Закупівлю оголошено - 16-12-2025, 15:05. Дата останніх змін - 16-12-2025, 15:06

Послуги з охорони 9 об’єктів з використанням охоронно-тривожної сигналізації, з цілодобовим пультом централізованого спостереження та технічних засобів (сигналізації); забезпечення охорони і пропускного режиму в адміністративній будівлі та послуги з фізичної охорони «Пунктів незламності», захисних споруд за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги

Послуги з охорони 9 об’єктів з використанням охоронно-тривожної сигналізації, з цілодобовим пультом централізованого спостереження та технічних засобі... Державна закупівля - UA-2025-12-16-016633-a Послуги з охорони 9 об’єктів з використанням охоронно-тривожної сигналізації, з цілодобовим пультом централізованого спостереження та технічних засобів (сигналізації); забезпечення охорони і пропускного режиму в адміністративній будівлі та послуги з фізичної охорони «Пунктів незламності», захисних від замовника Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва від 12/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-16-016633-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-16-022280-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-12-2025, 15:05
по 21-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-12-2025, 15:05
по 24-12-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 25-12-2025, 13:26

Період оскарження умов закупівлі - по 21-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1925000
1 925 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:9 625 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
ЄДРПОУ:39605452 Досьє YouControl
Контактна особа:Аміров Дмитро Ібрагімович
Телефон:380445159374
E-mail:kkdesntender@ukr.net
Місцезнаходження:
02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони 9 об’єктів з ...
1 925 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-12-2025, 13:26
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони 9 об’єктів з використанням охоронно-тривожної сигналізації, з цілодобовим пультом централізованого спостереження та технічних засобів (сигналізації); забезпечення охорони і пропускного режиму в адміністративній будівлі та послуги з фізичної охорони «Пунктів незламності», захисних споруд за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 28-02-2027
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:05:55
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:05:12
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:16-12-2025, 15:05:12

