Закупівлю оголошено - 16-12-2025, 16:02. Дата останніх змін - 16-12-2025, 16:04

Послуги цілодобової фізичної охорони та забезпечення фізичної охорони громадського порядку на об’єкті охорони

Послуги цілодобової фізичної охорони та забезпечення фізичної охорони громадського порядку на об’єкті охорони... Державна закупівля - UA-2025-12-16-016687-a Послуги цілодобової фізичної охорони та забезпечення фізичної охорони громадського порядку на об’єкті охорони від замовника Святошинський дитячий будинок - інтернат від 12/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-16-016687-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-05-021064-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-12-2025, 16:02
по 21-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-12-2025, 16:02
по 24-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 24-12-2025, 13:28

Період оскарження умов закупівлі - по 21-12-2025, 00:00

Цілодобовий пост охорони (два охоронці) - Місце надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, вул. Котельникова, будинок 51 (протягом усього 2026 року)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1156320
1 156 320 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 781,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Святошинський дитячий будинок - інтернат
ЄДРПОУ:03188760 Досьє YouControl
Контактна особа:Кузнєцова Олена Сергіївна
Телефон:380444509271, 380444509257
E-mail:sddi1@ukr.net
Місцезнаходження:
03115, Україна, Київська область,Київ, Котельникова 51
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги цілодобової фізичної о ...
1 156 320 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-12-2025, 13:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги цілодобової фізичної охорони та забезпечення фізичної охорони громадського порядку на об’єкті охорони

12
послуга
03115 Україна м. Київ Котельникова 51
по 31-12-2026
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 16:02:54
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:56:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:56:26
        Інший
        публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:56:26
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:56:26
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:56:26

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги цілодобової фізичної охорони та забезпечення фізичної охорони громадського порядку на об’єкті охорони
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, яка містить опис технічних та інших можливостей Учасника, які необхідні для виконання умов Замовника. Довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника форменого одягу (у володінні або користуванні), спеціальних засобів охорони (бронежилет, каска, ліхтар, гумовий кийок), засобів зв’язку та інше. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності, в кількості не менше зазначених працівників в п.2.1., обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння /користування тощо відповідним майном. 1.3. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 1 одиниці, потужністю не менше 2 Вт шляхом надання копій наступних документів: копій видаткових накладних на придбання та надати чинні дозволи на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022року), видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. 1.4. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті, для посилення охорони, охоронник(-и) повинен(-нні) мати можливість виклику груп швидкого реагування (не менше 3-х, про що надати довідку у складі пропозиції з зазначенням марки та номерних знаків) на спеціалізованому транспорті, зареєстрованому, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», що обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України з наданням підтверджуючих документів, а саме: 1.4.1. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування, згідно пункту 1.4. 1.4.2. Довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник, згідно пункту 1.4. (акт виконаних робіт та/або акт наданих послуг), та її технічні можливості. 1.4.3. Дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування п.1.4. суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771; 1.4.4. Довідки про перебування транспорту реагування п.1.4 на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та/або в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 №405). Довідки повинні бути видані не раніше 2025 року. У разі відсутності можливості надати зазначені довідки, учасник може надати останню відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, згідно додатку 1 до Положення про військово-транспортний обов’язок (Постанова КМУ від 28 грудня 2000 р. № 1921) з урахуванням пункту 15 цього положення; 1.4.5. Чинний(-і) дозвіл(-и) (відомості), виданий власнику транспортного засобу, інформація про який(-і) надається, згідно пункту 1.4. цього Додатку, уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів супутникового, транкінгового зв’язку, які розташовані в транспорті реагування (з прив’язкою (зазначенням) до базової станцій п.1.4.6.) з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг; 1.4.6. Чинний дозвіл (відомості) Українського державного центру радіочастот, виданий власнику транспортного засобу на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного /транкінгового/ цифрового зв’язку сухопутної рухомої служби з прив’язкою до радіообладнання, яке встановлене в транспортних засобах, інформація про які надається, згідно пункту 1.4. цього Додатку, в регіоні надання послуг. 