Закупівлю оголошено - 09-12-2025, 12:15. Дата останніх змін - 09-12-2025, 12:16

CPV ДК 021:2015 код – Охоронні послуги - 79710000-4 – (послуги з фізичної охорони та забезпечення спостереження за станом технічних засобів тривожної сигналізації на окремому об'єкті Замовника.)

CPV ДК 021:2015 код – Охоронні послуги - 79710000-4 – (послуги з фізичної охорони та забезпечення спостереження за станом технічних засобів тривожної ... Державна закупівля - UA-2025-12-09-006304-a CPV ДК 021:2015 код – Охоронні послуги - 79710000-4 – (послуги з фізичної охорони та забезпечення спостереження за станом технічних засобів тривожної сигналізації на окремому об'єкті Замовника.) від замовника Київський геріатричний пансіонат від 12/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-09-006304-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-01-019918-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-12-2025, 12:15
по 14-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-12-2025, 12:15
по 17-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 17-12-2025, 11:12

Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
876000
876 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 380 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Київський геріатричний пансіонат
ЄДРПОУ:21462905 Досьє YouControl
Контактна особа:Пісна Валентина Андріївна
Телефон:380442283135
E-mail:kgp_valp@ukr.net
Місцезнаходження:
03179, Україна, Київська область,Київ, вулиця Українського відродження, будинок 11
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
CPV ДК 021:2015 код – Охоронні ...
876 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-12-2025, 11:12
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

CPV ДК 021:2015 код – Охоронні послуги - 79710000-4 – (послуги з фізичної охорони та забезпечення спостереження за станом технічних засобів тривожної сигналізації на окремому об'єкті Замовника.)

2
послуга
03179 Україна м. Київ вулиця Українського відродження, будинок 11
по 31-12-2026
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-12-2025, 12:16:07
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-12-2025, 12:13:31
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:09-12-2025, 12:13:31

