Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-10-2022, 01:00
Закінчення періоду оскарження по прекваліфікації перед аукціоном - 08-12-2022, 00:00
Operational maintenance of public roads of local importance of Sumy district of Sumy region, code DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport
Ціна тендерної пропозиції розраховується за базовими обсягами виходячи з протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення та виконання комплексу робіт терміном на 3 роки (грудень 2022 – листопад 2025 р.р.) відповідно Додатку 8 Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг затвердженої спільним Наказом Міністерства фінансів України та Міністерством інфраструктури України № 573/1019 від 21.09.2012 р. Рівень утримання доріг – допустимий.
The price of the tender offer is calculated based on the basic volumes, based on the length of public highways of local importance and the performance of a complex of works for a period of 3 years (December 2022 - November 2025) in accordance with Appendix 8 of the Methodology for determining the amount of financing for the construction, reconstruction, repair and maintenance of highways roads approved by the joint Order of the Ministry of Finance of Ukraine and the Ministry of Infrastructure of Ukraine No. 573/1019 dated 09/21/2012. The level of road maintenance is permissible.
ID закупівлі: 82ffc3cfd17a47d5a93ea0e7285fb912
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 3 089 001 070,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 15 445 005,35 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 2 000 000,00 UAH |
Замовник: | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
ЄДРПОУ: | 42524164 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Нагорний Олександр Петрович |
Телефон: | 380954984279 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, ВУЛИЦЯ ІЛЛІНСЬКА, БУДИНОК 97 |
13 |
На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «Автомагістраль-Південь» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту Operational maintenance of public roads of local importance of Sumy district of Sumy region, code DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport, а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині щодо спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, останній в складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі, гарантійний лист учасника (у разі залучення власної лабораторії) або власника (у разі залучення сторонньої лабораторії) про те, що під час виконання робіт / надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг та визначати транспортно-експлуатаційні показники автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки) за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі). Згідно з довідкою Учасника від 01.11.2022 № 1101/22-ЕУ/Л останній з метою визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки) залучив випробувальну (вимірювальну) дорожню лабораторію ДП «ДерждорНДІ» на підставі договору про надання послуг № 319-22 від 28.10.2022. Разом з тим в гарантійному листі ДП «ДерждорНДІ» від 28.10.2022 № 19.2-15-640, наданому на виконання зазначених вище вимог тендерної документації, відсутні гарантії визначення коефіцієнта ущільнення. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій під час надання послуг за предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ) відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. Згідно з Додатком 3 інформація про наявність АБЗ надається у формі таблиці, що містить відомості про найменування обладнання, його місцезнаходження, тип/марку АБЗ, потужність (т/год), правовий статус. Також всі учасники в складі тендерної пропозиції мають надати, зокрема, копію дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі), виданий відповідним уповноваженим органом, що здійснює управління та регулювання у сфері охорони і використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду України на відповідній території за місцезнаходженням АБЗ. В «Довідці про наявність* асфальтобетонного заводу (-ів) (АБЗ)» від 01.11.2022 № 1101/22-ЕУ/АБЗ Учасник зазначив про залучення ним для надання послуг за предметом закупівлі асфальтобетонного заводу MARINI TOP TOWER 3000P, розміщеного за адресою: Сумська обл., смт. Степанівка, вул. Заводська, 2А відповідно до умов договору поставки від 03.10.2022 № ЕУ/2022, укладеного з ТОВ «Шляховик-97». Разом з тим в тендерній пропозиції Учасника відсутня копія дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря зазначеним АБЗ. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності АБЗ відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 3. Відповідно до п. 5.1.2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. Згідно з Додатком 4 інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації надається у формі таблиці де зазначаються П.І.