Закупівлю оголошено - 07-11-2025, 18:01. Дата останніх змін - 07-11-2025, 18:02

Друк, порізка, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків

Друк, порізка, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків... Державна закупівля - UA-2025-11-07-014263-a Друк, порізка, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків від замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ" від 11/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-07-014263-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-09-004796-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-11-2025, 18:01
по 12-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-11-2025, 18:01
по 15-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 17-11-2025, 14:06

Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2500000
2 500 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:12 500 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:75 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИЕНЕРГОЗБУТ"
ЄДРПОУ:42474208 Досьє YouControl
Контактна особа:Вічкань Наталія
Телефон:380505607420
E-mail:vichkan.zbut@gmail.com
Місцезнаходження:
18002, Україна, Черкаська область,Черкаси, ВУЛИЦЯ БЛАГОВІСНА, будинок 166
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги друку, порізки, сортув ...
2 500 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-11-2025, 14:06
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків

1
послуга
Україна Відповідно до документації
з 01-01-2026 по 31-12-2026
79810000-5
Друкарські послуги


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:51:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:51:59
          Тип документа: Кошторис (розрахунок вартості)
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Кошторис (розрахунок вартості)
            публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:51:59
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції
              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 18:02:06
                  Тип документа: Критерії прийнятності
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Критерії прийнятності
                    публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:52:01
                    Критерії прийнятності
                    публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:52:01
                    Критерії прийнятності
                    публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:52:01
                    Критерії прийнятності
                    публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:52:01
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:07-11-2025, 17:52:01