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              інформація в довільній формі
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              інформація та документи
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту CPV ДК 021:2015 код – Охоронні послуги - 79710000-4 – (послуги з фізичної охорони та забезпечення спостереження за станом технічних засобів тривожної сигналізації на окремому об'єкті Замовника.)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1. Довідка Учасника складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для забезпечення надання послуг відповідно до Переліку з Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» (не менше 4 шт.), а саме: бронежилети, захисні каски, газові балончики, гумові кийки, наручники одноразового використання, а також форменний одяг, засоби зв’язку та ліхтарик. 1.2. Довідка про наявність пункту спостереження та приймання тривожних сповіщень, який є сертифікованим в Україні (на підтвердження, надати сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий власнику такого пункту), пульта централізованого спостереження та захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (Access Point Name) (з обмеженням виходу пакетного трафіку за межі корпоративної мережі та проникнення трафіку у мережу ззовні) для здійснення безпечної передачі даних від об’єктового обладнання до пульта централізованої охорони, з кількістю вільних (не задіяних) статичних ІР адрес не меншою, ніж кількість постів охорони (надати в складі тендерної пропозиції лист від оператора стільникового зв’язку про наявність у власника пульта централізованого спостереження захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес). Документальне підтвердження наявності, вказаного в довідці п.1.1., обладнання та матеріально-технічної бази шляхом надання копій видаткових накладних та/або актів приймання/передачі основних засобів та/або договорів купівлі-продажу з платіжною інструкцією, завіреною банком. 1.3. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен мати можливість забезпечення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування та підтвердити документально: 1.3.1. Свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379), згідно пункту 1.3; 1.3.2. Довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник, згідно пункту 1.3. (акт встановлення обладнання, акт виконаних робіт та/або акт наданих послуг), та її технічні можливості. 1.3.3. Дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771; 1.3.4. Довідки про перебування транспорту реагування п.1.3 на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та/або в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 №405). Довідки повинні бути видані не раніше 2025 року. У разі відсутності можливості надати зазначені довідки, учасник може надати останню відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, згідно додатку 1 до Положення про військово-транспортний обов’язок (Постанова КМУ від 28 грудня 2000 р. № 1921) з урахуванням пункту 15 цього положення; 1.3.5. Чинний(-і) дозвіл(-и) (актуальні відомості з Автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром УДЦР щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання), виданий власнику транспортного засобу, інформація про який(-і) надається, згідно пункту 1.3. цього Додатку, уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів, які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг; 1.3.6. Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, що будуть залучені до надання послуг з позитивними результатами проведення технічного контролю (за формою в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 19 травня 2023 р. № 514 для протоколів виданих після 25.08.2023 р. або за формою в редакції діючої на момент видачі протоколу Постанови Кабінету Міністрів України для протоколів виданих в період до 25.08.2023р.). У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати, завірену учасником та субпідрядником, копію договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії/документа дозвільного характеру на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності із наданням всіх документів, що вказані вище. 1.4. Довідка про наявність радіоелектронних засобів (переносних рацій) в кількості не менше 4 (чотирьох) для зв’язку груп швидкого реагування з постом охорони, з максимальною потужністю передавача не менше 5 Вт. На підтвердження надати копії видаткових накладних та/або актів приймання/передачі основних засобів та/або договорів купівлі-продажу з платіжною інструкцією, завіреною банком та/або чинний договір оренди відповідного обладнання. Додатково надається чинний(-і) дозвіл(-и) (актуальні відомості з Автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром УДЦР щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання), виданий власнику радіоелектронних засобів (переносних рацій) на їх експлуатацію в регіоні надання послуг, а також на право експлуатації зв’язаної базової станції та/або ретранслятора з максимальною потужністю передавача не нижче 25 Вт.
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              інформація та документи відповідно до вимог
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту CPV ДК 021:2015 код – Охоронні послуги - 79710000-4 – (послуги з фізичної охорони та забезпечення спостереження за станом технічних засобів тривожної сигналізації на окремому об'єкті Замовника.)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, мають досвід роботи на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, за підписом уповноваженої посадової особи. Зазначена довідка повинна містити інформацію про необхідну кількість працівників, у кількості не менше 5 осіб, які будуть задіяні на посту охорони. 2.2. Довідка про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 18-річного віку, мають досвід роботи на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015р. № 960, за підписом уповноваженої посадової особи. Зазначена довідка повинна містити інформацію про необхідну кількість працівників, у кількості не менше 18 осіб, які будуть задіяні в групах швидкого реагування. 2.3. Документи на кожного з працівників, зазначених в довідці відповідно до пункту 2.1. та 2.2. цього Розділу, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); - копії документів встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 7 та 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій (на кожну особу вказану у довідці п.2.1). Довідка, зокрема, повинна містити відмітку про проходження флюорографії (рентген-обстеження); - копії документів з усіма додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду, видані закладом освіти, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі такого документа (на кожну особу вказану у довідці). - повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який свідчить про відсутність судимості та непритягнення до кримінальної відповідальності для всіх охоронників п.2.1 та п.2.2, яких планується задіяти для охорони об’єкту. Витяги повинні бути видані не раніше ніж за 365 днів до дати оголошення закупівлі та містити QR-код для перевірки достовірності. - копії документів, що підтверджують перебування працівників, в трудових відносинах з Учасником або субпідрядником (копія наказу про працевлаштування охоронником на кожну особу вказану у довідці п.2.1 та п2.2. та повідомлення ДПС з квитанцією №2 про прийняття працівника на роботу охоронником). 2.4. Надати у складі пропозиції довідку про наявність не менше одного електромонтера ОПС, який здійснюватиме ремонт та технічне обслуговування засобів охоронної/тривожної сигналізації. В якості підтвердження, надати наступні документи на працівника, зазначеного в довідці, згідно п.2.4: • свідоцтво та/або посвідчення про присвоєння професійної кваліфікації електромонтера не нижче 4 розряду; • протокол/витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань з електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ); • протокол/витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань технології робіт (ПТЕЕС, ПУЕ); • протокол/витяг з протоколу та посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, в тому числі під час роботи з інструментами та пристроями та під час виконання робіт на висоті; • копія довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о), яка видана не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; • копія документів встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 7 та 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; • повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який свідчить про відсутність судимості та непритягнення до кримінальної відповідальності. Витяг повинен бути виданий не раніше ніж за 365 днів до дати оголошення закупівлі та містити QR-код для перевірки достовірності • копії документів, що підтверджують перебування працівника, в трудових відносинах з Учасником або субпідрядником (копія наказу про працевлаштування електромонтером ОПС та повідомлення ДПС з квитанцією №2 про прийняття працівника на роботу). 2.5. Надати довідку про наявність не менше 3-ох чергових пульта централізованого спостереження, які здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці надати: • копія довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о), яка видана не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; • копія документів встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 7 та 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; • повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який свідчить про відсутність судимості та непритягнення до кримінальної відповідальності. Витяг повинен бути виданий не раніше ніж за 365 днів до дати оголошення закупівлі та містити QR-код для перевірки достовірності; • копії документів, що підтверджують перебування працівника, в трудових відносинах з Учасником або субпідрядником (копія наказу про працевлаштування електромонтером ОПС та повідомлення ДПС з квитанцією №2 про прийняття працівника на роботу); • документи про присвоєння та підвищення професійної кваліфікації (4222 Черговий пульта). 2.6. Підтвердити наявність в штаті Учасника фахівця з організації заходів охорони, який відповідає одному з таких кваліфікаційних рівнів: - вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років. Надати інформаційну довідку в довільній формі про таку особу, документи про працевлаштування на підприємстві Учасника та документи, що підтверджують відповідність такої особи одному з вищевказаних кваліфікаційних рівнів. Додатково, у складі пропозиції на таку особу має бути надано документ, який підтверджує проходження особою психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які видані не раніше 12-ти місяців до дати оголошення закупівлі, а також документ про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи фахівцем з організації заходів охорони (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), який видано не раніше 12-ти місяців до дати оголошення закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              інформація та документи відповідно до вимог
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту CPV ДК 021:2015 код – Охоронні послуги - 79710000-4 – (послуги з фізичної охорони та забезпечення спостереження за станом технічних засобів тривожної сигналізації на окремому об'єкті Замовника.)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Інформаційна довідка в довільній формі про виконання/виконуваного аналогічного (их) за предметом закупівлі договору(ів). 3.2. Скан-копія виконаного аналогічного договору з усіма додатками. 3.3. Скан копії актів наданих послуг, що підтверджують виконання договору*. *інформація може надаватись про договір, що виконується
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-12-2025, 12:15:35
              Способи підтвердження:
              Документ
              інформація та документи відповідно до вимог
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