1.4.7. Дозвільний документ, виданий власнику груп швидкого реагування та спеціалізованого транспорту уповноваженим органом державної влади, на право відкриття приміщення для зберігання зброї та боєприпасів та/або пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 1.4.8. Інформацію про наявність пульта централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» підтвердити довідкою довільної форми та надати документи, які підтверджують користування приміщенням для розміщення такого пульта (свідоцтво/витяг про право власності, договір оренди, лізингу). 1.4.9. Інформація про наявність цілодобового диспетчерського центру координації дій працівників охорони з власними альтернативними джерелами електропостачання та безперебійного інтернет-покриття, із зазначенням в довідці або листі: адреси такого центру та номера багатоканального телефону. Документально підтвердження багатоканального телефону: листи не менше двох різних операторів стільникового зв’язку про наявність у власника пульта централізованого спостереження захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес або чинний договір на підключення номера багатоканального телефону. 1.4.10. Інформація про наявність пункту централізованого спостереження (додатково надати чинний сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019) з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 4 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС. Надати документи на працівників, вказаних в п.1.4.10, про: - проходження навчання/курсів за результатами яких було присвоєно кваліфікацію «Черговий пульта» (Код 4222); - наказ про працевлаштування та повідомлення ДПС з квитанцією №2 по прийняття працівника на роботу; - документи на працівників п.1.4.10. передбачені Постановою №960 від 18.11.2015р., а саме: чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою, а саме договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії всіх документів, зазначених в п. 1.4.-1.4.10 щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, а також копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності (Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів передбачені в п.1.4.1, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування). 1.5. Договір (чинний на кінцеву дату подання пропозиції) добровільного страхування від нещасного випадку на працівників п.1.4.10; п.2.1., п.2.10, п.2.15, які будуть залучені до надання послуг та документ, що підтверджує повну сплату за договором страхування.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, яка містить опис технічних та інших можливостей Учасника, які необхідні для виконання умов Замовника. Довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника форменого одягу (у володінні або користуванні), спеціальних засобів охорони (бронежилет, каска, ліхтар, гумовий кийок), засобів зв’язку та інше. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності, в кількості не менше зазначених працівників в п.2.1., обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння /користування тощо відповідним майном. 1.3. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 1 одиниці, потужністю не менше 2 Вт шляхом надання копій наступних документів: копій видаткових накладних на придбання та надати чинні дозволи на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022року), видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. 1.4. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті, для посилення охорони, охоронник(-и) повинен(-нні) мати можливість виклику груп швидкого реагування (не менше 3-х, про що надати довідку у складі пропозиції з зазначенням марки та номерних знаків) на спеціалізованому транспорті, зареєстрованому, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», що обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України з наданням підтверджуючих документів, а саме: 1.4.1. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування, згідно пункту 1.4. 1.4.2. Довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник, згідно пункту 1.4. (акт виконаних робіт та/або акт наданих послуг), та її технічні можливості. 1.4.3. Дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування п.1.4. суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771; 1.4.4. Довідки про перебування транспорту реагування п.1.4 на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та/або в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 №405). Довідки повинні бути видані не раніше 2025 року. У разі відсутності можливості надати зазначені довідки, учасник може надати останню відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, згідно додатку 1 до Положення про військово-транспортний обов’язок (Постанова КМУ від 28 грудня 2000 р. № 1921) з урахуванням пункту 15 цього положення; 1.4.5. Чинний(-і) дозвіл(-и) (відомості), виданий власнику транспортного засобу, інформація про який(-і) надається, згідно пункту 1.4. цього Додатку, уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів супутникового, транкінгового зв’язку, які розташовані в транспорті реагування (з прив’язкою (зазначенням) до базової станцій п.1.4.6.) з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг; 1.4.6. Чинний дозвіл (відомості) Українського державного центру радіочастот, виданий власнику транспортного засобу на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного /транкінгового/ цифрового зв’язку сухопутної рухомої служби з прив’язкою до радіообладнання, яке встановлене в транспортних засобах, інформація про які надається, згідно пункту 1.4. цього Додатку, в регіоні надання послуг. 