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          2. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          3,00
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 Перелік документів та інформації для учасника.docx, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , 75000,00 (Сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з покриттям. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут» Місцезнаходження Замовника: 18001, м. Черкаси. вул. Благовісна, 166 Код ЄДРПОУ: 42474208 (ІПН 424742023015) IBAN № 933545070000026004301518812 Філія-Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк»
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 75000,00 (Сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з покриттям. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, Особливостями, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут» Місцезнаходження Замовника: 18001, м. Черкаси. вул. Благовісна, 166 Код ЄДРПОУ: 42474208 (ІПН 424742023015) IBAN № 933545070000026004301518812 Філія-Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк» 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: ▪ повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; ▪ код банку (у разі наявності); ▪ адреса місцезнаходження; ▪ поштова адреса для листування; ▪ адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: ▪ повне найменування — для юридичної особи; ▪ прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ▪ ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; ▪ реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); ▪ серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); ▪ адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: ▪ повне найменування юридичної особи; ▪ ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; ▪ адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: ▪ дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; ▪ назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: ▪ назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ▪ ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: ▪ вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка наведена у цьому додатку до тендерної документації; ▪ вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; ▪ можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Умови повернення забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до частини 4 статті 25 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. Умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону з урахуванням Особливостей: 1) відкликання тендерної пропозиції / пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) / спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
                          Законодавство:
                          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                          1 - забезпечення виконання зобов’язань договору про закупівлю, а саме договору про надання друкарських послуг.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 5 Перелік документів та інформації, що подається переможцем.docx, платіжнне доручення , Розмір забезпечення вноситься Виконавцем протягом 5 днів з моменту оприлюднення Замовником у електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Підтвердженням внесення визначеного у даному пункті Договору розміру забезпечення виконання умов договору є платіжне доручення, що завантажене в електронну систему Прозорро. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5% відсотків вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: безготівкове перерахування грошових коштів на рахунок замовника Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту укладення договору до повного виконання зобов’язань сторонами договору Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: шляхом безготівкового перерахування на розрахунковий рахунок грошових коштів за реквізитами: До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Черкасиенергозбут» Місцезнаходження Замовника: 18001, м. Черкаси, вул. Благовісна, 166 Код ЄДРПОУ: 42474208 (424742023015) IBAN UA 933545070000026004301518812 Філія-Черкаське обласне управління АТ «Ощадбанк» Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю (зазначається назва предмету закупівлі та номер оголошення)». Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: часткове або повне не виконання зобов’язань за договором закупівлі. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
                          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                          5,00
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                          5
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          4. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Додаток 1 Перелік документів та інформації для учасника.docx, довідка довільної форми , Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця.
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи визначені пунктом 1. Додатку 2 , 1.1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності, а саме форма ОЗ -1 або відомість про наявність основні засоби або інший документ, який підтверджує право користування: договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Технічні (швидкісні) характеристики обладнання повинні підтверджувати можливість виготовлення рахунків у кількості не менше 600 тис. одиниць за день, а також наявність резервного обладнання з даною потужністю друку не менше 600 тис. одиниць за день. На підтвердження Учасник має надати копії документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності або копії договорів на право користування оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та інше та акти приймання-передачі учаснику такого обладнання, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці обладнання, технології. Всі документи мають бути скановані з оригіналів договрів. Скановану копію технічного паспорту на транспортний засіб, що буде здійснювати доставку рахунків або скановану копію договору про надання послуг кур`єрської доставкою. На підтвердження учасник має надати документи, що підтверджують право власності,на виробничі та складські приміщення, обладнання тощо, або документи, що підтверджують право користування (договори оренди). Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи визначені пунктом 2. Додатку 2 , На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Кількість працівників, для виконання договору не може бути меншою ніж 5 осіб. Обов’язковою умовою є наявність в штаті учасника технолога з фаховою (поліграфічною) вищою освітою та досвідом роботи не менше 1 року за спеціальністю (підтверджується копіями диплома, трудової книжки, наказом на прийняття на роботу та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності). На підтвердження Учасник повинен надати копії наказів або витяг(ів) з наказів про призначення на посаду та скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту», що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України (на всіх працівників, зазначених у Довідці. Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних від всіх працівників, зазначених у довідці. В довідці вказати особу, що буде здійснювати доставку рахунків та забезпечить вчасну доставку та розвантаження рахунків (в разі здійснення доставки персоналом Учасника).
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи визначені пунктом 3 Додатку 2 , На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір за кодом ДК 021:2015 79810000-5 – Друкарські послуги або згідно предмету закуіпвлі даної тендерної документації в кількості не менше двох договорів не раніше 2022 року на суму не меншу ніж очікувана вартість закупівлі. Дана вимога передбачає підтвердження учасником виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в умовах введення воєнного стану в Україні та належим його виконанням у відповідності до Наказу Президента України від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану України». Замовник має бути впевненим, що потенційний переможець- Учасник має досвід надання послуг згідно предмету даної закупівлі та має наявний персонал, обладнання, матеріально-технічну базу та технології для виконання таких послуг. На підтвердження Учасник надає в складі тендерної пропозиції копії підтверджуючих документів (копії договору(ів) та додаткової(их) угод до нього(в разі їх нявності), акти виконаних робіт за весь період виконання договору (в підтвердженні виконання слід розуміти наявність виконання в актах наданих послуг/виконання робіт друку в кількості не менше 350 тис. одиниць), позитивний лист відгук від контрагента зазначеного в довідці датований не раніше 2022 року.
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги друку, порізки, сортування пакування рахунків побутових споживачів за спожиту електричну енергію та відправка рахунків
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-11-2025, 18:01:37
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи визначені пунктом 4 Додатку 2 , На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2024 рік. Учасник має підтвердити що обсяг річного доходу (виручки) учасника закупівлі за відповідний період не є меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді), які підтвердять, що обсяг доходу (виручки учасника за відповідний період не є меншим ніж очікувана вартість даної закупівлі). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Замовник дотримується вимог п. 3 ст. 16 Закону № 922 ЗУ «Про публічні закупівлі», що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно встановлення даного критерію зумовлено тим, що учасник має довести фінансову спроможність виконати обсяг послуг які вказані Замовником по даній закупівлі. Замовник залишає за собою право перевірки наданої інформації на ресурсах https://youcontrol.com.ua/ або https://opendatabot.ua або https://prozorro.gov.ua/ щодо відповідності поданої інформації. За невідповідність в поданій інформації учасником та перевірки інформації Замовником на вказаних сайтах Замовник відхиляє пропозицію учасника у відповідності до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