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони 9 об’єктів з використанням охоронно-тривожної сигналізації, з цілодобовим пультом централізованого спостереження та технічних засобів (сигналізації); забезпечення охорони і пропускного режиму в адміністративній будівлі та послуги з фізичної охорони «Пунктів незламності», захисних споруд за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. Для обладнання та матеріально-технічної бази обов’язковою є наявність спеціальних засобів активної оборони та охорони, для забезпечення кожного посту охорони: - Бронежилети (не менше 4-х од.)* - Захисні каски (не менше 4-х од.)* - Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії (не менше 4-х од.)* - Гумові кийки( не менше 4-х од.)* - Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання (не менше 4-х)* - Електрошокові пристрої (не менше 4-х од.)* Обов’язковим є наявність власного/орендованого/залученого ПЦС у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (із змінами) та підтверджуючі документи: дійсний сертифікат відповідності, видаткові накладні (у разі орендованого/залученого ПЦС – надати Договір оренди ПЦС). * Обладнання та прилади які повинні перебувати у власності Учасника 1.2. Довідка з переліком найменувань форменого одягу працівників охорони (літній та зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (не менше 10 комплектів зимового та літнього форменого одягу, ременів, черевиків та головних уборів та інше). 1.3. Довідка про наявність системи (апаратно-програмний комплексу), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження Об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником з функцією тривожної кнопки для можливості відправлення сигналу тривоги з будь-якої точки маршруту обстеження Об’єкта. 1.4. Довідка про наявність засобів радіозв’язку для підтвердження Учасника можливість забезпечити радіозв’язок між постами охорони, групами реагування та групами посилення постів радіостанціями та дозволи (відомість) на експлуатацію радіоелектронних засобів радіозв’язку, які працюють в цифровому режимі передачі даних, з встановленим рівнем захисту не менше ніж AES 256 біт, потужністю не менше двох Вт, виданих Учаснику, дійсних на весь період надання послуги, які дозволяють їх експлуатацію в місті Києві. (На підтвердження необхідно надати копію видаткової накладної на придбання та дозволи, видані Учаснику, на експлуатацію в регіоні надання послуг). Надати чинний договір (або копію) з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками). 1.5. Підтверджуючі документи про наявність дозволу в Учасника або суб’єкта охоронної діяльності який буде здійснювати реагування (витягу з Єдиного реєстру зброї) на відкриття та функціонування об’єкта підприємств, установ, суб’єктів господарської діяльності, зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них, з місцем дислокації у місті Києві, а також травматичної зброї, яка знаходиться на балансі підприємства та зберігається згідно наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998р. № 622 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» (із змінами). 1.6. Довідка, складена в довільній формі про те, що Учасник забезпечений транспортом не менше однієї одиниці, для контролю несення служби та посилення постів в нештатних ситуаціях, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами. Для документального підтвердження надати наступні документи: - завірену копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу із записом «Спеціальний», або «Спеціалізований»; - фото транспорту з чіткою видимістю номерного знаку та наявністю кольорографічних схем (написів), світлових сигналів; - завірену копію дозволу на встановлення і використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв; - довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку у територіальному центрі комплектування та соціальної підтримки, в якому зареєстровано підприємство і якому належить вищезазначене авто; - документ на автомобіль, який підтверджує можливість пересування автотранспорту в період дії комендантської години у м. Києві та Київській області. 1.7. Документальне підтвердження наявності не менше двох одиниць транспорту груп швидкого реагування (ГШР)*, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: - свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ГШР, які у графі "Тип транспортного засобу" містять запис "Спеціальний" або "Спеціалізований", згідно п. 9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 № 379; - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 № 375; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 № 375), дійсні на весь період надання послуг; - довідки про перебування транспортних засобів Учасника на військовому обліку у районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (РТЦК та СП) (військових комісаріатах); - документ на кожний автомобіль, який підтверджує можливість пересування транспорту реагування в період дії комендантської години у м. Києві дійсний на момент подання тендерної пропозиції.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони 9 об’єктів з використанням охоронно-тривожної сигналізації, з цілодобовим пультом централізованого спостереження та технічних засобів (сигналізації); забезпечення охорони і пропускного режиму в адміністративній будівлі та послуги з фізичної охорони «Пунктів незламності», захисних споруд за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.8. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації - охоронників, які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, які будуть задіяні в охороні об’єктів замовника за цією закупівлею та мають необхідні знання та досвід (не менше 4 охоронників). 1.9. Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пункту 1.8. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - документи, що підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.1.8., професійної підготовки/перепідготовки з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. - чинні довідки, які підтверджують проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п.1.8. попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № », форми № 100-2/о; - документ про проходження працівниками Учасника, які вказані у довідці п. 1.8., обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні; - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, на кожного працівника, зазначеного у довідці п.1.8, видані не раніше 2025 року. - накази про прийняття працівників та/або витяги з наказів про призначення працівників Учасника. Додатково надати повідомлення податкових органів про прийняття зазначених працівників (охоронників) на роботу з відповідною відміткою про отримання або квитанцією №2, на кожного працівника, зазначеного у довідці п.1.8. 1.10. Довідка про наявність працівників (не менше шести), які задіяні в групах швидкого реагування з відомчою зброєю (далі – ГШР зі зброєю) та копії підтверджуючих документів на них, а також надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного працівника, зазначеного в списку (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікація (з зазначення розряду), стаж роботи охоронником) з наданням на кожного працівника зазначеного в довідці наступних документів: - довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою № 100-2/о та відсутності обмежень для роботи охоронником зі зброєю; - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані не раніше 2025 року; - документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником; - охоронники, які задіяні в групах швидкого реагування мають бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. На підтвердження надати документи на носіння зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, видані на кожного охоронника, що зазначений в довідці п.1.10.* *Працівники, які будуть задіяні в групах швидкого реагування та будуть використовувати відомчу зброю, зазначену Постановою КМУ від 11.02.2013 № 97, повинні пройти курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Довідки повинні бути видані організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання. Довідка в довільній формі про наявність не менше трьох чергових пульта централізованого спостереження, які відповідають вимогам п.п. 16-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, знаходяться в штаті власника (ПЦС) та здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. Для підтвердження надати наступні документи на кожного працівника: - документ про присвоєння професійної кваліфікації; - чинні довідки, які підтверджують проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651); -- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, видані не раніше 2025 року. - копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи. 1.12. Документи фахівця з організації заходів охорони, які відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960, підтверджуючі документи проходження ним попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № », форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 №651), документи, що підтверджують відсутність у них обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше 2025 року. Зазначений фахівець повинен відповідати одному з таких критеріїв: - вища освіта і стаж роботи не менше року на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ або міліції охорони або СБУ або стаж не менше року на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора або керівника філії або іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше року. Додатково надати документи, що підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище критеріїв. 1.13. Посвідчення співробітника** (керівника) підприємства Учасника про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг. 1.14. Посвідчення співробітника** (керівника) підприємства Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно «Правил пожежної безпеки в Україні» (НАПБ А.01.001-2014) зі змінами станом на 01.03.2023 та витягу з протоколу засідань комісії на перевірку знань Закону України «Про пожежну безпеку», дійсного на весь період надання послуг. 1.15. Документальне підтвердження перебування в штаті Учасника чи договір на використання в іншого суб’єкта господарювання інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2-х працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації протягом 2 год., яка встановлена на об’єкті Замовника. Виконавці робіт (інженерно-технічні працівники) - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду; електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (налагоджувальних контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду. 1.16. Надати довідку в довільній формі про особу, уповноважену проводити інструктажі працівників на підприємстві з надання першої домедичної допомоги та сертифікат/свідоцтво, що засвідчує проходження навчання з надання першої домедичної допомоги.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з охорони 9 об’єктів з використанням охоронно-тривожної сигналізації, з цілодобовим пультом централізованого спостереження та технічних засобів (сигналізації); забезпечення охорони і пропускного режиму в адміністративній будівлі та послуги з фізичної охорони «Пунктів незламності», захисних споруд за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Інформація про досвід виконання аналогічного договору, з охорони об’єктів у вигляді довідки довільної форми. Копія такого договору та документів, що підтверджують його виконання (акти наданих послуг). 2.2. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг фізичної охорони. 2.3. Рекомендаційний лист від замовника щодо достовірності та якості виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці. Рекомендаційний лист повинен бути належно оформленим: містити вихідний номер, дату видачі такого документу, посилання на номер та дату договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 16-12-2025, 15:05:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