Закупівлю оголошено - 21-11-2025, 14:39. Дата останніх змін - 21-11-2025, 14:39

«ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»

«ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-... Державна закупівля - UA-2025-11-21-011252-a «ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))» від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 11/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-21-011252-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-21-012826-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 14:39
по 26-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 14:39
по 29-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 01-12-2025, 13:03

Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
960096
960 096 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 800,48 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:10 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:38461952 Досьє YouControl
Контактна особа:Чумак Олексій Олександрович
Телефон:+380612237565
E-mail:spz.zhkh@zp.gov.ua
Місцезнаходження:
69126, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«ДК 021:2015 код 79710000-4 Ох ...
960 096 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 01-12-2025, 13:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»

1
послуга
69126 Україна Запорізька область м. Запоріжжя вул. Незалежної України, 46а
з 01-01-2026 по 31-12-2026
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:39:12
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:36:14
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:36:14
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:36:14
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:36:14
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:36:14
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:36:14

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1,041563
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відсоток забезпечення , Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 10 000 грн. (десять тисяч) 00 коп.*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
              Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Учасник подає на етапі подачі пропозиції забезпечення у розмірі не більше 3% від очікуваної вартості
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 1.1. Довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявність основного обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідної для виконання умов договору (а саме: наявність спеціальних засобів, засобів зв’язку та спеціального одягу зі знаками розрізнення та інше) за формою: № з/п Обладнання та матеріально-технічна база, що будуть залучатися до виконання договору Тип обладнання Кількість (шт.) Власне, орендується, за договором лізингу, власність субпідрядної організації тощо 1 2 3 4 5 1.2. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 1 одиниці, потужністю не менше 2 Вт шляхом надання копій наступних документів: копій видаткових накладних на придбання та чинні відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації»; 1.3. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони охоронник повинен мати можливість викликати за допомоги радіостанції групи швидкого реагування (не менше 2-х) на спеціалізованому транспорті зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України: 1.3.1. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування, згідно пункту 1.3. 1.3.2. Довідку про можливість здійснення Замовником контролю за групами мобільного реагування (обладнання автомобілів груп мобільного реагування системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановленої системи GPS на кожному автомобілі, наявність якого підтверджує учасник, згідно пункту 1.3. (акт виконаних робіт та/або акт наданих послуг), та її технічні можливості. 1.3.3. Дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування п.1.3. суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771; 1.3.4. Довідки про перебування транспорту реагування п.1.3 на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та/або в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 №405). Довідки повинні бути видані не раніше 2025 року. У разі відсутності можливості надати зазначені довідки, учасник може надати останню відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, згідно додатку 1 до Положення про військово-транспортний обов’язок (Постанова КМУ від 28 грудня 2000 р. № 1921) з урахуванням пункту 15 цього положення; 1.3.5. Відомості, видані власнику транспортного засобу уповноваженим органом, на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового, цифрового зв’язку, які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг; 1.3.6. Дозвіл Українського державного центру радіочастот або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього УКХ радіозв’язку на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного /транкінгового/ цифрового зв’язку сухопутної рухомої служби, та видане власнику транспортного засобу. 1.3.7. Дозвільний документ, виданий власнику груп швидкого реагування та спеціалізованого транспорту уповноваженим органом державної влади, на право відкриття приміщення п.1.3.8 для зберігання зброї та боєприпасів та/або пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 1.3.8. Інформацію про наявність пульта централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» підтвердити довідкою довільної форми та надати документи, які підтверджують користування приміщенням для розміщення такого пульта (свідоцтво/витяг про право власності, договір оренди, лізингу). 1.3.9. Інформація про наявність цілодобового диспетчерського центру координації дій працівників охорони з власними альтернативними джерелами електропостачання та безперебійного інтернет-покриття, із зазначенням в довідці або листі: адреси такого центру та номера багатоканального телефону. Документально підтвердження багатоканального телефону: листи не менше двох різних операторів стільникового зв’язку про наявність у власника пульта централізованого спостереження захищеної корпоративної мережі з виділеною APN (із зазначенням назви APN та кількості вільних статичних ІР адрес або чинний договір на підключення номера багатоканального телефону та . 1.3.10. Інформація про наявність пункту централізованого спостереження (додатково надати чинний сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019) з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 4 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС. Надати документи на працівників, вказаних в п.1.3.10, про: - проходження навчання/курсів за результатами яких було присвоєно кваліфікацію «Черговий пульта» (Код 4222). - наказ про працевлаштування та повідомлення ДПС з квитанцією №2 по прийняття працівника на роботу; - документи на працівників п.1.3.10. передбачені Постановою №960 від 18.11.2015р., а саме: чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою, а саме договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії всіх документів, зазначених в п. 1.3 – 1.3.10 щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, а також копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності (Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування). 1.4. Договір (чинний на кінцеву дату подання пропозиції) добровільного страхування від нещасного випадку на працівників п.1.3.10; п.2.1., п.2.2, які будуть залучені до надання послуг та документ, що підтверджує повну сплату за договором страхування.
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 2.1. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, у кількості не менше п’яти працівників-охоронників, для забезпечення охорони об`єктів згідно з технічними вимогами (Додаток 2), за формою: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові Професія Вік працівника (вказати рік народження) Загальний стаж роботи по професії (років) 1 2 3 4 5 1 2 3 4 … До довідки надати документи на кожного працівника: • для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» та копія наказу про працевлаштування на посаду охоронника; • Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що зазначені в довідці працівники до кримінальної відповідальності не притягувалися, незнятої чи непогашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат учасника. • довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; • Документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні без зброї (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; • Копії свідоцтва та додатків до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва. Для підтвердження достовірності отримання працівниками, зазначених в п.2.1 Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник третього розряду, Учасник повинен надати Витяги з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно Наказу МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених охоронників. Якщо документи про професійну (професійно-технічну) освіту видані працівникам до 2014 року Учасник повинен надати ліцензії або копії ліцензій завірені печаткою ліцензіата навчального закладу, в якому проходили навчання (підвищення) робітничої кваліфікації працівники Учасника та лист від навчального закладу в якому підтверджується інформація про навчання працівника. 2.2. Суб’єкт охоронної діяльності, який надає охоронні послуги із залученням транспорту, для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій повинен мати висококваліфікованих охоронників групи швидкого реагування зі штатною екіпіровкою, спеціальними засобами, зброєю. Документально підтвердити в складі пропозиції шляхом надання довідки довільної форми з переліком осіб, які входять в склад екіпажу групи швидкого реагування (з розрахунку не менше 2 охоронників на 1 автотранспортний засіб), та які повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. • 2.3. Надати документи на працівників п.2.2 передбачені Постановою №960 від 18.11.2015р., а саме: чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))»
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів). Під аналогічним договором слід розуміти договір на охорону згідно класифікатора ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги з державними/комунальними установами) у період 2022-2025 рр..), за наступною формою: № з/п Назва замовника, з яким було укладено договір, номер та дата договору П.І.П., посада, контактної особи (замовника), телефон Ціна договору (грн.) Строк та стан виконання договору Вид послуг, що надавалися 1 2 3 4 5 6 Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати: 3.2. Договір (або копія), відповідно до довідки (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.3. Копії всіх документів (акти про надані послуги) про виконання договору в повному обсязі, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. 3.4. Оригінал відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, предмет та суму договору, кількість постів (задіяних охоронників на зміну), публічне посилання на закупівлю, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника (в разі, якщо замовником послуг по аналогічному договору виступає Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, п.3.3 та п.3.4 надавати не потрібно).
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-11-2025, 14:36:10
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