Б. працівників, а також відомості щодо їхньої освіти, кваліфікації, навчального закладу, досвіду роботи у дорожній галузі, підстав трудових відносин. В підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. До переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - інженер з охорони праці, або інша особа, яка виконує такі функції – 1 особа. Для інженерно-технічних працівників, наведених в переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, досвід роботи в дорожній галузі повинен бути не менше 2-х років. З метою документального підтвердження досвіду роботи інженерно-технічних працівників у дорожній галузі учасники в складі тендерної пропозиції надають копії трудових книжок/інших документів, що підтверджують такий досвід роботи. В «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» від 04.11.2022 № 1104/22-ЕУ/П Учасник зазначив (п. 5 таблиці) про наявність штатного працівника – інженера з охорони праці Горицької Людмили Юріївни (наказ (розпорядження) про прийняття на роботу № 3830-ПР від 10.08.2021), яка має досвід роботи в дорожній галузі 4 роки. Разом з тим відповідно до записів у трудовій книжці Горицької Л.Ю. її досвід роботи у дорожній галузі обмежується досвідом роботи в ТОВ «Автомагістраль-Південь» і складає близько одного року і трьох місяців. Інших документів, які б підтверджували досвід роботи Горицької Л.Ю. у дорожній галузі, Учасник в тендерній пропозиції не надав. Враховуючи викладене Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності АБЗ відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 3. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту Operational maintenance of public roads of local importance of Sumy district of Sumy region, code DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport, а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність виробничих баз (приміщень для обігріву у зимовий період, розташування техніки, зберігання та виготовлення сумішей (протиожеледних), розташованих на території Сумського району Сумської області відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації інформація про наявність виробничих баз надається у формі таблиці, що містить відомості про найменування об’єктів, їх місцезнаходження, правовий статус. Кількість виробничих баз має бути не менше чотирьох, а їх розташування має забезпечувати дотримання вимог п. 8.2 Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118-2005. Також згідно з Додатком 1 у складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження права володіння/користування виробничими базами, зокрема: - копію (ї) документу (ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість їх пролонгації) (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями), копію (ї) розпорядчого (их) документу (ів), яким (и) закріплюється майно за учасником на праві господарського відання/оперативного управління, копії акту (ів) приймання-передачі такого майна (акт приймання-передачі повинен містити інформацію про назву об’єкта, що передається, місцезнаходження майна, інформацію за допомогою якої можна ідентифікувати майно (номер, серію тощо), а також підписи сторін, номер та дату складання акта). 1.1. В «Довідці про наявність виробничих баз» від 20.10.2022 № 601/2 Учасник зазначив про залучення до надання послуг за предметом закупівлі чотирьох виробничих баз, зокрема виробничої бази, яка розташована за адресою: м. Суми, вул. Менжинського, 3 (п. 1 таблиці). Вказана виробнича база залучена Учасником відповідно до укладеного з ТОВ «Сумбудтранс» договору оренди нерухомого майна № 15 від 01.04.2021. Згідно з пунктом 7.1 зазначеного договору строк його дії – з моменту підписання і до 31.12.2022, а в частині взаємних розрахунків та відповідальності сторін до повного виконання умов договору. Разом з тим, відповідно до пункту 1 додаткової угоди № 1 від 25.10.2022 до зазначеного договору строк дії останнього не був пролонгований, а натомість пункт 7.1 був викладений в новій редакції, згідно з якою строк дії договору становить більше трьох років – з моменту підписання і до 30.09.2025, а в частині взаємних розрахунків та відповідальності сторін до повного виконання умов договору. Таким чином, з підписанням додаткової угоди № 1 від 25.10.2022 договір оренди нерухомого майна № 15 від 01.04.2021 відповідно до частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України підлягає нотаріальному посвідченню. Оскільки зазначений договір нотаріально не посвідчений він є нікчемним відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України. 1.2. В «Довідці про наявність виробничих баз» від 20.10.2022 № 601/2 Учасник вказав (п. 2 таблиці) про наявність виробничої бази, розташованої за адресою: смт. Краснопілля, вул. Слави, буд. 8, залученої відповідно до укладеного з ФОП Гривою С.М. договору оренди нерухомого майна № 20-10/1 від 20.10.2011. Разом з тим в тендерній пропозиції Учасника відсутня копія договору оренди нерухомого майна з вказаними реквізитами. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності виробничих баз, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з Додатком 2 інформація про наявність техніки надається у формі таблиці, що містить відомості про найменування техніки відповідно до визначеного переліку, її типу/марки/моделі, року випуску, правового статусу тощо. 2.1. В «Довідці про наявність техніки» від 20.10.2022 № 601/2 (п. 4 таблиці) Учасник зазначив про залучення ним для надання послуг за предметом закупівлі власних фрез дорожніх навісних (на базі тракторів) в кількості трьох одиниць. Разом з тим у зазначеній довідці відсутні відомості щодо типу/марки/моделі, року випуску зазначеної техніки. 2.2. В «Довідці про наявність техніки» від 20.10.2022 № 601/2 (п. 7 таблиці) Учасник зазначив про залучення ним для надання послуг за предметом закупівлі власних косилок (на базі МТЗ) в кількості чотирьох одиниць. Разом з тим у зазначеній довідці відсутні відомості щодо типу/марки/моделі, року випуску зазначеної техніки. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі. 3. Відповідно до п. 5.1.2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. Згідно з Додатком 4 інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації надається у формі таблиці де зазначаються П.І.Б. працівників, а також відомості щодо їхньої освіти, кваліфікації, навчального закладу, досвіду роботи у дорожній галузі, підстав трудових відносин. В підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. До переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - інженер з охорони праці, або інша особа, яка виконує такі функції – 1 особа. При поданні пропозиції учасник враховує, що для інженерно-технічних працівників, наведених в переліку обов'язкових ключових посад, обов’язковим є наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією, пов’язаною з будівництвом або експлуатаційним утриманням/ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо. Зазначені вимоги щодо кваліфікації не поширюються на геодезиста, інженера з охорони праці, або інших осіб, які виконують такі функції. На підтвердження кваліфікації/освіти інженерно-технічних працівників, учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії дипломів (сторона на якій міститься інформація щодо кваліфікації). В «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» від 20.10.2022 № 601/2 Учасник зазначив (п. 1 таблиці) про наявність штатного працівника – головного інженера Нанки Сергія Миколайовича. Головний інженер Нанка С.М. закінчив Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури, отримав повну вищу освіту за спеціальністю промислове і цивільне будівництво та здобув кваліфікацію інженера-будівельника, що підтверджується копією диплома ХА № 38741456. Отже, всупереч вимогам тендерної документації у головного інженера Нанки С.М. немає кваліфікації, пов’язаної з будівництвом або експлуатаційним утриманням/ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо. Враховуючи викладене Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності виробничих баз, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 3. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «Ростдорстрой» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту Operational maintenance of public roads of local importance of Sumy district of Sumy region, code DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport, а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність виробничих баз (приміщень для обігріву у зимовий період, розташування техніки, зберігання та виготовлення сумішей (протиожеледних), розташованих на території Сумського району Сумської області відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації інформація про наявність виробничих баз надається у формі таблиці, що містить відомості про найменування об’єктів, їх місцезнаходження, правовий статус. Кількість виробничих баз має бути не менше чотирьох, а їх розташування має забезпечувати дотримання вимог п. 8.2 Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118-2005. Також згідно з Додатком 1 у складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження права володіння/користування виробничими базами, зокрема: - копію (ї) документу (ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість їх пролонгації) (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями), копію (ї) розпорядчого (их) документу (ів), яким (и) закріплюється майно за учасником на праві господарського відання/оперативного управління, копії акту (ів) приймання-передачі такого майна (акт приймання-передачі повинен містити інформацію про назву об’єкта, що передається, місцезнаходження майна, інформацію за допомогою якої можна ідентифікувати майно (номер, серію тощо), а також підписи сторін, номер та дату складання акта). В «Довідці про наявність виробничих баз» від 31.10.2022 № 10011-Т Учасник зазначив про залучення до надання послуг за предметом закупівлі чотирьох виробничих баз на підставі договорів оренди нерухомого майна, а саме: - № 27/10-22 від 27.10.2022, укладеного з ТОВ «Сумилісозаготівля»; - № 2710РДС від 27.10.20222, укладеного з ФОП Луценком М.А.; - № 26/10-НМ від 26.10.2022, укладеного з ФОП Авраменком Ю.