12:04
Видалено:13-02-2023, 14:21:03
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2023, 14:20:31
Експортовано:14-02-2023, 15:11:22
Видалено:13-02-2023, 14:20:28
Експортовано:13-02-2023, 14:20:28
Експортовано:13-02-2023, 14:20:28
Експортовано:13-02-2023, 14:20:31
Експортовано:17-02-2023, 16:13:14
Видалено:14-02-2023, 15:11:06
Видалено:13-02-2023, 14:20:30
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Завершено
ДК 021:2015 (63710000-9) Послу ...
478 496 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-02-2023, 16:03
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Дата подання заявки
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від річної вартості, встановленої договором відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців протягом поточного бюджетного періоду. Розмір оплати – 30%.
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
30
Період (днів):
90
Подія:
Надання послуг
Опис:
Оплата наданих послуг проводиться після прийняття їх замовником, або поетапно проміжними платежами в міру їх надання та надходження бюджетних коштів. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися на підставі довідки, підписаної уповноваженими представниками сторін в межах фінансування Замовника протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Розмір оплати – 70%.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
70
Період (днів):
5
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”, Р-82 Сосниця – Короп –/М-02/, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Р-83-01 Під’їзд до смт Березна, Р-83-02 Під’їзд до с. Бреч, T-25-03 Вільне – Кролевець, Т-25-17 Короп – Нехаївка – Шабалинів, Т-25-18 Контрольно-пропускний пункт “Хрінівка” – Сновськ, Т-25-19 Холми – Авдіївка – Оболоння, Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка – /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка – Матвіївка – Сосниця, Т-25-34 Корюківка – Синявка – Блистова – Мена, Т-25-36 Корюківка – Сахутівка – Мена, Т-25-39 /Н-27/ – Покошичі – Мезин – Курилівка, Т-25-42 Мена – Макошине, Т-25-43 Мена – санаторій “Остреч”, Т-25-44 Березна – Миколаївка, Т-25-48 Сновськ – Єліне, Т-25-50 /Н-27/ – Орлівка, Т-25-60 Придеснянське – Вишеньки)
Ідентифікатор (лота):
f64b58c5a3c449598896e2c954d610de
Примітки до окремої частини закупівлі (лота):
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою.
Забезпечення тендерної пропозиції:
14 000 000,00 UAH
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них в Чернігівській області на 2023 рік: Н-27 Чернігів – Мена – Сосниця – Грем’яч (окремими ділянками), Р-65 Контрольно-пропускний пункт “Миколаївка” – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт “Катеринівка”, Р-82 Сосниця – Короп –/М-02/, Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ (окремими ділянками), Р-83-01 Під’їзд до смт Березна, Р-83-02 Під’їзд до с. Бреч, T-25-03 Вільне – Кролевець, Т-25-17 Короп – Нехаївка – Шабалинів, Т-25-18 Контрольно-пропускний пункт “Хрінівка” – Сновськ, Т-25-19 Холми – Авдіївка – Оболоння, Т-25-21 Сосниця – Шаповалівка – /М-02/ (окремими ділянками), Т-25-32 Корюківка – Матвіївка – Сосниця, Т-25-34 Корюківка – Синявка – Блистова – Мена, Т-25-36 Корюківка – Сахутівка – Мена, Т-25-39 /Н-27/ – Покошичі – Мезин – Курилівка, Т-25-42 Мена – Макошине, Т-25-43 Мена – санаторій “Остреч”, Т-25-44 Березна – Миколаївка, Т-25-48 Сновськ – Єліне, Т-25-50 /Н-27/ – Орлівка, Т-25-60 Придеснянське – Вишеньки)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2023
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бровари, 07400, Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ ОЛЕГА ОНИКІЄНКА, будинок 2/1, 07400, ДС ПРОМ ГРУП ТОВ
Остаточна пропозиція:
425 900 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-04-2023, 08:34
Період подачі оскарження:
по 20-04-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-04-23, 15:43:15
24

За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" (надалі – «Учасник») на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з вимогою п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, «Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». В графі 3 Таблиці 1.1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) потрібно зазначити «Тип/марку/модель» відповідної техніки, а в графі 6, відповідно до примітки до вищезазначеної таблиці, «** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 6 Таблиці 1.1». Учасником у складі тендерної пропозиції надано Таблицю 1.1 Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 21.02.2023 №8 та підтверджуючі документи (відповідно до вимоги п.п. 1.1.2 та 1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації) (файли «38. Додаток 1 - Довідка про наявність техніки.pdf», «38. Додаток 1 - Довідка про наявність техніки (техпаспорти).pdf», «38. Договір надання послуг 08 02 23.pdf», «38. Договір надання послуг 10 08.pdf», «38. Договір надання послуг 01 02-21.pdf» та «38. Договір надання послуг 06 02 23.pdf») які містять невідповідності, а саме у складі пропозиції Учасника відсутнє свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Спеціалізований вантажний самоскид SCANIA Р380 СХМ 803142, дата реєстрації 21.06.2018, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг. Згідно з вимогою п.1.4. Додатку 1 до тендерної документації, «Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою: Таблиця 1.3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг». Відповідно до п.п. 1.4.2. Додатку 1 до тендерної документації, «на підтвердження вказаної інформації у таблиці №1.3 Учасник зобов’язаний надати: - накази про прийом на роботу (переведення) зазначених працівників, - на інженерно-технічних працівників документи про закінчення учбових закладів.». У складі пропозиції Учасника міститься довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 21.02.2023 № 3 (файл "43. Додаток 1 - Довідка про кваліфікацію і досвід працівників_compressed.pdf") в якій зазначено зокрема: - 2. Інженер з охорони праці Пастушенко Валентина Семенівна Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутній наказ про прийом на роботу (переведення) Пастушенко Валентини Семенівни, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк передбачений Особливостями. Таким чином наявні підстави щодо направлення Учаснику вимоги стосовно усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-04-23, 15:43:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-02-13-009836-a-a2
