Закупівлю оголошено - 20-12-2025, 13:13. Дата останніх змін - 20-12-2025, 13:13

охоронні послуги

охоронні послуги... Державна закупівля - UA-2025-12-20-001167-a охоронні послуги від замовника ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" від 12/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-20-001167-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-20-001063-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-12-2025, 13:13
по 25-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-12-2025, 13:13
по 28-12-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 29-12-2025, 15:41

Період оскарження умов закупівлі - по 25-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
24981450
24 981 450 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:124 907,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:749 443,50 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ФІЛІЯ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45495765 Досьє YouControl
Контактна особа:Костюк Анна Михайлівна
Телефон:380372541881
E-mail:anna.kostiuk@e-forest.gov.ua
Місцезнаходження:
58009, Україна, Чернівецька область,Чернівці, вул. Руська, будинок 203А
0
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
охоронні послуги
24 981 450 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-12-2025, 15:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

охоронні послуги

1
послуга
Україна Відповідно до документації
з 01-02-2026 по 31-12-2026
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 13:13:56
      Тип документа: Критерії оцінки
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії оцінки
        публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 13:13:50
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 13:13:50
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 13:13:50
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 13:13:50
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 13:13:50
                  Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Технічний опис предмету закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 13:13:50

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      8. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      документи , Документи (вимога стосується учасника (крім нерезидентів), який являється юридичною особою), що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми (сканована копія з оригіналу) та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (сканована/-і копія/-ї з оригіналу документу/-ів або сканована копія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них)
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      3. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охоронні послуги
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      3
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи гаранта. Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей та форми, наведеної у додатку V. Банківська гарантія має бути надана: банком-резидентом України, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, та банком-резидентом України, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA” (у разі відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), або іноземним банком, який має кредитний рейтинг однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-або вищий), та щодо банку не застосовані санкції держав чи міждержавних організацій, які повністю або частково обмежують та/або забороняють та/або можуть негативно вплинути на виконання банком зобов’язань із забезпечення процедури закупівлі та/або із забезпечення виконання договору, зокрема відповідні санкції Ради національної безпеки і оборони України (згідно з Законом України “Про санкції”), Управління з контролю за іноземними активами Міністерства фінансів Сполучених Штатів Америки (OFAC) та Європейської комісії Європейського Союзу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Розмір забезпечення тендерної пропозиції': 749 443,50 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття та виписка з Банку, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Перерахування коштів здійснюється на: IBAN Замовника: UA 453223130000026003000057411 в АТ «УКРЕКСІМБАНК» м. Київ, МФО 322313, код ЄДРПОУ ДП «Ліси України» 44768034, код ЄДРПОУ ВП 45495765; числовий номер філії (код для обліку ПДВ) – 153; ІПН 447680326551; Строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку (або копія витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов'язково має надати такій договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією)
                      4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту охоронні послуги
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                      2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охоронні послуги
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Сканована/-і копія/-ї довідки/-ок учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання вимог Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, за наступною формою: № з/п Найменування Тип/ марка/ модель/держ. номер Кількість (шт./ комплект) 1 2 3 4 ____________________________________________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника чи уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі її використання) , яка містить (містять) наступну інформацію: 2.2.1.1. про наявність в учасника спеціальних засобів (бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, ліхтарі - не менше 1 одиниці кожного виду спеціального засобу для кожного поста), які будуть використовуватись при охороні об’єкта, виходячи з вимог Технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі та діючого законодавства України; мобільних телефонів з можливістю фото- та відеозйомки із розрахунку оснащення всіх постів охорони на об’єктах замовника та радіостанцій (не менше 1 одиниць кожного виду спеціального засобу для кожного поста); 2.2.1.2. про наявність, не менше 1 одиниці для кожного поста, персональних супутникових GPS-трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей та наданням чітких фото з видимістю IMEI-кодів); 2.2.1.3. про наявність автотранспорту реагування (не менше 6 - ти одиниць), що буде використовуватись групами негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони, відповідно статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність», його кількість, марки, державні номери. 