1.4.7. Дозвільний документ, виданий власнику груп швидкого реагування та спеціалізованого транспорту уповноваженим органом державної влади, на право відкриття приміщення для зберігання зброї та боєприпасів та/або пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 1.4.8. Інформацію про наявність пульта централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» підтвердити довідкою довільної форми та надати документи, які підтверджують користування приміщенням для розміщення такого пульта (свідоцтво/витяг про право власності, договір оренди, лізингу). 1.4.9. Інформація про наявність цілодобового диспетчерського центру координації дій працівників охорони з власними альтернативними джерелами електропостачання та безперебійного інтернет-покриття, із зазначенням в довідці або листі: адреси такого центру та номера багатоканального телефону. Документально підтвердження багатоканального телефону: листи не менше двох різних операторів стільникового зв’язку про наявність у власника пульта централізованого спостереження захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес або чинний договір на підключення номера багатоканального телефону. 1.4.10. Інформація про наявність пункту централізованого спостереження (додатково надати чинний сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019) з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 4 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС. Надати документи на працівників, вказаних в п.1.4.10, про: - проходження навчання/курсів за результатами яких було присвоєно кваліфікацію «Черговий пульта» (Код 4222); - наказ про працевлаштування та повідомлення ДПС з квитанцією №2 по прийняття працівника на роботу; - документи на працівників п.1.4.10. передбачені Постановою №960 від 18.11.2015р., а саме: чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою, а саме договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії всіх документів, зазначених в п. 1.4.-1.4.10 щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, а також копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності (Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів передбачені в п.1.4.1, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування). 1.5. Договір (чинний на кінцеву дату подання пропозиції) добровільного страхування від нещасного випадку на працівників п.1.4.10; п.2.1., п.2.10, п.2.15, які будуть залучені до надання послуг та документ, що підтверджує повну сплату за договором страхування.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги цілодобової фізичної охорони та забезпечення фізичної охорони громадського порядку на об’єкті охорони
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка, що містить інформацію щодо залучення учасником, не менше 5 працівників, які пройшли відповідну підготовку та отримали робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче третього розряду для надання послуг, згідно наведеної нижче форми таблиці: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада ПІБ Вік Кваліфікація (розряд) 1 2 3 4 5 На підтвердження даної інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає: 2.2. Копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о). 2.3. Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні без зброї (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій (на кожну особу вказану у довідці п.2.1). 2.4. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. 2.5. Копії документів, що підтверджують перебування працівників, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, в трудових відносинах (копія наказу про працевлаштування охоронником на кожну особу вказану у довідці п.2.1 та повідомлення ДПС з квитанцією №2 про прийняття працівника на роботу охоронником). 2.6. Копії документів з усіма додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду, видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі такого документа (на кожну особу вказану у довідці). Інформація про такі документи має бути відображена в Єдиній державній електронній базі з питань освіти у відповідності, на підтвердження чого, у складі пропозиції надається витяги з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно Наказу МОН України від 08.06.2018 № 620 з результатами перевірки кожного документа про освіту. 2.7. Гарантійний лист, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які зазначені в Довідці пункту 2.1 цього Додатку відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (із змінами). 2.8. Довідка у довільній формі про наявність на території надання охоронних послуг груп швидкого реагування, розташованих в безпосередній близькості від об’єкту охорони, що забезпечує можливість їх своєчасного прибуття на об’єкт охорони (не більш 10 хвилин). 2.9. Довідка у довільній формі про наявність - мобільних груп швидкого реагування зі штатною екіпіровкою, спеціальними засобами та зброєю/пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 2.10. Довідка довільної форми з переліком осіб (ПІБ), які входять в склад екіпажу групи швидкого реагування (з розрахунку не менше 2 охоронників на 1 автотранспортний засіб), та які повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 2.11. Надати документи на працівників п.2.10 передбачені Постановою №960 від 18.11.2015р., а саме: чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; наказ про працевлаштування та повідомлення ДПС з квитанцією №2 по прийняття працівника на роботу. 