Закупівлю оголошено - 20-12-2025, 13:07. Дата останніх змін - 20-12-2025, 13:08

Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради

Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради... Державна закупівля - UA-2025-12-20-001073-a Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради від замовника Тернопільська міська рада від 12/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-20-001073-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-20-001075-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-12-2025, 13:07
по 26-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-12-2025, 13:07
по 29-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 29-12-2025, 12:01

Період оскарження умов закупівлі - по 26-12-2025, 00:00

Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони). На потреби 2026 року.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1900000
1 900 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:9 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Тернопільська міська рада
ЄДРПОУ:34334305 Досьє YouControl
Контактна особа:Волошин Наталя
Телефон:380674473114
E-mail:zakupivli_tmr1@ukr.net
Місцезнаходження:
46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5
1
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони приміщень Те ...
1 900 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-12-2025, 12:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони об’єктів під спостереженням систем тривожної сигналізації

1
послуга
46001 Україна Тернопільська область Тернопіль 46000 Україна Тернопільська область вул. Листопадова, 5 , вул. Листопадова, 6, Кн. Острозького, 6, бульвар Шевченка, 3, вул. Коперника, 1 , вул. Київська, 7а
по 31-12-2026
79711000-1
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з фізичної охорони

1
послуга
Україна Тернопільська область Тернопіль Листопадова, 5
по 31-12-2026
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 13:08:00
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 12:59:51
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 12:59:51
        Інший
        публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 12:59:51
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 12:59:51
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:20-12-2025, 12:59:51