2.2.1.4. Сканована/-і копія/-ї документів, які підтверджують наявність в Учасника майна згідно інформації вказаної в п.п.2.2.1.1.-2.2.1.3. Документами, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази можуть бути: свідоцтво права власності на техніку, чи нерухоме майно, витяги з відповідних реєстрів, договори купівлі-продажу, акти приймання-передавання майна (сам по собі договір без акту передачі майна, не є доказом отримання такого майна), інвентаризаційні описи, оборотно-сальдова відомість, свідоцтва про право власності на транспортні засоби, договори оренди (найму), лізингу, позики, позички, або інші договори, предметом яких є передача майна у тимчасове користування учаснику та акти приймання-передавання майна в оренду (договір повинен бути укладений у тій формі, що встановлена ЦКУ). 2.2.1.5. Наявність пункта/-ів централізованого спостереження підтверджується наданням сканованої/-их копії/-й чинного/-их договору/-ів оренди приміщення у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». 2.2.2. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість оперативного використання додаткових сил, шляхом передачі тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС). 2.2.2.1. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі з інформацією про наявність пульту(-ів) централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Надати підтверджуючі документи на наявність пункта(-ів) централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (надати документи не менше 3-х працівників про проходження навчання/курсів). 2.2.2.2. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі про наявність в учасника не менше 2 груп швидкого реагування на 1 регіон (область) надання послуг, що є предметом закупівлі. Учасник повинен мати систему GPS-контролю за рухом автотранспорту. Для підтвердження наявності в ГШР GPS-обладнання надати документи про встановлення відповідного обладнання у відповідний транспорт або витяги в форматі ПДФ про відпрацювання тривожних сповіщень з електронної бази системи позиціонування рухомих об’єктів за період з дати оголошення закупівлі (включно) по дату завантаження тендерної пропозиції учасником (по кожному автомобілю окремо). 2.2.2.3. Сканована/-і копія/-ї документальне підтвердження наявності транспорту реагування відповідно статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» в кількості згідно п.2.2.2.2, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, та з наданням наступних документів: - копії свідоцтва про державну реєстрацію; - копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375); - копії довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку (п.11 Постанови КМУ від 17 червня 2015 року № 405); - фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру та спеціального світлового сигнального пристрою; 2.2.2.4. Сканована/-і копія/-ї чинного на момент подання тендерної пропозиції сертифікату(-ів) відповідності на пункт(-и) централізованого спостереження, який(-і) повинен(-нні) відповідати вимогам ДСТУ EN 50518:2019, на підтвердження надати у складі пропозиції сертифікат(-и) відповідності пункту(-ів) централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019. 2.2.2.5. У зв’язку з тим, що на територіях областей, де розташовуються пости охорони, що є предметом закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану запроваджено комендантську годину (зокрема, обмеження стосуються заборони перебування цивільного населення на вулицях та інших громадських місцях у певний час доби), а тендерними вимогами передбачено, у разі необхідності, посилення охорони на постах групою швидкого реагування (включаючи всі пости), Учасник має надати відскановані оригінали перепусток, виданих комендатурами областей, де розташовуються пости охорони, що є предметом закупівлі, чи будь-яких інших документів, виданих уповноваженим на це органом, які відповідно до норм чинного законодавства України надають дозвіл на: - перебування охоронників груп швидкого реагування та/ -або право пересування спеціалізованого транспорту в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Такі перепустки повинні містити: ПІБ кожного з охоронців груп швидкого реагування учасника/номера спеціалізованого транспорту та бути чинними станом на дату подання тендерної пропозиції. Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою, таким підтвердженням може бути договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії всіх документів, зазначених в п. 2.2.2.1, 2.2.2.2, 2.2.2.3, 2.2.2.4, 2.2.2.5, 2.2.1.5 щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, а також копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності (Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування). 2.2.3. Сканована/-і копія/-ї документів чинних на момент розкриття тендерної пропозиції, дозволів на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022 року), на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг – надати в кількості не менше зазначених постів в технічному завданні.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охоронні послуги