Номер договору:
23087
Дата підписання договору:
27-04-2023, 16:00
Строк дії договору:
по 31-12-2023
425 900 000,00 UAH
Ціна договору
354 916 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бровари, 07400, Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ ОЛЕГА ОНИКІЄНКА, будинок 2/1, 07400, ДС ПРОМ ГРУП ТОВ
Остаточна пропозиція:
425 900 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-03-2023, 14:57
Період подачі оскарження:
по 26-03-2023, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Бровари, 07400, Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ ОЛЕГА ОНИКІЄНКА, будинок 2/1, 07400, ДС ПРОМ ГРУП ТОВ
Остаточна пропозиція:
425 900 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 06-03-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-02-23, 16:40:11
24

За результатами проведеного розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1) перелік виявлених невідповідностей: Документи в складі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, що повинна складатись з документів, зазначених у документації) Учасника оформлені без дотримання письмової форми документу, зокрема, не на бланку підприємства, відсутні вихідний номер документа, дата, розшифровка посади, власного ім’я і прізвища особи, що підписала документи, що унеможливлює ідентифікацію підписанта. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Порушення пункту 1 Розділу 3 ТД (Документи, що складаються учасником процедури закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника процедури закупівлі /уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника процедури закупівлі /уповноваженої особи учасника процедури закупівлі не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником процедури закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням захищеного кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з дотриманням письмової форми документу. 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано Звіт про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту та чинність сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ISO 37001. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Порушення пункту 3 Розділу 5 ТД: «З метою дотримання Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII, учасник повинен використовувати систему управління щодо протидії корупції. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ДСТУ/ISO 37001, що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції, та звіт про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту та чинність сертифікату на момент його подання, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації.». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Звіт про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту та чинність сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ISO 37001. 1) перелік виявлених невідповідностей: Надана інформація лише про одну виробничу базу, що не може забезпечити весь обсяг надання послуг, передбачених Технічним завданням. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Порушення пункту 1.2. Додатку 1: «1.2. Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність виробничих баз Таблиця 1.2.1 Довідка про наявність виробничих баз* № з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності** Документ, підтверджуючий приналежність *** (назва документу, номер, дата) 1 2 3 4 5 * Учасники включають в Таблицю 1.2.1 Додатку №1 виробничі бази (місця для стоянки техніки та зберігання протиожеледних матеріалів (ПОМ) тощо), які мають бути розташовані у Чернігівській області та адміністративне (офісне) приміщення , яке має бути розташоване у Чернігівській області, які є необхідними для надання послуг за даним предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічного завдання (Додатку № 4 до ТД) та знаходяться на території Чернігівської області ** якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); *** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. 1.2.1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Довідки про наявність виробничих баз або договори оренди / суборенди дійсні та чинні на кінцеву дату подання пропозицій, акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію про виробничі бази (якнайменш, дві) з можливістю забезпечити весь обсяг надання послуг, передбачених Технічним завданням. 1) перелік виявлених невідповідностей: Надані транспортні схеми, що оформлені не у відповідності до вимог Таблиці 1.2.2. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Порушення пункту 1.2.6: «1.2.6. Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до місця надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає інформацію про можливість доставки асфальтобетонної суміші згідно вимог таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1) за формою наведеною в Таблиці 1.2.2 даного Додатку тендерної документації Транспортна схема Таблиця 1.2.2 № п/п Найменування (асфальтобетонна суміш /ЩМАС) вид, тип, марка Виробник/ Постачальник Місце виробництва/ постачання Місце доставки3 Відстань перевезення, км швидкість руху1, км/год Загальна тривалість транспортування, годин, хвилин Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування 2 в населеному пункті поза населеним пунктом 1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013. 