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документальне підтвердження вжиття заходів , Документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Лист у довільній формі , У разі незалучення Учасником до надання послуг субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) та/або залучення Учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ) , Якщо Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) суб’єкта (ів) господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо кожного субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), яких учасник планує залучати до надання послуг, згідно з наведеною нижче формою: ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ) Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види послуг, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг послуг (у %) субпідрядника/ співвиконавця (суб’єкта господарювання) 1 2 3 Інформація, яка подається від субпідрядника/співвиконавця у разі залучення учасником до надання послуг субпідрядників/співвиконавців 1) наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою наведеною нижче № п/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, транспортних засобів Марка, модель тощо та термін експлуатації (років) Технічний стан, а також наявна кількість 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері надання послуг, що є предметом закупівлі: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за формою наведеною нижче № п/п Прізвище ім’я по-батькові Посада Освіта Назва спеціальності Загальний стаж роботи та стаж роботи в субпідрядника/співвиконавця, років Учаснику необхідно завантажити Лист від кожного субпідрядника/співвиконавця, завірений підписом уповноваженої особи субпідрядника/співвиконавця, про згоду на надання послуг, що будуть йому доручені.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг, визначених в Додатку 2 до Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, до якої, серед іншого, додаються: - скановані копії документа/документів Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду або інше право користування (строк якого становить не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі) будівлі (приміщення) або її частини на території населеного пункту, на території якого надаватимуться послуги, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування Учасника; - копії документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (власних або орендованих чи ін.), обладнаних спеціальними світловими сигнальними пристроями, в кількості не менше 4 транспортних засобів, що мають спеціальне кольографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями та GPS трекерами (копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України №771 від 09.08.2016), радіостанції в машинах з виділеною частотою; - довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника групи швидкого реагування та список працівників які залучаються в кожну окрему групу швидкого реагування, склад не менше як з 2-х осіб на один транспортний засіб. Мінімальна кількість працівників, залучена у групи швидкого реагування – не менше 24 особи. У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, (в тому числі, але не виключно, із зазначенням офісних, складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально; -довідка про взаємодію з правоохоронними органами щодо попередження виникненню терористичних ситуацій та взаємодії (враховуючи правовий режим воєнного стану в Україні).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі та необхідні копії документів , Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази й технологій, необхідних для надання послуг, визначених в Додатку 2 до Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування, до якої, серед іншого, додаються: - скановані копії документа/документів Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду або інше право користування (строк якого становить не менше строку надання послуг, що є предметом закупівлі) будівлі (приміщення) або її частини на території населеного пункту, на території якого надаватимуться послуги, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування Учасника; - копії документів, які підтверджують наявність транспортних засобів (власних або орендованих чи ін.), обладнаних спеціальними світловими сигнальними пристроями, в кількості не менше 4 транспортних засобів, що мають спеціальне кольографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями та GPS трекерами (копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України №771 від 09.08.2016), радіостанції в машинах з виділеною частотою; - довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, про наявність в учасника групи швидкого реагування та список працівників які залучаються в кожну окрему групу швидкого реагування, склад не менше як з 2-х осіб на один транспортний засіб. Мінімальна кількість працівників, залучена у групи швидкого реагування – не менше 24 особи. У разі відсутності у Учасника власного обладнання та матеріально-технічної бази, (в тому числі, але не виключно, із зазначенням офісних, складських приміщень та транспортних засобів), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо обладнання та матеріально-технічної бази та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально; -довідка про взаємодію з правоохоронними органами щодо попередження виникненню терористичних ситуацій та взаємодії (враховуючи правовий режим воєнного стану в Україні).
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення технічної охорони (з розрахунку згідно технічного завдання, але не менше 7 осіб: 6 охоронників та 1 керівник фізичної охорони), із зазначенням: ПІБ, кваліфікація/спеціальність, строк роботи на займаній посаді. Щодо кожного працівника, зазначеного у довідці, надати чинні на дату подання тендерної пропозиції копії документів: - - довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин; - - медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, відповідно до законодавства щодо проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій; - документ, який підтверджує що така особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів (виданий не пізніше, ніж за 30 днів до дати подання тендерної пропозиції); - - документ, що підтверджує проходження навчання з питань пожежної безпеки. Всі працівники повинні бути забезпечені форменим одягом відповідної пори року, спецзасобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, зокрема: бронежилети, в кількості з розрахунком на кожного працівника, які відповідають вимогам ТУ або ДСТУ, GPS трекерами (з розрахунком 1 трекер на 1 пост охорони). Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії допусків та/або документів про підвищення кваліфікації тощо) надаються на всіх працівників Учасника, інформація про яких надається в складі пропозиції.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка довільної форми та необхідні копії документів , Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення технічної охорони (з розрахунку згідно технічного завдання, але не менше 7 осіб: 6 охоронників та 1 керівник фізичної охорони), із зазначенням: ПІБ, кваліфікація/спеціальність, строк роботи на займаній посаді. Щодо кожного працівника, зазначеного у довідці, надати чинні на дату подання тендерної пропозиції копії документів: - - довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин; - - медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників, відповідно до законодавства щодо проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій; - документ, який підтверджує що така особа не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів (виданий не пізніше, ніж за 30 днів до дати подання тендерної пропозиції); - - документ, що підтверджує проходження навчання з питань пожежної безпеки. Всі працівники повинні бути забезпечені форменим одягом відповідної пори року, спецзасобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, зокрема: бронежилети, в кількості з розрахунком на кожного працівника, які відповідають вимогам ТУ або ДСТУ, GPS трекерами (з розрахунком 1 трекер на 1 пост охорони). Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників (копії допусків та/або документів про підвищення кваліфікації тощо) надаються на всіх працівників Учасника, інформація про яких надається в складі пропозиції.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з охорони приміщень Тернопільської міської ради
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2024-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання, у тому числі своєчасності виконання договору. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про надання послуг (акти наданих послуг тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме послуги з охорони приміщень та/або послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та/або послуги з охорони об’єктів та особистої охорони та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 20-12-2025, 13:07:37
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка в довільній формі та необхідні копії документів , Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2024-2025 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання, у тому числі своєчасності виконання договору. Разом з довідкою подати: - копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії підтверджуючих документів про надання послуг (акти наданих послуг тощо); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Під аналогічним договором за предметом закупівлі слід розуміти виконаний договір, предметом якого було надання послуг, а саме послуги з охорони приміщень та/або послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації та/або послуги з охорони об’єктів та особистої охорони та/або предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