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою наведеною нижче, що містить інформацію про чисельність працівників учасника, які перебувають у штаті учасника за основним місцем роботи, відповідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, зазначених у Додатку І до тендерної документації, не менше 1 охоронника на 1 пост, що мають відповідну кваліфікацію. № з/п П. І. Б. Рік народження 1 2 3 ____________________________________________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника чи уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі її використання) 2.3.2. Сканована/-і копія/-ї довідки щодо відповідності охоронників, що зазначені в довідці, згідно підпункту 2.3.1., вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність», а саме наявності у персоналу охорони: посвідчень, оформлених відповідним чином, на одязі ознак належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності. 2.3.3. Чинні станом на дату подання тендерної пропозиції документи, які підтверджують проходження особами, зазначеними в довідці (п.2.3.1.) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; 2.3.4. Чинні станом на дату подання тендерної пропозиції медичні документи, що підтверджують відсутність в осіб, зазначених в довідці (п.2.3.1.) обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; 2.3.5. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі з переліком охоронників груп швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль). 2.3.6. Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження в довільній формі про те, що охоронники групи швидкого реагування зазначені в п.2.3.6 мають навики надання першої домедичної допомоги в умовах війни. На підтвердження надати сертифікат/диплом/тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності: посилання на відповідний сайт або QR-код). 2.3.7.Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження штатної чисельності працівників Учасника, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.3.1 та 2.3.5 Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника працівників не менше кількості зазначеної в п.2.3.1. У разі прийняття працівника/ів на роботу після звітного періоду, Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію повідомлень про прийняття на роботу (відповідно до постанови КМУ від 17.06.2015 № 413) працівників Учасника, що зазначені у довідці згідно з пунктом 2.3.1 та п.2.3.5). 2.3.8. Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження про те, що Учасник має осіб (не менше 1 працівника на 1 регіон (область) надання послуг, що є предметом закупівлі, з переліку які зазначені в довідці, згідно вимог підпункту 2.3.1), які відповідальні за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку). В додаток до довідки надати сертифікати\дипломи\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). 2.3.9. Сканована/-і копія/-ї довідки в довільній формі з переліком охоронників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 1 працівника на 1 автомобіль). 2.3.10. Сканована/-і копія/-ї договору страхування від нещасних випадків на працівників групи швидкого реагування згідно п.2.3.5 з наданням підтверджуючих платіжних документів (з обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору/-ів). 2.3.11. Документи, що підтверджують наявність в Учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, в кожній області, де розташовані об’єкти охорони Замовника, службового собаки для залучення, у разі необхідності, групою швидкого реагування, до виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об’єкті та прилеглій території: копія ветеринарного паспорту в повному обсязі службового собаки з чинними відмітками щеплення проти сказу; копія договору страхування власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам (з наданням підтверджуючих платіжних документів та обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору/-ів). 2.3.12. Довідка про наявність в штаті учасника учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, кінолога, з наданням підтверджуючого документа про проходження курсів інструкторів дресирувальників/кінолога за програмою кінологічного клубу/кінологічної спілки України
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охоронні послуги
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 20-12-2025, 13:13:50
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційному/-им критерію/-ям, у вигляді сканованої/-их копії/-й документа/-ів, в т.ч.: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї довідки учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання протягом 2022-2024 років аналогічних* за предметом закупівлі договорів** (не менше двох договорів), за формою наведеною нижче: № з/п Назва підприємства із яким укладено договір, код ЄДРПОУ та контактний телефон Предмет договору, регіон розташування об’єкту/-ів охорони (згідно договору) Номер договору та дата укладання Строк дії договору (з__ по__) 1 2 3 4 5 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї договору/-ів*, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. * під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір(и) щодо надання послуг з охорони об’єктів, (послуги за яким/и надано станом на дату подання тендерної пропозиції учасником) ** такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір не може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої/-них копії/-ій договору/-ів з усіма підприємствами (замовниками), що зазначені у довідці згідно підпункту 2.1.1. Враховуючи, що об’єкти охорони Замовника, що є предметом закупівлі, розташовані у різних областях України - учасник повинен документально підтвердити наявність досвіду охорони об’єктів, що територіально знаходяться поза межами однієї області (в різних областях України) за одним чи окремими договорами, що надані у довідці згідно підпункту 2.1.1. 2.1.3. Гарантійний лист за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника, в якому він гарантує, що послуги, які надавалися відповідно до договору/-ів, що наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** виконані ним належним чином, судових спорів з приводу виконання договірних зобов’язань не було, претензій з боку підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувались аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) не надходило. Замість такого гарантійного листа учасник може надати скановану/-і копію/-ї відгука/-ів*** від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** наведений/-і учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1. даного додатку) із зазначенням інформації про номер/-и, дату/-и укладання договору/-ів, якості та строків надання послуг, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.2.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