2 Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). 3 Учасник має розрахувати відстань доставки до місць надання послуг (середина ділянок а/д, які передбачені у Додатку №4 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» тендерної документації на яких має надаватися послуги). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км” Примітка: до таблиці 1.2.2 (Транспортна схема) Учаснику потрібно надати карту-схему з нанесенням на існуючу мережу доріг конкретного маршруту руху транспортних засобів при перевезенні асфальтобетонних сумішей від місцезнаходження АБЗ до середини ділянки автомобільної дороги місця надання послуг (виконання робіт).» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати транспортні схеми, що оформлені у відповідності до вимог Таблиці 1.2.2. 1) перелік виявлених невідповідностей: Інформація, що міститься в Довідці про наявність АБЗ, не підтверджується договором поставки. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Порушення пункту 1.2 «1.2. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Довідки про наявність виробничих баз або договори оренди / суборенди дійсні та чинні на кінцеву дату подання пропозицій, акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Таблиця 1.2 Довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів)* № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса)** Тип/марка/ модель АБЗ Правовий статус*** Дозвільні документи 1 2 3 4 5 * Учасники включають в Таблицю 1.2 асфальтобетонний завод, який є необхідним для надання послуг за даним предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічного завдання (Додатку № 4 до цього оголошення). ** учасник зазначає місцезнаходження (адресу) згідно дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. *** якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається: договір оренди, лізингу (інший спосіб, визначений законодавством України), або договір поставки тощо та назва і код згідно ЄДР контрагента в якого залучено АБЗ. 1.2.1. У підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає документ (и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця або Витяг з реєстру нерухомого майна. 1.2.2. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг/виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає: - договір(а) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг/виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг/виконання робіт, що є предметом закупівлі. 1.2.3. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці п. 1.2 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником* /Постачальником* щомісячно протягом строку виконання робіт (надання послуг) з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). 1.2.4. Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. 1.2.5. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В. 2.7:119-2011, ДСТУ Б В. 2.7:127-2015, ДСТУ Б В.2.7-305:2015, ДСТУ 8959:2019, СОУ 42.1-37641918-106:2013 про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати виправлену інформацію щодо наявності асфальтобетонного заводу, що підтверджується відповідними договорами оренди (лізингу), поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо в потрібній кількості відповідно до Технічного завдання. 1) перелік виявлених невідповідностей: В складі документів Учасника не вбачається остання довідка за формою КБ-3, що унеможливлює визначення стану повного виконання аналогічного договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Порушення пункту 1.5.: «1.5. Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за нижченаведеною формою: Таблиця 1.4 Довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) № з/п 1. Замовник* (контрагент), 2. Місцезнаходження, 3. Код ЄДРПОУ, 4. Телефон 1. Номер договору, 2. Дата укладання договору 3. Предмет договору** 4. Найменування та місцезнаходження об’єкта 1. Ціна договору 2. Стан виконання (виконано/ виконується) Посилання на процедуру закупівлі на веб - порталі уповноваженого органу*** 1 2 3 4 5 * - вживається у розумінні статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» ** - Аналогічним буде вважатись договір на аналогічний предмету закупівлі (експлуатаційне утримання автомобільних доріг), укладений протягом останніх 5-ти років від дати оголошення закупівлі. *** - зазначається ідентифікатор закупівлі за результатами якої було укладено аналогічний договір у форматі UA-####-##-##-######-#, а у разі відсутності такого посилання – зазначаються такі обставини. 1.5.1. Довідка має містити інформацію про договір(вори). 1.5.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копію(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;а - копію(ї) останньої довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робіт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтвердження (остання довідка за формою КБ-3) для визначення стану виконання аналогічного договору. Згідно пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк передбачений Особливостями. Таким чином наявні підстави щодо направлення ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" вимоги стосовно усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-02-23, 16:40:11
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21, 65058, Микола Сергійович Тимофеєв
Остаточна пропозиція:
440 000 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
425 900 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
440 000 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
476 095 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