2.12. Копії сертифікатів\дипломів про проходження працівників п.2.10 навчання із курсу надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). 2.13. Кожен охоронник групи швидкого реагування п.2.10 повинен бути забезпечений переносною радіостанцією посиленої потужності не менше 5Вт з наданням підтверджуючих документів, а саме: чинний дозвіл на експлуатацію переносного засобу радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022року), видані на право експлуатації радіостанції у регіоні надання послуг. 2.14. У разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників, повинні бути здійснені заходи з залученням службової собаки для виявлення осіб, які незаконно перебувають на об’єкті. На підтвердження надаються документи, що підтверджують наявність в Учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, не менше 1 службової собаки на 1 транспортний засіб, для залучення групами швидкого реагування, для виявлення вищезазначених осіб: - копія ветеринарного паспорту службової собаки в повному обсязі з обов’язковими щепленнями, а саме: проти сказу та комплексного (комбінованого) щеплення. - копія реєстраційного посвідчення на тварину, що видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; - фото номерного індивідуального знаку (жетону) тварини; - копія договору страхування власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам та документ, що підтверджує повну сплату за договором страхування. - диплом/сертифікат, який підтверджує, що службова собака, пройшла курси дресирування «караульній (вартовій) службі» та «міська собака» в державній/міжнародній кінологічної організації. Якщо документи видані кінологічним клубом, додатково надати лист від кінологічного клубу про те, що він є членом міжнародної кінологічної організації. 2.15. Довідка про наявність в учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, інструктора сл.собаківництва/кінолога/провідника, з наданням документів: - чинна довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); - чинний документ встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи кінологом/провідником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; - наказ про працевлаштування та повідомлення ДПС з квитанцією №2 по прийняття працівника на роботу; - діюче посвідчення, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або документ про освіту за відповідною професією державного зразку, що виданий навчальними закладами, підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та атестацію за відповідною професією (надати ліцензію та атестат). - інструктор сл.собаківництва/кінолог/провідник повинен пройти додатковий курс (підвищення кваліфікації) навчання за програмою інструктор-дресирувальник/кінолог/провідник з дисципліни: охорона території та основи розшуку зі службовою собакою. Документально підтвердити оригіналом довідки про проходження даного курсу, виданого державними установами/організаціями або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій. Якщо документи видані кінологічним клубом, додатково надати лист від кінологічного клубу про те, що він є членом міжнародної кінологічної організації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 2.1. Довідка, що містить інформацію щодо залучення учасником, не менше 5 працівників, які пройшли відповідну підготовку та отримали робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче третього розряду для надання послуг, згідно наведеної нижче форми таблиці: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада ПІБ Вік Кваліфікація (розряд) 1 2 3 4 5 На підтвердження даної інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає: 2.2. Копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о). 2.3. Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні без зброї (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій (на кожну особу вказану у довідці п.2.1). 2.4. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. 2.5. Копії документів, що підтверджують перебування працівників, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, в трудових відносинах (копія наказу про працевлаштування охоронником на кожну особу вказану у довідці п.2.1 та повідомлення ДПС з квитанцією №2 про прийняття працівника на роботу охоронником). 2.6. Копії документів з усіма додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду, видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі такого документа (на кожну особу вказану у довідці). Інформація про такі документи має бути відображена в Єдиній державній електронній базі з питань освіти у відповідності, на підтвердження чого, у складі пропозиції надається витяги з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно Наказу МОН України від 08.06.2018 № 620 з результатами перевірки кожного документа про освіту. 2.7. Гарантійний лист, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які зазначені в Довідці пункту 2.1 цього Додатку відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (із змінами). 2.8. Довідка у довільній формі про наявність на території надання охоронних послуг груп швидкого реагування, розташованих в безпосередній близькості від об’єкту охорони, що забезпечує можливість їх своєчасного прибуття на об’єкт охорони (не більш 10 хвилин). 