О.; - № 26-10/2022 від 26.10.2022, укладеного з підприємством «Оптова база» Краснопільської райспоживспілки. Згідно з пунктом 4.2 кожного із зазначених договорів вони вступають в силу з моменту фактичної передачі майна, а саме з 01.11.2022 відповідно до умов підписаних актів прийому-передачі нерухомого майна і діють до 31.12.2025 з правом продовження дії строку оренди. Таким чином, строк дії зазначених договорів становить більше трьох років, а, отже, відповідно до частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України договори підлягають нотаріальному посвідченню. Оскільки зазначені договори нотаріально не посвідчені вони є нікчемними відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України. Отже, Учасник не підтвердив право власності/користування жодною виробничою базою, яка мала бути залучена до надання послуг за предметом закупівлі. Також з акту прийому-передачі об’єкту оренди, що є додатком № 1 до договору оренди нерухомого майна № 26/10-НМ від 26.10.2022, незрозуміло, яке саме нерухоме майно нібито передається за актом – те, що знаходиться за адресою: Сумська обл., м. Білопілля, вул. Соборна, 108, чи те, що знаходиться за адресою: Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Вокзальна, 52. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності виробничих баз, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з Додатком 2 інформація про наявність техніки надається у формі таблиці, що містить відомості про найменування техніки відповідно до визначеного переліку, її типу/марки/моделі, року випуску, правового статусу тощо. У разі якщо техніка є власною, учасником у складі тендерної документації надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально); - акти приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг/виконання робіт учасником за предметом закупівлі (з зазначенням предмету закупівлі) на весь строк надання послуг/виконання робіт за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. 2.1. Всупереч вимогам тендерної документації Учасник в «Довідці про наявність техніки» № 1013-Т від 04.11.2022 не вказав року випуску жодної одиниці техніки. 2.2. В «Довідці про наявність техніки» № 1013-Т від 04.11.2022 Учасник зазначив (п.п. 23-24 таблиці) про залучення ним для надання послуг за предметом закупівлі косилок LISICKI Z-178 (3 од.) та косарки КРН-1-1.65 (1 од.) згідно з договором надання послуг техніки № 1-Т від 31.01.2020, укладеного з ТОВ «БК «Ескадор». Разом з тим в переліку техніки та обладнання в останній редакції додатку № 1 до договору надання послуг техніки № 1-Т від 31.01.2020 (зі змінами), складеному відповідно до умов додаткової угоди № 11 від 05.07.2021, з-поміж техніки та обладнання, які залучаються для надання послуг відповідно до умов договору (всього 345 од.), немає ані косилок LISICKI Z-178 (3 од.), ані косарки КРН-1-1.65 (1 од.). При цьому у вказаному переліку наявна косарка КРН-1.65, а у складі тендерної пропозиції Учасника також надається інвентарна картка обліку основних засобів, що підтверджує право власності ТОВ «БК «Ескадор» на косарка КРН-1.65 (інв. № 20011094). 2.3. В «Довідці про наявність техніки» № 1013-Т від 04.11.2022 Учасник зазначив (п.п. 20-22, 25 таблиці) про залучення ним для надання послуг за предметом закупівлі тракторів колісних з відвалом згідно з договором надання послуг техніки № 1-Т від 31.01.2020, укладеного з ТОВ «БК «Ескадор». При цьому у зазначеній довідці відсутня інформація щодо типу/марки/моделі, року випуску відвалів, а також у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують право власності на відвали чи то Учасника, чи то ТОВ «БК «Ескадор», чи то ТОВ «Рента Лізинг», чи будь-якої іншої особи. 2.4. Згідно з «Довідкою про наявність техніки» № 1013-Т від 04.11.2022 та іншими документами тендерної пропозиції Учасник для надання послуг за предметом закупівлі залучає техніку та обладнання, що є власністю шести суб’єктів господарювання: ТОВ «БК «Ескадор», ТОВ «Рента Лізинг», ТОВ «Агротранслайн», ТОВ «НПО Сварог», ТОВ «Дорікум», ОКП «Аеропорт Суми». При цьому лише у гарантійному листі ОКП «Аеропорт Суми» від 01.11.2022 № 38-01/22 власник погодив використання для надання послуг за предметом закупівлі кожну одиницю техніки, власником якої він є та яка зазначена в «Довідці про наявність техніки» № 1013-Т від 04.11.2022. В той же час листи ТОВ «БК «Ескадор» № 328 від 13.10.2022, ТОВ «Рента Лізинг» № 212 від 13.10.2022, ТОВ «Автотранслайн» № 602 від 13.10.2022, ТОВ «НПО Сварог» № 80 від 26.10.2022, ТОВ «Дорікум» від 02.11.2022 б/н не містять переліку техніки та обладнання, щодо яких вказані суб’єкти господарювання надають підтвердження про незаперечення їх використання для надання послуг за предметом закупівлі. Також в гарантійному листі ТОВ «Дорікум» від 02.11.2022 б/н міститься посилання на договір надання послуг техніки № 19-Т від 19.10.2021, укладений з Учасником, хоча в складі тендерної пропозиції Учасника надана копія іншого договору: № 19-Т від 19.10.2020, посилання на який також міститься в п.15 «Довідки про наявність техніки» № 1013-Т від 04.11.2022. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі. 3. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині щодо спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, останній в складі тендерної пропозиції повинен надати, в тому числі, гарантійний лист учасника (у разі залучення власної лабораторії) або власника (у разі залучення сторонньої лабораторії) про те, що під час виконання робіт / надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг та визначати транспортно-експлуатаційні показники автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки) за предметом закупівлі (з зазначенням предмета закупівлі). Згідно з «Довідкою про Лабораторію» від 31.10.2022 № 1012-Т з метою визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки) Учасник залучив випробувальну (вимірювальну) дорожню лабораторію ДП «ДерждорНДІ» на підставі договору № 321-22 від 28.10.2022. Разом з тим в гарантійному листі ДП «ДерждорНДІ» від 28.10.2022 № 19.2-15-639, наданому на виконання зазначених вище вимог тендерної документації, відсутні гарантії визначення коефіцієнта ущільнення. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій під час надання послуг за предметом закупівлі. 4. Відповідно до п. 5.1.2 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. Згідно з Додатком 4 інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації надається у формі таблиці де зазначаються П.І.Б. працівників, а також відомості щодо їхньої освіти, кваліфікації, навчального закладу (для інженерно-технічних працівників), досвіду роботи у дорожній галузі, підстав трудових відносин. В підтвердження наявності працівників учасником надаються накази про призначення або інші документи, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в таблиці. До переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці/виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - геодезист, або інша особа, яка виконує такі функції - 1 особа; - інженер з охорони праці, або інша особа, яка виконує такі функції – 1 особа. Для інженерно-технічних працівників, наведених в переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, досвід роботи в дорожній галузі повинен бути не менше 2-х років. З метою документального підтвердження досвіду роботи інженерно-технічних працівників у дорожній галузі учасники в складі тендерної пропозиції надають копії трудових книжок/інших документів, що підтверджують такий досвід роботи. 4.1. Всупереч зазначеним вище вимогам тендерної документації в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» № 961-Т від 13.10.2022 відсутня інформація щодо кваліфікації інженерно-технічних працівників (п.п. 1-7 таблиці). 4.2. В «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» № 961-Т від 13.10.2022 Учасник зазначив (п. 2 таблиці) про наявність штатного працівника – головного інженера Маренича Володимира Васильовича. На підтвердження досвіду роботи в дорожній галузі зазначеного працівника Учасник надав копію його трудової книжки, яка містить записи російською мовою. Згідно з підпунктами 7.1-7.2 пункту 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Разом з тим в тендерній пропозиції Учасника відсутній переклад трудової книжки головного інженера Маренича Володимира Васильовича. При цьому в тендерній пропозиції Учасника (файл «Переклад Маренич В.В..PDF») міститься копія трудової книжки з «перекладом з російської на українську мову» іншої особи – Маренича Віктора Васильовича, який згідно записів у трудовій книжці не є працівником Учасника, не зазначений в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» № 961-Т від 13.10.2022, а сама трудова книжка не містить жодних записів російською мовою. 4.3. В «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг» № 961-Т від 13.10.2022 Учасник зазначив (п. 77 таблиці) про наявність штатного працівника – машиніста дорожньо-будівельних машин Мусіка Олександра Олексійовича. При цьому наказ про призначення або інші документи, що підтверджують наявність вказаного працівника, в тендерній пропозиції Учасника відсутні. Враховуючи викладене Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації Замовника. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності виробничих баз відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 3. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 4. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДП «Дороги Сумщини» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ТОВ «Роад Констракшн» (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю послуг: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Сумського району Сумської області, код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту Operational maintenance of public roads of local importance of Sumy district of Sumy region, code DK 021: 2015: 63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport, а саме: 1. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність виробничих баз (приміщень для обігріву у зимовий період, розташування техніки, зберігання та виготовлення сумішей (протиожеледних), розташованих на території Сумського району Сумської області відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації інформація про наявність виробничих баз надається у формі таблиці, що містить відомості про найменування об’єктів, їх місцезнаходження, правовий статус. Кількість виробничих баз має бути не менше чотирьох, а їх розташування має забезпечувати дотримання вимог п. 8.2 Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг ПГ.1-218-118-2005. Також згідно з Додатком 1 у складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження права володіння/користування виробничими базами, а саме: - копію (ї) документу (ів), які підтверджують право власності учасника на матеріально-технічну базу або копії документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди, право користування, право господарського відання/оперативного управління та інше), дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість їх пролонгації) (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями), копію (ї) розпорядчого (их) документу (ів), яким (и) закріплюється майно за учасником на праві господарського відання/оперативного управління, копії акту (ів) приймання-передачі такого майна (акт приймання-передачі повинен містити інформацію про назву об’єкта, що передається, місцезнаходження майна, інформацію за допомогою якої можна ідентифікувати майно (номер, серію тощо), а також підписи сторін, номер та дату складання акта); - чинні договори (укладені у відповідності до вимог чинного законодавства України) з власниками земельних ділянок/постійними користувачами земельних ділянок, на території яких розташовані виробничі бази, що будуть залучені до надання послуг по предмету закупівлі. У разі якщо земельна ділянка, на якій розташована виробнича база, що буде залучена до надання послуг по предмету закупівлі, є власністю учасника, у складі тендерної пропозиції учасником надаються документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку або право постійного користування земельною ділянкою. В «Довідці про наявність виробничих баз» № 211 від 04.11.2022 Учасник зазначив про залучення до надання послуг за предметом закупівлі чотирьох виробничих баз на підставі договорів оренди нерухомого майна, зокрема: - № 16/04/21 від 16.04.2021, укладеного з ТОВ «Інвестиційна компанія «Хорс»; - № 10 від 19.10.2022, укладеного з ФОП Цвентарним В.Є.; - № 27 від 27.10.2022, укладеного з ФОП Будником І.М. Відповідно до зазначених договорів орендодавці – ТОВ «Інвестиційна компанія «Хорс», ФОП Цвентарний В.Є. та ФОП Будник І.М. є власниками вказаних виробничих баз. Разом з тим в тендерній пропозиції Учасника відсутні чинні договори з власниками земельних ділянок/постійними користувачами земельних ділянок, на території яких розташовані виробничі бази, що будуть залучені до надання послуг по предмету закупівлі. Учасник надав копії документів, які підтверджують право власності ТОВ «Інвестиційна компанія «Хорс», ФОП Цвентарного В.Є. та ФОП Будника І.М. на земельні ділянки, проте встановити, що саме на цих ділянках розташовані виробничі бази зазначені в «Довідці про наявність виробничих баз» № 211 від 04.11.2022 (п.п. 1-3 таблиці) з наявних документів неможливо. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності виробничих баз, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з Додатком 2 інформація про наявність техніки надається у формі таблиці, що містить відомості про найменування техніки відповідно до визначеного переліку, її типу/марки/моделі, року випуску, правового статусу тощо. У разі якщо техніка є власною, учасником у складі тендерної документації надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається, зокрема: - копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника, дійсного та чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації) (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально); - акти приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) залученої техніки (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 2.1. Всупереч вимогам тендерної документації Учасник в «Довідці про наявність техніки» № 173 від 28.10.2022 не вказав року випуску фрез навісних (п.п. 4.3-4.4 таблиці), косарок навісних (п.п. 7.2-7.5 таблиці) та тракторів колісних Беларус-320.4 (п. 12.1 таблиці). 2.2. В «Довідці про наявність техніки» № 173 від 28.10.2022 Учасник зазначив (п.п. 6.1-6.3 таблиці) про залучення ним для надання послуг за предметом закупівлі HDC B22R33 Вантажний загальний бортовий (Дубль-кабіна) в кількості 3 од. згідно з договорами оперативного лізингу (оренди) № 210325/ОЛ-0274 від 25.03.2021, № 210325/ОЛ-0276 від 25.03.2021 та № 210325/ОЛ-0277 від 25.03.2021, укладеними з ТОВ «Лізингфінанс». Разом з тим, всупереч вимогам тендерної документації копії зазначених договорів у складі тендерної пропозиції не надані. Таким чином Учасник не підтвердив свою відповідність встановленому у тендерній документації відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене ДП «Дороги Сумщини» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності виробничих баз, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 2. Інформацію та документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині наявності техніки, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.