2.9. Довідка у довільній формі про наявність - мобільних груп швидкого реагування зі штатною екіпіровкою, спеціальними засобами та зброєю/пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 2.10. Довідка довільної форми з переліком осіб (ПІБ), які входять в склад екіпажу групи швидкого реагування (з розрахунку не менше 2 охоронників на 1 автотранспортний засіб), та які повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 2.11. Надати документи на працівників п.2.10 передбачені Постановою №960 від 18.11.2015р., а саме: чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; наказ про працевлаштування та повідомлення ДПС з квитанцією №2 по прийняття працівника на роботу. 2.12. Копії сертифікатів\дипломів про проходження працівників п.2.10 навчання із курсу надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). 2.13. Кожен охоронник групи швидкого реагування п.2.10 повинен бути забезпечений переносною радіостанцією посиленої потужності не менше 5Вт з наданням підтверджуючих документів, а саме: чинний дозвіл на експлуатацію переносного засобу радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022року), видані на право експлуатації радіостанції у регіоні надання послуг. 2.14. У разі наявності обґрунтованої підозри в посадових осіб Замовника або охоронників, які безпосередньо задіяні на об’єкті, що охороняється, щодо проникнення на такий об’єкт зловмисників, повинні бути здійснені заходи з залученням службової собаки для виявлення осіб, які незаконно перебувають на об’єкті. На підтвердження надаються документи, що підтверджують наявність в Учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, не менше 1 службової собаки на 1 транспортний засіб, для залучення групами швидкого реагування, для виявлення вищезазначених осіб: - копія ветеринарного паспорту службової собаки в повному обсязі з обов’язковими щепленнями, а саме: проти сказу та комплексного (комбінованого) щеплення. - копія реєстраційного посвідчення на тварину, що видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; - фото номерного індивідуального знаку (жетону) тварини; - копія договору страхування власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам та документ, що підтверджує повну сплату за договором страхування. - диплом/сертифікат, який підтверджує, що службова собака, пройшла курси дресирування «караульній (вартовій) службі» та «міська собака» в державній/міжнародній кінологічної організації. Якщо документи видані кінологічним клубом, додатково надати лист від кінологічного клубу про те, що він є членом міжнародної кінологічної організації. 2.15. Довідка про наявність в учасника/суб’єкта охоронної діяльності, який надає послуги з реагування, інструктора сл.собаківництва/кінолога/провідника, з наданням документів: - чинна довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); - чинний документ встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи кінологом/провідником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; - наказ про працевлаштування та повідомлення ДПС з квитанцією №2 по прийняття працівника на роботу; - діюче посвідчення, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або документ про освіту за відповідною професією державного зразку, що виданий навчальними закладами, підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та атестацію за відповідною професією (надати ліцензію та атестат). - інструктор сл.собаківництва/кінолог/провідник повинен пройти додатковий курс (підвищення кваліфікації) навчання за програмою інструктор-дресирувальник/кінолог/провідник з дисципліни: охорона території та основи розшуку зі службовою собакою. Документально підтвердити оригіналом довідки про проходження даного курсу, виданого державними установами/організаціями або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій. Якщо документи видані кінологічним клубом, додатково надати лист від кінологічного клубу про те, що він є членом міжнародної кінологічної організації.
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги цілодобової фізичної охорони та забезпечення фізичної охорони громадського порядку на об’єкті охорони
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору не менше одного у період 2023-2025 рр.. 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати: 3.2.1. Договір (або копія), відповідно до довідки (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.2.2. Копії всіх документів (акти про надані послуги) про виконання договору в повному обсязі. 3.2.3. Оригінал відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника (в разі наявності), що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, предмет та суму договору, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 16-12-2025, 16:01:23
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору не менше одного у період 2023-2025 рр.. 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати: 3.2.1. Договір (або копія), відповідно до довідки (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.2.2. Копії всіх документів (акти про надані послуги) про виконання договору в повному обсязі. 3.2.3. Оригінал відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника (в разі наявності), що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, предмет та суму договору, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